Onverwacht salaris gekregen
100% AANWEZIG!
als je werkt is het toch niet onverwachts dat je salaris krijgtwrote:Onverwacht salaris gekregen100% AANWEZIG!
als je werkt is het toch niet onverwachts dat je salaris krijgtwrote:Onverwacht salaris gekregen100% AANWEZIG!
Me.wrote:Wie gaan hier nou ook naartoe?
Een maat van me wil niet meer mee en ik ga dan dus wss alleen
Mss mensen die willen meeten in Breda, Rotterdam, Dordrecht of in Zoetermeer?
wrote:Me.wrote:Wie gaan hier nou ook naartoe?
Mss mensen die willen meeten in Breda, Rotterdam, Dordrecht of in Zoetermeer?Moet je maar ff bellen als je in zoetermeer bent.
Yes. Ik woon naast station Zoetermeer bijnawrote:wrote:Me.wrote:Wie gaan hier nou ook naartoe?
Mss mensen die willen meeten in Breda, Rotterdam, Dordrecht of in Zoetermeer?Moet je maar ff bellen als je in zoetermeer bent.
![]()
nice!
ga jij met maten of hoe?
Wil zelf ook graag gaan, maar heb zelf ook nieand of had je al wat gevonden?wrote:Wie gaan hier nou ook naartoe?
mrazurawrote:Wil zelf ook graag gaan, maar heb zelf ook nieand of had je al wat gevonden?wrote:Wie gaan hier nou ook naartoe?
3 maar?wrote:mrazurawrote:Wil zelf ook graag gaan, maar heb zelf ook nieand of had je al wat gevonden?wrote:Wie gaan hier nou ook naartoe?
die gaat met een groep van 3 anderen nog ofzo, en dan gewoon in zoetermeer verzamelen
dan kan jij ook wel mee denk ik hoor
Zal even over na denke, ik laat ff vaan me weten eerst ff uitzoeken of ik geen bivak heb die week er voorwrote:mrazurawrote:Wil zelf ook graag gaan, maar heb zelf ook nieand of had je al wat gevonden?wrote:Wie gaan hier nou ook naartoe?
die gaat met een groep van 3 anderen nog ofzo, en dan gewoon in zoetermeer verzamelen
dan kan jij ook wel mee denk ik hoor
da zeit iewrote:3 maar?
+1wrote:Ik heb hier zo'n zin in! Maar nog genoeg te doen in de tussentijd
Mja wel meer, maar van wat mensen is het nog niet helemaal zeker of ze komen.wrote:da zeit iewrote:3 maar?