Zo'n gastje op de Q-Base facebook pagina beweert dat het een bittere klap is voor alle raw fans dat Tatanka niet komt 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
E
Ja afhouwen die vent 
Dat wordt dus waarschijnlijk fietsen, wat een heldenplan van biscuit 
-
E
zeker 
edit: en mocht t helemaal niet meer gaan kruipen we wel!
Ik moet om 14:00 werken dus dat gaat iets te lang durenwrote:zeker
Moet toch maar eens zien te ruilen, ofja, hoeft ook niet eens, als ik op m'n werk kom sturen ze me toch weer meteen naar huis waarschijnlijk
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Haha, vet stoer enzowrote:Ik moet om 14:00 werken dus dat gaat iets te lang duren![]()
Moet toch maar eens zien te ruilen, ofja, hoeft ook niet eens, als ik op m'n werk kom sturen ze me toch weer meteen naar huis waarschijnlijk
Omdat?wrote:Haha, vet stoer enzowrote:Ik moet om 14:00 werken dus dat gaat iets te lang duren![]()
-
E
tja als ie niet helemaal nuchter is, kunnen situaties onveilig worden... snap je?
Ik doelde eigenlijk meer op de vermoeide grafkop met wallen van hier tot ginder waarmee ik dan binnen zou komenwrote:tja als ie niet helemaal nuchter is, kunnen situaties onveilig worden... snap je?
-
E
komt ervan als ze nu al van die lekkere snoepjes pakken 
sorry jongens...
tja het is net voor 12
zal daar wel aan liggen.
sorry jongens...
tja het is net voor 12
zal daar wel aan liggen.
Je hebt er een uur en 6 minuten over gedaan om een plaatje te uploaden of je klok loopt achter.wrote:Wait... wut?
Dan loopt mijn klok dus een uur achter.
-
G
wrote:Je hebt er een uur en 6 minuten over gedaan om een plaatje te uploaden of je klok loopt achter.wrote:Wait... wut?
Dit gaat weer een fucking geniaal feestje worden met de heren Dawasiknie en Olijfboompje.
Kijk er naar uit. Acts die ik graag wil zien:
B-Front
Headhunterz
Donkey Rollers
E-Force
Code Black
Zany
Verder zie ik wel waar ik beland.
B-Front
Headhunterz
Donkey Rollers
E-Force
Code Black
Zany
Verder zie ik wel waar ik beland.
Wie ik zeker wil zien
Henzel & Disco Nova
Jack of sound
Radical Redemption
Lowroller
Da Tweekaz
Frequencerz
Ophidian
Deepack
Dj The Producer
Henzel & Disco Nova
Jack of sound
Radical Redemption
Lowroller
Da Tweekaz
Frequencerz
Ophidian
Deepack
Dj The Producer
-
T
wrote:Aanwezigveel PRSPCT XTRM denk ik
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik hoorde dat er geen geluidsgrenzen zijn??? dus oorbescherming is wel verstandig denk ik...
-
B
Klopt, vorig jaar was ik mijn oordopjes vergetenwrote:Ik hoorde dat er geen geluidsgrenzen zijn??? dus oorbescherming is wel verstandig denk ik...
ik hoop dat me opmaatgemaakte oordoppen klaarzijn 
Ik neem geen oordopjes mee, ekte ekte!
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Spreken we jou over 10 jaar nog een keer 
-
B
Jij bent eckt stoer, mag ik je aanraken?wrote:Ik neem geen oordopjes mee, ekte ekte!