Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nitroxx:


Pfff. Ik kreeg net kippevel man toen ik hem keek! Echt een vet nummer! :worship:
Die had ik wel live willen meemaken hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Vanaf 1:50
Koning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er vanaf 1.50? Ik mis iets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De outro van Till u believe it die ik koning vond klinken in de Hangar :$ :corn: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
De outro van Till u believe it die ik koning vond klinken in de Hangar :$ :corn: :bomb:

Oooow, dan snapte ik em toch. Ik dacht even dat je dacht dat het een ander nummer was wat erin kwam ^^

Ik zei niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nitroxx schreef:


Van deze mash up kreeg ik toch wel even kippevel toen ik aan het beuken was :love:

Lekker zomers nummer, hij is er alleen te laat mee.. van mij had deze wel gemogen op Defqon/Mysteryland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Nitroxx:


Pfff. Ik kreeg net kippevel man toen ik hem keek! Echt een vet nummer! :worship:
Die had ik wel live willen meemaken hihi

Klonk echt lekker, iedereen was aan het meezingen en ging lekker los :thumbsup:. Vond wel dat ze een goeie set hebben gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:32 
 
Hardtraxx Newbie

DoubleDutch schreef:
ccc schreef:
Heeft er niemand toevallig een tracklist van de set van Zany?

Als ik ff nadenk kom ik bij deze tracks, wel willekeurig volgorde:
Face the enemy remix, veritas remix, psychedelic trip, ombrello maledetto, 2012, donkey, octavius augustus, delay distortion, black anthem, fusion anthem, die mash up van stampuh en andere donkeyrollers track, pull your strings. Verder kom ik niet :whistle:


Kan je je ook herinneren of Warphole van frontliner is gedraaid tijdens zijn set? Of in ieder geval een track die er een beetje op lijkt.

Hij draaide namelijk een track waar et keihard op los ging, maar ik weet gewoon niet meer welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee man, warphole allesinds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
En de foto's van de meeting?


Die staan ergens, met mijn camera zijn van de meeting geen fotos genomen. Deze was gewoon om iemand wat met mij op de bus zat te laten zien wie ik was :thumbsup: (in het meeting topic)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
camiloPW schreef:
En de foto's van de meeting?


Die staan ergens, met mijn camera zijn van de meeting geen fotos genomen. Deze was gewoon om iemand wat met mij op de bus zat te laten zien wie ik was :thumbsup: (in het meeting topic)

je had nog mazzel dat wij jou camera weer vonden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
je had nog mazzel dat wij jou camera weer vonden :D


Echt he, ik dacht eerst echt dat iemand hem gepikt had ofzo. Maar hij was dus gewoon uit mijn zak gepleurd tijdens het losgaan :x Echt serieus geluk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo raak ik altijd m'n portemonnee kwijt. Op Decibel viel die wel 3 keer uit m'n broekzak omdat ik zo hard aan het stampen was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben blij dat ik dat nog nooit gehad heb, zou het denk ik echt nie in de gaten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben m'n zonnebril kwijtgeraakt door het stampen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben m'n zonnebril kwijtgeraakt door het stampen xd


vraag me echt af waar die gebleven is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben m'n zonnebril kwijtgeraakt door het stampen xd


vraag me echt af waar die gebleven is :/


Onder iemand zn voeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, ik was ook vergeten in de bus dat ik een CD had gekocht, anders had ik die wel laten opzetten in de bus ipv die pokke terror die ze op de terugweg draaiden xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha:P dat moest ik 4 uren aan horen XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Milán schreef:
dawasiknie schreef:
Heb je wel eeuwige held B-Front gemist.

ik lees net dat de sfeer toch kut was daaro..Dan liever ook de eeuwige beukheld Alphaverb op datzelfde tijdstip plus een topsfeer ;)

Nah vond de sfeer voorin prima te doen :) Toch hing er in de hangar een betere sfeer! Maar om nou te zeggen dat er een kutsfeer hing, ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je precies staat :thumbup:



Nou,ik zat ook in de Air Strip,maar ik vond de sfeer echt fantastisch hoor! En dan was ik ook nog eens zo nuchter als het maar zijn kon ( jaja de BOB).

Nee zonder dolle,de sfeer was voor mijn gevoel prima hoor,geldt btw ook voor area 01 en area 09,prima genoten!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zo raak ik altijd m'n portemonnee kwijt. Op Decibel viel die wel 3 keer uit m'n broekzak omdat ik zo hard aan het stampen was :P

Sinds ik dat (waarschijnlijk) met mijn kluissleutel had heb ik nu ook een portomonee aan mijn riem hangen met al mijn belangrijke zooi erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kreeg zaterdag nog een tip die ik niet kende, maak een foto van je kluisje zodat je weet welk nummer je hebt, haal het blaadje met nummer uit de sleutel en bewaar die in je portemonnee ofzo in ieder geval op een andere plek dan je sleutel.

Als je dan het blaadje/sleutel kwijt raakt, weet je je nummer nog wel.
Als dan je sleutel gestolen wordt, kan diegene niet al je spullen jatten want hij/zij weet niet welk nummer het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Ik kreeg zaterdag nog een tip die ik niet kende, maak een foto van je kluisje zodat je weet welk nummer je hebt, haal het blaadje met nummer uit de sleutel en bewaar die in je portemonnee ofzo in ieder geval op een andere plek dan je sleutel.

Als je dan het blaadje/sleutel kwijt raakt, weet je je nummer nog wel.
Als dan je sleutel gestolen wordt, kan diegene niet al je spullen jatten want hij/zij weet niet welk nummer het is.

Ook geen slecht idee! Misschien wel nuttig. Alhoewel ik over het algemeen mijn nummertje prima weet te onthouden, aangezien ik dat best wel belangrijk vind!

Op zich als ik dat portomoneetje binnenstebuiten doe (met dus 1 van de ritsen tussen mijn riem en broek in) kan die er ook nooit uitvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of zet het kluis nummer in je Telefoon

Ik doe mijn kluis sleutel altijd in mijn portemonnee, niet slim maar anders ben ik bang dat ik hem veel te snel verlies!

Voor de rest zet ik het nummer in mijn telefoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ach ja, ik was ook vergeten in de bus dat ik een CD had gekocht, anders had ik die wel laten opzetten in de bus ipv die pokke terror die ze op de terugweg draaiden xD


Haha en dat hele tijd achter elkaar door, ach was te moe om mij te druk over te maken :D .
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten