Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
geniaal shirt dat :P ook zo'n kerel op q-base was zo lijp als wat vroeg ik aan hem wel die had gehad en of ie kon aanwijzen op dat shirt :P maar hij begon beetje erg te spacen toen ie er na keek hij snapte er NIKS van:P


haha geniaal! kan niet wachten totdat de mijne binnen is! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Rammelslakje schreef:
dat rechter shirt is echt vet :love: waar heb je die vandaan?


Hebben ze zelf gemaakt, je kan hem bestellen voor 25 euro, bij deeltjesversneller, moet je hem ff een PM sturen, en Volgens mij kan het ook bij Darkbeatz. Ik heb hem ook besteld voor Fusion!(L)


Nee hoor via mij gaat het niet, die gast van Slovenië wat erbij was heeft ze voor ons gemaakt (gedrukt) :thumbsup: Deeltjesversneller heeft de print ontworpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Rammelslakje schreef:
dat rechter shirt is echt vet :love: waar heb je die vandaan?


Hebben ze zelf gemaakt, je kan hem bestellen voor 25 euro, bij deeltjesversneller, moet je hem ff een PM sturen, en Volgens mij kan het ook bij Darkbeatz. Ik heb hem ook besteld voor Fusion!(L)


Nee hoor via mij gaat het niet, die gast van Slovenië wat erbij was heeft ze voor ons gemaakt :thumbsup:


Nee, dan was het alleen deeltjesversneller!! . hij regelt hem voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk feest, vooral erg gezellig gehad. Geluid in de hangar was echt ziek hard en zuiver :cool:

Hardstyle vond ik verder weinig bijzonders... Jammer dat zelfs wanneer de artiesten langere draaitijden krijgen er nog bijna geen oudere tracks worden gedraaid... en het voor een flink aantal nog steeds een opgave is om tracks gelijk te leggen... :x

Uitschieter vond ik toch wel alphaverb. Wat een drive en energie in die set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
Leuk feest, vooral erg gezellig gehad. Geluid in de hangar was echt ziek hard en zuiver :cool:

Hardstyle vond ik verder weinig bijzonders... Jammer dat zelfs wanneer de artiesten langere draaitijden krijgen er nog bijna geen oudere tracks worden gedraaid... en het voor een flink aantal nog steeds een opgave is om tracks gelijk te leggen... :x

Uitschieter vond ik toch wel alphaverb. Wat een drive en energie in die set :)


Die zat er volgens mij wel het vaakst naast met mixen hoor die avond ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Mind.Illusion schreef:
Leuk feest, vooral erg gezellig gehad. Geluid in de hangar was echt ziek hard en zuiver :cool:

Hardstyle vond ik verder weinig bijzonders... Jammer dat zelfs wanneer de artiesten langere draaitijden krijgen er nog bijna geen oudere tracks worden gedraaid... en het voor een flink aantal nog steeds een opgave is om tracks gelijk te leggen... :x

Uitschieter vond ik toch wel alphaverb. Wat een drive en energie in die set :)


Die zat er volgens mij wel het vaakst naast met mixen hoor die avond ;) :P


crypsis had ook wel ze momentjes:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Mind.Illusion schreef:
Leuk feest, vooral erg gezellig gehad. Geluid in de hangar was echt ziek hard en zuiver :cool:

Hardstyle vond ik verder weinig bijzonders... Jammer dat zelfs wanneer de artiesten langere draaitijden krijgen er nog bijna geen oudere tracks worden gedraaid... en het voor een flink aantal nog steeds een opgave is om tracks gelijk te leggen... :x

Uitschieter vond ik toch wel alphaverb. Wat een drive en energie in die set :)


Die zat er volgens mij wel het vaakst naast met mixen hoor die avond ;) :P

Ik heb 45 min binnen gestaan onder zijn set en dat was gewoon prima op 1 ding na :P De rest zat k buiten de hangar op t gras :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Godkannone wat een heerlijk feest!

Heb de artiesten gezien die ik speciaal wilde zien: Alphaverb & Distorded Revelation. Helaas hoorde Zatox ook bij dit rijtje te staan, maar ineens smste iemand mij dat zatox net was afgelopen terwijl ik echt dacht te weten dat hij na 00.00 zou draaien. Zonde!

Voor de rest gebeukt bij Hardheadz, Brennan Heart, Digital Punk, Deepack, even 10 min bij Headhunterz & Wildstylez geweest vanwege de shift om daarna weer snel weg te gaan, Noisecontrollers, Kasparov,Neophyte Records Allstars, Tha Playah en natuurlijk heerlijk afgesloten bij Crypsis!

Helaas kregen we net voor het einde te horen dat de auto's die ons zouden ophalen op elkaar waren gebotst op de duitse autobahn, dus we konden lekker een aantal uur slapen in een duitse berm dicht bij q-base. Uiteindelijk rond half 11 wakker gebeld dat er een auto aan kwam en wat bleek. In de verte hoorde we gewoon nog steeds duidelijk dat er hardcore op het terrein werd gedraaid..WTF we hadden dus geslapen terwijl we dus nog een paar uur lekker hadden kunnen doorbeuken??

Zit nu zelf met een goede linkerbeen blessure, van het vele hakken en stampen. Aankleding en de sfeer was wel oke, maar de sets die werden gedraaid, wtf hoe lekker. En dan was je moe en je wilde wel stoppen maar het kon niet, omdat er dan weer een beuker werd gedraaid! Zijn begonnen met het wat normalere hardstyle, maar na de shift alleen nog maar bij de hardcore en de hangar gebeukt!

Wel ontzettend vaak vele nummers een aantal gehoord, (als ik nog één keer "the space we created hoor, pleeg ik zelfmoord) en veel technische mankementen kunnen opmerken. Geluid dat uitval, veel tijd tussen opeenvolgende nummers etc, al kon dat allemaal de pret, plezier en genot niet drukken!

En dan nog een speciaal bedankje voor de degene die het geluid regelde bij de hanger. Natuurlijk had ik oordoppen in, maar soms moest ik ze wel eruit halen omdat ik gewoon verliefd was op het heerlijke geluid!! Ik heb al vele jaren vele feestjes mee gepakt, maar nog nooit zo'n heerlijke schrapende rauw geluid gehoord als de bij Hangar!

Desbetreffende geluidsman, i love you (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super geluid idd in de hangar, B-front held van de avond nauw gevolgd door Zany!
:clap:

Ziek wat ging dat hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zag net dit filmpje bij het het-grote-hoe-heet-deze-track-topic



en ik weet gelijk weer waardoor ik maar een uurtje in het begin op de airstrip heb gestaan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

komen er nog setjes uit of niet? :O
niet geweest maar wil toch wel ff paar setjes luisteren (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:08 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft er niemand toevallig een tracklist van de set van Zany?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Zag net dit filmpje bij het het-grote-hoe-heet-deze-track-topic



en ik weet gelijk weer waardoor ik maar een uurtje in het begin op de airstrip heb gestaan -.-


Haha, ik heb er welgeteld 10 minuten gestaan (vuurwerk), veels te druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Er hing daar echt zo'n belabberde sfeer zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me eigen er bij neergelegt over de sweer van tegenwoordig...
Iedereen en overal waar je staat (Los gaan in dit geval :P) staan mensen om je heen te loeren, zelden zie je ze af en toe bewegen... zeer jammer dit en je doet er weinig aan en ik zou het graag een keer willen mee maken dat een hele zaal los gaat maar goed, tot die tijd maak ik mijn eigen feest wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ik heb me eigen er bij neergelegt over de sweer van tegenwoordig...
Iedereen en overal waar je staat (Los gaan in dit geval :P) staan mensen om je heen te loeren, zelden zie je ze af en toe bewegen... zeer jammer dit en je doet er weinig aan en ik zou het graag een keer willen mee maken dat een hele zaal los gaat maar goed, tot die tijd maak ik mijn eigen feest wel! :D


de sweer van tegenwoordig :D

Nouja, er aan gewend zijn, tjsa, ik kan me gewoon nog wel altijd faking hard ergeren van die stilstaande mensen. Al helemaal als het een feest is waar de kaartenverkoop in no time zijn uitverkocht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ergerde me eraan. Je doet er vrij weinig aan, ik consentreer me liever op de muziek dan zulke mensen. Word ik alleen maar droevig van. Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de bunkers ging het anders wel redelijk los naar mijn mening :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ccc schreef:
Heeft er niemand toevallig een tracklist van de set van Zany?

Als ik ff nadenk kom ik bij deze tracks, wel willekeurig volgorde:
Face the enemy remix, veritas remix, psychedelic trip, ombrello maledetto, 2012, donkey, octavius augustus, delay distortion, black anthem, fusion anthem, die mash up van stampuh en andere donkeyrollers track, pull your strings. Verder kom ik niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hé! Gisteren in de auto naar Amsterdam de hardstyle CD van Q-Base op gezet en wat was dat geweldig!

Maar dan het toppunt, op de terugweg vandaag de hardcore CD opgezet. En tering hé! Wat is me dat een geweldige CD. Ik heb nog nooit zo'n lekkere CD gehoord, ik ben verslaafd geraakt aan Neophyte Records denk ik, en dat in 2 uurtjes tijd!

Eerste keer ook dat ik de MoC remix hoorde, tering wat is die lekker :D

Ik heb heimwei, ze zouden dit feest elke week moeten organiseren :P

roberttt schreef:
weet alleen dat bij zany stond weet verder niks meer van hoe die draaide etc. en bij ran-d & a2 was en nog even crypsis als afsluiter. en voor de rest is het 1 groot zwart gat de avond


Stop alsjeblieft met het gebruiken van drugs. Ik heb 2x zoveel op als jij en ik weet gewoon nog alles waar ik geweest ben en 80% van wat ik gedaan heb. Je hersenen trekken het niet meer :') xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zo hé! Gisteren in de auto naar Amsterdam de hardstyle CD van Q-Base op gezet en wat was dat geweldig!

Maar dan het toppunt, op de terugweg vandaag de hardcore CD opgezet. En tering hé! Wat is me dat een geweldige CD. Ik heb nog nooit zo'n lekkere CD gehoord, ik ben verslaafd geraakt aan Neophyte Records denk ik, en dat in 2 uurtjes tijd!

Eerste keer ook dat ik de MoC remix hoorde, tering wat is die lekker :D

Ik heb heimwei, ze zouden dit feest elke week moeten organiseren :P


zo leef jij ook nog:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jazeker, moest gisteravond nog naar m'n kamer rijden (ging goed!) in Amsterdam (vandaar ook mijn vraag hoe lang je moest wachten met rijden :P ) en vandaag eerst 2 uur gevolleybald en daarna 3 uur gehockeyd. Ik ben kapot :yawn: Echt ik was in topvorm! Niet dus. Achja, ik heb in ieder geval mijn tweede interne stempel gekregen door mijn (actieve?) deelname :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jazeker, moest gisteravond nog naar m'n kamer rijden (ging goed!) in Amsterdam (vandaar ook mijn vraag hoe lang je moest wachten met rijden :P ) en vandaag eerst 2 uur gevolleybald en daarna 3 uur gehockeyd. Ik ben kapot :yawn: Echt ik was in topvorm! Niet dus. Achja, ik heb in ieder geval mijn tweede interne stempel gekregen door mijn (actieve?) deelname :cool:

respect voor jou ik had al moeite om de trap op te lopen laat staan 2 uur volleybal en 3 uren hockey.
was echt me dood geworden:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Jazeker, moest gisteravond nog naar m'n kamer rijden (ging goed!) in Amsterdam (vandaar ook mijn vraag hoe lang je moest wachten met rijden :P ) en vandaag eerst 2 uur gevolleybald en daarna 3 uur gehockeyd. Ik ben kapot :yawn: Echt ik was in topvorm! Niet dus. Achja, ik heb in ieder geval mijn tweede interne stempel gekregen door mijn (actieve?) deelname :cool:

respect voor jou ik had al moeite om de trap op te lopen laat staan 2 uur volleybal en 3 uren hockey.
was echt me dood geworden:P


Haha echt he, ik loop nog steeds krom :lol: Maar zit hier ook wel met dikke heimwee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was gisteren tegen half 11 best wel fit, was toen nog niet van plan om te gaan, maar tegen 11 uur besloot ik toch maar te gaan, omdat ik me fit voelde. Heb toen tot 3 uur wakker gelegen en moest er om 7 uur alweer uit. Nu ben ik dus redelijk moe, merkte het ook in de auto, thank god voor een benzinepomp en een file, waardoor ik ff bij kon komen en nu voel ik me best wel fit. Heel raar eigenlijk. Maar ja, morgen zal alles wel weer anders zijn en lig ik tot een uur of 5 in coma. Ik neem dus vrij van school xd
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten