Half nachtje?wrote:Wat heb ik gemist?wrote:![]()
![]()
![]()
Excuses, ook richting je vriend. We waren echt fucking vervelend maar David nog net iets meer dan ik.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik wil trouwens nog even heel veel mensen bedanken voor het geniale moment tijdens Favorite Sin, vooral de eerste keer welteverstaan. Fucking geniuses 
Haha dat was echt fucking mooi jawrote:Ik wil trouwens nog even heel veel mensen bedanken voor het geniale moment tijdens Favorite Sin, vooral de eerste keer welteverstaan. Fucking geniuses
wrote:Half nachtje?wrote:Wat heb ik gemist?wrote:![]()
![]()
![]()
Excuses, ook richting je vriend. We waren echt fucking vervelend maar David nog net iets meer dan ik.
Haha geloof het of niet, maar ik heb verbazingwekkend weinig gaten in mijn geheugen van die avond. Op 2 logische uurtjes na.wrote: Het hele feest?
En vergeet het trommelen nietwrote:Haha dat was echt fucking mooi jawrote:Ik wil trouwens nog even heel veel mensen bedanken voor het geniale moment tijdens Favorite Sin, vooral de eerste keer welteverstaan. Fucking geniusesIedereen keihard mee schreeuwen.
Maar natuurlijkwrote:En vergeet het trommelen nietwrote:Haha dat was echt fucking mooi jawrote:Ik wil trouwens nog even heel veel mensen bedanken voor het geniale moment tijdens Favorite Sin, vooral de eerste keer welteverstaan. Fucking geniusesIedereen keihard mee schreeuwen.
Dat was zo baas
I WIN, THATS WHAT I DO!!!!
I WIN, THATS WHAT I DO!!!!
Zeer goed vermaakt. Had eerst de twijfel of ik de muziek live wel ging trekken, maar op een of andere manier doet de muziek live wel wat met me (Zal het thuis niet zo snel opzetten)
-
A
Fabrieksgeluid
HAHAHHHHHAHAHAHAHAHAwrote:Fabrieksgeluid
Fabriek, Factory 010.. Snap je? HAHAHWHAEFHESKEFHAHAHA
-
A
Nee letterlijk
Ook jij komt er nog wel achter, ook jij.wrote:Nee letterlijk
Favorite Sin (1e x) was zeker wel een genietmomentje. 2e keer (met o.a. Stan en Stefan) was ook leuk, maar met iets minder mensen 
Dither was voor mij echt een heel lekkere opener. Mindustries had eigenlijk wel op een nog lager bpm mogen beginnen, maar toch wel een heel vette set. Detest en Eye-D & Hidden waren de setjes van de avond... jezus, wat ging Detest hard! Grootste lol toen gehad met Stefan en een vreemd meisje die volgens mij dacht dat ik keihard van de kaart was, haha.
Heel vet feest gehad, lekkere muziek, leuk volk, Rawbin die mij wel herkende, maar ik hem niet...
He's got skills...
Ja, was zeker tof
EDIT: en de weg naar R'dam CS was ook heel vet trouwens met Stan en Stefan en nog 2 vrienden van Stan... Met alle trekjes van jointjes en peuken delen (alleen als je er van geniet natuurlijk, Stan
)
Dither was voor mij echt een heel lekkere opener. Mindustries had eigenlijk wel op een nog lager bpm mogen beginnen, maar toch wel een heel vette set. Detest en Eye-D & Hidden waren de setjes van de avond... jezus, wat ging Detest hard! Grootste lol toen gehad met Stefan en een vreemd meisje die volgens mij dacht dat ik keihard van de kaart was, haha.
Heel vet feest gehad, lekkere muziek, leuk volk, Rawbin die mij wel herkende, maar ik hem niet...
Ja, was zeker tof
EDIT: en de weg naar R'dam CS was ook heel vet trouwens met Stan en Stefan en nog 2 vrienden van Stan... Met alle trekjes van jointjes en peuken delen (alleen als je er van geniet natuurlijk, Stan
Jajaja Dirk, alleen als je er van geniet
Toch elke keer weer genieten om over de Erasmusbrug te lopen met die glinsters in het asfalt 
Geen spijt gehad van het stukje lopen?
Geen spijt gehad van het stukje lopen?
Oh wie had er trouwens die groepsfoto gemaakt?
Geen spijt gehad van het stukje lopen nee, Erasmusbrug was echt vet. Met die ene boot die er daarna 2 leken en er uiteindelijk 3 bleken te zijn, en het LUXOR, whahahahaa wat een kneuzen zijn wij 
wrote:Geen spijt gehad van het stukje lopen nee, Erasmusbrug was echt vet. Met die ene boot die er daarna 2 leken en er uiteindelijk 3 bleken te zijn, en het LUXOR, whahahahaa wat een kneuzen zijn wij
En dan te bedenken dat wij echt al een jaar ons afvragen wat daar nou precies stond bij het Luxor
Och ja die boten
Mind=fucked
Och ja die boten
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Leuk topic. 
Nuchter hoorwrote:Stelletje junks.