Haha ja moet eigenlijk wel hewrote:Gewoon komen man! Even goed maken dat we niet nog even op Together dansje hebben gedaan
Maar ooit ga ik naar PRSPCT. Ik hoop de editie na deze.
Haha ja moet eigenlijk wel hewrote:Gewoon komen man! Even goed maken dat we niet nog even op Together dansje hebben gedaan
Als ik hier ook was, ging ik met je mee ;Dwrote:Gofferdomme lekker in mn eentje naar Tieum
Daar zou jij Eye-D & Hidden voor skippen?wrote:Als ik hier ook was, ging ik met je mee ;Dwrote:Gofferdomme lekker in mn eentje naar Tieum
Tieum mag dan wel echt gaan rossen. eye d en hidden hebben veel leuke nieuwe liedjes he.wrote:Eye-D & Hidden heb ik al vaker gezien, Tieum niet
Ik ben dan ook ergens anders, bro.wrote:Grappig, maar terecht ook dat iedereen op 01:00 - 02:00 ook dezelfde TT heeft(behalve daantje dan)
Dit gaat hem ook voor mij ongeveer wordenwrote:23:00 Dither [XTRM]
00:00 Mindustries [XTRM]
00:30 Audio [MAIN]
01:00 Manu le Malin [XTRM]
02:00 Eye-D & Hidden [MAIN]
03:30 Detest / Loop Stepwalker [XTRM / SUB]
04:30 Current Value [MAIN]
05:30 Thrasher vs Ruffneck [MAIN]
Zoiets zal het worden denk ik
Heb er wel godse veel zin in!
Gaan we met z'n allen dansen bij Oog-D & Verstopt?
Ik bedoelde eigenlijk op 1-2 nawrote:Ik ben dan ook ergens anders, bro.wrote:Grappig, maar terecht ook dat iedereen op 01:00 - 02:00 ook dezelfde TT heeft(behalve daantje dan)
Ik ga met je mee hoorwrote:Gofferdomme lekker in mn eentje naar Tieum
wrote:Gaan we met z'n allen dansen bij Oog-D & Verstopt?
Vet davidwrote:Aanwezig! En niks wat ik echt persee wil zien, behalve dan manu le malin. Ik hoop dat't geluid in de dubstepzaal beter is dan 2 jaar terug, bn bvermoedelijk daar het meest aanwezig.
Gaan we doen. Sta wel veel bij de uitgang waarschijnlijk (vanaf een uur of 3:30..), om daar te flyeren..MOet'r wat voor over hebben he!wrote:Vet davidwrote:Aanwezig! En niks wat ik echt persee wil zien, behalve dan manu le malin. Ik hoop dat't geluid in de dubstepzaal beter is dan 2 jaar terug, bn bvermoedelijk daar het meest aanwezig.![]()
Duidelijk bieren