Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dakpan schreef:
:lol: :lol: :lol:

Excuses, ook richting je vriend. We waren echt fucking vervelend maar David nog net iets meer dan ik.

Wat heb ik gemist? :P


Half nachtje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil trouwens nog even heel veel mensen bedanken voor het geniale moment tijdens Favorite Sin, vooral de eerste keer welteverstaan. Fucking geniuses :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ik wil trouwens nog even heel veel mensen bedanken voor het geniale moment tijdens Favorite Sin, vooral de eerste keer welteverstaan. Fucking geniuses :yay:

Haha dat was echt fucking mooi ja :D Iedereen keihard mee schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Chukkels schreef:
Dakpan schreef:
:lol: :lol: :lol:

Excuses, ook richting je vriend. We waren echt fucking vervelend maar David nog net iets meer dan ik.

Wat heb ik gemist? :P


Half nachtje? :P

Steffnov schreef:
Het hele feest? xd


Haha geloof het of niet, maar ik heb verbazingwekkend weinig gaten in mijn geheugen van die avond. Op 2 logische uurtjes na. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
STAN- schreef:
Ik wil trouwens nog even heel veel mensen bedanken voor het geniale moment tijdens Favorite Sin, vooral de eerste keer welteverstaan. Fucking geniuses :yay:

Haha dat was echt fucking mooi ja :D Iedereen keihard mee schreeuwen.

En vergeet het trommelen niet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Mr Lellebel schreef:
STAN- schreef:
Ik wil trouwens nog even heel veel mensen bedanken voor het geniale moment tijdens Favorite Sin, vooral de eerste keer welteverstaan. Fucking geniuses :yay:

Haha dat was echt fucking mooi ja :D Iedereen keihard mee schreeuwen.

En vergeet het trommelen niet :loving:

Maar natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was zo baas :worship:
I WIN, THATS WHAT I DO!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeer goed vermaakt. Had eerst de twijfel of ik de muziek live wel ging trekken, maar op een of andere manier doet de muziek live wel wat met me (Zal het thuis niet zo snel opzetten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dat nummer op 4:20. (L)

(L)

(L)

(L)

:worship:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die was zo ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kut feest, geen eens lazers :mad: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:45 
 

Dakpan schreef:


Dat nummer op 4:20. (L)

(L)

(L)

(L)

:worship:

:worship:

Fabrieksgeluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Fabrieksgeluid

HAHAHHHHHAHAHAHAHAHA


Fabriek, Factory 010.. Snap je? HAHAHWHAEFHESKEFHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:57 
 

Nee letterlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nee letterlijk


Ook jij komt er nog wel achter, ook jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Favorite Sin (1e x) was zeker wel een genietmomentje. 2e keer (met o.a. Stan en Stefan) was ook leuk, maar met iets minder mensen xd

Dither was voor mij echt een heel lekkere opener. Mindustries had eigenlijk wel op een nog lager bpm mogen beginnen, maar toch wel een heel vette set. Detest en Eye-D & Hidden waren de setjes van de avond... jezus, wat ging Detest hard! Grootste lol toen gehad met Stefan en een vreemd meisje die volgens mij dacht dat ik keihard van de kaart was, haha.

Heel vet feest gehad, lekkere muziek, leuk volk, Rawbin die mij wel herkende, maar ik hem niet... :/ He's got skills...

Ja, was zeker tof :)

EDIT: en de weg naar R'dam CS was ook heel vet trouwens met Stan en Stefan en nog 2 vrienden van Stan... Met alle trekjes van jointjes en peuken delen (alleen als je er van geniet natuurlijk, Stan xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jajaja Dirk, alleen als je er van geniet :P Toch elke keer weer genieten om over de Erasmusbrug te lopen met die glinsters in het asfalt ^^
Geen spijt gehad van het stukje lopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh wie had er trouwens die groepsfoto gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen spijt gehad van het stukje lopen nee, Erasmusbrug was echt vet. Met die ene boot die er daarna 2 leken en er uiteindelijk 3 bleken te zijn, en het LUXOR, whahahahaa wat een kneuzen zijn wij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Geen spijt gehad van het stukje lopen nee, Erasmusbrug was echt vet. Met die ene boot die er daarna 2 leken en er uiteindelijk 3 bleken te zijn, en het LUXOR, whahahahaa wat een kneuzen zijn wij xd

:lol: ja, toen ik dat opeens zag, dacht ik echt "neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat kan niet" :lol: was wel een geniale wandeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan te bedenken dat wij echt al een jaar ons afvragen wat daar nou precies stond bij het Luxor :lol:
Och ja die boten :x Mind=fucked
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelletje junks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk topic. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Stelletje junks.

Nuchter hoor ;) Stefan ook, en Frank ook volgens mij... en wij snapten er ook helemaal niets van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
XtD schreef:
Stelletje junks.

Nuchter hoor ;) Stefan ook, en Frank ook volgens mij... en wij snapten er ook helemaal niets van xd

En Bram en ik ook :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten