Favorite Sin (1e x) was zeker wel een genietmomentje. 2e keer (met o.a. Stan en Stefan) was ook leuk, maar met iets minder mensen

Dither was voor mij echt een heel lekkere opener. Mindustries had eigenlijk wel op een nog lager bpm mogen beginnen, maar toch wel een heel vette set. Detest en Eye-D & Hidden waren de setjes van de avond... jezus, wat ging Detest hard! Grootste lol toen gehad met Stefan en een vreemd meisje die volgens mij dacht dat ik keihard van de kaart was, haha.
Heel vet feest gehad, lekkere muziek, leuk volk, Rawbin die mij wel herkende, maar ik hem niet...

He's got skills...
Ja, was zeker tof

EDIT: en de weg naar R'dam CS was ook heel vet trouwens met Stan en Stefan en nog 2 vrienden van Stan... Met alle trekjes van jointjes en peuken delen (alleen als je er van geniet natuurlijk, Stan

)