Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 16:16 
 
Hardtraxxer

Feest: Infiltration 2024
Datum: 08-06-2024
Tijd: 13:00 - 23:00
Locatie: Silverdome, Zoetermeer
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.paylogic.com/23c971299d7e4 ... y%3A466641
Prijs: early-regular-late: €54,50 - €59,50 - €64,50 (incl).

Afbeelding

Line-up:

Mainstage:

Citaat:
Adjuzt | Aversion | Cryex | Dual Damage | Inpulsa | Malice - MY THERAPY | Rebelion | Rooler | Sickmode | The Purge | Unresolved
Dual Damage vs Major Conspiracy
Rebelion vs The Dark Horror
Sickmode vs Dimitri K
The Purge vs Lunakorpz
Unresolved vs Spitnoise
MC Livid


Uptempo Opposition:

Citaat:
Barber vs. Partyraiser | Dimitri K vs. Major Conspiracy LIVE | Kroefoe | Lekkerfaces vs. Pinotello | Lunakorpz | Manifest Destiny vs. Satirized | Noxiouz vs. Jur Terreur | Røza vs. Yoshiko | Soulblast | Spiady | The Dark Horror LIVE | The Dope Doctor | MC Robs


Citaat:
Extreme Uptempo members will become the deadliest force on earth by merging their sound with the best RAW artists the opposition has to offer, in an outdoor mainstage dedicated to only the most dangerous battles. Claim your entrance now at infiltrationfestival.com - there’s only a limited amount of Early Infiltrator Tickets on sale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 18:01 
 
Hardtraxx Addict

Aparte combinaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 19:25 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Aparte combinaties


DD vs Major is gewoon dezelfde soort kicksalades elke track alleen dan op een ander bpm, the purge en lunakorpz hebben een collab, dimitri k en Sickmode hebben al eerder een vs gedraaid (sacrifice day), rebelion en tdh hebben 2 collabs. Zo heel gek niet toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg je de genoemde bedragen bij het halen van een ticket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe erg dit ook niet mijn genres zijn juich ik een concept als deze alleen maar toe. Dit is in ieder geval geen 13 in een dozijn festival met dezelfde sets van dezelfde artiesten. 2 compleet verschillende genres die als b2b gezet worden is naar mijn mening wel een frisse wind die we kunnen gebruiken binnen de scene.

Hopelijk is dit een succes en durven andere organisaties het ook weer aan wat meer te experimenteren. Breng Knockout terug, geef ons een feest met alleen maar raw vs. euforische artiesten b2b oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'compleet verschillend'
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Hoe erg dit ook niet mijn genres zijn juich ik een concept als deze alleen maar toe. Dit is in ieder geval geen 13 in een dozijn festival met dezelfde sets van dezelfde artiesten. 2 compleet verschillende genres die als b2b gezet worden is naar mijn mening wel een frisse wind die we kunnen gebruiken binnen de scene.

Hopelijk is dit een succes en durven andere organisaties het ook weer aan wat meer te experimenteren. Breng Knockout terug, geef ons een feest met alleen maar raw vs. euforische artiesten b2b oid.


Het klinkt misschien heel leuk, maar het zou me verbazen als die b2b's geen Uptempo setjes worden. Volgens mij zijn die setjes ook maar een kwartier. Oftewel, half uurtje Rebelion met als afsluiter een kwartiertje met The Dork Horror.

Originaliteit is top, maar ik verwacht qua muziek dezelfde eenheidsworst als je normaal op deze feesten hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 18:42 
 
Hardtraxxer

Melodic Madness lineup is niet gevarieerder dan dit maar omdat euforisch hier tegenwoordig het coole genre is, hoor je daar niemand over. (Met alle respect, want vind MM wel een heel goed concept). Geldt ook voor fb/insta/tiktok, er wordt wel elke keer extreem veel aandacht en commentaar gegeven op alles wat er over raw en uptempo gepost wordt… door een doelgroep die er niet van houdt en zich daar bewust van is.

Meanwhile zie je bij euforische content nergens raw/uptempo mensen klagen. Zal wel weer mensen op de tenen trappen hiermee maargoed. :lol:

Maar in principe is MM dezelfde eenheidsworst als dit alleen hedendaagse raw en uptempo = helemaal kut enter dus bij raw en uptempo is het wel een punt en andersom niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 21:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is een stijl die je niet meer terug hoort, dus daarom verfrissend is om te horen, maar het is idd wel het zelfde melodieuze recept dat je de laatste 10 jaar al hebt gehoord.

Maar goed, raw en uptempo zijn even goed een eenheidsworst de laatste jaren, maar tot het punt dat er ook niks verfrissends meer uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 23:24 
 
Hardtraxxer

Ja verfrissend is het zeker omdat je zulke feesten tegenwoordig niet meer hebt. Maar wat een gezeik onder raw en uptempo dingen tegenwoordig. Zie nergens raw/uptempo mensen euforische / classics commentsecties bestormen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 23:47 
 
Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
Ja verfrissend is het zeker omdat je zulke feesten tegenwoordig niet meer hebt. Maar wat een gezeik onder raw en uptempo dingen tegenwoordig. Zie nergens raw/uptempo mensen euforische / classics commentsecties bestormen.

Omdat je dood gegooid wordt met de eenheidsworst van raw en uptempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 23:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Ja verfrissend is het zeker omdat je zulke feesten tegenwoordig niet meer hebt. Maar wat een gezeik onder raw en uptempo dingen tegenwoordig. Zie nergens raw/uptempo mensen euforische / classics commentsecties bestormen.


RSU

heggenschaar schreef:
Zaagkick schreef:
Ja verfrissend is het zeker omdat je zulke feesten tegenwoordig niet meer hebt. Maar wat een gezeik onder raw en uptempo dingen tegenwoordig. Zie nergens raw/uptempo mensen euforische / classics commentsecties bestormen.

Omdat je dood gegooid wordt met de eenheidsworst van raw en uptempo


Bedankt voor deze wederom nuttige bijdrage van je die niet al minstens twee keer boven je werd gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 01:08 
 
Hardtraxxer

Waar zie jij in RSU mensen euforisch en classics afkraken dan? In RSU wordt toch enkel raw en uptempo gepost. Daar zijn het meer groepjes die de ene vorm van raw afkraken en de andere ophemelen :P of in de uptempo, bounce vs piepkicks en zaagkicks.

Goed, rsu is dan ook wel echt het afvoerputje van het internet als je het mij vraagt.

Bedoel gewoon dat voor zover ik merk de raw en uptempo mensen zich niet zo bemoeien met euforisch en classics en andersom wel. Ze vinden raw en uptempo allemaal kut maar elke dag zijn ze er mee bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 07:27 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Zaagkick schreef:
Ja verfrissend is het zeker omdat je zulke feesten tegenwoordig niet meer hebt. Maar wat een gezeik onder raw en uptempo dingen tegenwoordig. Zie nergens raw/uptempo mensen euforische / classics commentsecties bestormen.


RSU

heggenschaar schreef:
Zaagkick schreef:
Ja verfrissend is het zeker omdat je zulke feesten tegenwoordig niet meer hebt. Maar wat een gezeik onder raw en uptempo dingen tegenwoordig. Zie nergens raw/uptempo mensen euforische / classics commentsecties bestormen.

Omdat je dood gegooid wordt met de eenheidsworst van raw en uptempo


Bedankt voor deze wederom nuttige bijdrage van je die niet al minstens twee keer boven je werd gezegd.

In ieder geval nuttiger dan jou opmerking zoals gewoonlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
In ieder geval nuttiger dan jou opmerking zoals gewoonlijk


jouw*
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Melodic Madness lineup is niet gevarieerder dan dit maar omdat euforisch hier tegenwoordig het coole genre is, hoor je daar niemand over. (Met alle respect, want vind MM wel een heel goed concept). Geldt ook voor fb/insta/tiktok, er wordt wel elke keer extreem veel aandacht en commentaar gegeven op alles wat er over raw en uptempo gepost wordt… door een doelgroep die er niet van houdt en zich daar bewust van is.

Meanwhile zie je bij euforische content nergens raw/uptempo mensen klagen. Zal wel weer mensen op de tenen trappen hiermee maargoed. :lol:

Maar in principe is MM dezelfde eenheidsworst als dit alleen hedendaagse raw en uptempo = helemaal kut enter dus bij raw en uptempo is het wel een punt en andersom niet.


De enige die hier nu laat zien dat hij op zijn teentjes is getrapt ben jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
De enige die hier nu laat zien dat hij op zijn teentjes is getrapt ben jij.


Het is bizar te zien hoe hij van een paar ''stiekeme'' post weer is terug gekomen en meteen binnen 2 maanden Full Emre weer gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 13:20 
 
Hardtraxxer

Iemand moet de raw toch defenden hier, met al die melodieuze watjes tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Iemand moet de raw toch defenden hier, met al die melodieuze watjes tegenwoordig.

Rickzel kom er maar in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 17:52 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Basshunterzz schreef:
De enige die hier nu laat zien dat hij op zijn teentjes is getrapt ben jij.


Het is bizar te zien hoe hij van een paar ''stiekeme'' post weer is terug gekomen en meteen binnen 2 maanden Full Emre weer gaat


Wat een onzin maat. :lol:

Alleen omdat ik over dit onderwerp een andere mening heb dan de gangbare mening? Die ik gewoon netjes en onderbouwd geef ga ik full emre? Haha. Mag ik nog wel ademhalen van je? Of is dat ook full emre gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is een stijl die je niet meer terug hoort, dus daarom verfrissend is om te horen, maar het is idd wel het zelfde melodieuze recept dat je de laatste 10 jaar al hebt gehoord.


Hier wel mee eens + hardtraxx vindt het heerlijk om tegen de mainstream aan te schoppen. Waar ik het zeker mee eens ben. Niks lekkerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 22:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
In ieder geval nuttiger dan jou opmerking zoals gewoonlijk


was alleen maar om je reactie uit te lokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2024 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik gaat wel even kijken denk..mooi op loopafstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is één ding waar we het in ieder geval unaniem over eens kunnen zijn.

Miwer is het gezwel van het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Er is één ding waar we het in ieder geval unaniem over eens kunnen zijn.

Miwer is het gezwel van het forum.

Dat en dat hardstyle niet op Masters en Dominator hoort.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten