Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pythonmaniac schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Pythonmaniac schreef:
Ik heb NC vanaf ongeveer kwart over 1 meegemaakt maar geen Just As Easy gehoord.

Ze hebben hem wel gedraaid, net als Brennan Heart zelf en iemand in de DW bunker ook. Werd er gek van :')


Ik werd gek van Face The Enemy, die werd onder andere gedraaid door Tuneboy maar ik geloof nog een aantal andere. :P

Oja en Gangstah heb ik ook 3x gehoord.


nou the space we created die was ook HEEl vaak .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Just As Easy remix wordt sowieso standaard gedraaid iedere avond.
Word echt ziek van dat nummer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Just As Easy remix wordt sowieso standaard gedraaid iedere avond.
Word echt ziek van dat nummer :sick:

Echt he. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:
omg zany wat slecht
ze slechtste set in jaren
draaide wel leuke nummers maar wat een mislukte overgangen :thumbdown:


Daar heb ik helemaal niks van meegekregen. Bij Crypsis juist wel, die had me een aantal beroerde overgangen.

Maar misschien komt het dat ik bij Zany niks merkte en bij Crypsis wel omdat ik tijdens Zany helemaal in klappertje-la-la-land was en bij Crypsis het eigenlijk begon te minderen. :/


hahaha :P was wel 1 van de leukste sets maar ik vond ran-d & a2 beter:P omdat ik daar helemaal klappertje-la-la-land was:P en jij trouwens ook:p


Man, ik was al vanaf 7 uur in la-la-land en ben er ook niet meer uitgekomen :P

En het nummer waar ik gisteren schijtziek van werd is Pull Ya Strings 2010, dat heb ik wel minstens 5 keer gehoord. The Space We Created heb ik ook vies vaak gehoord, alleen dan vanaf buiten de dansvloer en 1 keer binnen volgens mij, tijdens het einde van NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origins of life & Bassboom heb ik sowieso beide wel 3x gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The space we created wordt je helemaal ziek van inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb draaide Tatarola Ft. Da Rook MC - Isane was dit een edit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een dik feest was dit zeg! En gvd wat maakt die Zatox je kapot. In de hangar en Dirtyworkz/Scantraxx bunker genoeg ruimte om los te gaan, i.t.t. de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:50 
 

Ik werd anders ook ziek van Start Rocking (NC remix).. Faster and further is ook vaak gedraaid, net als Come as one.

Gruwelijk feestje, Deepack als helden van de avond/nacht! Ze draaiden veel onbekende shit maar het klapte er goed op! Voor mij als hoogtepunt in de set was In-Phase met Hear the Quiet.

Alphaverb draaide ook echt vet met knallers als Dikke Bleek, WTF, Digital Society, Fusion of Sound, the Hard Way, the Other side(mid intro edit), magic, Tat's mashup, Tatarola met insane..

Lekkere tracks iig!

Anyway.

We begonnen met the Vision.. Om te janken helaas :( Ik snap niet dat die vent daar mocht openen. Met plaatjes als Psychedelic maak je het niet echt bij me.. Ook gold(bioweapon remix) kwam voorbij en nog wat grut. Maar niet echt opgelet dus weet het niet meer. Daarna hadden we stukje J&W, maar het geluid stond zo debiel zacht, dat we na Autumn Green toch maar naar Ambassador Inc zijn gegaan, die me positief verrastte! Paar lekkere nummertjes hadden ze. Daarna het begin van Da Tweekaz gezien, waarbij echt werkelijk heel scandinavie was uitgerukt om daar te zijn. Helaas waren mn maten niet echt gecharmeerd van hun happy style- dus we zijn vrij snel gegaan. Jammer genoeg! :D
Daarna stukje Hardheadz (zonder the prophet die gewoon shirts stond te verkopen op dat moment...) dus alleen pavo stond er, die draaide wel redelijk - maar soms ook niet hele strakke mixjes en dat was wel jammer. Brennan Heart kwam daarna, die me toch heeft verrast met een energieke set. Dat gruwelijke schijtnummer van Just As Easy waren we ook meteen vanaf, daarna toch wel leuk gehad. Till you believe it is wel leuk, come as one, Revival X (da tweekaz remix) was leuk, en ook face the enemy gehoord. Was goeie!

