Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen volledige lineup voor diegenen die het nog niet wisten :)

Hoop toch stiekem nog wel op Producer, Loop Stepwalker, Balkansky, Cooh (ja, beide aliassen van dhr. Shopov :) ), Eye-D & Hidden, I:Gor, Igneon System en Dolphin :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Morgen volledige lineup voor diegenen die het nog niet wisten :)

Hoop toch stiekem nog wel op Producer, Loop Stepwalker, Balkansky, Cooh (ja, beide aliassen van dhr. Shopov :) ), Eye-D & Hidden, I:Gor, Igneon System en Dolphin :$

Igneon + TOA/E&H zijn wel een must hier ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat je TOA/Eye-D&Hidden wel als PRSPCT XL residents kan zien, vooral TOA slaan ze nu niet over met dat album wat eraan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT MAIN:

Eye D vs DJ Hidden
Audio
Thrasher vs Ruffneck
Current Value
The Panacea
Lucy Furr vs Adi J
Moptron

Hosted by MC Dart & Dirty Brown Visuals


PRSPCT XTRM:

Manu le Malin
Drokz vs Akira
Mindustries
Tieum
Detest
Dither
Animal Tag vs Trackdriver vs The Puppet

Hosted by MC Justice


PRSPCT SUB:

Bratkilla
Sinister Souls
Addergebroed
Loop Stepwalker
Nicksn vs Torpex
Nicon

Hosted by MC Swift
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een heerlijke lineup is het weer!
Jammer van Drokz vs Akira, had daar liever 1 of 2 UK artiesten voor gehad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Addict

PRSPCT SUB.. Damn!
Dat is een fijne line-up. Verder zijn Detest, Current Value en The Panacea ook nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
PRSPCT SUB.. Damn!
Dat is een fijne line-up. Verder zijn Detest, Current Value en The Panacea ook nice.

Inderdaad! Alleen Addergebroed heb ik niet heel veel mee.. Enige die ik daar mis is Balkansky


EDIT: Ben wel heel blij dat Sinister Souls in de SUB staan en niet main. Als de mannen DNB draaien is het wel leuk, maar met Dubstep komen ze pas echt tot hun recht imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zoals het er nu uitziet sla ik m weer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken hier zo weinig van... :$
Zit er toch erg over te denken om wel te gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eye D vs DJ Hidden
Thrasher vs Ruffneck
Current Value

Manu le Malin
Drokz vs Akira (als afsluiter)
Mindustries
Detest
Dither

Bratkilla
Sinister Souls

Doe ik het voor :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaar zeg, toch geen Katharsys en waar is TOA? :( :( :( Ik wacht iig met mijn ticket kopen tot de TT er is denk ik, als die paar leuke namen straks gelijk staan ga ik er mooi niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gaar zeg, toch geen Katharsys ?

Ja valt me nu ook pas op.. Weird.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Gaar zeg, toch geen Katharsys ?

Ja valt me nu ook pas op.. Weird.

Katharsys zei alleen dat hij de 24e een gig had. Jullie / iemand maakten er direct PRSPCT van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Manu Le Malin. Tieum, Mindustries en Dither zijn wel reden om te gaan. Op de main ook paar leuke namen al ben ik wat minder van de crossbreed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:59 
 

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Gaar zeg, toch geen Katharsys ?

Ja valt me nu ook pas op.. Weird.

Katharsys zei alleen dat hij de 24e een gig had. Jullie / iemand maakten er direct PRSPCT van.




Uhm nee, katharsys zei dat ze een gig @ prspct hadden.




Katharsys @ Prspct Xl in Rotterdam, Netherlands
Monday, December 24, 2012 at 12:00pm
More Tour Dates: Click Here
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spijtig genoeg kan ik niet aanwezig zijn.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:12 
 

Zijn er ook tickets te krijgen bij de primera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Zijn er ook tickets te krijgen bij de primera?

Vast wel, vraag gewoon bij de primera :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik zin in! Dit wordt echt een topper :cool: En Alex, haal jij ook eens even een kaart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt weer een heerlijk feestje, en mag nog gratis ook :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dik zin in! Dit wordt echt een topper :cool: En Alex, haal jij ook eens even een kaart :)

Ik heb lekker al een vroege vogel gehaald :cool: Gaat zeker geniaal worden, echt te hopen dat de tt goed is afgestemd :) Ideaal zou zijn als ik de volgende allemaal kon zien:
Eye D vs DJ Hidden
Thrasher vs Ruffneck
Current Value
Mindustries
Detest
Dither
Sinister Souls

Als ik die al kan zien en nog aan kan vullen met wat rondlopen door de zalen wordt dit gewoon een geweldig feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Mr Lellebel schreef:
Dik zin in! Dit wordt echt een topper :cool: En Alex, haal jij ook eens even een kaart :)

Ik heb lekker al een vroege vogel gehaald :cool: Gaat zeker geniaal worden, echt te hopen dat de tt goed is afgestemd :) Ideaal zou zijn als ik de volgende allemaal kon zien:
Eye D vs DJ Hidden
Thrasher vs Ruffneck
Current Value
Mindustries
Detest
Dither
Sinister Souls

Als ik die al kan zien en nog aan kan vullen met wat rondlopen door de zalen wordt dit gewoon een geweldig feest!

Precies hetzelfde rijtje als ik ;) hoewel ik Manu le Malin en Lucy Furr ook wel graag wil zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dik zin in! Dit wordt echt een topper :cool: En Alex, haal jij ook eens even een kaart :)


Komt goed bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yesss... ook mijn kaartje binnen :D Wordt vooral veel rondlopen, ik ken maar weinig artiesten van de LU... en de paar die ik zie zullen vast niet tegelijk staan (bidden, bidden, bidden... :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten