Poster: Infiltration
Past

Infiltration

Time
–
Price
early-regular-late: €54,50 - €59,50 - €6
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4449 posts member since 2023
last seen 17 hours ago
Feest: Infiltration 2024
Datum: 08-06-2024
Tijd: 13:00 - 23:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.paylogic.com/23c971299d7e4 ... y%3A466641
Prijs: early-regular-late: €54,50 - €59,50 - €64,50 (incl).

Infiltration (08-06-2024, Silverdome, Zoetermeer)

Line-up:

Mainstage:
Adjuzt | Aversion | Cryex | Dual Damage | Inpulsa | Malice - MY THERAPY | Rebelion | Rooler | Sickmode | The Purge | Unresolved
Dual Damage vs Major Conspiracy
Rebelion vs The Dark Horror
Sickmode vs Dimitri K
The Purge vs Lunakorpz
Unresolved vs Spitnoise
MC Livid
Uptempo Opposition:
Barber vs. Partyraiser | Dimitri K vs. Major Conspiracy LIVE | Kroefoe | Lekkerfaces vs. Pinotello | Lunakorpz | Manifest Destiny vs. Satirized | Noxiouz vs. Jur Terreur | Røza vs. Yoshiko | Soulblast | Spiady | The Dark Horror LIVE | The Dope Doctor | MC Robs
Extreme Uptempo members will become the deadliest force on earth by merging their sound with the best RAW artists the opposition has to offer, in an outdoor mainstage dedicated to only the most dangerous battles. Claim your entrance now at infiltrationfestival.com - there’s only a limited amount of Early Infiltrator Tickets on sale.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Aparte combinaties
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
heggenschaar wrote:Aparte combinaties
DD vs Major is gewoon dezelfde soort kicksalades elke track alleen dan op een ander bpm, the purge en lunakorpz hebben een collab, dimitri k en Sickmode hebben al eerder een vs gedraaid (sacrifice day), rebelion en tdh hebben 2 collabs. Zo heel gek niet toch :P
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Krijg je de genoemde bedragen bij het halen van een ticket?
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 7 days ago
Hoe erg dit ook niet mijn genres zijn juich ik een concept als deze alleen maar toe. Dit is in ieder geval geen 13 in een dozijn festival met dezelfde sets van dezelfde artiesten. 2 compleet verschillende genres die als b2b gezet worden is naar mijn mening wel een frisse wind die we kunnen gebruiken binnen de scene.

Hopelijk is dit een succes en durven andere organisaties het ook weer aan wat meer te experimenteren. Breng Knockout terug, geef ons een feest met alleen maar raw vs. euforische artiesten b2b oid.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
'compleet verschillend'
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
David_ wrote:Hoe erg dit ook niet mijn genres zijn juich ik een concept als deze alleen maar toe. Dit is in ieder geval geen 13 in een dozijn festival met dezelfde sets van dezelfde artiesten. 2 compleet verschillende genres die als b2b gezet worden is naar mijn mening wel een frisse wind die we kunnen gebruiken binnen de scene.

Hopelijk is dit een succes en durven andere organisaties het ook weer aan wat meer te experimenteren. Breng Knockout terug, geef ons een feest met alleen maar raw vs. euforische artiesten b2b oid.
Het klinkt misschien heel leuk, maar het zou me verbazen als die b2b's geen Uptempo setjes worden. Volgens mij zijn die setjes ook maar een kwartier. Oftewel, half uurtje Rebelion met als afsluiter een kwartiertje met The Dork Horror.

Originaliteit is top, maar ik verwacht qua muziek dezelfde eenheidsworst als je normaal op deze feesten hoort.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Melodic Madness lineup is niet gevarieerder dan dit maar omdat euforisch hier tegenwoordig het coole genre is, hoor je daar niemand over. (Met alle respect, want vind MM wel een heel goed concept). Geldt ook voor fb/insta/tiktok, er wordt wel elke keer extreem veel aandacht en commentaar gegeven op alles wat er over raw en uptempo gepost wordt… door een doelgroep die er niet van houdt en zich daar bewust van is.

Meanwhile zie je bij euforische content nergens raw/uptempo mensen klagen. Zal wel weer mensen op de tenen trappen hiermee maargoed. :lol:

Maar in principe is MM dezelfde eenheidsworst als dit alleen hedendaagse raw en uptempo = helemaal kut enter dus bij raw en uptempo is het wel een punt en andersom niet.
Last edited by Zaagkick on , edited 2 times in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het is een stijl die je niet meer terug hoort, dus daarom verfrissend is om te horen, maar het is idd wel het zelfde melodieuze recept dat je de laatste 10 jaar al hebt gehoord.

Maar goed, raw en uptempo zijn even goed een eenheidsworst de laatste jaren, maar tot het punt dat er ook niks verfrissends meer uit komt.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Ja verfrissend is het zeker omdat je zulke feesten tegenwoordig niet meer hebt. Maar wat een gezeik onder raw en uptempo dingen tegenwoordig. Zie nergens raw/uptempo mensen euforische / classics commentsecties bestormen.
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Zaagkick wrote:Ja verfrissend is het zeker omdat je zulke feesten tegenwoordig niet meer hebt. Maar wat een gezeik onder raw en uptempo dingen tegenwoordig. Zie nergens raw/uptempo mensen euforische / classics commentsecties bestormen.
Omdat je dood gegooid wordt met de eenheidsworst van raw en uptempo
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zaagkick wrote:Ja verfrissend is het zeker omdat je zulke feesten tegenwoordig niet meer hebt. Maar wat een gezeik onder raw en uptempo dingen tegenwoordig. Zie nergens raw/uptempo mensen euforische / classics commentsecties bestormen.
RSU
heggenschaar wrote:
Bedankt voor deze wederom nuttige bijdrage van je die niet al minstens twee keer boven je werd gezegd.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Waar zie jij in RSU mensen euforisch en classics afkraken dan? In RSU wordt toch enkel raw en uptempo gepost. Daar zijn het meer groepjes die de ene vorm van raw afkraken en de andere ophemelen :P of in de uptempo, bounce vs piepkicks en zaagkicks.

Goed, rsu is dan ook wel echt het afvoerputje van het internet als je het mij vraagt.

Bedoel gewoon dat voor zover ik merk de raw en uptempo mensen zich niet zo bemoeien met euforisch en classics en andersom wel. Ze vinden raw en uptempo allemaal kut maar elke dag zijn ze er mee bezig.
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Broken Balance wrote:
RSU
heggenschaar wrote:
Bedankt voor deze wederom nuttige bijdrage van je die niet al minstens twee keer boven je werd gezegd.
In ieder geval nuttiger dan jou opmerking zoals gewoonlijk
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
heggenschaar wrote:In ieder geval nuttiger dan jou opmerking zoals gewoonlijk
jouw*
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Zaagkick wrote:Melodic Madness lineup is niet gevarieerder dan dit maar omdat euforisch hier tegenwoordig het coole genre is, hoor je daar niemand over. (Met alle respect, want vind MM wel een heel goed concept). Geldt ook voor fb/insta/tiktok, er wordt wel elke keer extreem veel aandacht en commentaar gegeven op alles wat er over raw en uptempo gepost wordt… door een doelgroep die er niet van houdt en zich daar bewust van is.

Meanwhile zie je bij euforische content nergens raw/uptempo mensen klagen. Zal wel weer mensen op de tenen trappen hiermee maargoed. :lol:

Maar in principe is MM dezelfde eenheidsworst als dit alleen hedendaagse raw en uptempo = helemaal kut enter dus bij raw en uptempo is het wel een punt en andersom niet.
De enige die hier nu laat zien dat hij op zijn teentjes is getrapt ben jij.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Basshunterzz wrote:De enige die hier nu laat zien dat hij op zijn teentjes is getrapt ben jij.
Het is bizar te zien hoe hij van een paar ''stiekeme'' post weer is terug gekomen en meteen binnen 2 maanden Full Emre weer gaat
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 9 days ago
Iemand moet de raw toch defenden hier, met al die melodieuze watjes tegenwoordig.
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Riiss wrote:Iemand moet de raw toch defenden hier, met al die melodieuze watjes tegenwoordig.
Rickzel kom er maar in!
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
ErikZ wrote:
Basshunterzz wrote:De enige die hier nu laat zien dat hij op zijn teentjes is getrapt ben jij.
Het is bizar te zien hoe hij van een paar ''stiekeme'' post weer is terug gekomen en meteen binnen 2 maanden Full Emre weer gaat
Wat een onzin maat. :lol:

Alleen omdat ik over dit onderwerp een andere mening heb dan de gangbare mening? Die ik gewoon netjes en onderbouwd geef ga ik full emre? Haha. Mag ik nog wel ademhalen van je? Of is dat ook full emre gaan?
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Broken Balance wrote:Het is een stijl die je niet meer terug hoort, dus daarom verfrissend is om te horen, maar het is idd wel het zelfde melodieuze recept dat je de laatste 10 jaar al hebt gehoord.
Hier wel mee eens + hardtraxx vindt het heerlijk om tegen de mainstream aan te schoppen. Waar ik het zeker mee eens ben. Niks lekkerder
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
heggenschaar wrote: In ieder geval nuttiger dan jou opmerking zoals gewoonlijk
was alleen maar om je reactie uit te lokken
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik gaat wel even kijken denk..mooi op loopafstand
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Er is één ding waar we het in ieder geval unaniem over eens kunnen zijn.

Miwer is het gezwel van het forum.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Rickzel wrote:Er is één ding waar we het in ieder geval unaniem over eens kunnen zijn.

Miwer is het gezwel van het forum.
Dat en dat hardstyle niet op Masters en Dominator hoort.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago