Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:
Ik verwachtte diep in mijn hart Sleepwalker, Scary Noises, en in mijn aller stoutste, goorste, smerigste droom had ik misschien aan Who Wants This gedacht. Maar toen mijn ratio begon te werken dacht ik al wel dat we een of ander gaar hardcore nummer kregen...


Haha jah had ik dus ook. Of bij The Beholder, maar die draaide hem zoals gewoonlijk ook weer niet.
Wel een meevaller dat ie Euphoria & Do You Want Heavy draaide, en Zany die Midnight draaide :D

oh trouwens: Ik zie de laatste tijd op feestjes altijd zo'n kerel met een bril, gemillimeterd haar & een italiaanse vlag, hij had nu geloof ik een blauw shirt aan. Maar volgens mij is het gewoon een NL"er, zo ziet ie eruit teminste :P
Hij begroet me ook altijd, en ik wou zaterdag vragen hoe die heette maar het geluid was fucking hard & me oordoppen werkte ook niet echt mee, dus weet iemand wie ik bedoel, en zit ie mss ook op hardtraxx?

Denk dat je deze bedoeld: http://www.facebook.com/wayoutdj

Is trouwens hongaarse vlag :P


Jah dat is hem idd!
Is dat een bekende van 1 van jullie ofzo? Zie em echt overal :P
En studeert ie hier ofzo of is het eigenlijk gewoon een Nederlander
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die ken ik ook ergens van ja! Nog nooit een praatje mee gemaakt maar steekt wel vaak z'n hand op, voegde me gister ook toe op FB en toen had ik even hetzelfde flashback momentje als jij had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is Adam, hij is een Hongaar, werkt bij de TnT en woont in Nieuwegein.
Een echte partij animal kun je hem wel noemen inderdaad!
Heb hem bij dreamfields echt persoonlijk leren kennen, en nu redelijk vaak contact met hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adam Molnar heet ie, zie hem idd ook elk feest met 2 mensen die je ook altijd met hem ziet. Spreek hem ook elk feest weer heel ff :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Dat is Adam, hij is een Hongaar, werkt bij de TnT en woont in Nieuwegein.
Een echte partij animal kun je hem wel noemen inderdaad!
Heb hem bij dreamfields echt persoonlijk leren kennen, en nu redelijk vaak contact met hem!


Die kerel is zo gek als een deur, op de gezonde manier dan toch. :P Op Dreamfields kwam ik hem voor het eerst tegen, daarna kom ik zijn blije hoofd minstens 10x tegen op elk feestje. Ik weet trouwens niet eens of hij wel Nederlands spreekt, ik spreek altijd Engels tegen hem gaat altijd totaal nergens over maar toch. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jah maar hij ziet er gewoon Nederlands uit, en ik dacht dus dat dat een Italiaanse vlag was, dus ik vroeg gewoon aan hem in het nederlands: Waarom heb je steeds die Italiaanse vlag bij je xd Wat ie daarna zei verstond ik niet dus ik heb het er maar bij gelaten toen :P Maar dan zal ik volgende x wel Engels praten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is een chille gozer. Heb hem op een XXlerator-avond ontmoet in de McDonalds :P Is altijd met Daniël te vinden op feesten (niet de boom), zijn samen overgekomen uit Hongarije en wonen hier nu al een tijdje. Zie hem ook echt elk feest waar ik ben, al heb ik meestal nooit zin om Engels te lullen op een feest en negeer ik hem meestal ook op MSN xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere talen lullen op feesten is juist leuk man, op Q-Base kon ik opeens vloeiend Duits en zelfs eventjes Frans. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb op Q-Base inderdaad ook vloeiend engels met Da Tweekaz een tijd staan praten. Die gozers blijven vet. Echt een uur mee bij de main gestaan, coone die nog ff kwam buurten enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Ik heb op Q-Base inderdaad ook vloeiend engels met Da Tweekaz een tijd staan praten. Die gozers blijven vet. Echt een uur mee bij de main gestaan, coone die nog ff kwam buurten enzo :)

Wij kwamen na de fouillering meteen Radical Redemption tegen, ook een toffe kerel. :) Paar minuten daarna zagen we Da Tweekaz ook staan bij de bar, maarja heb die gasten niets te melden. :P Net zoals DBSTF kwamen we iets later ook tegen bij een bar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij gaat inderdaad altijd met daniel naar feesten! hij kan geen nederlands, daniel een beetje:P
volgende week in matrixx zouden we weer meeten zei die :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik werd aangesproken door een iemand. Volgens mij zat hij ook op hardtraxx. Hij vroeg wat ik gadaan had met mijn knie maar kon mij niet verstaan. Hij had zijn Telefoon gepakt en daar ik het verhaal op geschreven. Hij had hetzelfde gehad met zijn knie op Hardbass. Maar liep niet op krukken. Daarna vroeg hij me weet jij waar Daniel is? Ik wist niet. Toen ik even drinken halen en zitten en ging weer in de Tillt/A2R kwam hij weer naar me toe en vroeg weer waar Daniel was. Ben wel benieuwd of iemand hem kent
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

als diegene nou een aardappel op Hardbass mee had, dan had ik geweten wie het was
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Haha Adam ja, zie hem op elk feest :thumbsup: soms ff praatje maken alhoewel z'n Engels niet helemaal top is :P wel goede gozer


dennis schreef:
Ik werd aangesproken door een iemand. Volgens mij zat hij ook op hardtraxx. Hij vroeg wat ik gadaan had met mijn knie maar kon mij niet verstaan. Hij had zijn Telefoon gepakt en daar ik het verhaal op geschreven. Hij had hetzelfde gehad met zijn knie op Hardbass. Maar liep niet op krukken. Daarna vroeg hij me weet jij waar Daniel is? Ik wist niet. Toen ik even drinken halen en zitten en ging weer in de Tillt/A2R kwam hij weer naar me toe en vroeg weer waar Daniel was. Ben wel benieuwd of iemand hem kent


Erik misschien? Die had tijdens hard Bass wat aan zijn knie en is een maat van Daniël
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

07.The Pitcher feat. Buddahmann - Going HAM (Original mix)

Is dit nummer op Q-base gedraaid dat iemand weet? Staat me iets bij, maar kan me niet zeker herinneren. Dacht ik de Hangar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, is inderdaad gedraaid in de Hanger (kan ik me ook vaag herinneren). Tijdens arkaine of Josh & wesz geloof ik (dat was het voor me gevoel :P) Kan ook Toneshifterz zijn geweest haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:32 
 

Ik heb toen de massa het Decibel terrein verliet in de loudness nog wat vertoefd met Vik en toen kwamen wij Adam en zijn vrienden ook tegen. Op Wish had ik hem ook al aangesproken. Helemaal uit Hongarije :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:40 
 
Artiest

stefaneke schreef:
Ik heb toen de massa het Decibel terrein verliet in de loudness nog wat vertoefd met Vik en toen kwamen wij Adam en zijn vrienden ook tegen. Op Wish had ik hem ook al aangesproken. Helemaal uit Hongarije :P.

Helemaal uit Nieuwegein! Maar oorspronkelijk uit Hongarije ja :P Die gast is OVERAL
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Klopt, is inderdaad gedraaid in de Hanger (kan ik me ook vaag herinneren). Tijdens arkaine of Josh & wesz geloof ik (dat was het voor me gevoel :P) Kan ook Toneshifterz zijn geweest haha


Bij alle drie niet geweest... dus dat is alvast al geen optie helaas ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
07.The Pitcher feat. Buddahmann - Going HAM (Original mix)

Is dit nummer op Q-base gedraaid dat iemand weet? Staat me iets bij, maar kan me niet zeker herinneren. Dacht ik de Hangar.

Volgens mij tijdens psyko punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jah maar hij ziet er gewoon Nederlands uit, en ik dacht dus dat dat een Italiaanse vlag was, dus ik vroeg gewoon aan hem in het nederlands: Waarom heb je steeds die Italiaanse vlag bij je xd Wat ie daarna zei verstond ik niet dus ik heb het er maar bij gelaten toen :P Maar dan zal ik volgende x wel Engels praten haha


Ziet er Nederlands uit? Helemaaaaaal niet vind ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m er ook niet Nederlands uit zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dus dat het een Fransoos was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 00:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke niet echte Nederlands msischien, maar ook heelemaal niet Italiaans, dus ikv roeg me echt af wat ie noumet die vlagdeed de hele tidj :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:56 
 

Als je Adam tegenkomt kom je ook altijd Renelle tegen...
Das ook zo'n party hardy..
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten