Pfff, ik kan niet meer slapen. Ik ga mijn verhaal maar is typen, ik vind de verhalen van anderen lezen ook superwijs om te kijken hoe het voor jullie was hier komt ie!
Om kwart voor 7 zijn we weggereden met zn 4en, Macje gepakt @ Beuningen en toen doorgegaan naar Q-Base
We kwamen aan om half 10, even locker gepakt en alles, terrein kenden we inmiddels wel (3rd year in a row now

) en toen besloten we om maar ff in de hangar te kijken. Begon direct redelijk lekker met Digital Punk, draait toch altijd redelijk hard en dat beviel ons wel in de Hangar!
Zweeten btw! Pff. Heel even de main gecheckt maar die vind ik maar machtig tegenvallen, heel smal en je kon niet fatsoenlijk vooraan komen, ook bijna niet geweest dus.. Hangar was mijn leven gisteren, samen met Dirty Workz/ Scantraxx! Zatox toen van kwart over 10 tot 11, want ik had mezelf beloofd dat ik Psyko Punkz MOEST knallen!
Maar Zatox draaide heeerlijk, wel veel bekende nummers van zn 8tracker maar dat boeit niet, geluid was goed hard en de sfeer was goed, vooral bij Gangsta en Ear Fuckin

Stampen voor het leven!
Om 11u na Andromeda met pijn in mn hart weggegaan, maar Psyko Punkz was ook echt knallen geblazen. Feel the rythem, fuck the blues! Koning plaat!

Lekker lopen stampen, buiten beviel wel ietsje beter omdat het iets verkoelender was!
Om 12u switch ff bij de Open Air gekeken, nouja wel leuk he, beetje vuurwerk.. (Onder het genot van een pilsie en een pizzapunt

)
Toen direct naar de Hangar gegaan omdat mn maten dat wilden, naar Noisecontrollers.. Draaiden opzich wel oke maar niet heel bijzonder, maar het geluid in de Hangar was gewoonweg super! Electroshock

Om 1u afgesproken met KARELLLL om bier te drinken (EINDELIJK!) en het is gelukt, mooi bij Heatzone vs Krusadres gestaan en dat ging er ook nog wel bij, prima setje, ken die lui niet echt. Ze willen wel knallen achter de tafels! Prima vermaakt dus. Ook ff gelachen met Karel (
Freddyadu) omdat hij om 9u aanwezig moest zijn om te voetballen, daarna team vd week is @ zn voetbal en savonds kermis

Succes drmee Fred! Bierdrink moat van HT,
Rond kwart voor 2 terug gelopen naar mn vrienden omdat we ff gingen eten na NC en toen naar Kasparov ging, goed vermaakt! Uurtje hardcore altijd lekker (Detonated

)
Die set dus ook afgekeken/ geklapt! Toen naar Headhunterz gelopen, kijken wat dat was en dat beviel ons eigenlijk wel

Paar nieuwe tracks die ik nog niet kende en die knalden lekker, prima setje waar wij ons wel op vermaakt hebben! Ook het geluid was koning daar!
Om 4u toen naar Alphaverb gegaan, en daar gebleven tot kwart over 6. Alphaverb draaide echt fucking nice, echte rauwe sound wat de hele avond daar was te horen!
Toen was de pijp bijnaa leeg, en dus nog een uur Crypsis geknald en toen maar naar huis gegaan. Ik vond het echt heeeerlijk!
Dit jaar Q-Base: Beste jaar tot nu toe.
Geluid echt super

Álle setjes die ik heb geluisterd/ meegestampt, allemaal lekker! +1 voor de DJ's
Zatox, Psyko Punkz, Alphaverb
HET WEER! Koning. Hele avond in me vhals shirtje rondgelopen

En ook vreselijk gelachen om die lui die lomp staan te spacen, gods wat is dat toch grappig. In de hangar, in de midden met een roze shirtje veel te tiern

TILL NEXT YEAR !!