Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 20:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Feest: Powermode
Datum: 23-03-2019
Tijd: 21:00 - 04:00
Locatie: Dynamo, Eindhoven
Leeftijd: 16+
Ticketsale: http://bit.ly/powermodetickets
Prijs: €18,50 (incl. fees)
Facebook event: https://www.facebook.com/events/393280184809377/

Afbeelding

Primeshock & Inner Vision present: Powermode
Get ready for a breakthrough in sound at the first installment of Powermode!
Unleash your energy and endure performances by powerhouse DJs during this showcase of Hardstyle in its purest form.

Line-up:
Sound Rush
KELTEK
Devin Wild
Primeshock
RVAGE
Jay Reeve
Retrospect
Enemy Contact
MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een nachtfeest van 16+, gewaagd. Zijn jullie niet bang voor een hoop mensen die nog geen benul hebben van hun grenzen en die hier eens even flink gaan opzoeken? En dan bedoel ik voornamelijk drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gefelicteerd met jullie feest jongens! ben benieuwd naar de lineup

RvD schreef:
Een nachtfeest van 16+, gewaagd. Zijn jullie niet bang voor een hoop mensen die nog geen benul hebben van hun grenzen en die hier eens even flink gaan opzoeken? En dan bedoel ik voornamelijk drugs.


Dat is een risico dat je ook hebt met 18+ feesten, en ik weet dat ik het zelf echt supervet had gevonden als ik op mn 16e al naar zulke feesten had gemogen, en dan ook voor de muziek was gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het al zo ver gekomen dat mensen als eerste denken bij zo'n feest "goh, gaan er niet veel pubers experimenteren met drugs?". Beetje vanuit het niets gegrepen ofniet? :P

Super tof voor jullie! Benieuwd naar de line-up in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel benieuwd hier naar, zeer waarschijnlijk aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zéér benieuwd naar de line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Een nachtfeest van 16+, gewaagd. Zijn jullie niet bang voor een hoop mensen die nog geen benul hebben van hun grenzen en die hier eens even flink gaan opzoeken? En dan bedoel ik voornamelijk drugs.

Jouw bouwjaar ook op of na 2000? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 22:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dan mogen ze alle lokale kroegen en jeugdhonken ook wel sluiten aangezien iedere puber tegenwoordig aan de pilleng zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Een nachtfeest van 16+, gewaagd. Zijn jullie niet bang voor een hoop mensen die nog geen benul hebben van hun grenzen en die hier eens even flink gaan opzoeken? En dan bedoel ik voornamelijk drugs.


We organiseren al sinds 2011 feesten voor 16+ met Inner Vision en hebben er eigenlijk nooit gedoe mee gehad. Dynamo als jongerencentrum heeft deze leeftijd juist ook als doelgroep en het is ergens ook een privilege om tegenwoordig voor veel mensen een eerste party-ervaring te bieden in een relatief veilige omgeving :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou ik ben na het feest van Thera behoorlijk fan van deze locatie, totaal niet gestoord aan jongeren, kon mijn zusje gezellig meenemen voor een van haar eerste feesten, faciliteiten allemaal netjes op orde en vooral normale prijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RvD schreef:
Een nachtfeest van 16+, gewaagd. Zijn jullie niet bang voor een hoop mensen die nog geen benul hebben van hun grenzen en die hier eens even flink gaan opzoeken? En dan bedoel ik voornamelijk drugs.

Jouw bouwjaar ook op of na 2000? :P


96 maar ik had het wel iets beter kunnen verwoorden ja.


Dit is de eerste keer dat ik hier een feest voorbij zie komen dat 16+ is, misschien heb ik er ooit een paar gemist maar laten we het hier op houden: Er zijn, zeker sinds de alcoholgrens omhoog is gegaan, weinig hardstyle feesten waar jongeren van 16 jaar naar toe mogen.

Het valt mij op met uitgaan dat er steeds meer en steeds jonger drugs wordt gebruikt en vaak ook op een manier waarbij ik vermoed dat het niet om één of max twee pilletjes gaat. Nee ik ga niet op rare plekken uit het is gewoon echt een ding hier in vooral dorpen. (Brabant) Hoor ook vaak zat verhalen van bijvoorbeeld broertjes van vrienden die dit bevestigen. Ik denk gewoon dat omdat jongeren, terecht natuurlijk, het erg leuk gaan vinden dat ze hier naar toe mogen dat de kans erin zit dat hier veel geëxperimenteerd gaat worden. Daarom vraag ik mij af of ze hier bang voor zijn.



In mijn eerste post vergeten. Gefeliciteerd met jullie feest mannen! Bij een leuke line up zeker een optie aangezien het vrij dicht bij huis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 01:08 
 
Hardtraxxer

Dit kan niet anders dan super tof worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dan mogen ze alle lokale kroegen en jeugdhonken ook wel sluiten aangezien iedere puber tegenwoordig aan de pilleng zit.

Vooral dit ja. Schrik er soms nog wel eens van in de plaatselijke horeca hoe normaal het is geworden onder de jeugd, ze zoeken de WC vaak al niet eens meer op om 't te doen en het lijkt wel alsof ze juist gezien willen worden 'omdat het stoer is'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd, heel erg vet! Jullie zijn echt al ver gekomen in de korte tijd dat jullie onder deze alias actief zijn, respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super tof dit voor jullie! Verdiend ook! :thumbup:
Zelf even kijken of ik er bij ben. Tijden zijn beetje onhandig als je vanuit Amsterdam moet komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet! Helaas niet aanwezig wegens vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uiteraard aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 19:07 
 
Hardtraxxer

Lijkt me ook vet zo'n avond! Helaas erg ver en slechte eindtijd voor OV dus niet aanwezig, als het een succes is zie ik graag een nieuwe editie in het Noorden/midden van het land :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor alle reacties! Gaat een super avond worden, we hebben zojuist de line-up gereleased! :thumbsup:

Afbeelding

LINE-UP & TICKET SALE

Behold the electrifying line-up of Powermode | 23.03.2019! Artists capable of showcasing Hardstyle in its purest form are ready to get you energized to the max, so what are you waiting for?!

TICKETS
Tickets are now available for only €18,50 (incl. fees). Grab yours here: http://bit.ly/powermodetickets

LINE-UP
Sound Rush
KELTEK
Devin Wild
Primeshock
RVAGE
Jay Reeve
Retrospect
Enemy Contact
MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Lijkt me ook vet zo'n avond! Helaas erg ver en slechte eindtijd voor OV dus niet aanwezig


Dit, helaas. Wel echt hele vette lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw, line-up beter dan ik had durven verwachten, zo'n beetje al mijn favoriete artiesten uit het euforische spectrum. Absoluut kaartjes kopen volgende week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut tijd voor OV idd maar voor de prijs echt een top line up :)

Overwegen waard dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele gave line-up zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Lijkt me ook vet zo'n avond! Helaas erg ver en slechte eindtijd voor OV dus niet aanwezig


Dit, helaas. Wel echt hele vette lineup!

Zo zuur dit hea. Leek me echt een tof avondje dit! :cry:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten