Op aanraden van velen wordt dit toch m'n 1e keer Q-Base
Nog mensen die me wat do's & don't kunnen vertellen
?
Nog mensen die me wat do's & don't kunnen vertellen
Dan wil ik wel eens weten naar welke feesten jij gaatwrote: en de wijven zijn strak en lekker.
Word me veels te duur, PH12 gaat voor en dat is ook nog maar twijfelwrote:wrote:Deze skip ik
met name in de hangar, bij de rest was het nog te doenwrote:Oordoppen zijn sowieso geen overbodige luxe, geldt wel voor meer feesten in locaties.
Op Q-base staat t wel dusdanig hard dat je een kleine permanente gehoorbeschadiging meekrijgt als souvinier.
Hahahawrote:do : hele dag op prspct staan en huilen dat hardstyle kut is
sorry, davey.wrote:Dan wil ik wel eens weten naar welke feesten jij gaatwrote: en de wijven zijn strak en lekker.![]()
![]()
En praat aub eens fatsoenlijk.
Haha, zojuist gekeken naar mijn voetbalprogramma na Q-Base:wrote:Don't do @ Q-base :
- De dag erna gaan voetballen en meteen na de voetbal werken (zoals over 2 weken mijn planning is)
Q-Base natuurlijk.wrote:Ook een twijfel bij mij, aangezien de financiën niet zo goed gesteld zijn op dit moment.
Word kiezen tussen Q-Base & Qlimax
Denk het wel, als ik al die verhalen van vrienden en hier op hardtraxx lees raak ik er van overtuigd dat de reacties op Q-Base positiever zijnwrote:Q-Base natuurlijk.wrote:Ook een twijfel bij mij, aangezien de financiën niet zo goed gesteld zijn op dit moment.
Word kiezen tussen Q-Base & Qlimax
Gelukkig heb ik dan nét geen voetbalwedstrijdwrote:Haha, zojuist gekeken naar mijn voetbalprogramma na Q-Base:wrote:Don't do @ Q-base :
- De dag erna gaan voetballen en meteen na de voetbal werken (zoals over 2 weken mijn planning is)
09:00 aanwezig
10:00 aanvang wedstrijd
Voetballen op zondag...wrote:Gelukkig heb ik dan nét geen voetbalwedstrijdwrote:Haha, zojuist gekeken naar mijn voetbalprogramma na Q-Base:wrote:Don't do @ Q-base :
09:00 aanwezig
10:00 aanvang wedstrijd
Wanneer anderswrote:Voetballen op zondag...
Zaterdag, zoals elke zelfrespecterende amateurvoetballer.wrote:Wanneer anderswrote:Voetballen op zondag...