Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:24 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Gewoon komen man! Even goed maken dat we niet nog even op Together dansje hebben gedaan :cry:

Haha ja moet eigenlijk wel he :P ? Nu kan ik helaas echt niet.
Maar ooit ga ik naar PRSPCT. Ik hoop de editie na deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:45 
 

22:00 - BIER
23.­00: Dither
00.­00: Mindustries
01.­00: Audio
02.­00: Eye-D &­ DJ Hidden
03.­30: Detest
04.­30: Current Value
05.­30: Thrasher vs Ruffneck

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk, dit wordt dus echt een geweldig feest met deze tt :thumbsup: Enige jammere dat ik Sinister Souls wss laat schieten, maar aan de andere kant, die heb ik 2x gezien dit jaar, en die sets waren bijna identiek.

23.00: Dither
00.00: Mindustries
01:00 Audio
02:00 Eye-D & Hidden
03:30 Detest (Als ik dat niet zo boeiend vind,04:00 naar SS)
04:30 Current Value
05:30 Trasher & Ruffneck
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, lastig... TT is vrijwel gelijk aan die van van XtD, want ik vond Sinister Souls wel heel erg vet op r_AW, maarja, Detest nog nooit live gezien... Nouja, ik zie het maandag wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

23:00 Dither [XTRM]
00:00 Mindustries [XTRM]
00:30 Audio [MAIN]
01:00 Manu le Malin [XTRM]
02:00 Eye-D & Hidden [MAIN]
03:30 Detest / Loop Stepwalker [XTRM / SUB]
04:30 Current Value [MAIN]
05:30 Thrasher vs Ruffneck [MAIN]


Zoiets zal het worden denk ik :)

Heb er wel godse veel zin in! :yay:

Gaan we met z'n allen dansen bij Oog-D & Verstopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gofferdomme lekker in mn eentje naar Tieum :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gofferdomme lekker in mn eentje naar Tieum :cry:

Als ik hier ook was, ging ik met je mee ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
dawasiknie schreef:
Gofferdomme lekker in mn eentje naar Tieum :cry:

Als ik hier ook was, ging ik met je mee ;D

Daar zou jij Eye-D & Hidden voor skippen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eye-D & Hidden heb ik al vaker gezien, Tieum niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 13:36 
 

dawasiknie schreef:
Eye-D & Hidden heb ik al vaker gezien, Tieum niet ;)


Tieum mag dan wel echt gaan rossen. eye d en hidden hebben veel leuke nieuwe liedjes he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja ik zit nu wat live-setjes te kijken, denk dat ik bij Tieum na een half uur wel weg ben. Op t einde draait ie altijd van die partyraiser pokkeherrie, dat sla ik wel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Perfecte TT

23.­00: Dither
00.­00: Mindustries
01.­00: Audio
02.­00: Eye-D &­ DJ Hidden
03.­30: Detest
04.­30: Current Value
05.­30: Thrasher vs Ruffneck
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig, maar terecht ook dat iedereen op 01:00 - 02:00 ook dezelfde TT heeft xd (behalve daantje dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Grappig, maar terecht ook dat iedereen op 01:00 - 02:00 ook dezelfde TT heeft xd (behalve daantje dan)


Ik ben dan ook ergens anders, bro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
23:00 Dither [XTRM]
00:00 Mindustries [XTRM]
00:30 Audio [MAIN]
01:00 Manu le Malin [XTRM]
02:00 Eye-D & Hidden [MAIN]
03:30 Detest / Loop Stepwalker [XTRM / SUB]
04:30 Current Value [MAIN]
05:30 Thrasher vs Ruffneck [MAIN]


Zoiets zal het worden denk ik :)

Heb er wel godse veel zin in! :yay:

Gaan we met z'n allen dansen bij Oog-D & Verstopt?


Dit gaat hem ook voor mij ongeveer worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Steffnov schreef:
Grappig, maar terecht ook dat iedereen op 01:00 - 02:00 ook dezelfde TT heeft xd (behalve daantje dan)


Ik ben dan ook ergens anders, bro.

Ik bedoelde eigenlijk op 1-2 na :P de rest heb jij ook zelfde, alleen Daan gaat Tieum tijdens Eye-D & Hidden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tieumtokkiecore
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gofferdomme lekker in mn eentje naar Tieum :cry:


Ik ga met je mee hoor (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou ik dan juist niet doen, als je zelf aangeeft nieuw in dit genre te zijn... Dan zou ik toch echt naar Eye-D en Hidden gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

As I said:
STAN- schreef:
Gaan we met z'n allen dansen bij Oog-D & Verstopt?

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk niet, dat is repetitief en saai man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 09:49 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! En niks wat ik echt persee wil zien, behalve dan manu le malin. Ik hoop dat't geluid in de dubstepzaal beter is dan 2 jaar terug, bn bvermoedelijk daar het meest aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 12:40 
 

davidk schreef:
Aanwezig! En niks wat ik echt persee wil zien, behalve dan manu le malin. Ik hoop dat't geluid in de dubstepzaal beter is dan 2 jaar terug, bn bvermoedelijk daar het meest aanwezig.


Vet david :D
Duidelijk bieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 12:44 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
davidk schreef:
Aanwezig! En niks wat ik echt persee wil zien, behalve dan manu le malin. Ik hoop dat't geluid in de dubstepzaal beter is dan 2 jaar terug, bn bvermoedelijk daar het meest aanwezig.


Vet david :D
Duidelijk bieren :D


Gaan we doen. Sta wel veel bij de uitgang waarschijnlijk (vanaf een uur of 3:30..), om daar te flyeren..MOet'r wat voor over hebben he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 12:58 
 
Hardtraxxer

Er gaan opvallend weinig mensen maar manu le malin! daar kijk ik nou juist naar uit!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten