wrote:en mijwrote:Dit word weer knallen met Chukkelien en Robin
btw, robin als in mrazura?
Yup
wrote:en mijwrote:Dit word weer knallen met Chukkelien en Robin
btw, robin als in mrazura?
denk et wel jawrote:Is er eigelijk nog 'n meeting of?
Ja, van mij part kan het hier ook wel.wrote:denk et wel jawrote:Is er eigelijk nog 'n meeting of?
apart topic voor of kan dat hier wel?
om 00.00?
waar? [nog nooit in silverdome geweest]
ik zal wss bij Chukk en mrazura te vinden zijn, gezien ik die meet vantevoren [tis alleen nog ff afwachten waar en wanneer gezien mrazura de laatste dagen niet meer op msn te vinden is]
k sta bijna altijd wel ff rechtsboven:pwrote:Gewoon bij de ingang ofzo. Je komt de sporthal binnen op 1 punt. Lekker makkelijk
wrote:Gewoon bij de ingang ofzo. Je komt de sporthal binnen op 1 punt. Lekker makkelijk
ingangwrote:12 uur, waar?
Mijn eerste 18+ feestwrote:ben ook van de partij
eerste echte feest, mega veel zin in
Mijn eerste indoor hardcore feestwrote:Mijn eerste 18+ feestwrote:ben ook van de partij
wrote:Mijn eerste indoor hardcore feestwrote:Mijn eerste 18+ feestwrote:ben ook van de partij
Ik zit nog te twijfelen, of m'n Australian broek of ik doe gewoon een korte broek in m'n tas..wrote:Korte broek gaat sowieso aan. :-)
wrote:Ik zit nog te twijfelen, of m'n Australian broek of ik doe gewoon een korte broek in m'n tas..wrote:Korte broek gaat sowieso aan. :-)
Weet iemand of je in de Silverdome nog heen en weer in je locker kan>?
En tegen betaling wel of weet je dat niet?wrote:wrote:Ik zit nog te twijfelen, of m'n Australian broek of ik doe gewoon een korte broek in m'n tas..wrote:Korte broek gaat sowieso aan. :-)
Weet iemand of je in de Silverdome nog heen en weer in je locker kan>?
kan niet
lockers zijn buiten
of je moet een flexe beveiliging tegenkomen waarvan je ff snel heen en weer mag
haha, tis meer dat ik met een australian broek altijd zo kut vind, ik kom altijd zakken te kort! hahahahwrote:owshit
omkooppraktijken hiero![]()
maar nee geen id