Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gare trailer xd
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zo nietszeggend:P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Gare trailer xd

Magere trailer* :P ik had echt een mooier filmpje verwacht.. :corn:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig, ligt aan de financiƫle situatie ^^
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pre apocalyptisch boos doen.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Misschien aanwezig, ligt aan de financiƫle situatie ^^

Aanwezig.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tieum (Neophyte rec) :huh:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tieum (Neophyte rec) :huh:

Boekingsagency.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook hier zijn dan eindelijk de kaarten binnen ^^
Gaat weer een geweldige kerstavond worden :yay:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 10:59 
 

Ik ga hier dansen
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Ik ga hier dansen

Ik ga hier met jou dansen.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
kaboem schreef:
Ik ga hier dansen

Ik ga hier met jou dansen.

Ik ga hier met jullie dansen.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Mr Lellebel schreef:
kaboem schreef:
Ik ga hier dansen

Ik ga hier met jou dansen.

Ik ga hier met jullie dansen.

Ik wil helemaal niet dansen...
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blijf je thuis.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:29 
 

Alleen dansers mogen bij ons staan sorry
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga lekker sjanzen en lekker jointje roken en laat dani op mn nek zitten zodat hij van achter het podium kan zien.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 18:29 
 

mrazura schreef:
Ik ga lekker sjanzen en lekker jointje roken en laat dani op mn nek zitten zodat hij van achter het podium kan zien.

jij bent helemaal niet van deze muziek joh
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier ook bij :)
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik ben hier ook bij :)

(L)

Kaartje binnen nu, wordt leipe fissa tok
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso! :love:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Mr Lellebel schreef:
kaboem schreef:
Ik ga hier dansen

Ik ga hier met jou dansen.

Ik ga hier met jullie dansen.

Jullie gaan hier met mij dansen.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paar jaar geleden op Kerstavond geweest.. Misschien dit jaar maar weer eens.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
mrazura schreef:
Ik ga lekker sjanzen en lekker jointje roken en laat dani op mn nek zitten zodat hij van achter het podium kan zien.

jij bent helemaal niet van deze muziek joh


Wel joh.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:31 
 

Dan heb ik een verkeerd beeld van jou
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier ook dansen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten