Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:40 

Donateur

Niet ik was met Vonk onderweg op zoek naar sigaretten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:43 

Hardtraxx Elite

Echt niet xd. Jouw drugshoofd herken ik uit duizenden. Vonk liep er niet eens bij xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:46 

Donateur

Haha nou ben ik wel benieuwd wanneer dat was

Maar roepen helpt toch niet, ik heb doppen in en ben al half doof xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest! Vond het beter dan vorig jaar, maar dat komt ook door persoonlijke ervaring. :D Locatie blijft geweldig, geluid was overal weer goed (helaas niet beter dan vorig jaar) en ik heb het erg gezellig gehad met iedereen. :loving: Ook hele dikke setjes gehoord van Donkey Rollers, B-Front, E-Force en Headhunterz. De rest viel helaas een beetje tegen, vooral RR. Snap niet dat iedereen er zo lyrisch over is. Krijgt hij een keer de kans om divers te draaien in een set van bijna twee uur, draait ie nog hetzelfde als altijd. >.< Volgend jaar ben ik er zonder twijfel weer bij! Met een betere line-up moet het dan wel het feest van het jaar worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:56 

Hardtraxxer

Pfoe 1e keer Q-base voor mij dit.

Na een idiote heenreis waar alles tegenzat pas laat aangekomen.
Klapband gehad, boete voor wildplassen :P, en een vage tomtom.
Eenmaal binnen even by Headhunterz gekeken, maar toch besloten om verder te lopen.
Door gegaaan naar Zany:
Heldig setje dit, vond hem op Decibel al fijn draaien en in combinatie met dit geluid was dit al helemaal lekker.
Alpha2:
Hier alleen het begin van meegepakt, maar vond dit best wel heel erg tegenvallen. Vond t maar raar dat ze break the show draaiden. ( ondanks dat die plaat :drool: :love: is ).
Dus gauw maar een kijkje nemen bij Coone:
Dit vrolijkte mij flink op na de heenreis, euforische platen ( Free Again etc. ) klonken heerlijk met 't geluid daar.
Een goed setje, wel leuk om te zien dat zodra hij Licht uit remix draaide :sick: ineens heel veel volk eraan kwam rennen/lopen.
Adaro:
Hier had ik hoge verwachtingen van en die kwamen uit ook. Zat lekker tempo achter & hoorde ook weer eens wat G4H platen. Thumbs up voor dit setje.
Toen gauw door na Da Tweekaz:
Wou deze 2 mannen altijd al zien draaien, paar keer misgelopen dus dit moest m zijn.
Setje van de dag voor mij :worship: Hun heerlijke sounds en hun gekheid zelf was genieten. Het afsluiten met wat edit's/happy hardcore vond ik wel gewaagd, maar viel bij mij ( en zo te zien bij anderen om me heen ) goed in de smaak :clap:
Daarna nog beetje rondgelopen op de main gekeken, maar was niet echt superveel bijzonders meer.

+++ Da Tweekaz/Het geluid
++ Adaro/Lichtshows
+ Zany/Coone/Snel doorlopen bij ingang/Snel weg vanaf de parkeerplaats
- Alpha2 had hier meer van verwacht :(
-- VDK gehalte / 'Walkers' alsjeblieft zoek een plek en blijf daar.
--- Helse heenreis & terugreis waardooor we 10 uur onderweg waren.

Maar toch Q-Base 2012, Festival van het jaar! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:22 

Hardtraxx Newbie

TwizTed-Mind schreef:

jij hebt serieus op zown groot terrein last van mensen die vdk zijn? waarom zoek jij dan niet gewoon een betere plek waar je geen last hebt van ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:32 

Hardtraxxer

nila09 schreef:
TwizTed-Mind schreef:

jij hebt serieus op zown groot terrein last van mensen die vdk zijn? waarom zoek jij dan niet gewoon een betere plek waar je geen last hebt van ze?

lol, waar zie jij staan dat ik er last van heb. Vond het gewoon opvallen. En dat nog wel op zown groot terrein hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:37 

Hardtraxxer

nila09 schreef:

vdk gehalte was zeker wel hoog, maar dat is genieten haha al die koppies xd zelf ook goed naar de klote gegaan!!

Oh wacht nu snap ik het al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:40 

Ga je vaker naar feesten, TwizTed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:46 

Hardtraxx Newbie

TwizTed-Mind schreef:
nila09 schreef:
TwizTed-Mind schreef:

lol, waar zie jij staan dat ik er last van heb. Vond het gewoon opvallen. En dat nog wel op zown groot terrein hé.

ik ging er van uit dat je er last van had omdat je er een min bij zette.. vandaar mijn opmerking..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:55 

Hardtraxxer

@Almighty Ja, ik ga vaker naar feesten. Hoezo?

@Nila09 Klopt, minnetje staat er omdat ik het toch maar irritant vind als iemand steeds tegen je omhoog loopt, omdat die zover van het padje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:57 

Hardtraxxer

Dit was mijn eerste keer Q-Base, maar wat een machtig feest is dit. de hangar was echt gruwelijk maar ik ben meer bij fusion & dirty workz geweest.
dit is er eentje voor herhaling, volgend jaar zowieso aanwezig !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:00 

Hardtraxxer

TwizTed-Mind schreef:

@Nila09 Klopt, minnetje staat er omdat ik het toch maar irritant vind als iemand steeds tegen je omhoog loopt, omdat die zover van het padje is.

ah joh dat is toch niet zo erg, die lui zijn altijd wel chill. geven je een hand en klaar... wat verwacht je anders op zulke feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Zal niet snel het gezicht van Joram (Wildstylez) vergeten toen hij erachter kwam dat ie voor de 2e x in een kwartier tijd I See Stars erin draaide :lol: , dicht dat kanaal en de volgende starten moest zijn gedachte zijn geweest ;) .

Al moet ik bekennen dat ook de grote legende Pavo hetzelfde had met volgens mij Hardliner - Drum Machine :thumbsup:, alleen wist hij het toch wel iets beter op te lossen haha.

Was 7 jaar geleden dat ik voor het laatst op Q-Base was maar kon nog steeds de underground vibe er goed voelen.

Een heerlijke avond gehad met top setjes (Frequencerz, Adaro en Partyraiser on top) en natuurlijk fantastisch geluid, zorgde echt voor een goede afsluiten van mijn festivalseizoen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:53 

Bierkoning

Was de set van Donkey Rollers trouwens niet bijna identiek als die op WiSH?

Ook toen opende ze met Fusion of Sound gevolgd door VoC en ook Immeasurably, DONKEY, Atrocity, Motherfuck Edit, Sleeping Souls en een hele hoop anderen hoorde ik zowel op Wish als op Qbase. Leek echt heel erg op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:18 

Donateur

Zou me niks verbazen, deden ze vorig jaar ook op Intents en Ground Zero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:22 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Ja dat hoorde ik idd, maar daar zat een week tussen (dan nog kan het niet maarja) en hier zaten 2 maanden tussen, dan heb je toch meer dan genoeg tijd om wat nieuws voor te bereiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:22 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Ja dat hoorde ik idd, maar daar zat een week tussen (dan nog kan het niet maarja) en hier zaten 2 maanden tussen, dan heb je toch meer dan genoeg tijd om wat nieuws voor te bereiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

TwizTed-Mind schreef:

Je bent wel goed in jezelf tegenspreken, en zeg aub nooit meer 'zown'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:57 

Hardtraxx Newbie

Firetrap schreef:
TwizTed-Mind schreef:

t woordje ''zown'' begon ik mee, zal t niet meer doen :$
en wat verwacht je dan twizted?
dat je met zo veel ''gekken'' (goed gek uiterraard) bij elkaar niet tegen mekaar aan stoot, knalt, stamt of weet ik veel wat..
ga voor de gein dan een x naar Qlimax, dan weet ik zeker dat je daar met een uur weer weg bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:28 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Geweldig feest! Vond het beter dan vorig jaar, maar dat komt ook door persoonlijke ervaring. :D Locatie blijft geweldig, geluid was overal weer goed (helaas niet beter dan vorig jaar) en ik heb het erg gezellig gehad met iedereen. :loving: Ook hele dikke setjes gehoord van Donkey Rollers, B-Front, E-Force en Headhunterz. De rest viel helaas een beetje tegen, vooral RR. Snap niet dat iedereen er zo lyrisch over is. Krijgt hij een keer de kans om divers te draaien in een set van bijna twee uur, draait ie nog hetzelfde als altijd. >.< Volgend jaar ben ik er zonder twijfel weer bij! Met een betere line-up moet het dan wel het feest van het jaar worden.

Moet je wel enigzins gelijk geven, maar vond het (deze keer) niet echt storend. De tracks die hij draaide buitenom MiM-spul waren verdomde lekker, en de 6-7 Crypsis of CR tracks vind ik ook totaal niet op zijn eigen sound lijken dus ik vond het nog redelijk gevarieerd. Bovendien kwamen zijn eigen tracks het beste tot hun recht op dat geluidssysteem imo. Tracks als Brutal 3.0, Unlike Others, Darkness is Calling, The Black Demon en Devastation & Disorder vond ik echt heerlijk daar. En dit waas op Thera en D&R na de lekkerste hardcore afsluiting die ik in tijden heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:31 

Hardtraxxer

nila09 schreef:
Firetrap schreef:
TwizTed-Mind schreef:

t woordje ''zown'' begon ik mee, zal t niet meer doen :$
en wat verwacht je dan twizted?
dat je met zo veel ''gekken'' (goed gek uiterraard) bij elkaar niet tegen mekaar aan stoot, knalt, stamt of weet ik veel wat..
ga voor de gein dan een x naar Qlimax, dan weet ik zeker dat je daar met een uur weer weg bent..

Ik kan voor je bevestigen dat hij op meerdere feesten is geweest, waar het idd nog wel drukker was, waaronder Qlimax. Waar hij op doelt is zijn al die mensen die de ruimte beperken om los te gaan, bijvoorbeeld in de hangar, door stil te staan of constant er door heen te lopen niet wetende waar ze zijn. Niks mis met mensen die vdk zijn, dat is volledig aan hun zelf, maar ga dan lekker aan de zijkant lopen spacen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:45 

Hardtraxxer

Me 1e Q-Base en wat een heerlijk feest was dit weer zeg!
Bij binnenkomst muntjes gehaald, wc etc
Daarna naar de fusion bunker om in te komen aangezien wij redelijk laat waren bij B-front & Frequencerz.
Heerlijke platen gehoord en die nieuwe van Frequencerz! :thumbup:
Toen even naar de Open air geweest tijdens Headhunterz maar dat was me te druk! dus toen maar richting de hangar gegaan en daar op een paar uitstapjes na om mensen te zoeken daar gebleven!
Wat een Geluid in die hangar, Geniaal! :woot:
Vond het zoals meerdere zeggen beetje kaal in die hangar maar die lichten! :love:
Voor de rest weet ik niet heel veel meer van de setjes in de hangar behalve dat E-Force het tempo er aardig in had zitten! Sorrow, Pattern 2, Attention, Face me nog gehoord als ik het goed heb!
Adaro draaide heerlijk! en RR draaide zoals ik al had verwacht alleen het werd nu wel beetje eentonig, veels te veel Minus is More!
Al vond ik het toen wel prima, wat meer diversiteit was leuker geweest!
Laatste kwartier van de hardcore maar even buiten gaan zitten voor frisse lucht want kreeg het beetje benauwd!

Al met al weer een topfeest
Volgend jaar zeker weer! Q-Base :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:27 

Hardtraxx Veteran

Kan niet oordelen hoe de sfeer was, maar aan de TL's van setjes te zien ben ik blij dat ik dit jaar toch niet gegaan ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:35 

Hardtraxxer

robbin92 schreef:

Ik kan voor je bevestigen dat hij op meerdere feesten is geweest, waar het idd nog wel drukker was, waaronder Qlimax. Waar hij op doelt is zijn al die mensen die de ruimte beperken om los te gaan, bijvoorbeeld in de hangar, door stil te staan of constant er door heen te lopen niet wetende waar ze zijn. Niks mis met mensen die vdk zijn, dat is volledig aan hun zelf, maar ga dan lekker aan de zijkant lopen spacen.

Dankje Robbin, en ik ga verder maar niet op gedoe in.
Het was puur mijn mening en dat jullie daar anders over denken is aan jullie.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten