Sein joelie Duitsjers?TiMOTHYb wrote:Optyfen schnell
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-Base 2018 - The Final Misson (08-09-2018, Airport Weeze, Weeze)
- View the latest post: Q-Base 2016 - 'Die Hards Only' (10-09-2016, Airport Weeze, Weeze)
- View the latest post: Q-Base (12-09-2015, Airport Weeze, Weeze)
- View the latest post: Q-Base Creatures of the Night (13-09-2014, Airport Weeze, Weeze)
- View the latest post: Q-Base 2011 - Raveolution (10-09-2011, Airport Weeze, Weeze)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
Das Bratwurst, das Bratwurst!Broken Balance wrote:Sein joelie Duitsjers?TiMOTHYb wrote:Optyfen schnell
Vet dat ze weer eens iets met de Lost in Dreams melodie doen, dat is toch wel hét Q-Base nummer. Had het ook 20x erger verwacht toen ik D-Fence las, valt me nog ontzettend mee!
Waar ik wel hele enge ziektes van krijg is deze reactie:

[/quote]
Ik hoop dat dat een trol is
[/quote]Ik hoop dat dat een trol is
Zit die Dragster ook niet hier op HT?
En waarom is dit geen Lost In Dreams (D-Fence Remix)?
En waarom is dit geen Lost In Dreams (D-Fence Remix)?
Aan zijn daaropvolgende reactie te zien niet.LV1 wrote:Ik hoop dat dat een trol is
vind m niet zo eigenlijk.
tot 1:13 gaat het nog wel.
De A2 remix is wat mij betreft nog steeds het beste gelukt.
tot 1:13 gaat het nog wel.
De A2 remix is wat mij betreft nog steeds het beste gelukt.
Omdat D-Fence instant kicke is en Mike NRG niet denk. Zelfde bij RR.wootum wrote: En waarom is dit geen Lost In Dreams (D-Fence Remix)?
Nog een prima nummer ook inderdaad. Maar vreemd dat dit gewoon een eigen OST is. Klinkt niet alsof er heel veel moeite is gedaan voor een eigen twist.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dit.TiMOTHYb wrote:Omdat D-Fence instant kicke is en Mike NRG niet denk. Zelfde bij RR.wootum wrote: En waarom is dit geen Lost In Dreams (D-Fence Remix)?
Toch tickets gehaald.
.
Staan wel weinig namen op de line up ofniet?
Areas korter open? Terug naar langere sets?
Staan wel weinig namen op de line up ofniet?
Areas korter open? Terug naar langere sets?
Ik twijfel nog steeds om toch te gaan
Kut eind rijden is niet echt bemoedigend
Er zullen ook wel areas zijn die niet het hele festival open zijn, was vorig jaar ook. De Classic Hardstyle, PRSPCT en Parookaville zullen niet van 17:00 tot 7:00 open zijn vermoed ik. Maar lange sets mogen zeker ook.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Waarom is een parking ticket zo belachelijk duur...
Ja jammer dat zijn net de leuke areasJordy wrote:Er zullen ook wel areas zijn die niet het hele festival open zijn, was vorig jaar ook. De Classic Hardstyle, PRSPCT en Parookaville zullen niet van 17:00 tot 7:00 open zijn vermoed ik. Maar lange sets mogen zeker ook.
Wanneer zal de timetable online komen?? 
Q-Dance wrote:Rebelion gaat voor het eerst de ‘Ultimate Transformation’ aan met een unieke live act op Q-BASE. Als Rebel[ut]ion transformeren zij bestaande tracks in een Rebel[ut]ion track. Van metal tot hiphop, alles is mogelijk.
Laat in de comments hieronder weten welke track volgens jou Rebel[ut]ionised moet worden.
View on Facebook
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
mogen we zelf suggesties opsturen naar de heren? 
Dat klinkt al een stuk beter dan UpTempo
Ultraterrorloudsound wrote:mogen we zelf suggesties opsturen naar de heren?
Q-Dance wrote:Laat in de comments hieronder weten welke track volgens jou Rebel[ut]ionised moet worden.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Zin in!