Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie geeft nou in godsnaam de voorkeur aan lam bij je ouders/familie zitten als je ook naar PRSPCT kan gaan?
Waarom niet beide? Je hoeft er niet per se al om 10 uur te zijn hoor.

Ik heb naar mijn mening altijd een perfecte deal gehad mbt party's op kerstavond; Enige voorwaarde is dat ik eerste kerstdag bij het ontbijt bij m'n ouders moet zitten en 's middags mee moet naar ons opa of familie. Slapen kan tussendoor gewoon :)

Zo heb je én een goddelijk dikke party én een kerst met familie. Beter kan het niet imo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Wie geeft nou in godsnaam de voorkeur aan lam bij je ouders/familie zitten als je ook naar PRSPCT kan gaan?
Waarom niet beide? Je hoeft er niet per se al om 10 uur te zijn hoor.

Ik heb naar mijn mening altijd een perfecte deal gehad mbt party's op kerstavond; Enige voorwaarde is dat ik eerste kerstdag bij het ontbijt bij m'n ouders moet zitten en 's middags mee moet naar ons opa of familie. Slapen kan tussendoor gewoon :)

Zo heb je én een goddelijk dikke party én een kerst met familie. Beter kan het niet imo ^^

Sommige mensen hechten veel waarde aan kerst.
Hij moet lekker zelf weten wat hij doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ieder ze ding he

weinig zin om vercrackt sochtend ontbijtje te doen als je net een paar uur thuis ben

+ als k tussedoor ga slapen voel k me alleen maar beroerder na zo'n avond xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, voordeel is dat ik die maandag fatsoenlijk uit kan slapen, in tegenstelling tot op de zaterdagen. Dan kan ik echt de rest wel doorhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:45 
 

Steffnov schreef:
Ach, voordeel is dat ik die maandag fatsoenlijk uit kan slapen, in tegenstelling tot op de zaterdagen. Dan kan ik echt de rest wel doorhalen.



hoe dan ook doorhalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Steffnov schreef:
Ach, voordeel is dat ik die maandag fatsoenlijk uit kan slapen, in tegenstelling tot op de zaterdagen. Dan kan ik echt de rest wel doorhalen.



hoe dan ook doorhalen

Ja na GZ haalde ik dat niet meer, hoewel ik de nachten daarvoor ook ruk had geslapen. Nu moet het geen probleem zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:18 
 

Steffnov schreef:
kaboem schreef:
Steffnov schreef:
Ach, voordeel is dat ik die maandag fatsoenlijk uit kan slapen, in tegenstelling tot op de zaterdagen. Dan kan ik echt de rest wel doorhalen.



hoe dan ook doorhalen

Ja na GZ haalde ik dat niet meer, hoewel ik de nachten daarvoor ook ruk had geslapen. Nu moet het geen probleem zijn.



Hoeft er niet echt aan te denken om te gaan slapen, gebeurt toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:08 
 

Panacea en mindustries aan delineup toegevoegd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mindustries kwijl boner boing huilend van geluk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Panacea en mindustries aan delineup toegevoegd :worship:


Nice! Misschien deze editie toch weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Current Value, Bratkilla en Manu Le Malin toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Current Value, Bratkilla en Manu Le Malin toegevoegd.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 07:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem maar een early bird kaartje gehaald :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk wil ik dit wel eens meemaken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 11:47 
 

hardcoresjors schreef:
Eigenlijk wil ik dit wel eens meemaken :lol:

niets voor jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil maar niemand wil mee...

+ kga niet met openbaar vervoer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is op kerstavond man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:27 
 

p-stylez schreef:
Het is op kerstavond man...



Nou en? Ik doe toch niets met kerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Het is op kerstavond man...



meeste doen niet eens aan kerstavond

en de mensen die t doen zijn bijna altijd wel rond 22.00 klaar waardoor ze savonds gewoon nog weg kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hhmmm... Is dit wat? Ben nog te veel een newbie wat betreft deze muziek om het zelf te bepalen... Moet zeggen dat ik veel mensen zie zeggen dat ze hierheen gaan die er zaterdag ook bij waren... Twijfel... Vind het stiekem wel heel gaaf om nieuwe muziek te leren kennen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:11 
 

The Skribbler schreef:
Hhmmm... Is dit wat? Ben nog te veel een newbie wat betreft deze muziek om het zelf te bepalen... Moet zeggen dat ik veel mensen zie zeggen dat ze hierheen gaan die er zaterdag ook bij waren... Twijfel... Vind het stiekem wel heel gaaf om nieuwe muziek te leren kennen :$



PRSPCT Is uniek en echt supervet. verder is de line up super vet en zijn er nu pas namen bij die minder zijn.

oftewel ruffneck vs trasher.


verder is er tieum en sinister souls bij gekomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
zijn er nu pas namen bij die minder zijn.

oftewel ruffneck vs trasher.

:huh:

Verwacht daar anders een Tainted Audio related set van. En dat gaat zeker niet "minder" worden ;) Ik zal er mits de TT goed is in ieder geval bij staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tieum voor de tokkies. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 00:31 
 

Steffnov schreef:
kaboem schreef:
zijn er nu pas namen bij die minder zijn.

oftewel ruffneck vs trasher.

:huh:

Verwacht daar anders een Tainted Audio related set van. En dat gaat zeker niet "minder" worden ;) Ik zal er mits de TT goed is in ieder geval bij staan.


vind weinig aan dat hele gebeuren :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Tieum voor de tokkies. :D

Tokkies ftw. Hij en Mindustries is voor mij nu wel dé reden om te gaan :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten