dat wordt genieten dan jawrote:Ik zit toch te twijfelen om te gaan. Wordt wel een slijtageslag als het doorgaat tussen introweken en dergelijke door.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
-
T
Zin in! 3de Q-Base 
-
THardtraxxer
- 127 posts member since 2009
- last seen Oct 2017
Same herewrote:Zin in! 3de Q-Base
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Ben echt bang dat deze moet laten schieten!
week ervoor is al Ground Zero, en dan moet ik vrij gaan regelen voor mijn nieuwe stage omdat ik anders die zondag stage moet lopen
. Wel jammer anders was het mijn 5e Q-base geweest alweer 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Iemand ervaring met de pendelbussen vanaf Nijmegen? Lijkt me een stuk chiller dan via eventravel te gaan deze keer
..
Ik kan je verzekeren. Dat is wel chil op de heenweg. Maar de terug weg is echt een hel!!wrote:Iemand ervaring met de pendelbussen vanaf Nijmegen? Lijkt me een stuk chiller dan via eventravel te gaan deze keer..
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ja waarom? Is het niet zo dat je op de terug weg ook met een bepaalde tijdzone werkt en je tussen die en die tijd gewoon terug kan?
Nee. Op de terug weg kwam iedereen die naar nijmegen moest op een plek. Dat was een bus of 12 schat ik. Om het half uur kwam er pas 1 bus. Iedereen wilde echt de eerste bus naar huis. Dus dat schiet echt niet op.wrote:Ja waarom? Is het niet zo dat je op de terug weg ook met een bepaalde tijdzone werkt en je tussen die en die tijd gewoon terug kan?
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Hmm, dan misschien toch maar via eventravel een busje pakken.
Dit jaar word de 4e keer alweer 
Weet nog niet of ik in een huisje ga of weer met de bus. Als het weer zo'n busreos word als vorig jaar doe ik dat zeker weten, dat was echt epic met nando, banaanslak, hoofdcoach, etc. Wat heb ik gelachen die terugreis hahaha
Weet nog niet of ik in een huisje ga of weer met de bus. Als het weer zo'n busreos word als vorig jaar doe ik dat zeker weten, dat was echt epic met nando, banaanslak, hoofdcoach, etc. Wat heb ik gelachen die terugreis hahaha
Ik reis dit keer geloof ik met de Fusion Records bus. 
Want iedereen doet een Fusion shirt aan?wrote:Ik reis dit keer geloof ik met de Fusion Records bus.
Huh wat? Nee, omdat ik een baas ben, duh.wrote:Want iedereen doet een Fusion shirt aan?wrote:Ik reis dit keer geloof ik met de Fusion Records bus.
Iedereen stemmen op De Tijdmachine! Een vriend van mij doet daaraan aan mee en van wat ik nu heb gehoord wordt dat een dikke area. DJ's als Alpha2, Pinas (Titan dus), Deepack, Faistos (50% van Freqz) komen daar (hun) platen draaien van de periode van 2004 tot 2009, super dik dus!
https://apps.facebook.com/contestshq/co ... s/55391701
Last edited by Nando on , edited 2 times in total.
-
G
hij reist mee met timothy (niet HT), die werkt voor Fusion, dus kan nando meewrote:Want iedereen doet een Fusion shirt aan?wrote:Ik reis dit keer geloof ik met de Fusion Records bus.
zoiets toch?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Was al bekend hoorwrote:Huh wat? Nee, omdat ik een baas ben, duh.wrote:Want iedereen doet een Fusion shirt aan?wrote:Ik reis dit keer geloof ik met de Fusion Records bus.
Iedereen stemmen op De Tijdmachine! Een vriend van mij doet daaraan aan mee en van wat ik nu heb gehoord wordt dat een dikke area. DJ's als Alpha2, Pinas (Titan dus), Deepack, Faistos (50% van Freqz) komen daar (hun) platen draaien van de periode van 2004 tot 2009, super dik dus!
https://apps.facebook.com/contestshq/co ... s/55391701
chill!!!wrote:
Was al bekend hooren geloof tevens dat half HT er al op gestemd heeft. Ik heb zelfs mijn vriendin ff gebruikt als extraatje
.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Jij bent die wat donkerdere jongen van dat groepje toch? Dan heb ik het gezicht er ook meteen bij
.
Heb je het nu over jouw timothy of over mij? Denk dat ik zaterdag ook een fusion shirtje aantrek, verwarring alom.
Over jou, duh.
Andere Timothy zit niet op HT.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Ik bedoelde inderdaad jou, maar dacht dat jij de andere Timothy was, nu zag ik echter je twittah op je profiel en is het me duidelijk
.
-
THardtraxxer
- 127 posts member since 2009
- last seen Oct 2017
Lkkr met de GTP Bus