Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Fusion_Records


Iets met een klok en een vermiste klepel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:


http://www.fusionbv.com/bookings
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 02:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

UnnaturalSource schreef:
Onzin.

Alle artiesten die geboekt zijn zullen er gewoon staan.
Wij vonden het ook raar want Partyflock gaf het idd aan.
Daarom hebben wij TT Events om uitleg gevraagd en dit is een fout van Partyflock.
Ook de organisatie wist niet dat deze artiesten er niet zullen optreden. beetje raar toch? ;)
dus ophouden met die lakoek en gewoon gaan :thumbsup:

EDIT: http://partyflock.nl/party/256832:Overdrive
Partyflock heeft het dus al weer aangepast :)

Wie ben jij, en post even de berichtgeving die je met TT events hebt gehad dan is alles direct duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
Thyron schreef:
Ik mis de grap volgens mij? :P

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Fusion_Records


Altijd lekker zo'n faal op zijn tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''Club Eclipse
7 december 2013 14:49
Uiteraard zijn wij achter de schermen druk bezig als locatie met alle voorbereidingen voor vanavond.­ We kunnen nu officieel melden dat Tha Playah en Radical Redemption vanavond NIET aanwezig zullen zijn, alle andere artiesten zullen er wel zijn!! Er wordt op dit moment druk gezocht naar vervanging voor de twee artiesten.­ Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor jullie is, maar wij zullen er alles aan doen om het vanavond geweldig te maken.­''

http://partyflock.nl/party/256832:Overdrive#cmts
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
brammetjepsv schreef:
Thyron schreef:
Ik mis de grap volgens mij? :P

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Fusion_Records


Altijd lekker zo'n faal op zijn tijd.

Haha inderdaad, heerlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 18:07 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
UnnaturalSource schreef:
Onzin.

Alle artiesten die geboekt zijn zullen er gewoon staan.
Wij vonden het ook raar want Partyflock gaf het idd aan.
Daarom hebben wij TT Events om uitleg gevraagd en dit is een fout van Partyflock.
Ook de organisatie wist niet dat deze artiesten er niet zullen optreden. beetje raar toch? ;)
dus ophouden met die lakoek en gewoon gaan :thumbsup:

EDIT: http://partyflock.nl/party/256832:Overdrive
Partyflock heeft het dus al weer aangepast :)

Wie ben jij, en post even de berichtgeving die je met TT events hebt gehad dan is alles direct duidelijk.


forbidden phobia & Intervention. Wij staan in de tweede zaal. We hebben geen bericht gehad van TT-Events.
Het enige wat TT-Events wel wou zeggen is dat het een fout was van Partyflock wat achteraf dus niet waar was.
Voor de rest reageren ze nergens op en blijkbaar hebben De Eclipse nu zelf een aantal artiesten betaald alleen RR en Tha Playah niet. Tenminste dat heeft Club Eclipse zelf gezegt op facebook. Dus als je er zeker van wilt zijn dan zou ik even op hun facebookpagina kijken :thumbup: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat Jack Of Sound er tot 02:30 staat, want op St8ment in Eindhoven begint hij om 03:00u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 19:04 
 
Hardtraxxer

we zullen het zien vanavond!

Wij hebben er in ieder geval zin in! hebben iets leuks voorbereid ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 19:49 
 
Hardtraxxer

TT Events
Beste Overdrive bezoekers,

Na veel overleg met de boekingsbureau's zijn we tot een overeenstemming gekomen. Radical Redemption en Tha Playah zullen niet komen. Wij hebben een afspraak gemaakt die op de locatie afgehandeld word zodat andere artiesten gewoon door kunnen gaan.

Excuses voor de onduidelijkheid de afgelopen tijd, wij hadden dit zelf ook graag anders gezien.

Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UnnaturalSource schreef:
TT Events
Beste Overdrive bezoekers,

Na veel overleg met de boekingsbureau's zijn we tot een overeenstemming gekomen. Radical Redemption en Tha Playah zullen niet komen. Wij hebben een afspraak gemaakt die op de locatie afgehandeld word zodat andere artiesten gewoon door kunnen gaan.

Excuses voor de onduidelijkheid de afgelopen tijd, wij hadden dit zelf ook graag anders gezien.

Tot vanavond!


Gelul. Op de facebook van B-front heeft ie 20 minuten geleden zelf nog bevestigd dat ie vanavond niet aanwezig zal zijn. De organisatie lult de boel bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat jullie daar tegen komen vanavond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat er nog wel iemand dan? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees net op partyflock dat Inner Heat, Shockerz en Kevin Kaos als vervangende artiest staan ipv B-Front, Radical en Tha Playah (wat een tegenvaller is dat, maar ja ze moeten iets!) Dit is trouwens geregeld vanuit de locatie zelf en niet vanuit de organisatie!

Ook is nog steeds onbekend of Coone en Bass Modulators er zullen zijn vanavond.

Edit: Zany heeft zich net ook afgemeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 02:31 
 
Hardtraxxer

dan word je toch wel heel hard genaaid om het zo maar te zeggen! ben beniewed of ze de mensen met een kaartje nog tegemoet gaan komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet iemand hoe en wat? ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op partyflock zag ik staan dat alleen JoS van de oorspronkelijke headliners er was. Ja en Inner Heat & Kevin Kaos dan.
De 2e zaal ging rond 3uur al dicht, omdat het "te rustig" was blijkbaar.
Na 2uur was het bier blijkbaar op en het stonk naar stront op sommige plekken.
Blijkbaar liep de organisator er zelf ook rond, in een "verloren" toestand.

Maar sommigen zeggen dat ze een prima avond hebben gehad dus ik weet t verder ook niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het bier was om 12 uur al op las ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit feest verdient wel mooi op de valreep van 2013 nog even de award "Hardste Faal Van Het Jaar' :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Na 2uur was het bier blijkbaar op

stefan_helmond schreef:
En het bier was om 12 uur al op las ik xd

Dat zeg ik toch ook al?! :P

Hoop dat degenen die een kaartje hadden gekocht nog wel iets vergoed kunnen krijgen of iets dergelijks, al betwijfel ik of dat zal gebeuren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
pecola-tje schreef:
Na 2uur was het bier blijkbaar op

stefan_helmond schreef:
En het bier was om 12 uur al op las ik xd

Dat zeg ik toch ook al?! :P

Hoop dat degenen die een kaartje hadden gekocht nog wel iets vergoed kunnen krijgen of iets dergelijks, al betwijfel ik of dat zal gebeuren..

Haha helemaal overheen gelezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 12:33 
 
Hardtraxxer

onze review over het feest!

De review over Overdrive: Sinterklaas Hoes Hard.

We stonden om 22:00 bij de ingang. Ze waren nog bezig met de hekken voor de ingang.. Om 22:20 naar binnen.. nou ging wel goed beetje gezeik maargoed. Iedereen kwam gelukkig binnen. Gingen we muntjes halen omdat de organisatie qua drinken voor de artiesten niks had geregeld (alles werd uit eigen zak betaald). Slechte zaak natuurlijk maargoed.. aan de redbull dan maar. Wij wachtte rustig af wie en wat er ging komen en uit eindelijk is de hele line-up gewijzigd op Jack Of Sound na. Gelukkig had de Eclipse wel vervanging kunnen regelen. Nou wij gaan naar de talent area was de apparatuur pas om 23:00 aangesloten.. ook fuckedup geregeld allemaal. Leuke openings sets met een paar dikke fouten helaas. De tweede zaal werd live uitgezonden op Real Hardstyle Radio. Die zaten in een kamer achterin konden we relax bij zitten erg aardige lui! Nou paar uurtjes later.. Om precies te zijn 03:50 werd door De Eclipse zelf de tweede zaal gesloten (ook heeel vreemd) wij moesten 10 minuten later namelijk draaien. Geouwehoer, gezeik, stefano aangesproken en die zei regel het maar met de dj die nu op de main draait.. (differencia niet helemaal zeker) echt we waren aan het rond rennen dingen regelen bla bla bla gewoon *** geregeld maar dan ook echt ***!!
Toen hebben wij ''Unnatural Source'' met Intoxicators besloten om van 04:30 tot 05:30 op de main zouden draaien nou goed nieuws hardstikke vet! Dikke b2b set met hun gedraaid en het ging loeihard, alles ging perfect.. echt elke overgang strak en gelijk doorbeuken! uurtje was echt zo voor leek wel 10 minuten. Veel complimenten gekregen van bezoekers altijd tof om te horen natuurlijk en ja toen voelde we ons wel echt trots! buiten al dat gezeik en geouwehoer en gestress echt een enorm dikke nacht gehad en er waren meer mensen dan we hadden verwacht.

Dit hebben wij ''Unnatural Source'' gedraaid.
- Warface - Cosmic Sin
- Vazard - Misbegotten
- Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
- Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
- Phuture Noize - Something
- Exit Mind - Loudness Tool
- Delete - Beheaded

En als de tweede zaal doorging hadden we dit gedraaid:
1. Prefix & Density - Breakout
2. Max Enforcer & The Rush - Fade To Black
3. Radiance - Crossroads
4. Phuture Noize - Lucror
5. E-Force - Freakz At Night
6. Exit Mind & Zirkum - The Shadows
7. Solutio & The I's - Necromancy
8. B-Front & Titan - Haunted
9. Alpha Twins - Unleashed (Original Mix)
10.Degos & Re-Done - Louder
11.Blackburn & Prefix & Density - The Future
12.Dark Pact - Abyss
13.Exit Mind - Loudness Tool
14.Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected
15.Sasha F - New System (Hard Mix)
16.Thera & Delete - Welcome (Original Mix)
17.Phrantic - Road Warrior
18.Warface - Cosmic Sin
19.Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
20.Degos & Re-Done - Mr. Willy

nu de + en - punten.

- geen bier
- eigen drinken betalen
- Koelkastjes niet gevuld
- 4x Rockstar gehoord waarvan 3x in dezelfde zaal
- Alles was kut geregeld
- 3x Insanity gehoord waarvan 2 in dezelfde zaal
- Gestress/geren/gezeik
- Aankleding
- Op sommige kaartjes stond ''OVERDIVE''
- Dat de tweede zaal eerder dicht MOEST

+ Muziek opzich
+ Jack Of Sound zijn set
+ Onze set
+ alle Dj's
+ de RHR Crew
+ Complimenten
+ Veel animo voor de talenten

Dit was het wel zo'n beetje! Wij hebben zeker genoten en hopen dat de crowd dat ook heeft gedaan! We denken het wel want het ging LOS!!!!! Bedankt voor deze geweldige nacht en onvergeten ervaring

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf was dit voor gehandicapt feestje? :P Hoog tijd dat de organisatie wat gaat verklaren denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Hoog tijd dat de organisatie wat gaat verklaren denk ik


Vind het inderdaad raar dat de organisatie zich stil houd :/ Top van de locatie zelf dat ze vervangers hebben geregeld, maar heb vanuit TT events nergens een excuses gezien over hoe het allemaal verlopen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UnnaturalSource schreef:
onze review over het feest!

De review over Overdrive: Sinterklaas Hoes Hard.

We stonden om 22:00 bij de ingang. Ze waren nog bezig met de hekken voor de ingang.. Om 22:20 naar binnen.. nou ging wel goed beetje gezeik maargoed. Iedereen kwam gelukkig binnen. Gingen we muntjes halen omdat de organisatie qua drinken voor de artiesten niks had geregeld (alles werd uit eigen zak betaald). Slechte zaak natuurlijk maargoed.. aan de redbull dan maar. Wij wachtte rustig af wie en wat er ging komen en uit eindelijk is de hele line-up gewijzigd op Jack Of Sound na. Gelukkig had de Eclipse wel vervanging kunnen regelen. Nou wij gaan naar de talent area was de apparatuur pas om 23:00 aangesloten.. ook fuckedup geregeld allemaal. Leuke openings sets met een paar dikke fouten helaas. De tweede zaal werd live uitgezonden op Real Hardstyle Radio. Die zaten in een kamer achterin konden we relax bij zitten erg aardige lui! Nou paar uurtjes later.. Om precies te zijn 03:50 werd door De Eclipse zelf de tweede zaal gesloten (ook heeel vreemd) wij moesten 10 minuten later namelijk draaien. Geouwehoer, gezeik, stefano aangesproken en die zei regel het maar met de dj die nu op de main draait.. (differencia niet helemaal zeker) echt we waren aan het rond rennen dingen regelen bla bla bla gewoon *** geregeld maar dan ook echt ***!!
Toen hebben wij ''Unnatural Source'' met Intoxicators besloten om van 04:30 tot 05:30 op de main zouden draaien nou goed nieuws hardstikke vet! Dikke b2b set met hun gedraaid en het ging loeihard, alles ging perfect.. echt elke overgang strak en gelijk doorbeuken! uurtje was echt zo voor leek wel 10 minuten. Veel complimenten gekregen van bezoekers altijd tof om te horen natuurlijk en ja toen voelde we ons wel echt trots! buiten al dat gezeik en geouwehoer en gestress echt een enorm dikke nacht gehad en er waren meer mensen dan we hadden verwacht.

Dit hebben wij ''Unnatural Source'' gedraaid.
- Warface - Cosmic Sin
- Vazard - Misbegotten
- Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
- Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
- Phuture Noize - Something
- Exit Mind - Loudness Tool
- Delete - Beheaded

En als de tweede zaal doorging hadden we dit gedraaid:
1. Prefix & Density - Breakout
2. Max Enforcer & The Rush - Fade To Black
3. Radiance - Crossroads
4. Phuture Noize - Lucror
5. E-Force - Freakz At Night
6. Exit Mind & Zirkum - The Shadows
7. Solutio & The I's - Necromancy
8. B-Front & Titan - Haunted
9. Alpha Twins - Unleashed (Original Mix)
10.Degos & Re-Done - Louder
11.Blackburn & Prefix & Density - The Future
12.Dark Pact - Abyss
13.Exit Mind - Loudness Tool
14.Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected
15.Sasha F - New System (Hard Mix)
16.Thera & Delete - Welcome (Original Mix)
17.Phrantic - Road Warrior
18.Warface - Cosmic Sin
19.Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
20.Degos & Re-Done - Mr. Willy

nu de + en - punten.

- geen bier
- eigen drinken betalen
- Koelkastjes niet gevuld
- 4x Rockstar gehoord waarvan 3x in dezelfde zaal
- Alles was kut geregeld
- 3x Insanity gehoord waarvan 2 in dezelfde zaal
- Gestress/geren/gezeik
- Aankleding
- Op sommige kaartjes stond ''OVERDIVE''
- Dat de tweede zaal eerder dicht MOEST

+ Muziek opzich
+ Jack Of Sound zijn set
+ Onze set
+ alle Dj's
+ de RHR Crew
+ Complimenten
+ Veel animo voor de talenten

Dit was het wel zo'n beetje! Wij hebben zeker genoten en hopen dat de crowd dat ook heeft gedaan! We denken het wel want het ging LOS!!!!! Bedankt voor deze geweldige nacht en onvergeten ervaring

:)


Mag ik een teiltje :') Jezelf plus geven, man man man wat een figuren zijn jullie toch ook zeg.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten