Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 45  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 09:39 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig, dit word echt een top feest! en wat een mooi anthem! :yes:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:

:worship:
Gestemd. Dit mag van mij wel!
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:


Is ook de enige area die me interesse heeft om te stemmen.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook op gestemd. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ook op gestemd. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook :) episch concept.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:


Heb ik ook op gestemd.
Leuk concept, ben zelf ook een groot liefhebber van die periode, en een mooie Line-Up.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meteen gestemd op tijdmachine!
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:


Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.

Niet dat ik daar wat tegen heb, maar deze namen hoeven van mij absoluut niet.

Ik stem dus voor een ander voorstel.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
dennis schreef:


Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.

Niet dat ik daar wat tegen heb, maar deze namen hoeven van mij absoluut niet.

Ik stem dus voor een ander voorstel.

Is met gast optredens van Alpha2, Pinas en 50% van Frequencerz las ik. Best netjes toch.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

En Pinas is de oude alias van Titan.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 17:28 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
dennis schreef:


Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.

Niet dat ik daar wat tegen heb, maar deze namen hoeven van mij absoluut niet.

Ik stem dus voor een ander voorstel.


Amateurs vind ik vaak leukere en diversere sets neerzetten dan de A artiesten. Het is niet alsof je tegenwoordig om DJ te kunnen zijn nog jarenlang dagelijk in je slaapkamer moet oefenen.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
En Pinas is de oude alias van Titan.

Precies. Dus best wel bekende namen. :P
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 22:17 
 

Martijn schreef:
hoebedoelje schreef:
dennis schreef:


Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.

Niet dat ik daar wat tegen heb, maar deze namen hoeven van mij absoluut niet.

Ik stem dus voor een ander voorstel.


Amateurs vind ik vaak leukere en diversere sets neerzetten dan de A artiesten. Het is niet alsof je tegenwoordig om DJ te kunnen zijn nog jarenlang dagelijk in je slaapkamer moet oefenen.


Deze artiesten hebben feesten van 2004 - 2009 zelf meegemaakt als bezoeker voordat ze begonnen met draaien. Ik heb er daarom vertrouwen in dat zij weten welke platen zij moeten draaien om de perfecte sfeer te creƫren voor dit concept.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Heb ook gestemd op de tijdmachine. :)
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 08:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is Titan bezoeker geweest van Hardstyle feesten ja?
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 08:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
hoebedoelje schreef:
dennis schreef:


Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.

Niet dat ik daar wat tegen heb, maar deze namen hoeven van mij absoluut niet.

Ik stem dus voor een ander voorstel.

Is met gast optredens van Alpha2, Pinas en 50% van Frequencerz las ik. Best netjes toch.


Absoluut, daar zal je me ook niet over horen. Dat lijstje onbekendelingen vind ik dan weer niet mijn stem waard.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 09:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Weinig kans dat die gaat winnen. Lijkt mij een gevalletje, we hebben al genoeg hardstyle area's.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn stem is gegaan naar "Back to the future by Mike Engelmoer".

Voor "Back 2 the Future - An Early Harderstyle Journey by Ruben Vunderink" zou het beter zijn geweest mocht het hele verhaal gewoon in het Nederlands zijn toegestaan.

:/
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er ook bij. :)
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 23:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Er gaat geen bus meer uit m'n eigen dorp, maar ik ga zeker proberen via eventtravel te gaan. Moet ik wel wat mensen meekrijgen.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 00:07 
 

Lol, afgelopen week 2 uitnodigingen gehad voor 25 jaar getrouwd feesten op deze datum. Zak door de stront met jullie 25 jarig huwelijk :evil:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis wel TillT en Theracords artiesten, helft van de hangar is slappe hap :P. Maar ga me hier toch wel vermaken :love:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Lol, afgelopen week 2 uitnodigingen gehad voor 25 jaar getrouwd feesten op deze datum. Zak door de stront met jullie 25 jarig huwelijk :evil:


Like a boss :worship:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit toch te twijfelen om te gaan. Wordt wel een slijtageslag als het doorgaat tussen introweken en dergelijke door.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten