Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

davidk schreef:
Er gaan opvallend weinig mensen maar manu le malin! daar kijk ik nou juist naar uit!

Ik heb Manu anders ook op mijn lijstje staan hoor :P hoewel het maar de vraag is of ik me eraan houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. Geen idee wat ik moet verwachten, maar na Deep Cutz kijk ik wss nergens meer van op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Aanwezig. Geen idee wat ik moet verwachten, maar na Deep Cutz kijk ik wss nergens meer van op :D

Deze? https://partyflock.nl/party/228099:Deep_Cutz_Rave.html Enige overeenkomsten zijn Addergebroed en Panacea, dat zijn nou niet de hardsten op PRSPCT ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/party/236967:Deep_Cutz_Rave.html

Die
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, daar kan ik met recht van zeggen dat ik nog nooit van enig DJ die daar staat heb gehoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou en, ik ben mijn horizon aan het verbreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoel er verder niks mee, zeg alleen dat ik je dus niet zou kunnen vertellen hoe vergelijkbaar het wel of niet is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gofferdomme lekker in mn eentje naar Tieum :cry:

Ik ga wel met je mee :D 'TOA' hoef ik toch niet te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavonddddddddd :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt geniaal :love:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter gooit CV lekker z'n Military shit erop. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zin in! Ben te herkennen aan een Kuifje shirt (Wit met rood)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik draag een rood shirt van America Today, maar ik denk dat ik door een aantal sowieso wel te herkennen ben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik draag een rood shirt van America Today, maar ik denk dat ik door een aantal sowieso wel te herkennen ben xd

Nee, totaaaaaaaaaaaaaaaal niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ik aan moet doen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik weet niet wat ik aan moet doen. :(

Ben je een wijf ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
The Skribbler schreef:
Ik draag een rood shirt van America Today, maar ik denk dat ik door een aantal sowieso wel te herkennen ben xd

Nee, totaaaaaaaaaaaaaaaal niet xd

Ja Stefan, met jou wil ik trouwens serieus wel weer wat danspasjes maken :yay: Ik vind je voor of tijdens Mindustries wel ergens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat komt zeker goed man ;) Mag toch hopen dat je meer qua line-up met me gemeen hebt dan alleen Mindustries :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja sowieso, maar dat is de 1e act die ik ZEKER wil zien. Dus vandaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: PRSPCT :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje, muzikaal gezien niet de beste PRSPCT ooit maar heb weer enorm gelachen. Eye-D & Hidden waren het vetst van de avond. En het geluid was ziek in de main, hoe sommige nummers van Hidden overkwamen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk vet feest was dit! :D Ik kon over heel de avond welgeteld 2 nummers herkennen, voor de rest was het 1 grote wazige boel voor mij xd Helaas wel een slokje te veel op...1 van mn oordopjes kwijt geraakt, horloge kwijt en te veel geld uitgegeven :P Muzikaal gezien was het wel heerlijk, ookal herkende ik niks, ging alsnog wel los (als een mongool volgens mij). Verder wel nog een aantal nieuwe mensen leren kennen van HT: XtD, Skribbler en Stan volgens mij :)

Al met al een geslaagd feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit was echt zonder twijfel mijn vetste feest ooit :loving:


Wauw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Wauw!

Enige woord wat geschikt is voor dit feest :loving:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten