Idem ditowrote:dat word weer een heerlijk avondjewrote:Is het al 24 september?
om vervolgens naar huis te rollen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Iemand die in Zoetermeer woont? Ik woon zelf in Den Haag, maar ik heb echt geen idee hoe ik bij de silverdome kom vanaf DH CS..
naar zoetermeer centrum westwrote:Iemand die in Zoetermeer woont? Ik woon zelf in Den Haag, maar ik heb echt geen idee hoe ik bij de silverdome kom vanaf DH CS..
en miss als je geluk heb rijden er pendelbussen
anders moet je gewoon een lijnbus pakken
ah, dan pak ik tram 3 of 4 wel.. en dan zal er vast wel een hele hoop meuk staan te wachten!
Met de trein stoptrein richting Gouda goverwelle (spoor 7) station Zoetermeer uitstappen. Vanaf daar rijden er pendelbussen. Of inderdaad centrum west en vanaf daar (ik geloof lijn 77). Ik raad overigens het 1e aan, klopt het is ietsje duurder maar het gaat ook een stuk sneller!wrote:Iemand die in Zoetermeer woont? Ik woon zelf in Den Haag, maar ik heb echt geen idee hoe ik bij de silverdome kom vanaf DH CS..
Oh relaxed! Moet wel goed komen dus, denk ik zo. Wie van HT gaan er nou?wrote:Met de trein stoptrein richting Gouda goverwelle (spoor 7) station Zoetermeer uitstappen. Vanaf daar rijden er pendelbussen. Of inderdaad centrum west en vanaf daar (ik geloof lijn 77). Ik raad overigens het 1e aan, klopt het is ietsje duurder maar het gaat ook een stuk sneller!wrote:Iemand die in Zoetermeer woont? Ik woon zelf in Den Haag, maar ik heb echt geen idee hoe ik bij de silverdome kom vanaf DH CS..
- mrazura
- Chukkels
- Kevin-Raw
- KSwoosh
- jRn
Wie nog meer?
G
meneer Raw ook? nicewrote:Oh relaxed! Moet wel goed komen dus, denk ik zo. Wie van HT gaan er nou?wrote:Met de trein stoptrein richting Gouda goverwelle (spoor 7) station Zoetermeer uitstappen. Vanaf daar rijden er pendelbussen. Of inderdaad centrum west en vanaf daar (ik geloof lijn 77). Ik raad overigens het 1e aan, klopt het is ietsje duurder maar het gaat ook een stuk sneller!wrote:Iemand die in Zoetermeer woont? Ik woon zelf in Den Haag, maar ik heb echt geen idee hoe ik bij de silverdome kom vanaf DH CS..
- mrazura
- Chukkels
- Kevin-Raw
- KSwoosh
- jRn
Wie nog meer?
btw, dit is toch gewoon 1 area of niet?
meneer Raw ook? nicewrote:Oh relaxed! Moet wel goed komen dus, denk ik zo. Wie van HT gaan er nou?wrote:Met de trein stoptrein richting Gouda goverwelle (spoor 7) station Zoetermeer uitstappen. Vanaf daar rijden er pendelbussen. Of inderdaad centrum west en vanaf daar (ik geloof lijn 77). Ik raad overigens het 1e aan, klopt het is ietsje duurder maar het gaat ook een stuk sneller!wrote:Iemand die in Zoetermeer woont? Ik woon zelf in Den Haag, maar ik heb echt geen idee hoe ik bij de silverdome kom vanaf DH CS..
- mrazura
- Chukkels
- Kevin-Raw
- KSwoosh
- jRn
Wie nog meer?
btw, dit is toch gewoon 1 area of niet?[/quote]
Althans, ik dacht dat Kevin ook ging.. Kan het fout hebben hoor! Ja, 1 area... Weet niet of de Silverdome relaxed is verder maar hoor altijd wel goede verhalen!
ik sowieso en axe ook wel denk en p-stylez zal wel niet durvenwrote:Oh relaxed! Moet wel goed komen dus, denk ik zo. Wie van HT gaan er nou?wrote:Met de trein stoptrein richting Gouda goverwelle (spoor 7) station Zoetermeer uitstappen. Vanaf daar rijden er pendelbussen. Of inderdaad centrum west en vanaf daar (ik geloof lijn 77). Ik raad overigens het 1e aan, klopt het is ietsje duurder maar het gaat ook een stuk sneller!wrote:Iemand die in Zoetermeer woont? Ik woon zelf in Den Haag, maar ik heb echt geen idee hoe ik bij de silverdome kom vanaf DH CS..
- mrazura
- Chukkels
- Kevin-Raw
- KSwoosh
- jRn
Wie nog meer?
Gaat Robin ook ? Ik ga nog steeds stuk als ik terugdenk aan hem met zn baco in de autowrote:ik sowieso en axe ook wel denk en p-stylez zal wel niet durven
Is de tijd rijp?wrote:Ik moet jullie denk ik eens meeten
geen id offie gaat:Pwrote:Gaat Robin ook ? Ik ga nog steeds stuk als ik terugdenk aan hem met zn baco in de autowrote:ik sowieso en axe ook wel denk en p-stylez zal wel niet durven
heb m er niet over gehoord haha
G
en mijwrote:Dit word weer knallen met Chukkelien en Robin
btw, robin als in mrazura?
22:00 - 23:30: Distorted Revelation
23:30 - 00:30: State of Emergency
00:30 - 01:00: Live: Evil Activities
01:00 - 02:00: Dyprax vs T-junction
02:00 - 02:30: Live: The Viper
02:30 - 03:30: Nosferatu vs Promo
03:30 - 04:00: Live: Mad Dog
04:00 - 05:00: Mindustries vs The Outside Agency
05:00 - 06:00: Amnesys vs Tha Playah
06:00 - 07:00: Partyraiser
MC: Ruffian
23:30 - 00:30: State of Emergency
00:30 - 01:00: Live: Evil Activities
01:00 - 02:00: Dyprax vs T-junction
02:00 - 02:30: Live: The Viper
02:30 - 03:30: Nosferatu vs Promo
03:30 - 04:00: Live: Mad Dog
04:00 - 05:00: Mindustries vs The Outside Agency
05:00 - 06:00: Amnesys vs Tha Playah
06:00 - 07:00: Partyraiser
MC: Ruffian
kwil eik alleen maar het uurtje mindustries vs outside agency 
Jammer dat Amnesys en Tha Playah dan draaien, denk niet dat Amnesys zijn nieuwe plaatjes laat hoern rond 5uur...
misschien dat hij ermee opent?wrote:Jammer dat Amnesys en Tha Playah dan draaien, denk niet dat Amnesys zijn nieuwe plaatjes laat hoern rond 5uur...
G
partyraiser afsluiten... oh god... 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Dat wordt stukgaan!wrote:partyraiser afsluiten... oh god...
Who was there
Nobody has said they're going yet.