Ik weet de volgorde van alles niet meer echt, al weet ik nog wel dat Zatox gewoon een degelijke set neerzette, net als the prophet. Wat gaat My Worship heerlijk zeg live! Ook was Snatchcity weer goeie bij onze Dov. Alphaverb was dus echt de bom, laatste stukje B-front vond ik eigenlijk niet zo. Beetje te duister en willekeurige melodielijnen (bv Scary Noises..). Niet meer echt mijn pakkie an, jammer dat we bij alphaverb weg waren gegaan.

Stukje crypsis gezien, maar was toen al zo gaar dat ik eigenlijk niet meer kon.. Toch ook nog even bij Nosferatu en weapon X gekeken, en wat kan Nosferatu draaien zeg! Wat een koning! Genoten (terwijl ik vaak stil stond.. Gaarheid :P) van zijn mixkwaliteiten. Heerlijk om te zien.

Oja zany was goeie, lekkere nummertjes.

Overall gezien, leuke dag gehad, DJ's waren goed over het algemeen!


Flevoboys, nee was geen edit voor zover ik gemerkt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
omg zany wat slecht
ze slechtste set in jaren
draaide wel leuke nummers maar wat een mislukte overgangen :thumbdown:

Inderdaad, zijn TL was super lekker... Maar somige nummers duurde nog geen 2 minuten, zo snel doorgemixt wat ik wel jammer vind...
Hij knalde alsinds wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering hele dag in de Raw Hardstyle hangar gestaan!

Wat een setjes van Digital Punk, Zatox, Zany, Alphaverb, Crypsis (L) .

Jammer dat ik op The Demand na bijna geen x kon los gaan omdat ik zo kapot was.
Maar ik heb me prima vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik werd anders ook ziek van Start Rocking (NC remix).. Faster and further is ook vaak gedraaid, net als Come as one.

Gruwelijk feestje, Deepack als helden van de avond/nacht! Ze draaiden veel onbekende shit maar het klapte er goed op! Voor mij als hoogtepunt in de set was In-Phase met Hear the Quiet.

Alphaverb draaide ook echt vet met knallers als Dikke Bleek, WTF, Digital Society, Fusion of Sound, the Hard Way, the Other side(mid intro edit), magic, Tat's mashup, Tatarola met insane..

Lekkere tracks iig!

Anyway.

We begonnen met the Vision.. Om te janken helaas :( Ik snap niet dat die vent daar mocht openen. Met plaatjes als Psychedelic maak je het niet echt bij me.. Ook gold(bioweapon remix) kwam voorbij en nog wat grut. Maar niet echt opgelet dus weet het niet meer. Daarna hadden we stukje J&W, maar het geluid stond zo debiel zacht, dat we na Autumn Green toch maar naar Ambassador Inc zijn gegaan, die me positief verrastte! Paar lekkere nummertjes hadden ze. Daarna het begin van Da Tweekaz gezien, waarbij echt werkelijk heel scandinavie was uitgerukt om daar te zijn. Helaas waren mn maten niet echt gecharmeerd van hun happy style- dus we zijn vrij snel gegaan. Jammer genoeg! :D
Daarna stukje Hardheadz (zonder the prophet die gewoon shirts stond te verkopen op dat moment...) dus alleen pavo stond er, die draaide wel redelijk - maar soms ook niet hele strakke mixjes en dat was wel jammer. Brennan Heart kwam daarna, die me toch heeft verrast met een energieke set. Dat gruwelijke schijtnummer van Just As Easy waren we ook meteen vanaf, daarna toch wel leuk gehad. Till you believe it is wel leuk, come as one, Revival X (da tweekaz remix) was leuk, en ook face the enemy gehoord. Was goeie!

Ik weet de volgorde van alles niet meer echt, al weet ik nog wel dat Zatox gewoon een degelijke set neerzette, net als the prophet. Wat gaat My Worship heerlijk zeg live! Ook was Snatchcity weer goeie bij onze Dov. Alphaverb was dus echt de bom, laatste stukje B-front vond ik eigenlijk niet zo. Beetje te duister en willekeurige melodielijnen (bv Scary Noises..). Niet meer echt mijn pakkie an, jammer dat we bij alphaverb weg waren gegaan.

Stukje crypsis gezien, maar was toen al zo gaar dat ik eigenlijk niet meer kon.. Toch ook nog even bij Nosferatu en weapon X gekeken, en wat kan Nosferatu draaien zeg! Wat een koning! Genoten (terwijl ik vaak stil stond.. Gaarheid :P) van zijn mixkwaliteiten. Heerlijk om te zien.

Oja zany was goeie, lekkere nummertjes.

Overall gezien, leuke dag gehad, DJ's waren goed over het algemeen!


Flevoboys, nee was geen edit voor zover ik gemerkt heb.


Oke wat een gruwelijke vocals zijn het ook he :love: , en Chukkels ben benieuwd wie jij nou was in de bus :D

Edit, ben er inmiddels al achter gezien die foto in het meeting topic xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Origins of life & Bassboom heb ik sowieso beide wel 3x gehoord.

Hahah, niet alleen die!
Heb echt heel veel nummer vaker gehoort die avond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:

Oke wat een gruwelijke vocals zijn het ook he :love: , en Chukkels ben benieuwd wie jij nou was in de bus :D

Edit, ben er inmiddels al achter gezien die foto in het meeting topic xd .


Ik was diegene die naast roberttt zat, op de terugweg achter de 'achterdeur' stoelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Wat een verhalen!! jammer dat ik er niet was.! :thumbdown:
Nog nieuwe tracks voorbij horen komen??? :corn:


Kweet niet wat de anderen hierop al geantwoord hebben, Ambassador inc draaide hun nieuwe plaat "The artist".
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
The space we created wordt je helemaal ziek van inderdaad.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S_v3n schreef:
Kettingzaag schreef:
The space we created wordt je helemaal ziek van inderdaad.

+1

3x raden welke track er dus snel uitkomt (samen met alle HHZ/NC combi's en remixen gok ik zo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
flevoboys schreef:

Oke wat een gruwelijke vocals zijn het ook he :love: , en Chukkels ben benieuwd wie jij nou was in de bus :D

Edit, ben er inmiddels al achter gezien die foto in het meeting topic xd .


Ik was diegene die naast roberttt zat, op de terugweg achter de 'achterdeur' stoelen :)


Oh lol dan zaten wij daarvoor. Achter dat koffie ding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 07:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol. Deze gast heeft gewoon 2 uur alles gefilmd van de meeste sets. Wel in HD en in zeer goede geluidskwaliteit.

http://www.youtube.com/user/totofviking
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 07:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lol. Deze gast heeft gewoon 2 uur alles gefilmd van de meeste sets. Wel in HD en in zeer goede geluidskwaliteit.

http://www.youtube.com/user/totofviking


Hmm leuk feest heb je dan ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 08:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk maar is naar zijn youtube account hij filmt bijna alles als hij op een feest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 08:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nogal bizar idd, komt ie helemaal uit Frankrijk is het enige wat ie doet zo'n camera omhoog houden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Stanley 3x0 filmt altijd nieuwe tracks ;). Zag ik ook nog staan toen hij wat Zatox tracks aan het filmen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
flevoboys schreef:

Oke wat een gruwelijke vocals zijn het ook he :love: , en Chukkels ben benieuwd wie jij nou was in de bus :D

Edit, ben er inmiddels al achter gezien die foto in het meeting topic xd .


Ik was diegene die naast roberttt zat, op de terugweg achter de 'achterdeur' stoelen :)


Heb geen 1x achterom gekeken :$ , was te moe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 10:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Chukkels schreef:
flevoboys schreef:

Oke wat een gruwelijke vocals zijn het ook he :love: , en Chukkels ben benieuwd wie jij nou was in de bus :D

Edit, ben er inmiddels al achter gezien die foto in het meeting topic xd .


Ik was diegene die naast roberttt zat, op de terugweg achter de 'achterdeur' stoelen :)

Heb geen 1x achterom gekeken :$ , was te moe.


Wie was jij dan ?? :P
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten