Past

Q-Base

Venue
Airport Weeze, Weeze · Germany
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Break Zero is imo ook goed. En als je naar de Nightbreed area op Fatality kijkt dan kunnen er best leuke namen tussen staan.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Hostings niet erg interessant op Noisecontrollers na. Dus gok dat ik vooral daar + prspct te vinden ben. Raak nu wel erg benieuwd naar de line-up.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Ik vind Nightbreed één van de betere labels. Endymion is een beetje 50/50 qua producties. Degos & Re-Done maken de laatste tijd weer dikke platen. MYST is gewoon baas. Bass Chaserz stijltje vind ik zelf wel vet, al weet ik dat de meeste hier het niet zo kunnen waarderen. Daarnaast verwacht ik (eindelijk) een High Voltage album showcase en Break Zero is eigenlijk ook altijd wel prima. Meeste artiesten zetten weliswaar geen heel spannende setjes neer, maar ze hebben genoeg toffe platen om mij in ieder geval een paar uur te vermaken.

Weet zelf nog niet of ik ga, maar NC, Nightbreed, The Viper 25 Years (hopen op millennium setje), Hangar en Main zouden meer dan genoeg interessante artiesten voor mij moeten staan :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Vergelijkbaar verhaal getypt als Uberhout maar je hebt eigenlijk al precies gezegd wat ik dacht :)

Gewoon een sterk label, zitten genoeg namen tussen waar ik een kijkje zou nemen op Q, vooral High Voltage & MYST dan :)
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Dit jaar weer aanwezig. 2015 was een gek feestje.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Voor de 5e keer aanwezig, ieder jaar een zekerheidje.

Ben ik de enige op het forum die het wel leuk vind dat Gearbox een eigen stage heeft? Vindt het wel wat veel van het goede, Intents, Fatality, Q-Base, mis ik nog iets? Op dit moment is Gearbox veel populairder dan Theracords, al vind ik het beide gewoon gaaf. Hoop op wat TC namen in de Hangar. Verder vooral daar veel te vinden en bij de tijdmachine, hangar en PRSPCT. Bij leuke namen ook bij BKJN.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Hopen op een spoontech afsluiter in de Hangar. Fingers crossed
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 3 hours ago
Grim wrote:Hopen op een spoontech afsluiter in de Hangar. Fingers crossed
Hopen op Mind Dimension. Of eventueel Vazard.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Verwacht Mind Dimension wel vanwege The Wishlist.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
MelvinFR wrote:Verwacht Mind Dimension wel vanwege The Wishlist.
Dit zou gruwelijk zijn
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Aanwezig dit jaar voor de 1e keer. Zo gruwelijk veel goede verhalen gehoord dat ik er niet meer omheen kan ^^
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 3 hours ago
StanDuif wrote:Aanwezig dit jaar voor de 1e keer. Zo gruwelijk veel goede verhalen gehoord dat ik er niet meer omheen kan ^^
Daar gaat u geen spijt van krijgen. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 23 minutes ago
Ben wel benieuwd naar de line up nu. Vorig jaar was hij er op 25 mei.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Helicaze wrote:Ben wel benieuwd naar de line up nu. Vorig jaar was hij er op 25 mei.
Dus het ligt aan mij dat ik het echt tering vroeg vind voor dit feest :huh: ?

We zijn nog bezig met het ''begin'' van het festival seizoen, niet met het einde ervan
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 23 minutes ago
ErikZ wrote:
Helicaze wrote:Ben wel benieuwd naar de line up nu. Vorig jaar was hij er op 25 mei.

We zijn nog bezig met het ''begin'' van het festival seizoen, niet met het einde ervan
Is vrij normaal hoor. Ze hebben net de line up van The Qontinent en Decibel geplaatst en die feesten zijn 3 en 4 weken voor Q-Base.
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
ErikZ wrote:

Juist omdat deze feesten aan het einde van het festivalseizoen zijn komen ze rond deze periode al.
Voor mij is Q-Base wel een zekerheidje maar ik kan me voorstellen dat mensen die twijfelen nog geen kaart halen als de lineup nog niet bekend is en eerder een kaart halen waar de lineup al wel bekend is.
Hierdoor heb je kans dat mensen het geld niet (meer) over hebben voor Q-Base.
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Helicaze wrote:Nog een vraagje. Wat heeft iedereen met Nightbreed? Ik vind eigenlijk alleen MYST maar boeiend. :P
Lang niet alle DJ's zijn even interessant maar als zij hier een soortgelijke line-up neerzetten zoals ze hebben bij hun hosting op Fatality hoor je mij niet klagen!

Nightbreed Records
A-riser, B-Front, Bass Chaserz, Break Zero, Crystal Mad, Deetox, Degos & Re-Done,, Digital Punk, Endymion, Faye, High Voltage, MYST, Phuture Noize, MC: Livid

Lijkt me helemaal prima dit in een leuke bunker!
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Hard4Us wrote:Ben ik de enige op het forum die het wel leuk vind dat Gearbox een eigen stage heeft?
Zeker niet. Net zoals jij kan ik van allebei genieten. Had liever een spoontech hosting gezien natuurlijk. Maar dit vind ik ook prima.
Last edited by kegel77w on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Rickzel wrote:
MelvinFR wrote:Verwacht Mind Dimension wel vanwege The Wishlist.
Dit zou gruwelijk zijn
Nu dan wel solo bitte
T
Hardtraxxer
64 posts member since 2017
last seen Feb 2024
De hostings zien er goed uit! Misschien wel weer aanwezig op Q-base. Hoop op hetzelfde weer als vorig jaar wat was dat genieten.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Die Mind Dimension kicks door de hangar vorig jaar pfffffffft :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Seeker Of Fire wrote:Die Mind Dimension kicks door de hangar vorig jaar pfffffffft :worship:
Was echt belachelijk vet inderdaad :love: eerste kee CC flow remix :drool:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
What en Warfare gingen ook lekker toen :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Zamble wrote:What en Warfare gingen ook lekker toen :love:
Delete Vazard Main Concern + Mind Dimension in de Hangar (samen met een Unresolved die absoluut niet kut was) horen toch wel bij de mooiere momentjes die ik op feesten heb meegemaakt :$

Zo lam als een toeter, maar geen seconde stil gestaan :lol:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
ion_elgreco wrote:slechte gehypte shit en slechte sound design en ga zo maar door
Je kan zeggen wat je wil, maar daar experimenteren ze wel met verschillende stijlen kicks, die zowel origineel zijn qua sound als keihard doorkomen. Arrangement van de tracks is weer een ander ding en qua sound sluit veel niet zo goed op mekaar aan. Goed, je hoeft het niet leuk te vinden, maar ik vind het niet eerlijk om Gearbox eenduidig als "slecht" neer te zetten. Ze hebben gewoon hun specialiteit, extreem lompe kicks, en daar zijn ze beter in dan wie dan ook.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago