Weer zeer goed vermaakt zeg, begin dit langzamerhand toch ook wel wat vetter te vinden dan hardstyle feesten merk ik. Nou we waren te laat voor Dither omdat Beertje te langzaam deed, dus dat was wel jammer, had erg graag Danger willen horen en hoorde ook dat Genetix langskwam

Afijn, binnen komen wandelen bij Mindustries waar ik de maffe, malafide Dakpan tegenkwam. Vond het wel dik, het geluid was echt bizar goed weer, zo zuiver hard. Toen even rondje gelopen enzo, even bij Audio geweest. Hij draaide wel fijne DNB al was het wel eentonig.
Eye-D & Hidden waren weer echt geweldig, godverdomme wat een helden toch, keer op keer. Na die geweldige set kwam The Panacea met Steam Train aanzetten... zaten we niet echt op te wachten dus even richting Detest, dat ging me te snel. Even naar Loop dingwalker bij de Sub, het geluid stond daar echt zo vreselijk hard, vond het niet fijn. Vanaf toen een beetje rond gewaggeld, Current Value vond ik niet zo vet en was bovendien ook al gesloopt.
Trasher & Ruffneck waren wel geinig, hoopte erg om Black Smoke te horen en dat is ook wel gebeurd

Maar liefst 30 seconden

Al met al een super feest gehad, ook weer enorm gelachen met iedereen en dan vooral met dhr. Kloet. Volgende zeker weer erbij

En heel erg bedankt voor alles Daniel en Iris
