Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT XL16 - The Apocalyptic Uprising
Afbeelding
Datum: 24 december 2012
Tijd: 22:00-07:00
Locatie: Factory 010
Muziekstijlen: Drum & Bass, Dubstep, Hardcore, Breakcore

Line-Up:
PRSPCT Main:

22.00: Moptron
23.00: Lucy Furr vs Adi J
00.30: Audio
02.00: Eye-D & DJ Hidden
03.30: The Panacea
04.30: Current Value
05.30: Thrasher vs Ruffneck
Host: MC Dart
Vj: Dirty Brown Visuals

PRSPCT XTRM Area:

22.00: No Strings HC Crew
23.00: Dither
00.00: Mindustries
01.00: Manu Le Malin
02.15: Tieum
03.30: Detest
04.30: Akira vs Drokz
Host: MC Justice

PRSPCT Sub Area:

22.00: Minos
23.00: Nicon
00.00: Addergebroed
01.00: Nicksn vs Torpex
02.00: BratKilla
03.00: Loop Stepwalker
04.00: Sinister Souls
Host: MC Swift


http://partyflock.nl/party/227825:Prspct_XL16.html
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel erg jammer dat t op kerstavond is
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat weer ongelooooooflijk dik worden :love:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
heel erg jammer dat t op kerstavond is


boeie
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
heel erg jammer dat t op kerstavond is

Idd :(
Dakpan schreef:

boeie

Niet iedereen is van binnen gevuld met dood en zwartgalligheid :P
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast, vorig jaar was ik ook gewoon bij m'n schoonouders op kerstavond hoor. :( Rond een uurtje of 11 weggegaan, niks aan de hand.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerstavond of niet, ik ben er bij :yay: Na XL14 gezworen om nooit meer een editie te missen :love:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:25 
 
Hardtraxx Addict

Kerstavond idd. ;(
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:29 
 

Kerstavond :( :(

Dat wordt gezellig met de 1ste kerstdag ! Duidelijk er bij!
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna zeker wel aanwezig denk ik, alhoewel de namen die er nu staan, op Dither na, me nog niet heel veel doen. Hoewel Detest en Katharsys misschien wel interessant kunnen zijn.

Trouwens, de line-up op facebook staat tot nu toe zo:

PRSPCT MAIN:
- ? vs ?
- Audio (Virus, PRSPCT) UK
- ? vs ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?

PRSPCT XTRM:
- ?
- ? vs ?
- ?
- ?
- Detest (PRSPCT XTRM, Rebelscum) DE
- ?
- ?
- ?

PRSPCT SUB:
- ?
- ? vs ?
- Addergebroed (Mechanoid Audio, Tsunami Audio) NL
- ? vs ?
- ?
- ?
- ?

Ik zie dus nog geen Dither en Katharsys, maar ben iig blij dat sub wordt gescheiden en al helemaal dat XTRM apart is.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ik zie dus nog geen Dither en Katharsys


Maar die komen wel.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:15 
 

altijd zo toch? :P
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier moet ik heen.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil er ook weer heen op zich, maar dan ga ik wel op eigen gelegenheid. De vorige keer was ik er om 6 uur wel klaar mee en moest ik nog wel 2 uur wachten op die kutmetro.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wil er ook weer heen op zich, maar dan ga ik wel op eigen gelegenheid. De vorige keer was ik er om 6 uur wel klaar mee en moest ik nog wel 2 uur wachten op die kutmetro.

Je kan ook gewoon naar Rotterdam Centraal lopen hoor :P Doe ik in ieder geval altijd, ongeveer een half uurtje lopen maar
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:11 
 
Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Bijna zeker wel aanwezig denk ik, alhoewel de namen die er nu staan, op Dither na, me nog niet heel veel doen. Hoewel Detest en Katharsys misschien wel interessant kunnen zijn.

Detest is juist een baas.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig, ook als ik geen kaarten had gewonnen :yay: en met Katharsys, Dither en Detest neemt de line-up ook al heerlijke vormen aan.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
XtD schreef:
Bijna zeker wel aanwezig denk ik, alhoewel de namen die er nu staan, op Dither na, me nog niet heel veel doen. Hoewel Detest en Katharsys misschien wel interessant kunnen zijn.

Detest is juist een baas.

Mij eigenlijk iets te snel ;)
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien trekt dit je dan wel:

Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 19:08 
 
Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Strep schreef:
XtD schreef:
Bijna zeker wel aanwezig denk ik, alhoewel de namen die er nu staan, op Dither na, me nog niet heel veel doen. Hoewel Detest en Katharsys misschien wel interessant kunnen zijn.

Detest is juist een baas.

Mij eigenlijk iets te snel ;)



Zo fijn :drool: .
Maar ja, kan wel begrijpen als je 't wat te snel vindt ja.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Misschien trekt dit je dan wel:

Hmm die zijn zeker wel nice ja, verder is alles wat ik van hem heb gehoord veel sneller :P Muzikaal vind ik het allemaal erg goed in elkaar zitten wat hij maakt, maar dat tempo trekt me gewoon echt niet verder. Misschien als hij wat eerder op de avond staan en wat langzamer draait, wie weet :)
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
AniThing schreef:
heel erg jammer dat t op kerstavond is


boeie


ja heel erg boeiend ja

aangezien ik sinds k t me kan herinneren met kerst avond altijd thuis ben en alle kado'tjes openscheur waar mijn naam opstaat en de rest van de avond slap ouwehoer met familie tot ergens laat/vroeg in de avond/ochtend
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 20:02 
 

AniThing schreef:
Dakpan schreef:
AniThing schreef:
heel erg jammer dat t op kerstavond is


boeie


ja heel erg boeiend ja

aangezien ik sinds k t me kan herinneren met kerst avond altijd thuis ben en alle kado'tjes openscheur waar mijn naam opstaat en de rest van de avond slap ouwehoer met familie tot ergens laat/vroeg in de avond/ochtend


Oh dan ga ik liever naar prspct
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 20:14 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Dakpan schreef:
AniThing schreef:
heel erg jammer dat t op kerstavond is


boeie


ja heel erg boeiend ja

aangezien ik sinds k t me kan herinneren met kerst avond altijd thuis ben en alle kado'tjes openscheur waar mijn naam opstaat en de rest van de avond slap ouwehoer met familie tot ergens laat/vroeg in de avond/ochtend

Idd, denkt dat m'n familie het niet leuk zou vinden als ik dan weg ben. Vidn ik zelf ook niet leuk.
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten