Zeker leuk gedaan. Ik had echter wel enkele aanstekelijke tracks uit desbetreffende periode gebruikt om de interesse aan te wakkeren van mensen die de ideeën van hun nog niet kennen en eerst dit filmpje zien.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Ook maar eens doen, weet alleen nog niet of het eventtravel wordt of een bus uit de buurt. Die bus uit de buurt gaat waarschijnlijk wel een stuk later en daar zit ik niet echt op te wachten eigenlijk.wrote:Binnenkort ook even kaarten halen
Hier hetzelfde. Dit jaar ook gewoon eventtravel als ik ga.wrote:Ook maar eens doen, weet alleen nog niet of het eventtravel wordt of een bus uit de buurt. Die bus uit de buurt gaat waarschijnlijk wel een stuk later en daar zit ik niet echt op te wachten eigenlijk.wrote:Binnenkort ook even kaarten halen
Ik ga ook niet met die bus, nee. ET it is.wrote:Hier hetzelfde. Dit jaar ook gewoon eventtravel als ik ga.wrote:Ook maar eens doen, weet alleen nog niet of het eventtravel wordt of een bus uit de buurt. Die bus uit de buurt gaat waarschijnlijk wel een stuk later en daar zit ik niet echt op te wachten eigenlijk.wrote:Binnenkort ook even kaarten halen
-
E
Ik heb een eigen bus geregeld die vanaf Venray vertrekt..... wel op tijd vertrekken... 17 eur pp om de bus te bekostigen....
dat dan weer wel...
dat dan weer wel...
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Auto ftw 
-
E
zelf zuipen en niet hoeven te rijden FTW 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Vind het juist fijn om zelf te rijden, en een nachtje niet drinken zal ik niet minder om slapen.
Nadat ze de lyrics uit een heldenplaat gejat hebben, besluiten ze voor het gemak ook nog even om de titel zo verneukt mogelijk te schrijven? 
Ik vind het ook absoluut nooit erg om te moeten rijden, maar als ik mag kiezen laat ik dat liever iemand anders doen dat ik gewoon lekker m'n gang kan gaan, zonder dat ik er op hoef te letten of wat dan ookwrote:Vind het juist fijn om zelf te rijden, en een nachtje niet drinken zal ik niet minder om slapen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Dat zeker
.
Je hebt trouwens nooit de troll in mijn quote ontdekt volgens mij.wrote:Jij bent die wat donkerdere jongen van dat groepje toch? Dan heb ik het gezicht er ook meteen bij.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Geen idee over welke troll je het hebt, maar ik weet nu dat jij een donkere timothy bent en niet de timothy bent van nando, zegmaar ...
Huh maar dat is ook een donkere timothy
What is this sorcery
What is this sorcery
Hij zei het N woord.wrote:Geen idee over welke troll je het hebt, maar ik weet nu dat jij een donkere timothy bent en niet de timothy bent van nando, zegmaar ...
-
K
nikeur?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Oh wist niet dat je geen nando mag zeggen 
Edit: Kaartje van vriendin gekregen
das helemaal mooi.
Edit: Kaartje van vriendin gekregen
Hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig. Mocht ''De Tijdmachine'' winnen ga ik toch even kijken wat er mogelijk is. Concept is echt briljant 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Baal er echt van dat ik niet mee gedaan heb met dat soortgelijke idee. Ik hoop echt voor ze dat het dat word want dat is echt de tijd waarin ik Hardstyle ben gaan luisterenwrote:Hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig. Mocht ''De Tijdmachine'' winnen ga ik toch even kijken wat er mogelijk is. Concept is echt briljant
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Ze zijn het dus niet geworden, ik ben nu dus ook definitief niet aanwezigwrote:Hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig. Mocht ''De Tijdmachine'' winnen ga ik toch even kijken wat er mogelijk is. Concept is echt briljant