Had besloten om dit feest te proberen helemaal nuchter te blijven (geen alcohol), aangezien het goed zou moeten zijn voor je uithoudingsvermogen. Moet zeggen dat ik er zo een stuk meer van genoten heb dan met bier
De laatste uurtjes toch behoorlijk kapot, dus waarschijnlijk volgend jaar toch maar met wat hulp doen
Digital Punk, Zany, B-Front, Crypsis
Ook naar The Vision geweest wat niks bijzonders was, same met J&W, dus ff naar HardheadZ gegaan

Kom daar aanlopen met Hardhouz Generation, vervolgens I'm Techno, Cocaine MF (origineel geloof ik, iig niet de al pacino mix), lekker dus... draait ie ineens Gangsta? WTF? En Diavoli? Ten eerste, wat doet nu-style midden in een HardheadZ set? Ten tweede, waarom die twee bout tracks

Wou bijna weggaan, maar toen kwam Motherfuck om het weer fftjes goed te maken.... die kick

Vervolgens Attack Again, dus ging terug naar J&W. Heb nog de Dominator Remix gehoord toen ik er langsliep op weg naar de WC. Natuurlijk keihard naar de main gerend om er ff op los te gaan

Na J&W Digital Punk, die echt een lekker opgebouwde set draaide van melodieus rauw naar minder melodieus rauw. Ook ff Les Phases tussendoor om bij uit te kunnen rusten

Die Waverider remix van Intoxication is echt heeeeeerlijk

Ook draaide hij 2 nieuwe B-Fronts! Inner Creativity is echt een enorme
We hadden niet zoveel zin in Zatox, dus naar Deepack gegaan op t laatst, weinig over te zeggen. Bijna alleen onbekende nummers gehoord. PP draaide een standaard setje, wel aardig dus

Beetje pauze gehouden en gegeten daarna, toen naar Noisecontrollers. Heb er geen goeie track gehoord eerlijk gezegd... rest van de groep ging na een tijdje naar DBSTF, die schijnbaar wel lekker bezig waren een keertje... jammer
Maarja, toen ZANY! Rommelig / chaotisch gemixt, maar een hele lekkere set! B-Front, de beste set van de avond, heerlijk opgebouwd zoals eerder gezegd van de wat rustigere knallers naar de hardere knallers. Die nieuwe tracks knalden er nog steeds lekker op, vooral Inner Creativity
45 min A2 vs Ran-D meegepakt, ben daar niet echt verrast ofzo, gewoon the usual gehoord. Laatste uur Crypsis, lekker knallen met eigen materiaal en een paar Machine trackjes

Place of Terror en geloof ik die remix van hem van een Ruffneck track

Echt lekker iig, wat het ook was!