Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:14 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Kan niet oordelen hoe de sfeer was, maar aan de TL's van setjes te zien ben ik blij dat ik dit jaar toch niet gegaan ben :P

De TL van de setjes zeggen over dit feest heel weinig. Aan alles daar buiten klopte alles namelijk. :D

En zo slecht vond ik de setjes trouwens niet eens. Genoeg vermakelijke uurtjes beleefd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:53 

Hardtraxxer

Met hoge verwachtingen gingen we naar Q-Base... En die zijn zeker waargemaakt! Eerst met de groep over het terrein gelopen en hier en daar wat gepraat/gestaan/gedanst en ik was echt onder de indruk van het feest, zeker omdat ik nog nooit zoiets groot had meegemaakt (m'n eerste grote feestje :P).

Het geluid stond echt ziek hard op sommige plekken waardoor ik toch wel last van m'n oren kreeg ondanks dat ik oordoppen in had. Ze hielpen wel een beetje, maar het geluid werd duidelijk minder en ze zaten niet zo fijn. Denk dat ik toch maar een paar orthoplastieken laat aanmeten, blijven beter op hun plaats en voor een eenmalige aankoop boeit die 80 Euro me niet zo.
Maar goed, na een poosje in de Hangar hebben gestampt vond ik het hoog tijd voor de PRSPCT bunker. Hoorde eerder al eerder daar chaotisch geklooi van een mix tussen heel veel snares en kicks maar goed, we waren er nog maar net en ik wou niet gelijk alleen staan te beuken daar. Tegen kwart voor 3 kwam ik daar aan want Producer was een absolute MUST! Wat een zieke set zeg. Nog nooit zo'n set gehoord op een feest. Het mooiste moment was toch wel dat moment dat 'Detest - Shotgun' erin kwam. Echt iedereen ging compleet los. En ik ben niet de enige die dit een memorabel moment vond als ik andere berichten lees :). Daarna nog wat van Lowroller, Thrasher en Unexist gehoord wat ook zeker niet verkeerd was. Perfect Organism :worship: Ik was na een tijdje ook wel echt kapot.
Daarna werd ik gebeld omdat de rest weg wou net voor de drukte aan. Veel heeft het niet geholpen want we moesten alsnog een uur wachten op de parkeerplaats.

Ook niet te vergeten.. De locatie was echt super! Een paar vliegtuigen zien opstijgen, het bos, de verlichting in de Hardstyle hangar... En de sfeer was echt top! Bedankt allemaal en tot volgend jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 09:57 

Hardtraxx Veteran

Adaro die Acti & Jajox - Satana draaide.. Ai ai ai dat was onverwachts zo vet! En A2 met Proud to be Loud :love: :love: :love: blij dat er toen iemand bereid was m'n bier vast te houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:18 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
blij dat er toen iemand bereid was m'n bier vast te houden!

Vet Cool! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 00:25 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Adaro die Acti & Jajox - Satana draaide.. Ai ai ai dat was onverwachts zo vet! En A2 met Proud to be Loud :love: :love: :love: blij dat er toen iemand bereid was m'n bier vast te houden!

Ja Satana deed het erg goed, vet dat hij die draaide!
Sowieso heel die set was goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:46 

Toen deze kneiterd werd gedraait ging echt alles naar de klote

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 20:18 

Hardtraxx Veteran

Net als vorig jaar fantastisch vermaakt.

Bij binnenkomst even wat rondjes gemaakt, terrein verkennen etc. Vooral bij de Fusion rondgehangen. Eerste wapenfeit was de set van Sinister Souls. Helemaal niet van plan om naar toe te gaan, maar een vriend wist me te vertellen dat het super vet was. En dat was het! Gruwelijke muziek. Zeker eens in gaan verdiepen.

Daarna door naar de Donkey Rollers. Mooi moment toen die eerste 'kick' van Fusion of Sound erin kwam. Het geluid was opeens 10 keer harder :D. Neemt niet weg dat ik het geluid in die bunker ronduit matig vond. Veel te veel bass en stond niet heel hard had ik het idee. Donkey Rollers draaiden de set van de dag, ene na de andere klapper. Genoten. Erna ook nog blijven hangen voor Jack of Sound en B-Front. Draaiden allebei ook heel erg lekker.

Om 23:00 niet naar Frequencerz, maar naar Jones! Had opzich Frequencerz wel willen zien aangezien ze altijd wel lekker draaien (met wat originele tracks), maar Jones trok ons toch wat meer. Absoluut geen spijt van, die man draaide echt gruwelijk! Midnight, Evolution Leaps, Lunatick, noem het maar op. Allemaal kwamen ze langs :D.

Hierna maar richting hangar gegaan. Zany viel me enigszins tegen. Draaide niet heel lekker. Tijdens Alpha2 naar Ophidian geweest, en opnieuw heel blij dat ik die keuze heb gemaakt. Die set ramde echt alles kapot, en het geluid stond daar HARD! Na Ophidian op tijd terug naar de hangar want E-Force is een held natuurlijk. Helaas had ik 8 dagen voor Q-Base E-Force ook al gehoord (2 uurs set) en hij draaide dus bijna hetzelfde. Heerlijke tracks, maar het voelde toch een beetje dubbel.

Adaro draaide ook wel lekker, alleen zaten er een aantal dubbele tracks in zijn set. Als Zany voor je heeft gedraaid, hoe groot is de kans dan dat de Bassplaat gedraaid is? 150% of zo? Waarom zou je hem dan nog eens draaien? Ook draaide hij opnieuw Mysterias die E-Force volgens mij ook al draaide. Jammer. Als dj's nou eens rekening met elkaar hielden en eens met elkaar overlegden zouden de sets stukken leuker worden.

Afsluiting van Radical Redemption was lekker. Draaide een paar onverwachte tracks en zijn eigen werk (kwaliteit kun je over twisten) ramt gewoon keihard. Ideaal als afsluiter. We stonden helaas vrij ver achteraan (thv de 1e bar) waardoor het geluid niet optimaal doorkwam. Desondanks toch een leuke set meegemaakt.

Kortom: prachtig feest, dikke locatie, leuke groep en leuke sets. Wat me helaas wel op viel (vorig jaar ook al) dat er echt zo veel mensen compléét van de kaart rond liepen. Gebruiken ok, maar sommige mensen waren gewoon een lopend hoopje triestheid. Ook irritant dat die mensen dan gewoon 20 keer op je voet gaan staan of tegen je aan lopen te sjorren zonder dat ze iets in de gaten hebben.

+++ Donkey Rollers
+ B-Front
+ Sinister Souls
+ Ophidian
+ Sfeer
+ Locatie
+ Set van E-Force
+ Eten _O_
+ Jones

- Geluid bij Fusion (was goed, maar matig volgens Q-Base maatstaven)
- Te veel dubbele tracks
--- Mensen die compleet, tot op het irritante toe, van de wereld zijn

Volgend jaar sowieso weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 22:37 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
Tijdens Alpha2 naar Ophidian geweest, en opnieuw heel blij dat ik die keuze heb gemaakt. Die set ramde echt alles kapot, en het geluid stond daar HARD!

Waar was jij dan bij de meeting :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Welke meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:57 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
Welke meeting?

Idd ik had ook geen meeting gezien. Ik wist ook niet dat een meeting toen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 08:07 

Donateur

Pommer schreef:
Was de set van Donkey Rollers trouwens niet bijna identiek als die op WiSH?

Ook toen opende ze met Fusion of Sound gevolgd door VoC en ook Immeasurably, DONKEY, Atrocity, Motherfuck Edit, Sleeping Souls en een hele hoop anderen hoorde ik zowel op Wish als op Qbase. Leek echt heel erg op elkaar.

Ze hebben gewoon hetzelfde bestandje afgespeeld. Kijk ik niet van op. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:39 

Hardtraxx Elite

dennis schreef:
PierrePruuk schreef:
Welke meeting?

Links voor
Ophidian Thunderdome
01.30

We stonden 3/4 meter voor de dj booth, wel klein groepje trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 13:14 

Donateur

dennis schreef:
PierrePruuk schreef:
Welke meeting?

Is ook aan mij volledig voorbijgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:40 

Hardtraxx Veteran

Ik heb bij de ingang van de tent gestaan, achteraan bij de bar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 00:33 

en daarom, moeten we dus maar 1 meeting doen xd niet 4 op 1 avond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 01:12 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Die van Jack of Sound was ook helemaal niet gepland volgens mij :lol:
Maar wel gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 11:27 

Fuzzylogic schreef:
KSwoosh schreef:

dat was de 1e meeting die genoemd werd, waar de meesten voor in waren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 13:57 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
KSwoosh schreef:

2 meetings vind ik wel gewoon kunnen 1 voor de hardstyle en 1 voor de hardcore.

Was ook niet de bedoeling 4 meetings te maken, maar na dat ik Ophidian en B-front had neer gezet werd er geroepen dat ook Donkey Rollers er nog bij moest.

En de meeting van RR was ook helemaal niet serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Hoe durf je een H.T.W. Meeting niet serieus te noemen?! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:40 

Hardtraxx Addict

Q-Base was voor mij een hele grote meeting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:40 

mikeee schreef:

een meeting doe je niet voor de muziek, maar voor de mensen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:50 

KSwoosh schreef:
mikeee schreef:

een meeting doe je niet voor de muziek, maar voor de mensen. -.-

verschillende muziek trekt verschillende mensen aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:18 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
KSwoosh schreef:

Dat was DR of B-Front, één van de twee :P

mikeee schreef:
Was ook niet de bedoeling 4 meetings te maken, maar na dat ik Ophidian en B-front had neer gezet werd er geroepen dat ook Donkey Rollers er nog bij moest.

Ik riep meteen DR en daarna waren er meer mensen die liever B-Front wouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:53 

Hardtraxx Addict

Wanneer gaan ze die set van E-Force nou eens releasen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:34 

Hardtraxx Addict

Ritsurt schreef:
Q-Base was voor mij een hele grote meeting :P

Soms zelfs by accident hè .. :P
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten