Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij vroeg aan mij of helemaal naar de klote was, toen stapte ik de bus samen met die andere gast met zelfde shirt als jou :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oh jah :P dat weet ik volgens mij nog wel :) denk ik . weet wel dat ik zelf helemaal dood was op dat moment:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
oh jah :P dat weet ik volgens mij nog wel :) denk ik . weet wel dat ik zelf helemaal dood was op dat moment:P


Haha anders ik wel. Welke dj's heb jij allemaal bezocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
roberttt schreef:
oh jah :P dat weet ik volgens mij nog wel :) denk ik . weet wel dat ik zelf helemaal dood was op dat moment:P


Haha anders ik wel. Welke dj's heb jij allemaal bezocht?


weet alleen dat bij zany stond weet verder niks meer van hoe die draaide etc. en bij ran-d & a2 was en nog even crypsis als afsluiter. en voor de rest is het 1 groot zwart gat de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
flevoboys schreef:
roberttt schreef:
oh jah :P dat weet ik volgens mij nog wel :) denk ik . weet wel dat ik zelf helemaal dood was op dat moment:P


Haha anders ik wel. Welke dj's heb jij allemaal bezocht?


weet alleen dat bij zany stond weet verder niks meer van hoe die draaide etc. en bij ran-d & a2 was en nog even crypsis als afsluiter. en voor de rest is het 1 groot zwart gat de avond


Dat is dan jammer, ik heb het gedaan op frisdrank/energy drank en eten xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ach ja dat kan ook:) die twee gekken ook in de bus bij ons . vraag me af of die nog leven nu:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ach ja dat kan ook:) die twee gekken ook in de bus bij ons . vraag me af of die nog leven nu:P


Welke 2 gekken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nou. Die 1 had 2 hoedjes op en 2 van die grote oorbellen met een bootje erin :P die hele tijd aan het snuiven waren :P kwam geen einde aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
nou. Die 1 had 2 hoedjes op en 2 van die grote oorbellen met een bootje erin :P die hele tijd aan het snuiven waren :P kwam geen einde aan.


Haha in de bus cker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
roberttt schreef:
nou. Die 1 had 2 hoedjes op en 2 van die grote oorbellen met een bootje erin :P die hele tijd aan het snuiven waren :P kwam geen einde aan.


Haha in de bus cker?


ja :p toen we weer terug gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
flevoboys schreef:
roberttt schreef:
nou. Die 1 had 2 hoedjes op en 2 van die grote oorbellen met een bootje erin :P die hele tijd aan het snuiven waren :P kwam geen einde aan.


Haha in de bus cker?


ja :p toen we weer terug gingen.


Heen reis zag ik er ook 1 snuiven xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

waren genoeg :P met de heenreis XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij gingen vorig jaar ook met een bus. Toen we aankwamen waren bijna alle tafels wit ingevreten xd Dus ik kijk er niet meer van op of om :P

Dit jaar met 2 busjes gegaan :D is ons erg goed bevallen.

Heb me op het feest erg goed vermaakt. Jammer dat ik de meeting op 5 minuten heb misgelopen :S volgende keer beter. Ik vond de hardcore bunker wel alweer te klein. dit zouden ze toch moeten veranderen lijkt mij of gewoon luidsprekers buiten neerzetten. want als je nu buiten stond hoorde je vrij weinig van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is iedereen die geen earplugs bij zich had de komende 2 dagen nog doof? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
Volgens mij is iedereen die geen earplugs bij zich had de komende 2 dagen nog doof? :huh:


Ik had er speciaal gehaald maar toch niet constant ingehad of niet volledig ingestoken. En ja toch wel een lichte piep gewaar geworden gisterenavond. Vanochtend was vager, elke bus wat langs reed in maastricht hoorde ik dikke hardstyle knallers uitkomen :x Inclusief vocals en al :thumbsup:

Je zou zeggen dat ik nog helemaal van de kaart was maar het was toen toch al een 5.5u geleden dat ik mijn laatste snoepje gehad heb. Ik wou bijna losgaan erop :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond het geluid nog best meevallen

enige plaats waar ik knoerhard geluid heb gehoord was in de hangar voor de linkse boksen.
op de main en in the bunker (area 3) vond ik het geluid behoorlijk tegenvallen tov vorig jaar.

ik heb me weer prima vermaakt daar :)
deepack, PP, B-front, A2&ran-D waren toch wel de beste setjes vd avond
de rest staat me niet meer zo bij xd

we hadden met onze groep afgesproken om pas om 12 te beginnen :P
heeft geloof ik niemand gehaald :P

super afsluiting van het festival seizoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
The Axe schreef:
Volgens mij is iedereen die geen earplugs bij zich had de komende 2 dagen nog doof? :huh:


Ik had er speciaal gehaald maar toch niet constant ingehad of niet volledig ingestoken. En ja toch wel een lichte piep gewaar geworden gisterenavond. Vanochtend was vager, elke bus wat langs reed in maastricht hoorde ik dikke hardstyle knallers uitkomen :x Inclusief vocals en al :thumbsup:

Je zou zeggen dat ik nog helemaal van de kaart was maar het was toen toch al een 5.5u geleden dat ik mijn laatste snoepje gehad heb. Ik wou bijna losgaan erop :yay:


was je ook met de bus van eventtravel vanuit maastricht?

dat wat jij zegt over muziek horen, heb ik al 2x voordat ik ga pitten gehad:P
gistermiddag toen k rond 12 eindelijk in bed lag, hoorde ik net voordat k in slaap viel en dikke plaat :P
deed k men ogen open was het weg xd en dat een paar keer achter elkaar, en savonds weer hetzelfde :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thinuz schreef:
was je ook met de bus van eventtravel vanuit maastricht?

dat wat jij zegt over muziek horen, heb ik al 2x voordat ik ga pitten gehad:P
gistermiddag toen k rond 12 eindelijk in bed lag, hoorde ik net voordat k in slaap viel en dikke plaat :P
deed k men ogen open was het weg xd en dat een paar keer achter elkaar, en savonds weer hetzelfde :huh: :P


Ja ik was inderdaad vanuit Maastricht, jij ook al dan? Die gast met de grote pretoogjes ben ik :thumbsup: En die links zat ook op de bus bij ons.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
The Axe schreef:
Volgens mij is iedereen die geen earplugs bij zich had de komende 2 dagen nog doof? :huh:


Ik had er speciaal gehaald maar toch niet constant ingehad of niet volledig ingestoken. En ja toch wel een lichte piep gewaar geworden gisterenavond. Vanochtend was vager, elke bus wat langs reed in maastricht hoorde ik dikke hardstyle knallers uitkomen :x Inclusief vocals en al :thumbsup:

Je zou zeggen dat ik nog helemaal van de kaart was maar het was toen toch al een 5.5u geleden dat ik mijn laatste snoepje gehad heb. Ik wou bijna losgaan erop :yay:

Hmmz ik heb ze denk misschien in totaal 10 minuten uitgehad ofzo.. als ik voor een stage stond en ik deed ze 2 seconden uit deed het pijn aan me oren..
Volume was echt absurt, met die dingen in was het nog bijna even hard als een party in NL zonder ze in te hebben.
Bij thuiskomst hoorde ik een lichte zoem..


Vond het beetje jammer dat sommige dj's Traktor en dergelijke gebruikte om te draaien.. zeker Zany die mixjes maakte van 2 minuten.. enigste wat hij volgens mij deed was op het goeie moment even op play drukken.. 80x aan knopjes draaien (terwijl dit geen verschil maakte in het geluid) lekker weer voor de show bezig dus..
En die mixjes van zany waren in ¾ van de gevallen nog slecht ook.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Thinuz schreef:
was je ook met de bus van eventtravel vanuit maastricht?

dat wat jij zegt over muziek horen, heb ik al 2x voordat ik ga pitten gehad:P
gistermiddag toen k rond 12 eindelijk in bed lag, hoorde ik net voordat k in slaap viel en dikke plaat :P
deed k men ogen open was het weg xd en dat een paar keer achter elkaar, en savonds weer hetzelfde :huh: :P


Ja ik was inderdaad vanuit Maastricht, jij ook al dan? Die gast met de grote pretoogjes ben ik :thumbsup: En die links zat ook op de bus bij ons.

Afbeelding



jazeker uit maastricht. k geloof dat ik nog ff gepraat heb met je vriend onder psyko punkz,
ik had dat wit t-shirt met elmo erop aan. terugweg had k me qbase '09 vest aan :)
zal 1 van deze dagen wel eens een foto hier planten van qbase ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:31 
 
Hardtraxxer

dat rechter shirt is echt vet :love: waar heb je die vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rammelslakje schreef:
dat rechter shirt is echt vet :love: waar heb je die vandaan?


Hebben ze zelf gemaakt, je kan hem bestellen voor 25 euro, bij deeltjesversneller, moet je hem ff een PM sturen, en Volgens mij kan het ook bij Darkbeatz. Ik heb hem ook besteld voor Fusion!(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:49 
 
Hardtraxxer

tnx ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

geniaal shirt dat :P ook zo'n kerel op q-base was zo lijp als wat vroeg ik aan hem wel die had gehad en of ie kon aanwijzen op dat shirt :P maar hij begon beetje erg te spacen toen ie er na keek hij snapte er NIKS van:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit feest was waanzinig ! :yay:

om 3 uur vertrokken met de auto ( oude cdtjes ligge luistere :p)
om 5 uur waren we binnen, meteen de podia's gan cheken , dan even naar de vision gaan kijken en iets gaan eten , dan intro van J&w meegenomen
dan richting bunker 9 voor ambasador inc. een verwachte set waar men hard op los ging =D, daarna TWEEKAZ die naam zegt al genoeg =D heerlijke set !
die jonges brenge sfeer ! dan stukje coone gezien :p terug richting area 1 waar de heleboel los ging :d
na digital punk kwam ZATOX , de beste set vond ik :clap:
Al zijn 'liedjes' zijn gewoon top :bomb: bena 2 uur lang die heerlijke italian hardstyle :worship: .
Iets voor 12 naar open air gegaan , Moment from daylight into darkness: kippevelmoment :D ! dan meteen terug naar area 1 naar NC, de iets mindere set van de avond vond ik had meer verwacht van hun
wel robotics dream gehoord maakte al een beetje goed :p daarna ZANY weeral een heerlijke set ! :D
daarna alphaverb heerlijke 20 min :p (give it up (bass mod remix), let's get dirty,..)
dan om 4 uur weer in bunker 9 :ALPHA2 en RAN-d (pas d americano, bass boom, lost in dreams, ..) ook weer HEERLIJKE set ,jammer natuurlijk dat ja paar keer opde dag hetzelfde nummer hoort
tege 6 uur terug naar huis vertrokken: fysiek kapot :P

Q-base = ZEER geslaagd feest :clap:
op naar de volgende editie!
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten