Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 16:12 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Wat een verhalen!! jammer dat ik er niet was.! :thumbdown:
Nog nieuwe tracks voorbij horen komen??? :corn:

Ik heb 1 kunnen herkennen van Alphaverb. Dat is het nummer wat hij gemaakt heeft met de digital communitie. ik weet zo de titel niet, maar de plaat mag er zeker wezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 16:25 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
wvd schreef:
Iemand B-Front meegekregen, hoe die draaide, iets speciaals toevallig ;)?

1e halfuur/3 kwartier de rustigere nummers zoals Auditory Nerve, 1.000.000 Stars enz, maar toen die eenmaal volgas ging kwamen ze allemaal voorbij van Sleepwalker tot Chemical en van Magic tot Inner Creativity. :drool: Gooide er ook af en toe een oudere doorheen, Back Again, Scary Track. Geniale set.

Dat "rustige" gaat toch veel harder dan de gemiddelde artiest. :D

Ik heb echt 1uur en 45 min nonstop gestampt.

B-FRONT HELD :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 17:38 

Hardtraxxer

Jopsem schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik heb 1 kunnen herkennen van Alphaverb. Dat is het nummer wat hij gemaakt heeft met de digital communitie. ik weet zo de titel niet, maar de plaat mag er zeker wezen :D

Volgens mij heeft hij de werktitel, Digital Society. Er waren filmpjes aanwezig, de fans konden bepalen hoe de plaat zou gaan worden (je had telkens de keuze wat hij beter kon doen, het ene of het ander). Je hoorde ook de hele tijd Digital Society dus ik denk dat dat wel eens de titel kan worden. Heerlijke track, beukte lekker.

Was trouwens in de hangar 1 nog een woofer opgeblazen. :P Ging hard!
En mooi dat Ruffian weer terug is! (H)

Verder een topfeest, werkelijk waar. Respect voor alle dj's!! Ook TK07, wat draaiden die lekker zeg!! :D

Edit: En volgens mij ook een vocal edit van Destination Nowhere. Althans ik hoorde luid en duidelijk Destination Nowhere maar niet de oorspronkelijke vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 17:48 

Hardtraxx Addict

Zany :worship: wat een set was dat.. Opende met Donkey & Deepack - Stampuh geniale plaat :)
Ook nog The Next Level, Midnight, Donkey, Veritas Remix, Face The Enemy Remix, 2010, Dominator Remix voor bij horen komen en nog meer :D

Zany, Zatox, Digital Punk, :thumbsup: alhoewel NC nog tegenviel..
Vooral met het geluid in de Raw Area was dit gewoon de perfecte plek en echt de perfecte sfeer hing er echt TOP :thumbsup:

Voel me nog steeds rot en ben nu pas wkkr xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 17:50 

Hardtraxx Veteran

Zanyyyy (L) :woot: :love:

Donkey, 2012, (zn nieuwe nummer), Struggle, Under Attack, Origins of Life, The Next Level, God of the Underworld (wat is dit nummer toch heerlijk!!), Psychedelic Trip, moet ik verder gaan? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 17:54 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
SoundTunerZ schreef:
roberttt schreef:
Wat een nacht niet best :-) nu lekker aan het spacen inde bus met chukkels .:-)

Wtf ik zat dus bij jou en chukkels in de bus xd Gwn te epic :P Helemaal niet door gehad. Ik kon me herinneren dat er iemand van hardtraxx uit sneek kwam en ik hoorde dat de bus daar vandaan kwam :P En wie was chukkels dan :$ Ik heb jullie echt helemaal niet herkend :$ OH ja ik had ook t music takes me higher shirt aan xd

Hahahaha geniaal ;) nou hoop dat je niet teveel op me gelet hebt in de bus want was niet echt helder meer ;)

Whaha wie was er wel helder in de bus dan xd ? Iedereen lag voor pampus in die bus op de terugweg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 17:57 

Hardtraxx Elite

Tijdens het dagdeel heb ik eigenlijk niet zo veel meegekregen, meer rondjes staan lopen. Al vrij vroeg Chukkelz, Roberttt en nog een aantal tegen het lijf gelopen (werd herkend aan het pillen shirt wat we toch al maar gelijk aanhadden). Daar wat mee opgetrokken en naar de meeting, was gezellig.

Eigenlijk eerste wat ik echt wat van heb meegekregen van een set was van Zatox, dat ging wel lekker daar. En voor de rest van de avond ben ik praktisch niet meer uit die hangar geweest, alhoewel we na het vuurwerk samen met Chukkelz en onze Sloveense vriend een tripje hebben gemaakt naar het Frank Kvitta area om Boris S live aan het werk te zijn. Man wat is me dat een partij wazige muziek en wazige mensen daar vanvoor, volgens mij doet daar gewoon een gast even een duitse groet ofzowat voor mijn camera :oh: Achja daarna op naar Zany, man man wat een geweldig setje was me dat. Daarna werd het alleen maar beter verder met Alphaverb en vooral Crypsis als held van de avond voor mij, wat ging dat daar toch GRUWELIJK hard links van voor. Zowiezo was voor mij het meest geweldige feest van het jaar, Feestfabriek was gruwelijk aangekleed, maar die heerlijke rauwe hardstyle hier maakte dit toch tot het feestje :love:

Anyway, vitamine C'tjes weer lekker ingekomen en heerlijk geen kater enkel wat moe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:02 

Donateur

Dat is niet helemaal waar ;) je had die 2 lui die alleen maar lijntjes pep weg trokken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:06 

Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
Jopsem schreef:
Kevin-Raw schreef:

Edit: En volgens mij ook een vocal edit van Destination Nowhere. Althans ik hoorde luid en duidelijk Destination Nowhere maar niet de oorspronkelijke vocals.

Ja da's de Franse edit wat ie voor ik geloof Last World had gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:26 

Hardtraxx Veteran

Zelfs onze camera kraakte, dan moet het geluid hard staan hoor (en dat stond het ook!) Blij dat ik oordoppies bij me had!

[youtube]2KDb_8bEOqs[/youtube]

[youtube]Z3edZthXJiA[/youtube]

Vuurwerk:

[youtube]http://www.youtube.com/user/iklustgeenuihoer#p/u/5/rc3m5WBoeas[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:29 

Hardtraxx Elite

Ik ben gewoon meerdere keren herkent van het stamp filmpje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:36 

Donateur

Hahaha zo word je nog eens beroemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:46 

Hardtraxx Elite

Prachtig feest! Zeer lekkere sets gehoord :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:50 

Hardtraxx Veteran

Wooooaahp wat was dit feest dik zeg!
Nu net weer terug na uurtje slapen en net de kantine in .. vanavond weer kermis. Gaat zwaar worden.

Maar wat was het vet in die Hangar! Vooral de set van Zatox ging los zeg! Daar ook Rik nog gezien.

Verder nog gemeet met Yorick (Beuntie) tijdens Krusaders vs Heatzone, moesten na al die tijd echt maar is bier gaan drinken, wat we dus ook gedaan hebben. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:57 

Hardtraxx Veteran

Had besloten om dit feest te proberen helemaal nuchter te blijven (geen alcohol), aangezien het goed zou moeten zijn voor je uithoudingsvermogen. Moet zeggen dat ik er zo een stuk meer van genoten heb dan met bier :thumbsup:
De laatste uurtjes toch behoorlijk kapot, dus waarschijnlijk volgend jaar toch maar met wat hulp doen ^^

Digital Punk, Zany, B-Front, Crypsis :worship: :worship: :worship:

Ook naar The Vision geweest wat niks bijzonders was, same met J&W, dus ff naar HardheadZ gegaan :D

Kom daar aanlopen met Hardhouz Generation, vervolgens I'm Techno, Cocaine MF (origineel geloof ik, iig niet de al pacino mix), lekker dus... draait ie ineens Gangsta? WTF? En Diavoli? Ten eerste, wat doet nu-style midden in een HardheadZ set? Ten tweede, waarom die twee bout tracks :P Wou bijna weggaan, maar toen kwam Motherfuck om het weer fftjes goed te maken.... die kick (L) Vervolgens Attack Again, dus ging terug naar J&W. Heb nog de Dominator Remix gehoord toen ik er langsliep op weg naar de WC. Natuurlijk keihard naar de main gerend om er ff op los te gaan :D

