Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 18:04 

Hardtraxx Addict

Over uurtje vertrekken :thumbsup: maar ik zit nu aan de diarree... ideaal moment :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 18:30 

Hardtraxx Elite

Over een uurtje opweg, super veel zin in :thumbsup: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 18:32 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Over uurtje vertrekken :thumbsup: maar ik zit nu aan de diarree... ideaal moment :/

Hahaha angstkak!

Iedereen die gaat heel veel plezier! Ben er niet bij maar ik kijk nu al uit naar de partyreports :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 07:45 

Hardtraxx Veteran

Gadver wat een feest man, wat een feest :love:

Ik reed zelf met de auto met 2 maten, anderhalfuurtje rijden, waren we er tegen 5 uur, mooi op tijd. Geen problemen gehad. Binnengekomen en lockertje geregeld, tokens gekocht. Je kent het wel. Ook eens ff het terrein verkent.

Stukje van the vision meegenomen, wat draaide die weer een partij zwak :thumbdown: Heb het echt niet voor die kerel. Dan maar naar de dirtyworkz bunker voor Ambassador inc, waar ik aangenaam over verrast ben. Vond dat wel een leuke set, dat halfuurtje. :thumbsup: Dan kwamen da tweekaz, heb me natuurlijk helemaal geamuseerd. Ben echt fan van die gasten, wat een stelletje gekken :lol: Toen begon Coone deraan, snel een hap gaan eten en nog het laatse van digital punk meegenomen, ging wel lekker hard.

Toen kon de avond pas echt beginnen. In de bunker stond de muziek egt lekker hard tijdens zatox seg, sjonge jonge! Ook een heerlijke seet, nou ja, wel voorspelbaar, al z'n tracks, maar goed. Ik vond het lekker :drool: En wat gaat loops 'n things, a new dimension, kickin' ass en de gangchoir mash up hard :love:
Toen maar even naar de open air strip voor de overgang naar darkness mee te maken, was wel leuk. Snel terug naar binnen omdat daar NC speelden, vond ik de zwakste set van de avond. Kon me nou egt niet boeien. Geluid ging wel lekker hard. Ook was bass mechanics en robots dream egt vet :D
Dan Zany was de set van de dag. Geluid knalde door men oren heen. Klappers als psychedelic trip, octavius augustus, face the enemy rmx, veritas rmx, dominator rmx, ombrello maledetto, donkey, 2010, noem maar op. Egt een knalset :love:

Na zany, even alphaverb meegenomen die aardig opende, dan snel naar alpha twins vs ran-d. Headhunterz sloot daar nog af met i will growl, vond ik wel vet :D Mjuaa alpha twins en ran-d zat geen verassing in , bekende set. Wat niet wegneemt dat het wel vet was! EN ook lekker hard. Geluid vond ik echt dik inorde! In de helft van die set toch maar richting huis vertrokken, we hadden het zowat gezien. Ben nu net thuis met de auto. Tijd om wat te gaan rusten!

Ohja, meeting niet gehaald omdat digital punk egt hard ging en ik het niet voor deepack heb! :whistle:

+ zany set
+ geluid overal
+ organisatie in algemeen

- 10 euro voor parking
- set NC
- lange rit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 09:35 

Donateur

Wat een nacht niet best :-) nu lekker aan het spacen inde bus met chukkels .:-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 09:42 

Hardtraxxer

DoubleDutch schreef:
Dan Zany was de set van de dag. Geluid knalde door men oren heen. Klappers als psychedelic trip, octavius augustus, face the enemy rmx, veritas rmx, dominator rmx, ombrello maledetto, donkey, 2010, noem maar op. Egt een knalset :love:

En Fusion anthem! :woot:
Heb echt amper in de Hangaar gestaan, nog geen uurtje in totaal.
Was met een groep die niet van HS houdt dus heb ik de hele nacht lopen beuken op hc :D
Ben kapot! Misschien typ ik straks nog wel iets meer, nu eerst slapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 10:21 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Misschien typ ik straks nog wel iets meer, nu eerst slapen!

Dito! Maar de spacetour was geniaal! Er werd ook overal waar ik was goed gedraaid, sowieso veel beter dan op Decibel of Defqon. Maar toch...

DarkNoize schreef:
Misschien typ ik straks nog wel iets meer, nu eerst slapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 11:03 

Bierkoning

DoubleDutch schreef:
Snel terug naar binnen omdat daar NC speelden, vond ik de zwakste set van de avond. Kon me nou egt niet boeien.

Ze vielen op Mystery Land ook al tegen, hoop dat ze dat op Fusion wat anders aanpakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 11:25 

Hardtraxx Elite

Mijn benen zijn helemaal naar de tering, was GEWELDIG feestje dus, van begin tot eind! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 11:26 

Hardtraxx Addict

Zoo net terug van Qbase. Damn wat een feest. Wat een sets in de hangar. Heb de hele dag op raw stage gestaan. Heerlijk daar. Goede temperatuur ondanks dat ik zonder moest lopen en me helemaal kapot zweette. En dr was over het algemeen ook cker voldoende ruimte om fatsoenlijk los te gaan. Anders dan op de main, daar hebben we ff een poging gedaan om te kijken maar zijn vrijwel direct terug gegaan omdat het er zo fokkin druk was. En verder gwn de hele dag in hangar geleefd :) Wat een sets :loving: Vond Josh & Wesz wat tegenvallen, Digital punk draaide echt een vette set, zatox ook, tijdens nc maar ff pauze gehouden want we hadden geen zin om onze tijd of daar te verdoen of bij dbstf of bij the prophet, dus maar ff wat gegeten enzo. Daarna weer terug naar de hangar. Zany had echt een heldenset :D Alphaverb draaide ook boven verwachting voor mij, echt nice. Crypsis draaide ook goed veel afwisseling. Maar wat een feest vond dit wel 10 x mooier dan Defqon :whistle:

Nu eerst slapen want ik voel mn benen niet meer, heb overal pijn alles is naar de klote :P As it should be :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 11:29 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Wtf ik zat dus bij jou en chukkels in de bus xd Gwn te epic :P Helemaal niet door gehad. Ik kon me herinneren dat er iemand van hardtraxx uit sneek kwam en ik hoorde dat de bus daar vandaan kwam :P En wie was chukkels dan :$ Ik heb jullie echt helemaal niet herkend :$ OH ja ik had ook t music takes me higher shirt aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 11:39 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Mijn benen zijn helemaal naar de tering, was GEWELDIG feestje dus, van begin tot eind! :love:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 12:20 

Hardtraxx Addict

Iemand B-Front meegekregen, hoe die draaide, iets speciaals toevallig ;)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 12:34 

Donateur

Oh ja die heb ik gemist :-(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:17 

Donateur

Wat een verhalen!! jammer dat ik er niet was.! :thumbdown:
Nog nieuwe tracks voorbij horen komen??? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:22 

Donateur

SoundTunerZ schreef:
roberttt schreef:

Wtf ik zat dus bij jou en chukkels in de bus xd Gwn te epic :P Helemaal niet door gehad. Ik kon me herinneren dat er iemand van hardtraxx uit sneek kwam en ik hoorde dat de bus daar vandaan kwam :P En wie was chukkels dan :$ Ik heb jullie echt helemaal niet herkend :$ OH ja ik had ook t music takes me higher shirt aan xd

Hahahaha geniaal ;) nou hoop dat je niet teveel op me gelet hebt in de bus want was niet echt helder meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:48 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
SoundTunerZ schreef:
roberttt schreef:

Hahahaha geniaal ;) nou hoop dat je niet teveel op me gelet hebt in de bus want was niet echt helder meer ;)

Wanneer ben jij wel helder? nooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:58 

Hardtraxxer

Jezus wat een set draaide Zany, echt de beste set die ik ooit live heb gehoord. Supertracks en dito mixwerk! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 14:27 

Hardtraxxer

Heerlijk feestje!! Ik kon gewoon niet ophouden met beuken daar,pijn aan me benen zeg..

We waren rond 22.00 uur aanwezig,dus eerst even Zatox gecheckt,dat was al heerlijk.
Klein stukje DBSTF gekeken was ook te doen :thumbup: Toen even rond gedwaald overal ff rondneuzen.
Was eigenlijk wel benieuwd naar Nicon in de scum/dubstep,maar dat trek ik niet hoor,is niet mijn style.
Krusaders VS Heatzone in Area 09 vond ik eerlijk gezegd iets tegenvallen,tenminste het einde van hun set,begin heb ik niet meegekregen.
Toen nog even Wildstylez geluisterd die begon met In en Out en al de welbekende tracks..

Weer terug naar Area 03 waar ik me toch wel heel erg vermaakt hebt bij Tuneboy,man wat maakte die gast een set daar.
Nog een stukje van B-Front gezien,die ook lekker begon.Rond een uur of 4 half 5 nog ff een hamburger naar binnen knallen en daarna zijn we naar de auto's gelopen om vervolgens naar huis te gaan.

Al met al een waaaaaaanzinnig feestje,om niet te vergeten,prima georganiseerd,genoeg ruimte om te stampen en natuurlijk zat het weer prima mee!!
Lekkere temperatuur en je kon de sterren zien. :yay: :yay: :yay: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 14:48 

ff kort:
- geluid bij bunker 03
- HHZ+WS
- prijs voor 1 comsumptie (2,50)
- weinig moegelijkheden gezien voor VIP.

+ beveiliging bij vip entree(die kerel vroeg heb je iets bij je? ik zei nee. die kerel: loop maar door dan! :D
+ de sfeer
+ de vip tribune bij 01
+ de rest :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 15:01 

Hardtraxxer

Pfff, ik kan niet meer slapen. Ik ga mijn verhaal maar is typen, ik vind de verhalen van anderen lezen ook superwijs om te kijken hoe het voor jullie was hier komt ie!

Om kwart voor 7 zijn we weggereden met zn 4en, Macje gepakt @ Beuningen en toen doorgegaan naar Q-Base :love:
We kwamen aan om half 10, even locker gepakt en alles, terrein kenden we inmiddels wel (3rd year in a row now :)) en toen besloten we om maar ff in de hangar te kijken. Begon direct redelijk lekker met Digital Punk, draait toch altijd redelijk hard en dat beviel ons wel in de Hangar!
Zweeten btw! Pff. Heel even de main gecheckt maar die vind ik maar machtig tegenvallen, heel smal en je kon niet fatsoenlijk vooraan komen, ook bijna niet geweest dus.. Hangar was mijn leven gisteren, samen met Dirty Workz/ Scantraxx! Zatox toen van kwart over 10 tot 11, want ik had mezelf beloofd dat ik Psyko Punkz MOEST knallen!

Maar Zatox draaide heeerlijk, wel veel bekende nummers van zn 8tracker maar dat boeit niet, geluid was goed hard en de sfeer was goed, vooral bij Gangsta en Ear Fuckin :drool: Stampen voor het leven!
Om 11u na Andromeda met pijn in mn hart weggegaan, maar Psyko Punkz was ook echt knallen geblazen. Feel the rythem, fuck the blues! Koning plaat! :bomb: Lekker lopen stampen, buiten beviel wel ietsje beter omdat het iets verkoelender was!

Om 12u switch ff bij de Open Air gekeken, nouja wel leuk he, beetje vuurwerk.. (Onder het genot van een pilsie en een pizzapunt :beer: )
Toen direct naar de Hangar gegaan omdat mn maten dat wilden, naar Noisecontrollers.. Draaiden opzich wel oke maar niet heel bijzonder, maar het geluid in de Hangar was gewoonweg super! Electroshock (L)

Om 1u afgesproken met KARELLLL om bier te drinken (EINDELIJK!) en het is gelukt, mooi bij Heatzone vs Krusadres gestaan en dat ging er ook nog wel bij, prima setje, ken die lui niet echt. Ze willen wel knallen achter de tafels! Prima vermaakt dus. Ook ff gelachen met Karel (Freddyadu) omdat hij om 9u aanwezig moest zijn om te voetballen, daarna team vd week is @ zn voetbal en savonds kermis xd Succes drmee Fred! Bierdrink moat van HT, :worship:

Rond kwart voor 2 terug gelopen naar mn vrienden omdat we ff gingen eten na NC en toen naar Kasparov ging, goed vermaakt! Uurtje hardcore altijd lekker (Detonated :evil: :bomb: )
Die set dus ook afgekeken/ geklapt! Toen naar Headhunterz gelopen, kijken wat dat was en dat beviel ons eigenlijk wel :) Paar nieuwe tracks die ik nog niet kende en die knalden lekker, prima setje waar wij ons wel op vermaakt hebben! Ook het geluid was koning daar! :yay:

Om 4u toen naar Alphaverb gegaan, en daar gebleven tot kwart over 6. Alphaverb draaide echt fucking nice, echte rauwe sound wat de hele avond daar was te horen!
Toen was de pijp bijnaa leeg, en dus nog een uur Crypsis geknald en toen maar naar huis gegaan. Ik vond het echt heeeerlijk! :woot:

Dit jaar Q-Base: Beste jaar tot nu toe.
Geluid echt super (L)
Álle setjes die ik heb geluisterd/ meegestampt, allemaal lekker! +1 voor de DJ's :thumbup:
Zatox, Psyko Punkz, Alphaverb :cool:
HET WEER! Koning. Hele avond in me vhals shirtje rondgelopen :)

En ook vreselijk gelachen om die lui die lomp staan te spacen, gods wat is dat toch grappig. In de hangar, in de midden met een roze shirtje veel te tiern xd

TILL NEXT YEAR !! :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 15:06 

Hardtraxxer

Geweldig feest!
En wat Alphaverb betreft: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 15:34 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:

1e halfuur/3 kwartier de rustigere nummers zoals Auditory Nerve, 1.000.000 Stars enz, maar toen die eenmaal volgas ging kwamen ze allemaal voorbij van Sleepwalker tot Chemical en van Magic tot Inner Creativity. :drool: Gooide er ook af en toe een oudere doorheen, Back Again, Scary Track. Geniale set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 15:36 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
wvd schreef:

1e halfuur/3 kwartier de rustigere nummers zoals Auditory Nerve, 1.000.000 Stars enz, maar toen die eenmaal volgas ging kwamen ze allemaal voorbij van Sleepwalker tot Chemical en van Magic tot Inner Creativity. :drool: Gooide er ook af en toe een oudere doorheen, Back Again, Scary Track. Geniale set.

Eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 15:58 

Donateur

Citaat:
Wat een gruwelijk feest!
Dit zal ik niet snel vergeten, heb heel erg kunnen genieten van mijn verjaardag!

Rond 5uur vertrokken, eerst wat bier halen enz... je weet wel.
Rond half 9 aangekomen, auto geparkeerd, tokens halen, je kent t wel.
Merchandise was al heel veel uitverkocht maarja. Dat heb je al je wat later komt.

Gelijk naar Deepack voor de meeting, Eventjes met Sjefke en nog een paar gepraat, weet niet meer wie allemaal.
Jammer dat de cd spelers niet echt meewerkte maarja, al bij al eventjes ingekomen met nummers al Come as One Remix, en die zooi.

Daarna gelijk naar Hanger 01.
Waar Zatox draaide, Eigelijk best jammer dat ze de Timetable hadden veranderd want nu was er om 00:00 en 01:45 niet echt iets intressants.
Want Noisecontrollers was gewoon ja... je kent t wel, faster n further, communicate,....
Dus maar eventjes naar de open air gegaan voor DBSTF.... Jongens Jongens, wat heb ik dat stel beu gezien!
We hebben er 20 minuutjes gestaan, weg gegaan omdat er echt geen sfeer was... iedereen stond stil, als ik aan het stampen was leek het alsof ze mij gek aankeken....
Tja, dus terug naar hanger 01 en eventjes tegen de grond gezeten buiten.
Tijd voor

Word vervolgd moet weg!

Hier het vervolg dan ;).
dus terug tijd voor de noisecontrollers waar wij bijna heel de set hebben gezeten, gedronken, gegeten... Was toch niet echt iets intressants.
Daarna besloten om gewoon in de hangar 01 Te blijven omdat hier de sfeer het lekkerste was en een teringlekker wijf voor ons stond :P.
Ze had op de duur wel door dat ik echt hard aan het geilen was terwijl ik stampe maarja. Kijken mag he :innocent:.
Dan was het tijd voor zany, Wat een lekkere set zeg!
Heel erg snel doorgemixt maarja... Op het begin iets of wat rustiger maar tegen het einde kneiter hard!
Gruwelijk in die hangar, het volume lekker hard!
Dan was het tijd voor Alphaverb waarnaar ik al erg uitkeek, en jawel hoor!!
Hij is mijn held van Q-base! Jonge jonge, wat een lekkere set was me dat! Helemaal kapot gestampt, letterlijk en figuurlijk!
Tracks als Destination Nowhere, The hard way, Omdrello maledetto (of was dat nou met zany? :P) TBA, Dikke bleek, Harde Rag, Noem maar op!
En als top punt The other side wat een van mijn favoriete nummers allertijden is, Van kop tot teen kippenvel tijdens die climax :love:.
Na Alphaverb zijn we maar richting thuis gereden want het was nog een dikke 2 uur rijden dus :).
Jongens Jongens, wat een dik feest was me dat!
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten