Break Zero is imo ook goed. En als je naar de Nightbreed area op Fatality kijkt dan kunnen er best leuke namen tussen staan.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hostings niet erg interessant op Noisecontrollers na. Dus gok dat ik vooral daar + prspct te vinden ben. Raak nu wel erg benieuwd naar de line-up.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Ik vind Nightbreed één van de betere labels. Endymion is een beetje 50/50 qua producties. Degos & Re-Done maken de laatste tijd weer dikke platen. MYST is gewoon baas. Bass Chaserz stijltje vind ik zelf wel vet, al weet ik dat de meeste hier het niet zo kunnen waarderen. Daarnaast verwacht ik (eindelijk) een High Voltage album showcase en Break Zero is eigenlijk ook altijd wel prima. Meeste artiesten zetten weliswaar geen heel spannende setjes neer, maar ze hebben genoeg toffe platen om mij in ieder geval een paar uur te vermaken.
Weet zelf nog niet of ik ga, maar NC, Nightbreed, The Viper 25 Years (hopen op millennium setje), Hangar en Main zouden meer dan genoeg interessante artiesten voor mij moeten staan
Weet zelf nog niet of ik ga, maar NC, Nightbreed, The Viper 25 Years (hopen op millennium setje), Hangar en Main zouden meer dan genoeg interessante artiesten voor mij moeten staan
Vergelijkbaar verhaal getypt als Uberhout maar je hebt eigenlijk al precies gezegd wat ik dacht 
Gewoon een sterk label, zitten genoeg namen tussen waar ik een kijkje zou nemen op Q, vooral High Voltage & MYST dan
Gewoon een sterk label, zitten genoeg namen tussen waar ik een kijkje zou nemen op Q, vooral High Voltage & MYST dan
Dit jaar weer aanwezig. 2015 was een gek feestje.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Voor de 5e keer aanwezig, ieder jaar een zekerheidje.
Ben ik de enige op het forum die het wel leuk vind dat Gearbox een eigen stage heeft? Vindt het wel wat veel van het goede, Intents, Fatality, Q-Base, mis ik nog iets? Op dit moment is Gearbox veel populairder dan Theracords, al vind ik het beide gewoon gaaf. Hoop op wat TC namen in de Hangar. Verder vooral daar veel te vinden en bij de tijdmachine, hangar en PRSPCT. Bij leuke namen ook bij BKJN.
Ben ik de enige op het forum die het wel leuk vind dat Gearbox een eigen stage heeft? Vindt het wel wat veel van het goede, Intents, Fatality, Q-Base, mis ik nog iets? Op dit moment is Gearbox veel populairder dan Theracords, al vind ik het beide gewoon gaaf. Hoop op wat TC namen in de Hangar. Verder vooral daar veel te vinden en bij de tijdmachine, hangar en PRSPCT. Bij leuke namen ook bij BKJN.
Hopen op een spoontech afsluiter in de Hangar. Fingers crossed
Hopen op Mind Dimension. Of eventueel Vazard.wrote:Hopen op een spoontech afsluiter in de Hangar. Fingers crossed
Verwacht Mind Dimension wel vanwege The Wishlist.
Dit zou gruwelijk zijnwrote:Verwacht Mind Dimension wel vanwege The Wishlist.
Aanwezig dit jaar voor de 1e keer. Zo gruwelijk veel goede verhalen gehoord dat ik er niet meer omheen kan 
Daar gaat u geen spijt van krijgen.wrote:Aanwezig dit jaar voor de 1e keer. Zo gruwelijk veel goede verhalen gehoord dat ik er niet meer omheen kan
Ben wel benieuwd naar de line up nu. Vorig jaar was hij er op 25 mei.
Dus het ligt aan mij dat ik het echt tering vroeg vind voor dit feestwrote:Ben wel benieuwd naar de line up nu. Vorig jaar was hij er op 25 mei.
We zijn nog bezig met het ''begin'' van het festival seizoen, niet met het einde ervan
Is vrij normaal hoor. Ze hebben net de line up van The Qontinent en Decibel geplaatst en die feesten zijn 3 en 4 weken voor Q-Base.wrote:Dus het ligt aan mij dat ik het echt tering vroeg vind voor dit feestwrote:Ben wel benieuwd naar de line up nu. Vorig jaar was hij er op 25 mei.?
We zijn nog bezig met het ''begin'' van het festival seizoen, niet met het einde ervan
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Juist omdat deze feesten aan het einde van het festivalseizoen zijn komen ze rond deze periode al.wrote:Dus het ligt aan mij dat ik het echt tering vroeg vind voor dit feestwrote:Ben wel benieuwd naar de line up nu. Vorig jaar was hij er op 25 mei.?
Voor mij is Q-Base wel een zekerheidje maar ik kan me voorstellen dat mensen die twijfelen nog geen kaart halen als de lineup nog niet bekend is en eerder een kaart halen waar de lineup al wel bekend is.
Hierdoor heb je kans dat mensen het geld niet (meer) over hebben voor Q-Base.
Lang niet alle DJ's zijn even interessant maar als zij hier een soortgelijke line-up neerzetten zoals ze hebben bij hun hosting op Fatality hoor je mij niet klagen!wrote:Nog een vraagje. Wat heeft iedereen met Nightbreed? Ik vind eigenlijk alleen MYST maar boeiend.
Nightbreed Records
A-riser, B-Front, Bass Chaserz, Break Zero, Crystal Mad, Deetox, Degos & Re-Done,, Digital Punk, Endymion, Faye, High Voltage, MYST, Phuture Noize, MC: Livid
Lijkt me helemaal prima dit in een leuke bunker!
Zeker niet. Net zoals jij kan ik van allebei genieten. Had liever een spoontech hosting gezien natuurlijk. Maar dit vind ik ook prima.wrote:Ben ik de enige op het forum die het wel leuk vind dat Gearbox een eigen stage heeft?
Last edited by kegel77w on , edited 1 time in total.
Nu dan wel solo bittewrote:Dit zou gruwelijk zijnwrote:Verwacht Mind Dimension wel vanwege The Wishlist.
T
Hardtraxxer
64 posts member since 2017
last seen Feb 2024
De hostings zien er goed uit! Misschien wel weer aanwezig op Q-base. Hoop op hetzelfde weer als vorig jaar wat was dat genieten.
Die Mind Dimension kicks door de hangar vorig jaar pfffffffft 
Was echt belachelijk vet inderdaadwrote:Die Mind Dimension kicks door de hangar vorig jaar pfffffffft
What en Warfare gingen ook lekker toen 
Delete Vazard Main Concern + Mind Dimension in de Hangar (samen met een Unresolved die absoluut niet kut was) horen toch wel bij de mooiere momentjes die ik op feesten heb meegemaaktwrote:What en Warfare gingen ook lekker toen
Zo lam als een toeter, maar geen seconde stil gestaan
Je kan zeggen wat je wil, maar daar experimenteren ze wel met verschillende stijlen kicks, die zowel origineel zijn qua sound als keihard doorkomen. Arrangement van de tracks is weer een ander ding en qua sound sluit veel niet zo goed op mekaar aan. Goed, je hoeft het niet leuk te vinden, maar ik vind het niet eerlijk om Gearbox eenduidig als "slecht" neer te zetten. Ze hebben gewoon hun specialiteit, extreem lompe kicks, en daar zijn ze beter in dan wie dan ook.wrote:slechte gehypte shit en slechte sound design en ga zo maar door
Who was there
Nobody has said they're going yet.