Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
hopen op Vazard vs delete... maar denk niet dat het gaat gebeuren.


Hij is wel in Nederland voor Fatality, misschien dat die er dan toevallig is of niet? Maar Blijf het raar vinden dat die tot nu toe maar 1 keer geboekt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fatality is in in Juli, denk niet dat hij zolang hier blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Hekzitter schreef:
hopen op Vazard vs delete... maar denk niet dat het gaat gebeuren.


Hij is wel in Nederland voor Fatality, misschien dat die er dan toevallig is of niet? Maar Blijf het raar vinden dat die tot nu toe maar 1 keer geboekt is.

Nou, dat denk ik niet. Tussen Fatality en Q-Base zit anderhalve maand. Je weet het natuurlijk nooit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Tuurlijk kan je er wegblijven, maar het is wel weer een hosting minder waar je heen kan.


Voor jou misschien maar voor heel veel anderen juist weer een extra hosting waar ze heen kunnen. En volgens mij valt dat ook wel mee dat ze overal een hosting hebben. Voor zover ik weet alleen Fatality en hier. Theracords had vorig jaar ook die twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik verwacht het ook niet, had hem eigenlijk al op Decibel verwacht. Maar we zullen zien, hopen dat de line up snel volgt.

OT: Wordt de derde keer Q-Base, kijk er nu al weer naar uit om op dat terrein te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard draait elk jaar 2x in Europa. Dit jaar alleen nog Fatality bevestigd, dus misschien Q-Base inderdaad of anders misschien weer een Bass Protocol Spoontech special?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Helicaze schreef:
Tuurlijk kan je er wegblijven, maar het is wel weer een hosting minder waar je heen kan.


Voor jou misschien maar voor heel veel anderen juist weer een extra hosting waar ze heen kunnen. En volgens mij valt dat ook wel mee dat ze overal een hosting hebben. Voor zover ik weet alleen Fatality en hier. Theracords had vorig jaar ook die twee.

Ik verwoord het misschien niet goed. Ik bedoel meer dat ze op elk feest/festival tegenwoordig moeten staan (en vaak nog heel de kudde). Op een feest als Q-Base verwacht ik gewoon veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
MelvinFR schreef:
Helicaze schreef:
Tuurlijk kan je er wegblijven, maar het is wel weer een hosting minder waar je heen kan.


Voor jou misschien maar voor heel veel anderen juist weer een extra hosting waar ze heen kunnen. En volgens mij valt dat ook wel mee dat ze overal een hosting hebben. Voor zover ik weet alleen Fatality en hier. Theracords had vorig jaar ook die twee.

Ik verwoord het misschien niet goed. Ik bedoel meer dat ze op elk feest/festival tegenwoordig moeten staan (en vaak nog heel de kudde). Op een feest als Q-Base verwacht ik gewoon veel beter.


Heel de kudde ben ik het wel mee eens. Het zijn maar 3 populaire namen op het label en de rest lift daar op mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe Nightbreed het verdiend boven Spoontech isme echt een raadsel. Ik hoop dat NC de classic area een beetje vult met een line-up met niveau. Verder hoop ik op een fatsoenlijke hangar afsluiter, en dan zal het wel goedkomen hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Vazard draait elk jaar 2x in Europa. Dit jaar alleen nog Fatality bevestigd, dus misschien Q-Base inderdaad of anders misschien weer een Bass Protocol Spoontech special?


Waarom zo weining eigenlijk? Trekt hij dan zo weinig publiek dat het kostentechnish niet slim is om Vazard te boeken als organisatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:28 
 
Hardtraxxer

Dit jaar aanwezig met de vrouw! 5e of 6e keer nu :P

Wat een vet feest is dit toch! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Chroman schreef:
Vazard draait elk jaar 2x in Europa. Dit jaar alleen nog Fatality bevestigd, dus misschien Q-Base inderdaad of anders misschien weer een Bass Protocol Spoontech special?


Waarom zo weining eigenlijk? Trekt hij dan zo weinig publiek dat het kostentechnish niet slim is om Vazard te boeken als organisatie?


Hij woont in Australiƫ en heeft daar een goede baan (van wat ik hoor). Volgens mij wil/kan hij zelf niet vaker naar Europa komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt mijn vierde Q-Base. Een van de beste feesten van het jaar !

Gearbox hosting is inderdaad logisch. Zal vooral te vinden zijn bij Nightbreed, NC, Hangar en PRSPCT.

Niets zeggende en saaie trailer overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer aanwezig dit jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uiteraard weer aanwezig, maar met een Gearbox hosting doe je mij geen plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 18:04 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
MelvinFR schreef:
Helicaze schreef:
Tuurlijk kan je er wegblijven, maar het is wel weer een hosting minder waar je heen kan.


Voor jou misschien maar voor heel veel anderen juist weer een extra hosting waar ze heen kunnen. En volgens mij valt dat ook wel mee dat ze overal een hosting hebben. Voor zover ik weet alleen Fatality en hier. Theracords had vorig jaar ook die twee.

Ik verwoord het misschien niet goed. Ik bedoel meer dat ze op elk feest/festival tegenwoordig moeten staan (en vaak nog heel de kudde). Op een feest als Q-Base verwacht ik gewoon veel beter.

Op zo'n groot festival als Q-BASE boeit het mij echt geen ene fluit of Gearbox een bunker host, je hebt nog fk veel andere area's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 18:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ga ook meer weer eens heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

JB12394 schreef:
Misschien een domme vraag, maar wat houdt Parookaville in? :innocent:

Dat is een ander festival dat ook op weeze wordt gehouden.
Zijn de enigste 2 die er een festival organiseren.
Wellicht ook een Q-base stage op parookaville :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel weer aanwezig, Q-baas. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd een top feest! Ook dit jaar voor de 7e keer op rijd aanwezig! Jammer dat er (zoals ik hierboven ook al veel lees) geen Theracords bunker is, maar wat doe je er aan.. Aan de andere kant wel beter, want zo heb ik meer tijd voor de Hangar EN (!!) de tijdmachine area.

Jammer dat Qult niet meer is, dat was 3 jaar geleden zo fantastisch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie dit jaar! Wil graag Q-Base eens mee gaan maken. Noisecontrollers hosting klinkt goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 23:13 
 
Hardtraxxer

ion_elgreco schreef:
Kut gearbox. Beter verdwijnt dit label uit de hardstyle. Hoop dat de hangar en de early hs stage een goede lineup heeft.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer van het ontbreken van de Theracords bunker. Was 2 jaar geleden echt waanzinnig (nog steeds het beste geluid dat ik ooit heb gehoord), maar vorig jaar al iets minder (vooral door het mindere geluid, helaas). Zal toch wel eens bij de Gearbox bunker naar binnen lopen denk ik, dat moet namelijk ook wel echt smerig hard gaan in zo'n bunker. Kan me Aggressive Acts nog herinneren in de Hangar vorig jaar, dat ging echt helemaal nergens over :bomb: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
Kut gearbox. Beter verdwijnt dit label uit de hardstyle.


Wat een gejank zeg. Dat het je smaak niet is, prima. Feit is dat dit label/haar artiesten op het moment gewoon populairder is/zijn dan bijv. een Theracords, dus de keuze is nog logisch ook. Als het je niet aanstaat dan loop je er toch lekker met een grote boog om heen?

Geef daarnaast eens een goede onderbouwde mening waarom dit label zou moeten verdwijnen volgens jou, i.p.v. zoals hierboven al aangegeven 'alles kut enter'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nog een vraagje. Wat heeft iedereen met Nightbreed? Ik vind eigenlijk alleen MYST maar boeiend


G1LL schreef:
Aan de andere kant wel beter, want zo heb ik meer tijd voor de Hangar EN (!!) de tijdmachine area.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten