Nogmaals: is een hongaarse vlagwrote:Oke niet echte Nederlands msischien, maar ook heelemaal niet Italiaans, dus ikv roeg me echt af wat ie noumet die vlagdeed de hele tidj
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jah weet ik, maar ik dacht dus dat ie het een Italiaanse vlag was, maar hij ziet er helemaal niet Italiaans uit, dus daarom vond ik het zo raarwrote:Nogmaals: is een hongaarse vlagwrote:Oke niet echte Nederlands msischien, maar ook heelemaal niet Italiaans, dus ikv roeg me echt af wat ie noumet die vlagdeed de hele tidj
Waar halen die gasten het geld vandaan, TNT?
Werk?wrote:Waar halen die gasten het geld vandaan, TNT?
Staat een heel stuk in de spits van vandaag over de beveiliging
-
G
die kop van die kerel in die ad onder is echt goud 
verder wel kut verhaal
verder wel kut verhaal
-
G
ik ben er eindelijk uit waarom de qbase aftermovie zo kut was: er stonden teveel spacekezen op de aftermovie, en die willen ze niet uitzenden, dus hadden ze te weinig videomateriaal 
had het stuk ook gelezen, echt schandalig!
Jezus, wat een rotstreek. Zelfde geld had het iemand van ons geweest ofzo. Je zou voor minder geen zin meer hebben in festivals 
Hidden - Drasticwrote:View on YouTube
G1ll gespot @ 3.23
Wel geinige after movie, overal beetje wat van 
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
hhaah leuk kerel ik ken hem ook van dreamfields maar zijn english is ok niet heel fantastisch maar pepepe is er geen fan zo ver ik weet ofwelwrote:Die kerel is zo gek als een deur, op de gezonde manier dan toch.wrote:Dat is Adam, hij is een Hongaar, werkt bij de TnT en woont in Nieuwegein.
Een echte partij animal kun je hem wel noemen inderdaad!
Heb hem bij dreamfields echt persoonlijk leren kennen, en nu redelijk vaak contact met hem!Op Dreamfields kwam ik hem voor het eerst tegen, daarna kom ik zijn blije hoofd minstens 10x tegen op elk feestje. Ik weet trouwens niet eens of hij wel Nederlands spreekt, ik spreek altijd Engels tegen hem gaat altijd totaal nergens over maar toch.
-
T
Vind hem ook maar saaiwrote:Niks aan
Blij dat ik niet gegaan ben, wat een boutfeest! 
hoe slechter de aftermovie, hoe beter het feest, en andersomwrote:Blij dat ik niet gegaan ben, wat een boutfeest!
Haha klopt.wrote: hhaah leuk kerel ik ken hem ook van dreamfields maar zijn english is ok niet heel fantastisch maar pepepe is er geen fan zo ver ik weet ofwel
T is niet zo dat ik het een mafkut vind ofzo, integendeel.. hij is hartstikke aardig.
Alleen ik heb gewoon echt niks met hem.
t sarcasme straalt er vanaf.wrote:Blij dat ik niet gegaan ben, wat een boutfeest!
T feest was fucking genius
Tuurlijk, denken jullie maar dat het een goed feest was, ik weet wel beter!wrote:hoe slechter de aftermovie, hoe beter het feest, en andersomwrote:Blij dat ik niet gegaan ben, wat een boutfeest!
Kwam toch ook een report van een kwartier?? Waar blijft die dan verdomme.
Ja jij weet ook wel dat het een onwijs dik feest is.wrote:Tuurlijk, denken jullie maar dat het een goed feest was, ik weet wel beter!wrote:hoe slechter de aftermovie, hoe beter het feest, en andersomwrote:Blij dat ik niet gegaan ben, wat een boutfeest!
Je wilt het alleen niet toegeven
Ah joh.. volgende editie sta je er gewoon weer