Na J&W Digital Punk, die echt een lekker opgebouwde set draaide van melodieus rauw naar minder melodieus rauw. Ook ff Les Phases tussendoor om bij uit te kunnen rusten :P Die Waverider remix van Intoxication is echt heeeeeerlijk :woot: Ook draaide hij 2 nieuwe B-Fronts! Inner Creativity is echt een enorme :bomb:

We hadden niet zoveel zin in Zatox, dus naar Deepack gegaan op t laatst, weinig over te zeggen. Bijna alleen onbekende nummers gehoord. PP draaide een standaard setje, wel aardig dus :) Beetje pauze gehouden en gegeten daarna, toen naar Noisecontrollers. Heb er geen goeie track gehoord eerlijk gezegd... rest van de groep ging na een tijdje naar DBSTF, die schijnbaar wel lekker bezig waren een keertje... jammer

Maarja, toen ZANY! Rommelig / chaotisch gemixt, maar een hele lekkere set! B-Front, de beste set van de avond, heerlijk opgebouwd zoals eerder gezegd van de wat rustigere knallers naar de hardere knallers. Die nieuwe tracks knalden er nog steeds lekker op, vooral Inner Creativity :bomb:

45 min A2 vs Ran-D meegepakt, ben daar niet echt verrast ofzo, gewoon the usual gehoord. Laatste uur Crypsis, lekker knallen met eigen materiaal en een paar Machine trackjes :thumbsup: Place of Terror en geloof ik die remix van hem van een Ruffneck track :) Echt lekker iig, wat het ook was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben niet de hele set van zany meegemaakt, maar in het begin was de set van zany iets commercieler (just as easy etc), toen hij harder werd (na origins of life) liep de zaal steeds meer leeg.. bij Alphaverb was er zelfs genoeg ruimte om keihard los te gaan.. (maar dit zou ook kunnen komen omdat B-Front draaide) Overigens was dit helemala niet erg, want ik werd gek van de mensen die voor je langs, of nog even net tussendoor glipte.. was best wel druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:06 

Hardtraxx Veteran

Zany draaide Just As Easy niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:07 

Hardtraxx Veteran

Huh? dan was dat zeker laatste nummer voor Zany begon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:12 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Huh? dan was dat zeker laatste nummer voor Zany begon..

NC draaide hem laat in hun set idd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:21 

Hardtraxxer

Ik heb NC vanaf ongeveer kwart over 1 meegemaakt maar geen Just As Easy gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:23 

Hardtraxx Veteran

omg zany wat slecht
ze slechtste set in jaren
draaide wel leuke nummers maar wat een mislukte overgangen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:26 

Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
Ik heb NC vanaf ongeveer kwart over 1 meegemaakt maar geen Just As Easy gehoord.

Ze hebben hem wel gedraaid, net als Brennan Heart zelf en iemand in de DW bunker ook. Werd er gek van :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:32 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
omg zany wat slecht

Daar heb ik helemaal niks van meegekregen. Bij Crypsis juist wel, die had me een aantal beroerde overgangen.

Maar misschien komt het dat ik bij Zany niks merkte en bij Crypsis wel omdat ik tijdens Zany helemaal in klappertje-la-la-land was en bij Crypsis het eigenlijk begon te minderen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:34 

Donateur

Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:
omg zany wat slecht

Daar heb ik helemaal niks van meegekregen. Bij Crypsis juist wel, die had me een aantal beroerde overgangen.

Maar misschien komt het dat ik bij Zany niks merkte en bij Crypsis wel omdat ik tijdens Zany helemaal in klappertje-la-la-land was en bij Crypsis het eigenlijk begon te minderen. :/

hahaha :P was wel 1 van de leukste sets maar ik vond ran-d & a2 beter:P omdat ik daar helemaal klappertje-la-la-land was:P en jij trouwens ook:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 19:34 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
Pythonmaniac schreef:

Ze hebben hem wel gedraaid, net als Brennan Heart zelf en iemand in de DW bunker ook. Werd er gek van :')

Ik werd gek van Face The Enemy, die werd onder andere gedraaid door Tuneboy maar ik geloof nog een aantal andere. :P

Oja en Gangstah heb ik ook 3x gehoord.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten