Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, In de hangar had ik het gevoel dat het wel gewoon lekker losging op een hoop mensen na natuurlijk :).
Maar daar trek ik mij al lang niets meer van aan hoor :P. Gewoon voor die mensen nog harder stampen dat ze helemaal denken vaneuuh...
Maar bij DBSTF zijn we even geweest, daar zijn we idd wel weg gegaan door de sfeer, daar stond echt bijna niemand te stampen... En er kunnen mensen stilstaan, maar als je echt moet zoeken voor een stampend iemand :/.

Nu ga ik mijn partyreport effe verder schrijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij de hangar had ik het gevoel of ik op een indoor feest stond!

Al die lichten, decor, enzzz (L)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

idd die stilstaande mensen was soms gewoon zorgelijk. heb de laatste 3 uur non-stop staan te beuken maar als ik even om me heen keek leek het wel of ik de eenige was op mijn groep na. En dan van die blikken die je krijgt van de stilstaande mensen :P

en bij nosferatu werd ik zelfs voor gek/idioot uitgemaakt >.< terwijl ik gewoon lekker sta te stampen. eigenlijk zou ik moeten zeggen kijk eens naar je zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:12 
 

Sfeer waar ik was bij B-Front was ook echt fucking triest. Als Pwoap (Live Mix) wordt gedraaid en er gaat niemand los op die kick, en ze kijken je raar aan omdat je het nummer goed kent, dan is er iets goed mis..

Noobs. :)

Verder heb ik er wel totaal schijt aan gehad, man wat ben ik losgegaan op Deepack zeg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat een gruwelijk feest!
Dit zal ik niet snel vergeten, heb heel erg kunnen genieten van mijn verjaardag!

Rond 5uur vertrokken, eerst wat bier halen enz... je weet wel.
Rond half 9 aangekomen, auto geparkeerd, tokens halen, je kent t wel.
Merchandise was al heel veel uitverkocht maarja. Dat heb je al je wat later komt.

Gelijk naar Deepack voor de meeting, Eventjes met Sjefke en nog een paar gepraat, weet niet meer wie allemaal.
Jammer dat de cd spelers niet echt meewerkte maarja, al bij al eventjes ingekomen met nummers al Come as One Remix, en die zooi.

Daarna gelijk naar Hanger 01.
Waar Zatox draaide, Eigelijk best jammer dat ze de Timetable hadden veranderd want nu was er om 00:00 en 01:45 niet echt iets intressants.
Want Noisecontrollers was gewoon ja... je kent t wel, faster n further, communicate,....
Dus maar eventjes naar de open air gegaan voor DBSTF.... Jongens Jongens, wat heb ik dat stel beu gezien!
We hebben er 20 minuutjes gestaan, weg gegaan omdat er echt geen sfeer was... iedereen stond stil, als ik aan het stampen was leek het alsof ze mij gek aankeken....
Tja, dus terug naar hanger 01 en eventjes tegen de grond gezeten buiten.
Tijd voor


Word vervolgd moet weg!


Hier het vervolg dan ;).
dus terug tijd voor de noisecontrollers waar wij bijna heel de set hebben gezeten, gedronken, gegeten... Was toch niet echt iets intressants.
Daarna besloten om gewoon in de hangar 01 Te blijven omdat hier de sfeer het lekkerste was en een teringlekker wijf voor ons stond :P.
Ze had op de duur wel door dat ik echt hard aan het geilen was terwijl ik stampe maarja. Kijken mag he :innocent:.
Dan was het tijd voor zany, Wat een lekkere set zeg!
Heel erg snel doorgemixt maarja... Op het begin iets of wat rustiger maar tegen het einde kneiter hard!
Gruwelijk in die hangar, het volume lekker hard!
Dan was het tijd voor Alphaverb waarnaar ik al erg uitkeek, en jawel hoor!!
Hij is mijn held van Q-base! Jonge jonge, wat een lekkere set was me dat! Helemaal kapot gestampt, letterlijk en figuurlijk!
Tracks als Destination Nowhere, The hard way, Omdrello maledetto (of was dat nou met zany? :P) TBA, Dikke bleek, Harde Rag, Noem maar op!
En als top punt The other side wat een van mijn favoriete nummers allertijden is, Van kop tot teen kippenvel tijdens die climax :love:.
Na Alphaverb zijn we maar richting thuis gereden want het was nog een dikke 2 uur rijden dus :).
Jongens Jongens, wat een dik feest was me dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meestal trek ik er me niets van aan en ben ik fier dat ik zo hard sta te stampen :P.
Maar bij DBSTF ging het er gewoon zwaar over... :')
Is gewoon fucking veel leuker als je rondom rond u ook ziet losgaan.
Achja, het is gewoon die mensen van tegenwoordig :(.
Beter kunnen ze naar housepartys gaan...
Maar je zag ook dat vanaf zany hangar 01. een heel deel leeg liep, wss naar de open air voor de show..
Wil niet weten hoe druk het daar nog is geweest :cool:
Want met Zatox en NC had je gewoon amper plaats :cry:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gister had ik dat ook wel ging ik los keken ze me vaag aan :P nou jah hele dag keken ze me raar aan, dat was ook best wel vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz, Alphaverb is altijd een Held :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaa Lowrenz, The Otherside was echt heeeeeeeeeeeeerlijk he! DAMN (L)

Ik vond trouwens bij Zatox iedereen best los gaan hoor, je hebt wel mensen die stil staan maargoed dat hou je toch, je kunt je beter niet gaan ergeren.

Pffff Alphaverb was echt koning he! :bomb: :bomb: Hij hield mijn adrenaline op peil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Jaaa Lowrenz, The Otherside was echt heeeeeeeeeeeeerlijk he! DAMN (L)

Ik vond trouwens bij Zatox iedereen best los gaan hoor, je hebt wel mensen die stil staan maargoed dat hou je toch, je kunt je beter niet gaan ergeren.

Pffff Alphaverb was echt koning he! :bomb: :bomb: Hij hield mijn Neophyte Records All Stars - Adrenaline op peil :D
:bomb:

Ik had trouwens helemaal niet gemerkt dat mensen mij raar aankeken als ik stond te stampen. Werd wel 20000x gevraagd of alles goed ging en of hij lekker was. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Jaaa Lowrenz, The Otherside was echt heeeeeeeeeeeeerlijk he! DAMN (L)

Ik vond trouwens bij Zatox iedereen best los gaan hoor, je hebt wel mensen die stil staan maargoed dat hou je toch, je kunt je beter niet gaan ergeren.

Pffff Alphaverb was echt koning he! :bomb: :bomb: Hij hield mijn adrenaline op peil :D


Tja ik had ook momenten vooral tijdens het setje van Crypsis dat ik gewoon niet meer kon, mijn benen deden niet meer wat mijn hoofd wou.
Alleen dik los gegaan op The Demand, en Automatic Audio Overload (The Machine Rmx), daarna was ik echt kapot!
Wel dik setje van Crypsis! Verder genoten van alle tracks (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
:bomb:

Ik had trouwens helemaal niet gemerkt dat mensen mij raar aankeken als ik stond te stampen. Werd wel 20000x gevraagd of alles goed ging en of hij lekker was. ^^


Alles lekker vraag ik ook wel regelmatig, maar dan gewoon omdat je ziet dat iemand zich aan het amuseren is, niet omdat hij er vaag uitziet. Ik heb ook niet het gevoel gehad dat mensen mij stonden te bekijken, maar het zou me eerlijk gezegd ook geen reet gescheeld hebben, zelf nog even staan stampen met een zweedse meid wat lekker met ons kwam meedoen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Jaaa Lowrenz, The Otherside was echt heeeeeeeeeeeeerlijk he! DAMN (L)

Ik vond trouwens bij Zatox iedereen best los gaan hoor, je hebt wel mensen die stil staan maargoed dat hou je toch, je kunt je beter niet gaan ergeren.

Pffff Alphaverb was echt koning he! :bomb: :bomb: Hij hield mijn adrenaline op peil :D

Idd, een dikke held! Jonge jonge, dan Fade to black kreeg ik ook weer net een comebackje terug.
Op fade to black, volgens mij heb ik nog nooit zo maf gestampt als met alphaverb.
Als ik dat herdenk shit, ik krijg gewoon weer een naar geweldig "ik wil terug" gevoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Idd, een dikke held! Jonge jonge, dan Fade to black kreeg ik ook weer net een comebackje terug.
Op fade to black, volgens mij heb ik nog nooit zo maf gestampt als met alphaverb.
Als ik dat herdenk shit, ik krijg gewoon weer een naar geweldig "ik wil terug" gevoel!


En dan heb je Crypsis nog gemist, Strike klonk zo GIGANTISCH moddervet :worship: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had wel verwacht dat Alphaverb goed zou zijn en vond het ook ontzettend jammer dat hij gelijkt met B-front draaide.

Met een kleine twijfel dus ook naar B-Front gegaan, maar ik heb geen moment spijt gekregen. Wát een set! Zonder twijfel de beste set die ik ooit live heb gehoord. :bomb: Heb gewoon nonstop 1 uur en 45 minuten staan raggen!

Zatox was ik positief verrast over, ik had weer zo'n vreselijke zatox propaganda set verwacht (zoals decibel), maar gelukkig zat er nog wel iets variatie in. (En live gingen de platen waar ik onderhand wel zat van was geworden natuurlijk veel harder :D!)

Zany, tjah, trackkeuze even goed als altijd. Veelzeidig, veel hard en rauw, verassend enz. Maar ik vind het mixen toch echt helemaal niks :(. Ik ben helemaal niet zo precies op het mixwerk. Maar dit klonk gewoon echt niet. Heel rommelig of abrupt, ook werden nummers hooguit 3 minuten gedraaid:(. Desondanks goed los gegaan op de juiste platen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Had wel verwacht dat Alphaverb goed zou zijn en vond het ook ontzettend jammer dat hij gelijkt met B-front draaide.

Met een kleine twijfel dus ook naar B-Front gegaan, maar ik heb geen moment spijt gekregen. Wát een set! Zonder twijfel de beste set die ik ooit live heb gehoord. :bomb: Heb gewoon nonstop 1 uur en 45 minuten staan raggen!

Zatox was ik positief verrast over, ik had weer zo'n vreselijke zatox propaganda set verwacht (zoals decibel), maar gelukkig zat er nog wel iets variatie in. (En live gingen de platen waar ik onderhand wel zat van was geworden natuurlijk veel harder :D!)

Zany, tjah, trackkeuze even goed als altijd. Veelzeidig, veel hard en rauw, verassend enz. Maar ik vind het mixen toch echt helemaal niks :(. Ik ben helemaal niet zo precies op het mixwerk. Maar dit klonk gewoon echt niet. Heel rommelig of abrupt, ook werden nummers hooguit 3 minuten gedraaid:(. Desondanks goed los gegaan op de juiste platen :thumbup:


Het was kut dat Alphaverb tegelijk met B-Front en ook tegelijk met Ran-D & Alpha² draaide. Ik had ze alle 3 wel willen zien! Wat dat betreft heeft het feest net 3 en en half uur te kort geduurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer vetjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: :yay:
DarkBeatz schreef:
Lowrenz schreef:
Idd, een dikke held! Jonge jonge, dan Fade to black kreeg ik ook weer net een comebackje terug.
Op fade to black, volgens mij heb ik nog nooit zo maf gestampt als met alphaverb.
Als ik dat herdenk shit, ik krijg gewoon weer een naar geweldig "ik wil terug" gevoel!


En dan heb je Crypsis nog gemist, Strike klonk zo GIGANTISCH moddervet :worship: :love: :drool:




Daaaaamn +1+1+1+1 !!! Strike :worship:
Nou jullie het weer zeggen, klopt precies!

Hahaha en als jullie nog 4 jongens zagen voetballe nmet blikjes en raar aan stampen over al die plateau's daar achter de hanger dat waren wij xd

haha, en misschien heb ik nog wel tegen een Hardtraxxer gezegd: Ik ben gek he! xd

Facking mooi, mensen de gek aansteken.

Wat was het toch een uberfeest!


Nog even een nummer die HARD ging: Till u believe it in de hangar! DIK RAGGEN JONGE! :bomb: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
haha, en misschien heb ik nog wel tegen een Hardtraxxer gezegd: Ik ben gek he! xd

Das toch niks nieuws voor de kenners hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Van deze mash up kreeg ik toch wel even kippevel toen ik aan het beuken was :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vind er maar weinig aan.. bij de airstrip ben ik angstvallig weggebleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb je wel eeuwige held B-Front gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Heb je wel eeuwige held B-Front gemist.

ik lees net dat de sfeer toch kut was daaro..Dan liever ook de eeuwige beukheld Alphaverb op datzelfde tijdstip plus een topsfeer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
dawasiknie schreef:
Heb je wel eeuwige held B-Front gemist.

ik lees net dat de sfeer toch kut was daaro..Dan liever ook de eeuwige beukheld Alphaverb op datzelfde tijdstip plus een topsfeer ;)

Nah vond de sfeer voorin prima te doen :) Toch hing er in de hangar een betere sfeer! Maar om nou te zeggen dat er een kutsfeer hing, ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je precies staat :thumbup:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten