Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Mag ik een teiltje :') Jezelf plus geven, man man man wat een figuren zijn jullie toch ook zeg.

Ze geven toch hun eigen plus- en minpunten aan het feest?
Als zij dan (door omstandigheden) ipv in de tweede zaal, nu een b2b setje mochten neerzetten op de mainstage, en hun hebben daarvan genoten doordat de set goed geslaagd was. Dan snap ik wel dat dat een van hun pluspunten is geweest aan dit feest.

Moeten ze zeggen dat het kut was en dat ze achteraf niet trots zijn op hun optreden op de mainstage? Doe normaal man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:46 
 
Hardtraxxer

@Rawbin

De tweede zaal ging eerder dicht helaas. 10 minuten voor wij moesten draaien.
We waren uberhaupt al blij dat we mochten draaien en ja op de mainstage is toch wel enorm vet voor de volle zaal.
Iedereen ging ook echt goed los. het mixwerk ging ook gewoon enorm goed terwijl wij bijna nooit met zulke gear draaien. Is toch wel heel anders als een CDJ-200. Waarom zou dat niet vermeld mogen worden? Het zijn zoals Pecola-tje zegt onze - en + punten over het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TT Events schreef:
Omdat hier veel vraag naar is zet ik bij deze de reden online: Wij hadden een line-up in gedachten, hiervoor contact opgenomen met bookings agencies ver voor de bekendmaking. Contracten getekend alles rond. Betalingen aan artiesten moet uiteraard van te voren gebeuren, wij hebben met paylogic afgesproken om dit de woensdag voor het event te doen. Dan zouden alle ticketgelden wel binnen zijn en konden wij de artiesten betalen. Deze betaling heeft niet plaatsgevonden, daarna hebben wij met paylogic afgesproken om volgende woensdag de ticketgelden uit te betalen omdat eerder niet mogelijk was ook al zou ons event dan gevaar lopen. Wij hebben contact gehad met de bookings agencies, most wanted wou geen betaling achteraf dus Tha Playah en Radical Redemption werd gecanceld. Daarna met Platinum Agency in overleg gegaan of het mogelijk was om dit woensdag te betalen zodat de line-up toch nog bleef bestaan. Ook dit was niet mogelijk, wat wij op zaterdag te horen kregen. In de contracten staat tevens dat als er een annulering plaatsvind binnen een maand van het event de artiesten gewoon nog voor 100% betaald moeten worden. Maakt niet uit van welke kant de annulering komt. Dus de mensen die nu denken: De artiesten zijn geannuleerd en TT Events zit nu op een dikke zak geld.. Dat hebben jullie fout. Ook wij hebben alles geprobeerd om het event alsnog goed te laten verlopen, omdat dit voor ons ook niet goed is. Niet voor onze naam, niet voor onze financiele situatie en ook niet voor ons persoonlijk.Uiteraard is het niet goed te praten wat er gebeurd is, maar wij hebben dit ook niet zo gewild. Nogmaals onze welgemeende excuses en voor vragen kan er gemaild worden naar [email protected] (Het kan even duren voordat je antwoord
krijgt, zoals je begrijpt zijn er een hoop mails die afgehandeld moeten worden)


Dit is afgelopen week op Facebook gezet.
Ik blijf t een schande vinden van de organisatie, een beetje research en ze hadden kunnen weten dat het fout zou gaan op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 01:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, en tijdig communiceren. Maar goed dat kunnen de grote labels ook niet dus dat kun je van een kleinere organisatie ook niet verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

TT Events schreef:
In de contracten staat tevens dat als er een annulering plaatsvind binnen een maand van het event de artiesten gewoon nog voor 100% betaald moeten worden. Maakt niet uit van welke kant de annulering komt.

Vreemde regeling, dat wanneer de annulering vanuit de kant van de bookingsagency komt, de organisator ervoor mag opdraaien. Aan de andere kant; zij hebben het contract ondertekend dus het station om erover te gaan klagen is allang gepasseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
TT Events schreef:
In de contracten staat tevens dat als er een annulering plaatsvind binnen een maand van het event de artiesten gewoon nog voor 100% betaald moeten worden. Maakt niet uit van welke kant de annulering komt.

Vreemde regeling, dat wanneer de annulering vanuit de kant van de bookingsagency komt, de organisator ervoor mag opdraaien. Aan de andere kant; zij hebben het contract ondertekend dus het station om erover te gaan klagen is allang gepasseerd.

De volle 100% betalen is wel raar ja. Dat ze moeten betalen als alles slecht geregeld is en de dj daarom niet kan draaien en dus die avond een boeking mist snap ik. Maar t volle pond is beetje veel. Kunnen ze net zo goed wel ff draaien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:

Mag ik een teiltje :') Jezelf plus geven, man man man wat een figuren zijn jullie toch ook zeg.


Dus DJ's mogen zelf niet genieten van hun set..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
chicken schreef:
TT Events schreef:
In de contracten staat tevens dat als er een annulering plaatsvind binnen een maand van het event de artiesten gewoon nog voor 100% betaald moeten worden. Maakt niet uit van welke kant de annulering komt.

Vreemde regeling, dat wanneer de annulering vanuit de kant van de bookingsagency komt, de organisator ervoor mag opdraaien. Aan de andere kant; zij hebben het contract ondertekend dus het station om erover te gaan klagen is allang gepasseerd.

De volle 100% betalen is wel raar ja. Dat ze moeten betalen als alles slecht geregeld is en de dj daarom niet kan draaien en dus die avond een boeking mist snap ik. Maar t volle pond is beetje veel. Kunnen ze net zo goed wel ff draaien. :P

Net als een annuleringsverzekering als je op vakantie gaat. Hoe dichter je bij je vakantie komt, hoe minder je terugkrijgt als je alsnog afhaakt. Ik meen te weten dat je een week voor je vakantie dan al bijna niets meer terugkrijgt.

Bij feesten zal het niet heel anders zijn en deze worden vaak nog eerder gepland, dus een maand van te voren snap ik in dit geval wel.

Wat de organisatie heeft willen doen snap ik echt niet. Eerst hopen op een goede kaartverkoop en dan pas de artiesten betalen? Zoiets haal ik uit dat verhaaltje? Zo werkt het dus echt niet he
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat de organisatie heeft willen doen snap ik echt niet. Eerst hopen op een goede kaartverkoop en dan pas de artiesten betalen? Zoiets haal ik uit dat verhaaltje? Zo werkt het dus echt niet he
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ziek geworden, maar wat ben ik blij dat ik niet ben gegaan, hoorde dat a. het bier al vroeg op was, b je zelf voor consumptie moest zorgen, en nu komt het ik had waarschijnlijk van Almelo na Rotterdam (dat is een eind :P ) moeten reizen, en dan te horen dat de zaal om 3 uur al dicht ging, terwijl ik van 5 tot 6 moest. nou dan had je een drama gehad hoor.. dat zijn geen geintjes meer.
Gelukkig heb ik maar op t nippertje besloten niet te gaan en me nest in te kruipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Ik ben ziek geworden, maar wat ben ik blij dat ik niet ben gegaan, hoorde dat a. het bier al vroeg op was, b je zelf voor consumptie moest zorgen, en nu komt het ik had waarschijnlijk van Almelo na Rotterdam (dat is een eind :P ) moeten reizen, en dan te horen dat de zaal om 3 uur al dicht ging, terwijl ik van 5 tot 6 moest. nou dan had je een drama gehad hoor.. dat zijn geen geintjes meer.
Gelukkig heb ik maar op t nippertje besloten niet te gaan en me nest in te kruipen.

Haha ja, geluk bij een ongeluk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 19:39 
 
Hardtraxxer



DJ booth footage van onze set b2b met Intoxicators :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:11 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Mag ik een teiltje :') Jezelf plus geven, man man man wat een figuren zijn jullie toch ook zeg.


Als jij je huis hebt geschilderd zeg je toch ook niet van.. GODSAKKE WAT LELIJK ZEG!!! Maar toch eerder van.. Dat heb ik mooi gedaan! ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha hatert xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou dat oordeel aan anderen laten, maar misschien ben ik dan te bescheiden ofzo...
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten