Aanwezig, dit word echt een top feest! en wat een mooi anthem! 
Gestemd. Dit mag van mij wel!
Is ook de enige area die me interesse heeft om te stemmen.
wrote:Ook op gestemd.
Heb ik ook op gestemd.
Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.
Is met gast optredens van Alpha2, Pinas en 50% van Frequencerz las ik. Best netjes toch.wrote:Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.
Niet dat ik daar wat tegen heb, maar deze namen hoeven van mij absoluut niet.
Ik stem dus voor een ander voorstel.
Amateurs vind ik vaak leukere en diversere sets neerzetten dan de A artiesten. Het is niet alsof je tegenwoordig om DJ te kunnen zijn nog jarenlang dagelijk in je slaapkamer moet oefenen.wrote:Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.
Precies. Dus best wel bekende namen.wrote:En Pinas is de oude alias van Titan.
Deze artiesten hebben feesten van 2004 - 2009 zelf meegemaakt als bezoeker voordat ze begonnen met draaien. Ik heb er daarom vertrouwen in dat zij weten welke platen zij moeten draaien om de perfecte sfeer te creëren voor dit concept.wrote:Amateurs vind ik vaak leukere en diversere sets neerzetten dan de A artiesten. Het is niet alsof je tegenwoordig om DJ te kunnen zijn nog jarenlang dagelijk in je slaapkamer moet oefenen.wrote:Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.
wrote:Heb ook gestemd op de tijdmachine.
Absoluut, daar zal je me ook niet over horen. Dat lijstje onbekendelingen vind ik dan weer niet mijn stem waard.wrote:Is met gast optredens van Alpha2, Pinas en 50% van Frequencerz las ik. Best netjes toch.wrote:Geweldig idee, alleen jammer van de amateurnamen.
Like a bosswrote:Lol, afgelopen week 2 uitnodigingen gehad voor 25 jaar getrouwd feesten op deze datum. Zak door de stront met jullie 25 jarig huwelijk