Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was extreem genieten dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat was dit episch. :worship: Één van de betere indoor feesten dit jaar. Super toffe groep met mensen en die locatie is genieten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zeer goed vermaakt zeg, begin dit langzamerhand toch ook wel wat vetter te vinden dan hardstyle feesten merk ik. Nou we waren te laat voor Dither omdat Beertje te langzaam deed, dus dat was wel jammer, had erg graag Danger willen horen en hoorde ook dat Genetix langskwam :cry: Afijn, binnen komen wandelen bij Mindustries waar ik de maffe, malafide Dakpan tegenkwam. Vond het wel dik, het geluid was echt bizar goed weer, zo zuiver hard. Toen even rondje gelopen enzo, even bij Audio geweest. Hij draaide wel fijne DNB al was het wel eentonig.

Eye-D & Hidden waren weer echt geweldig, godverdomme wat een helden toch, keer op keer. Na die geweldige set kwam The Panacea met Steam Train aanzetten... zaten we niet echt op te wachten dus even richting Detest, dat ging me te snel. Even naar Loop dingwalker bij de Sub, het geluid stond daar echt zo vreselijk hard, vond het niet fijn. Vanaf toen een beetje rond gewaggeld, Current Value vond ik niet zo vet en was bovendien ook al gesloopt.

Trasher & Ruffneck waren wel geinig, hoopte erg om Black Smoke te horen en dat is ook wel gebeurd :D Maar liefst 30 seconden :drool: Al met al een super feest gehad, ook weer enorm gelachen met iedereen en dan vooral met dhr. Kloet. Volgende zeker weer erbij :D En heel erg bedankt voor alles Daniel en Iris :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gvd wat een leipe bende zeg. Vaagheid all over the place. Maar heb me echt gruwelijk goed vermaakt!

Tieum en Mindustries uiteraard bazen van de avond :love: En dat geluid in de sub area nondjeeuuu zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een gaaf feest, goed einde van een mooie dag :)

Inderdaad, Dither missen was teleurstellend, maar alsnog genoeg goede dingen gehoord!

Mindustries draaiden fijn, hoewel ik wat meer trage producties had willen horen. Current Value begon wat eentonig, maar toen het eenmaal overging op pure chaos was het echt heel erg vet! Trasher & Ruffneck hadden wel wat leuke plaatjes, maar toen was ik ook al een beetje dood :P

Helden van de avond waren uiteraard Eye-D & Hidden, wat een fantastische set zeg :worship: Zoveel vette tracks, en ook (volgens mij) een aantal hele zieke promos. Alleen jammer dat ze op een gegeven moment even terug vielen op DnB.

Minpuntje was toch wel alweeeeeer MC Dart, met zijn ijzersterke teksten als "WoodewooodeewooodeeewooddeeeWoooooooooooooneeeeeeeeeeeeeeeeeeey".

Hoeft in principe van mij niet echt dus.

En nogmaals dank voor de gastvrijheid @ Daniel & Iris :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat nog even gezegd moet worden: de visuals bij Current Value, WHAT THE FUCK?! xd Het was gewoon een man die een man pijpte en de andermans penis was het PRSPCT logo... :/ :oh: :huh: Kan me er niet druk om maken maar was wel even van wtf is dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Echt een gaaf feest, goed einde van een mooie dag :)

Inderdaad, Dither missen was teleurstellend, maar alsnog genoeg goede dingen gehoord!

Mindustries draaiden fijn, hoewel ik wat meer trage producties had willen horen. Current Value begon wat eentonig, maar toen het eenmaal overging op pure chaos was het echt heel erg vet! Trasher & Ruffneck hadden wel wat leuke plaatjes, maar toen was ik ook al een beetje dood :P

Helden van de avond waren uiteraard Eye-D & Hidden, wat een fantastische set zeg :worship: Zoveel vette tracks, en ook (volgens mij) een aantal hele zieke promos. Alleen jammer dat ze op een gegeven moment even terug vielen op DnB.

Minpuntje was toch wel alweeeeeer MC Dart, met zijn ijzersterke teksten als "WoodewooodeewooodeeewooddeeeWoooooooooooooneeeeeeeeeeeeeeeeeeey".

Hoeft in principe van mij niet echt dus.

En nogmaals dank voor de gastvrijheid @ Daniel & Iris :)


Klopt het dat je niet bij de groep stond toen ik vertrok? Dacht namelijk iedereen gedag te hebben gezegd maar toen dacht ik nee kut ben Jesse vergeten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uuh, ik ben wel een paar minuten even rustig gaan zitten, maar meer ook niet haha :P Volgens mij ben ik zelf ook vergeten Boemski gedag te zeggen :P Maarja geen probleem toch, kan gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En niemand heeft mij gedag gezegd :cry:

Mr Lellebel schreef:
Even naar Loop dingwalker bij de Sub, het geluid stond daar echt zo vreselijk hard, vond het niet fijn.


Jezus christus dat ging echt helemaal nergens over, ik voelde echt de lucht om me heen trillen gewoon.. Alle haren op mn lichaam gingen heen en weer. Balen dat ik mn oordoppen niet bij had, heb weinig in de sub gestaan hierdoor wat ik eigenlijk wel jammer vond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Alle haren op mn lichaam gingen heen en weer.


Zijn er alleen niet zo heel veel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Alle haren op mn lichaam gingen heen en weer.


Zijn er alleen niet zo heel veel :whistle:

En meneer Sterken heeft alleen maar nog meer schade toegebracht :cry:
Net zoals meneer Lellebel en Dakpan trouwens :cry:




Die plaat na Battlefield :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

Excuses, ook richting je vriend. We waren echt fucking vervelend maar David nog net iets meer dan ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, ik ben van jullie niet anders gewend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik kon er wel om lachen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Excuses inderdaad aan iedereen die we onheus hebben bejegend, dit was niet de bedoeling. Alexander haalt het slechtste in mij naar boven. Daarbij moet ik wel zeggen dat je een fijn glad hoofd hebt Stan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Daarbij moet ik wel zeggen dat je een fijn glad hoofd hebt Stan.

't Is al goed joh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Haha ik kon er wel om lachen hoor :P


En je maat? :P Die kwamen we namelijk nog twee keer tegen op de meest random plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Haha ik kon er wel om lachen hoor :P


En je maat? :P Die kwamen we namelijk nog twee keer tegen op de meest random plekken.

Welke van de twee bedoel je? :P Ik weet niet precies waar het over gaat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die blonde gast. Lellebel maakte hem echt het leven zuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die David toch, wat een kwajongen is het hè.


Nee ik heb er niks over gehoord dus het zal wel goed zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie waren vervelend met jullie Ja geknik heel de tijd.

En vervolgens mij uitlachen omdat ik niet meer in staat was een shaggie te draaien :cry:

Ik heb ook alleen Tom en Kaboem gedag gezegd, verder was ik iedereen kwijt :$ :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Die blonde gast. Lellebel maakte hem echt het leven zuur.

Yo gast doe niet zo
tommetjeuh schreef:
gaar
nergens voor nodig. Beetje anderen zwart maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
:lol: :lol: :lol:

Excuses, ook richting je vriend. We waren echt fucking vervelend maar David nog net iets meer dan ik.

Wat heb ik gemist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dakpan schreef:
:lol: :lol: :lol:

Excuses, ook richting je vriend. We waren echt fucking vervelend maar David nog net iets meer dan ik.

Wat heb ik gemist? :P

Het hele feest? xd
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten