Net als vorig jaar fantastisch vermaakt.
Bij binnenkomst even wat rondjes gemaakt, terrein verkennen etc. Vooral bij de Fusion rondgehangen. Eerste wapenfeit was de set van Sinister Souls. Helemaal niet van plan om naar toe te gaan, maar een vriend wist me te vertellen dat het super vet was. En dat was het! Gruwelijke muziek. Zeker eens in gaan verdiepen.
Daarna door naar de Donkey Rollers. Mooi moment toen die eerste 'kick' van Fusion of Sound erin kwam. Het geluid was opeens 10 keer harder

. Neemt niet weg dat ik het geluid in die bunker ronduit matig vond. Veel te veel bass en stond niet heel hard had ik het idee. Donkey Rollers draaiden de set van de dag, ene na de andere klapper. Genoten. Erna ook nog blijven hangen voor Jack of Sound en B-Front. Draaiden allebei ook heel erg lekker.
Om 23:00 niet naar Frequencerz, maar naar Jones! Had opzich Frequencerz wel willen zien aangezien ze altijd wel lekker draaien (met wat originele tracks), maar Jones trok ons toch wat meer. Absoluut geen spijt van, die man draaide echt gruwelijk! Midnight, Evolution Leaps, Lunatick, noem het maar op. Allemaal kwamen ze langs

.
Hierna maar richting hangar gegaan. Zany viel me enigszins tegen. Draaide niet heel lekker. Tijdens Alpha2 naar Ophidian geweest, en opnieuw heel blij dat ik die keuze heb gemaakt. Die set ramde echt alles kapot, en het geluid stond daar HARD! Na Ophidian op tijd terug naar de hangar want E-Force is een held natuurlijk. Helaas had ik 8 dagen voor Q-Base E-Force ook al gehoord (2 uurs set) en hij draaide dus bijna hetzelfde. Heerlijke tracks, maar het voelde toch een beetje dubbel.
Adaro draaide ook wel lekker, alleen zaten er een aantal dubbele tracks in zijn set. Als Zany voor je heeft gedraaid, hoe groot is de kans dan dat de Bassplaat gedraaid is? 150% of zo? Waarom zou je hem dan nog eens draaien? Ook draaide hij opnieuw Mysterias die E-Force volgens mij ook al draaide. Jammer. Als dj's nou eens rekening met elkaar hielden en eens met elkaar overlegden zouden de sets stukken leuker worden.
Afsluiting van Radical Redemption was lekker. Draaide een paar onverwachte tracks en zijn eigen werk (kwaliteit kun je over twisten) ramt gewoon keihard. Ideaal als afsluiter. We stonden helaas vrij ver achteraan (thv de 1e bar) waardoor het geluid niet optimaal doorkwam. Desondanks toch een leuke set meegemaakt.
Kortom: prachtig feest, dikke locatie, leuke groep en leuke sets. Wat me helaas wel op viel (vorig jaar ook al) dat er echt zo veel mensen compléét van de kaart rond liepen. Gebruiken ok, maar sommige mensen waren gewoon een lopend hoopje triestheid. Ook irritant dat die mensen dan gewoon 20 keer op je voet gaan staan of tegen je aan lopen te sjorren zonder dat ze iets in de gaten hebben.
+++ Donkey Rollers
+ B-Front
+ Sinister Souls
+ Ophidian
+ Sfeer
+ Locatie
+ Set van E-Force
+ Eten _O_
+ Jones
- Geluid bij Fusion (was goed, maar matig volgens Q-Base maatstaven)
- Te veel dubbele tracks
--- Mensen die compleet, tot op het irritante toe, van de wereld zijn
Volgend jaar sowieso weer