Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Op snapchat van LYM praten ze over een Reckless op 15 oktober in de warehouse elementenstraat met een 2uur durende set van Adaro b2b Rebelion..
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
Alsjeblieft niet.. daar zit echt niemand op te wachten. Dat zijn 2 totaal verschillende artiesten. Rebelion is een hoop kickscreech spul met veel kickswitches en simpele maar effectieve sounds. Adaro zijn platen klinken voor geen meter tussen al dat lompe gebeuk, helemaal in een 2 uur durende set.. Pak dan een Rebelion VS Delete/Deetox/Warface/Radical
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
yowan wrote:Alsjeblieft niet.. daar zit echt niemand op te wachten. Dat zijn 2 totaal verschillende artiesten. Rebelion is een hoop kickscreech spul met veel kickswitches en simpele maar effectieve sounds. Adaro zijn platen klinken voor geen meter tussen al dat lompe gebeuk, helemaal in een 2 uur durende set.. Pak dan een Rebelion VS Delete/Deetox/Warface/Radical
Adaro was/is hun grote idool gaven ze aan, vandaar dat ze met hem komen. Vind de combinatie ook niet echt logisch :lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Rellen in de hel met de rebelions
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Zou natuurlijk hartstikke kut zijn, maar zal wel weer veel volk trekken, voornamelijk de raw defenders.
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Ik snap alleen niet waarom ze zeiden dat ze b2b draaien op Reckless (niet Penoze) op 15 oktober (niet 3 december), eerst dacht ik dus ook dat ze het over dit feest hadden en snel toen in dit topic gepost, maar toen ik het nog een keer luisterde zeiden ze dus toch echt 15 oktober, ze hadden het echter wel over de warehouse elementstraat :whistle:
Last edited by Sneerfuljam2948 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Wat een fucking bullshit hierboven. Feest is nog niet geweest en de set wordt nu al afgekraakt, wacht gewoon af.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Ik verwacht niet dat ze deze set opeens heel anders gaan draaien dan dat ze normaal gesproken doen. xd
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
Nee maar wat een gejank om niks, alsof iemand van hierboven überhaupt naar deze fissa zouden gaan. Tsiens.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Doet het pijn?
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Rik is van de Rawdaro fanclub.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Raven wrote:Nee maar wat een gejank om niks, alsof iemand van hierboven überhaupt naar deze fissa zouden gaan. Tsiens.
Openbaring rik?
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
Tekst + uitleg?
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
line up:
Radical Redemption
Frequencerz
E-force
Digital Punk
-Titan
Alpha twins
Phuture Noize
Prefix & Density
Tataros
Artifact
Clockartz
Bouncing Ball
Unchained
Luminite
The Shade
D-Attack
Resist
Ignition
MC Da Syndrome
MC Tellem
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Ik snap niet waarom dit "Doe het zelf" heet, misschien kunnen de bezoekers de timetable bepalen?
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Sneerfuljam2948 wrote:Ik snap niet waarom dit "Doe het zelf" heet, misschien kunnen de bezoekers de timetable bepalen?
Lose Your Mind wrote:
Sneerfuljam2948 wrote:Denk eerder iets van een grote contest en dat iedereen kan stemmen die een kaartje heeft gekocht en dat LYM sowieso de hoogst geplaatste 6/7/8 dj's boekt, oftewel de bezoekers maken het feest.
Helaas heeft de subtitel niets te maken met de programmering van de avond. ;-)

https://www.facebook.com/PenozeLYM/phot ... =3&theater
K
Gewoon een raw feest... :huh: Nee, dat had ik niet verwacht :x
Hardtraxxer
273 posts member since 2016
last seen Jan 2023
Allemaal kubussen vouwen dus en dan vierkant gaan rammen!!1
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Snap niet waarom Lose your Mind 2 'raw'-concepten heeft. Ze hebben Reckless toch al? De mainstage (Penoze) op CRAFT stond er ook al helemaal vol mee.
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Beetje zelfde idee als de blue (Penoze) en indigo (reckless) stage, maar de meerwaarde van dit buiten een festival zie ik ook niet echt.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
+1 voor Prefix & Density, Phuture Noize en Tartaros. De rest kan me geen reet boeien.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Sneerfuljam2948 wrote:Beetje zelfde idee als de blue (Penoze) en indigo (reckless) stage, maar de meerwaarde van dit buiten een festival zie ik ook niet echt.
Dat zou inderdaad kunnen maar dan past Adaro ook niet op Reckless als er zo naar gekeken wordt.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Oh en Artifact ook +1 :P
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Lose Your Mind wrote:
Sneerfuljam2948 wrote:Denk eerder iets van een grote contest en dat iedereen kan stemmen die een kaartje heeft gekocht en dat LYM sowieso de hoogst geplaatste 6/7/8 dj's boekt, oftewel de bezoekers maken het feest.
Helaas heeft de subtitel niets te maken met de programmering van de avond. ;-)

https://www.facebook.com/PenozeLYM/phot ... =3&theater

Vraag me toch telkens weer af hoe jullie telkens met dat soort dingen weg kunnen komen. Het is geniaal, maar kan dat zomaar alleaal? xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Volgens welke wet zou het verboden moeten zijn? :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026