Daar gaat het toch ook om? Dat HT een stelletje zeikerds is volgens jullie?wrote:en waar heb je gekeken? alleen hier op HT zeker?wrote:En dat is maar een kleine greep uit vele feesten waar bijna niks negatiefs staat.
dat zegt eigenlijk al genoeg
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Maar als jij zegt dat niemand iets negatiefs te melden heeft [op HT only dus] betekend dat niet gelijk dat het [rawstyle] feest perfect is. En als er dan een [nustyle] feest is waar nagenoeg geen HT'ers naartoe gaan en dat afgezeken wordt, dan betekend dat ook niet dat dat feest slecht was.wrote:Daar gaat het toch ook om? Dat HT een stelletje zeikerds is volgens jullie?wrote:en waar heb je gekeken? alleen hier op HT zeker?wrote:En dat is maar een kleine greep uit vele feesten waar bijna niks negatiefs staat.
dat zegt eigenlijk al genoeg
Als iedereen die naar het feest geweest is positief reageert, dan is het feest dus wel 'perfect'. Partyflock zie ik ook alleen maar geweldige beoordelingen. Dus sommige feesten zijn wat dat betreft perfect ja. En wat boeit het of het een raw feestje is of een mainstream feestje?
Dat een feest niet per definitie slecht is als mensen die er niet geweest zijn negatief reageren heb je natuurlijk gelijk in, maar daar ging de discussie niet over.
Dat een feest niet per definitie slecht is als mensen die er niet geweest zijn negatief reageren heb je natuurlijk gelijk in, maar daar ging de discussie niet over.
Grofweg de vertaling zoals het hier bedoelt word, is "een feest is kut als er geen goede 'rawstyle' line-up is". De door jou genoemde feesten bevestigen die stelling ook.wrote:Ja ik zie die trend natuurlijk ook. Maar wat maakt dat uit? Het gaat er om dat niet elk feest veel bekritiseerd wordt.
Maar goed, ieder lekker zijn eigen ding, alleen is het jammer dat veel mensen 'het is kut' met 'ik vind het kut' verwarren. Ik ga me er niet druk om maken, zal toch vooral bij de PRSPCT stage staan als ik ga.
Als je geen gejank wil ga je maar naar de ekte hardcore stages.
Niemand die je daar hoort klagen.
-
E
aanweziq
Als dat de smaak is van sommigen hier, wat is het probleem dan?? Voor mij persoonlijk geldt het zeker niet dat een feest niet leuk kan zijn als er geen 'raw' wordt gedraaid. Ik zou het juist erg tof vinden als er een keer een mainstream feestje wordt georganiseerd die thema-sets heeft met bijvoorbeeld 2006-2010 Scantraxx/ SAIFAM/ Superplastik & Fusion <2011/ hedendaagse mainstream.wrote:Grofweg de vertaling zoals het hier bedoelt word, is "een feest is kut als er geen goede 'rawstyle' line-up is". De door jou genoemde feesten bevestigen die stelling ook.wrote:Ja ik zie die trend natuurlijk ook. Maar wat maakt dat uit? Het gaat er om dat niet elk feest veel bekritiseerd wordt.
Maar goed.. ik dwaal wel weer erg ver af. Zal het hier bij laten
Mooiste feest van het jaar!
Ich bin dabei!
Ich bin dabei!
-
G
+1wrote:Als je geen gejank wil ga je maar naar de ekte hardcore stages.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Sowieso man, hardcore is alles. Iedereen vind elkaar aardig en niemand klaagt.wrote:+1wrote:Als je geen gejank wil ga je maar naar de ekte hardcore stages.
-
K
Ik vind ze er raar uitzien.wrote:Sowieso man, hardcore is alles. Iedereen vind elkaar aardig en niemand klaagt.wrote:+1wrote:Als je geen gejank wil ga je maar naar de ekte hardcore stages.
-
D
Nee, maar dat gedrag van anderen is ook een beetje overdreven.wrote:Vinden jullie de grap nog steeds leuk?
Inderdaad Sander, grap is nu wel leuk geweest...wrote:Vinden jullie de grap nog steeds leuk?
Vind Q-Base juist het feest onder alle grote feesten met de minste dagjesmensen...wrote:Allemaal dagjesmensen
-
G
en zijn ze er wel dan liggen ze al nokkie op de grond voor de helft van et feest voorbij iswrote:Vind Q-Base juist het feest onder alle grote feesten met de minste dagjesmensen...wrote:Allemaal dagjesmensen
-
K
Omdat q-base OOK het harde werk heeft.
Meer dan dagjesmens muziek
Meer dan dagjesmens muziek
Inderdaad, dus geen last vanwrote:en zijn ze er wel dan liggen ze al nokkie op de grond voor het feest sowieso begonnen iswrote:Vind Q-Base juist het feest onder alle grote feesten met de minste dagjesmensen...wrote:Allemaal dagjesmensen
Zullen we Christianwrote:Als ik het geld ervoor had, zou ik best wel een beter feest willen organiseren hoor!
Jawel hoor, zekerheidje! Tickets zijn zojuist de printer uit komen rollen 
Hoe zit het met de leeftijd controles bij onze Duitse vrienden?
-
G
als je er oud genoeg uit ziet is et geen probleemwrote:Jawel hoor, zekerheidje! Tickets zijn zojuist de printer uit komen rollen
maar idd, tickets zijn te koop :p
http://q-base-tickets.q-dance.nl/
Hmm, ben over 5 dagen 16, maar ben wel 1,86 en wordt vaak ouder geschat.wrote:als je er oud genoeg uit ziet is et geen probleemwrote:Jawel hoor, zekerheidje! Tickets zijn zojuist de printer uit komen rollen
maar idd, tickets zijn te koop :p
http://q-base-tickets.q-dance.nl/
Achja ik ga met mensen die wel oud genoeg zijn, dus gewoon ergens in het midden van de groep gaan staan, en voor de zekerheid neem ik gewoon m'n broers ID mee die dan net een weekje 19 is en sprekend op mij lijkt
-
K
Volgende maand ofzo maar halen !
Benieuwd naar de industrial stage!
Benieuwd naar de industrial stage!
Meer dan de helft hier kan het feest zich uiteindelijk toch niet herinneren.
Vorige keren dik naar mijn zin gehad. Dit jaar ga ik weer mits de centjes het toelaten. Hopelijk is er weer zo'n zaal als vorig jaar waar toch de wat hardere hardstyle artiesten stonden.
Vorige keren dik naar mijn zin gehad. Dit jaar ga ik weer mits de centjes het toelaten. Hopelijk is er weer zo'n zaal als vorig jaar waar toch de wat hardere hardstyle artiesten stonden.