Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:11 
 
Hardtraxxer

enorm slecht idd... hebben wat uit te leggen naar de bezoekers en artiesten toe. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een blamage van de organisatie, diep triest dat dit bericht naar buiten komt 1 dag voor het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg klote voor de bezoekers dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een pauper organisatie ben je dan zeg :')
Mijn zusje gaat hierheen, baalt als een stekker nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:16 
 
Hardtraxxer

krijg ook geen reactie van TT-Events :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou mijn geld terug vragen als ik hier tickets voor aangeschaft had
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus, dan faal je niet hard als organisatie zijnde :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
- Helaas zullen wij niet optreden op Overdrive, 7 december in de Eclipse in Rotterdam.­ --

Tot op heden heeft de organisator zich niet aan de contractuele verplichtingen gehouden en daardoor kan zowel ons optreden, als die van de andere artiesten, niet doorgaan.­ Wij balen er enorm van dat het zover heeft moeten komen en vinden het heel jammer voor alle fans die net als wij zin hadden in een leuke avond.­ Wij hopen snel iedereen op een ander evenement te zien.­

Bass Modulators


Citaat:
Beste mensen die toch ondanks de tegenvallers naar Overdrive komen,

Puur omdat er toch vraag naar is, zullen de talenten morgen aanwezig zijn op Overdrive.­
Dit hebben de talenten onderling besloten en de organisatie staat hier compleet buiten.­ ( Van hun hebben we echt nog niks vernomen)
Wij vinden het heel erg jammer dat het zo moet lopen maar voor de mensen die toch willen komen willen wij alsnog een geweldige avond maken.­

Voor de mensen die niet komen, helaas, excuses en jammer.­ Wij hopen jullie op een ander evenement te zien.­
Voor de mensen die wel komen, tot morgen en we gaan ons best doen een top Sinterklaasfeest ervan te maken!­

Namens de talenten en MC's
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JMS Events flikte destijds toen ook al zoiets.. maar toen met amateurs/rookies
Nu dit...

Nee, fijn feestje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwalijk van de organisatie dat ze op geen enkele manier de bezoekers tegemoet komt. Geef dan 2 consomptie muntjes of in ieder geval iets. 25eu voor deze line up zonder de bekende djs is natuurlijk gekkewerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Kwalijk van de organisatie dat ze op geen enkele manier de bezoekers tegemoet komt. Geef dan 2 consomptie muntjes of in ieder geval iets. 25eu voor deze line up zonder de bekende djs is natuurlijk gekkewerk

Per direct geld terugstorten naar iedereen die al hiervoor heeft betaald zou ik zeggen. Wie geeft er nu iets om consumpties wanneer alle main-dj's niet aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maar geld terugstorten is denk niet te realiseren. Mensen hebben ook vi bijv bij de primera winkels gekocht.

Zal jack of sound ook nog afvallen? Want zit die bij een andere agency als die rooie en zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk zijn ze er met het geld vandoor naar Spanje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ontzettend spijtig voor de bezoekers die een kaartje hebben aangeschaft. De organisatie mag wat mij betreft wel met uitleg komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 22:25 
 

Diep triest. Opdoeken die handel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de fb van TT events:

Beste Overdrive bezoekers,

Helaas kunnen wij niet 24 uur per dag online zijn tijdens de voorbereidingen. Het is online een grote chaos geworden en wij horen van allerlei kanten verschillende verhalen. Gistermiddag hebben wij het boekingsbureau van Coone, B-Front en Bass Modulators gesproken en wij zouden teruggebeld worden omdat hun intern nog even overleg moesten plegen om dit op te lossen. Wij snappen deze berichten zelf ook niet en zullen hier achteraan bellen.

Wij vinden deze situatie zelf ook niet fijn.

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Screwed :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De organisatie speelt nu een slachtofferrol? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 00:32 
 
Artiest

Kevin-Raw schreef:
Ja maar geld terugstorten is denk niet te realiseren. Mensen hebben ook vi bijv bij de primera winkels gekocht.

Zal jack of sound ook nog afvallen? Want zit die bij een andere agency als die rooie en zany

Jack of Sound wist zelf van niks :P Overigens zit Zany tegenwoordig ook bij Fusion, die heeft Platinum verlaten ;)

Voor zover ik weet zullen die dus gewoon aanwezig zijn, tenzij Jack of Sound/Zany/Fusion/TT Events hierover anders laat weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 00:36 
 
Hardtraxxer

Thyron schreef:

Overigens zit Zany tegenwoordig ook bij Fusion, die heeft Platinum verlaten ;)



HAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Op de fb van TT events:

Beste Overdrive bezoekers,

Helaas kunnen wij niet 24 uur per dag online zijn tijdens de voorbereidingen. Het is online een grote chaos geworden en wij horen van allerlei kanten verschillende verhalen. Gistermiddag hebben wij het boekingsbureau van Coone, B-Front en Bass Modulators gesproken en wij zouden teruggebeld worden omdat hun intern nog even overleg moesten plegen om dit op te lossen. Wij snappen deze berichten zelf ook niet en zullen hier achteraan bellen.

Wij vinden deze situatie zelf ook niet fijn.

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:


Ik mag toch aannemen dat je minstens 2 weken van tevoren in ieder geval je zaakjes voor elkaar hebt xd sorry hoor, maar dit mag toch echt gewoon niet voorkomen, pure amateurisme
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een slappe verklaring, ofja, stukje berichtgeving wat ze zeggen.
Je zou maar van plan zijn geweest er naar toe te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 00:53 
 
Artiest

brammetjepsv schreef:
Thyron schreef:

Overigens zit Zany tegenwoordig ook bij Fusion, die heeft Platinum verlaten ;)



HAHAHA

Ik mis de grap volgens mij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 01:45 
 
Hardtraxxer

Thyron schreef:
brammetjepsv schreef:
Thyron schreef:

Overigens zit Zany tegenwoordig ook bij Fusion, die heeft Platinum verlaten ;)



HAHAHA

Ik mis de grap volgens mij? :P

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Fusion_Records
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten