gelukkig ook, alleen hardtraxxers hebben namelijk zin in al die obscure 2005 platen die 2% van het publiek kentDe invloed van HT is niet zo groot meer.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Een greep uit Monkey Kong z'n tracklist:wrote:gelukkig ook, alleen hardtraxxers hebben namelijk zin in al die obscure platen die 2% van het publiek kentDe invloed van HT is niet zo groot meer.
01. Showtek - Puta Seid (Outbreak Bootleg)
02. Adaro Ft. Danny Scandal - For The Street ( <-- Originele die je nooit hoort)
07. Digital Punk & B-Front - Spectral (Alpha Twins Remix)
09. Jack Of Sound - 911
11. Artifact & Solutio - Mystic
Alsof dat zo'n hitjes zijn..
Re:
tja, hier kan ik idd niks tegenin brengenwrote:Een greep uit Monkey Kong z'n tracklist:wrote:gelukkig ook, alleen hardtraxxers hebben namelijk zin in al die obscure platen die 2% van het publiek kentDe invloed van HT is niet zo groot meer.
01. Showtek - Puta Seid (Outbreak Bootleg)
02. Adaro Ft. Danny Scandal - For The Street ( <-- Originele die je nooit hoort)
07. Digital Punk & B-Front - Spectral (Alpha Twins Remix)
09. Jack Of Sound - 911
11. Artifact & Solutio - Mystic
Alsof dat zo'n hitjes zijn..
Helaas is het eenmaal zo jongens. Toch bedankt voor jullie steun! 
Als je nou 1 HT DJ vs 4 andere inzendingen had gehad was de kans natuurlijk ook groter geweest om daar een effect van te merken dan nu, waar "het forum" moet kiezen tussen 3.wrote:De invloed van HT is niet zo groot meer.
Stemmen voor een contest is sowieso whack neven. Gewoon een deskundige dj-jury laten beoordelen op creativiteit/mixen/de juiste opbouw voor een openingsset. Jammer trouwens Marhan, had het je gegund.
Ook weer zo.wrote:Als je nou 1 HT DJ vs 4 andere inzendingen had gehad was de kans natuurlijk ook groter geweest om daar een effect van te merken dan nu, waar "het forum" moet kiezen tussen 3.wrote:De invloed van HT is niet zo groot meer.
Volgende keer even onderling afstemmen, heren.wrote:Ook weer zo.wrote:Als je nou 1 HT DJ vs 4 andere inzendingen had gehad was de kans natuurlijk ook groter geweest om daar een effect van te merken dan nu, waar "het forum" moet kiezen tussen 3.wrote:De invloed van HT is niet zo groot meer.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Volgende keer samen als The Hardtraxx Dreamteamwrote:
Volgende keer even onderling afstemmen, heren.
Wat een goed idee ditwrote:Volgende keer samen als The Hardtraxx Dreamteamwrote:
Volgende keer even onderling afstemmen, heren.
Ik heb de ultieme warm up mix nog niet gezien trouwens.
Niet alleen maar RR nummers, dan pak ik de top 50 van Broken Balance wel.
wrote:Ik heb de ultieme warm up mix nog niet gezien trouwens.![]()

Haha je doelt op: Delt-A - Radical Redemption - Road To Origins 2024 (Warm-Up Mix)
Ja vet hoor, maar bedoel dus ook wat van andere aanwezigen op de line up plus wat tracks die RR onder andere veel draaide van anderen. Zoals The Preacher. Gewoon gevarieerd warm up lijstje.
Ja vet hoor, maar bedoel dus ook wat van andere aanwezigen op de line up plus wat tracks die RR onder andere veel draaide van anderen. Zoals The Preacher. Gewoon gevarieerd warm up lijstje.
RR gaat alleen maar Album Showcases draaien, ik verwacht geen setjes met tracks van anderen zoals hij in 2012 draaide. Wel heel tof gedaan om alle overige artiesten tussen de album showcases te zetten, dan krijg je toch een lekker gevarieerde dag. Wellicht dat zij er wat andere plaatjes bij pakken nog.wrote:Haha je doelt op: Delt-A - Radical Redemption - Road To Origins 2024 (Warm-Up Mix)
Nee dit worden inderdaad 4 sets vol gedrukt met alle tracks denk ik. Annihilate was 13 tracks, in half uurtje, moet lukken. De 39 tracks van The Road To Redemption in 45 minuten gaat een grotere uitdaging worden.wrote: RR gaat alleen maar Album Showcases draaien, ik verwacht geen setjes met tracks van anderen zoals hij in 2012 draaide.
Tickets inmiddels voor net iets meer dan € 10 op Ticketswap 
Dat is wel heel erg goedkoop. Staan ook best veel te koop zo te zien.
Heb er wel zin in. Wij kunnen om 14:00 inchecken bij ons hotel dus ik verwacht run chain reaction binnen te zijn.
Heb er wel zin in. Wij kunnen om 14:00 inchecken bij ons hotel dus ik verwacht run chain reaction binnen te zijn.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Gelukkig druk op werk dus genoeg afleiding.
Maar kriebels zijn aanwezig!
Hopelijk draait crypsis vooral statement of intent spul!
Zin in alle setjes, waarschijnlijk 13:30 binnen.
Maar kriebels zijn aanwezig!
Hopelijk draait crypsis vooral statement of intent spul!
Zin in alle setjes, waarschijnlijk 13:30 binnen.
Kaartjes voor een tientje op Ticketswap nu 
bijzonder slecht geslapen, dat kan maar een ding betekenen

Hier ook slecht geslapen, wat betekent dat precies?wrote:bijzonder slecht geslapen, dat kan maar een ding betekenen![]()