Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!

Waarschijnlijk vanaf een uur of 1 binnen. Te herkennen aan een blauwe Orlando Magic jersey met McGrady achterop
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Veel plezier allemaal. Houd ticketswap met weinig hoop af en toe nog in de gaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!

Waarschijnlijk vanaf een uur of 1 binnen. Te herkennen aan een zwart Arte shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan Loudness 2012 shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo al op de fiets richting de partybus, vanaf begin binnen!

Gvd zin in gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMEEEEEEEE!!!

Voornamelijk zaal 1 vandaag, maar als de drukte het toelaat probeer ik om half 5 ook even te komen buurten bij Prefix & Density! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMEEEEEEEE!!!

Voornamelijk zaal 1 vandaag, maar als de drukte het toelaat probeer ik om half 5 ook even te komen buurten bij Prefix & Density! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In tijden niet zo'n zin gehad in een feest, dat de partybus al om 8:45 vertrok mag de pret niet drukken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere rij wel bij de entree…
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag de mc in area 2 uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mag de mc in area 2 uit?


Gozert heeft wel meer op dan een paar pilsjes iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geminizersgenot :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 00:42 
 
Hardtraxxer

Digital mindz en geminizers :$ Heerlijk zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 02:21 
 
Hardtraxxer



Deze plaat bij Thera&Geck-O :bomb:
Ik wist niet eens dat ie bestond xd

Ik ben sws vaak verrast door platenkeuzes:
- Luna en Chain Reaction met Donkey Rollers-Chaos
- Frequencerz met oa The World-remix en Die Hards Only
- Phuture Noize draaide niet alleen AK47, maar ook Before You Go en: Genocide, wtf haha.
- Crypsis pakte The Nightmare Factory en Combination Style achter elkaar
- Prefix & Density draaiden oa Choppin Bodies, Warphole en Samara.
- Adaro met heel veel platen van anderen. Dark Universe als afsluiter deed t wel heel goed trouwens (L)
- BFreqz met Overdose en Ghost Town
- Thera & Geck-O vond ik niet constant vet, maar er zaten wel echt knallers tussen zoals Road Warrior
- Regain die meer dan alleen PONR draaide, bijv Push it to the limit en Broken
- Geminizers die allerlei midintro’s (Gaia, Strike Again, Veritas, Trapped) gebruikten in een soort mashups met harde beukplaten, en dan sws nog nummers als D, Gone Too Far en Evolve erbij.

Ja, ik kan wel stellen dat ik me zeer goed vermaakt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 03:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad heel veel onverwachte platen gehoord, was echt een heel dik feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 12:46 
 
Hardtraxxer

In potentie héél dik feest. Al die geniale nummers en vette namen..
Muziekkwaliteit was niet hoogstaand maar minder erg dan wat ik uit de verhalen had verwacht.

Maar ik heb mij wel ontzettend gestoord aan de mensen, damn wat waren veel lui alleen maar aan de wandel of met andere dingen bezig dan de muziek. Niet verwacht bij een classic feest.
Was wel voornamelijk op de main, weet niet hoe het in zaal 2 was.
Al met al wel goed vermaakt met al die heerlijke nummers, maar soms het gevoel dat ik de enige was..

Wel geniaal dat PN Genocide draaide. Crypsis ook weer ouderwets goed. Bij Art of War zonde dat het zo druk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 13:05 
 
Hardtraxxer

Lunatic schreef:
damn wat waren veel lui alleen maar aan de wandel of met andere dingen bezig dan de muziek. Niet verwacht bij een classic feest.

Ja vooral bij Phuture Noize en Warface is me dat opgevallen inderdaad, bij andere acts ging het vooraan wel redelijk. Heeft misschien ook te maken met drukte en mensen die geen lekkere plek kunnen vinden om los te gaan. Met VWAB ging het wel meer tekeer iig, maar vond nog steeds dat de zaal lekker meeschreeuwde. In zaal 2 was het vooral bij Thera&Geck-O druk, maar ik kon vooraan nog steeds prima een plekje vinden. Sfeer zat er daar steeds best goed in, maar ook zeker niet iedereen deed volle bak mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik feest gehad, area 2 was genieten. Shoutout naar Thera & Geck-o, Prefix & Density, Digital mindz & Riiho en Geminizers.
Wel hoog tokkie gehalte maakte de sfeer wat minder.

Oja en Degos & Re-done kunnen een mail verwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 15:02 
 
Artiest

Lennard95 schreef:
Dik feest gehad, area 2 was genieten. Shoutout naar Thera & Geck-o, Prefix & Density, Digital mindz & Riiho en Geminizers.
Wel hoog tokkie gehalte maakte de sfeer wat minder.

Oja en Degos & Re-done kunnen een mail verwachten!


Waiting.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een geslaagde editie!
Hoogtepunten: Phuture Noize, Degos & Re-done, The Machine (alleen bpm was tikje te hoog).
Minpunten: de mc in area 2. Begon me er aan te ergeren in het begin. Helaas bleef dat. En de drukte op sommige momenten.

Toch waren de edities in de Maaspoort mooier. Locatie heeft voor mij meer sfeer. Maar die stap terug kan natuurlijk niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 16:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Was de temperatuur nu lekker binnen? Omdat ze er zoveel aan doen hoop ik wel eens een positieve reactie hierop te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 16:07 
 
Hardtraxxer

Claro schreef:
Was de temperatuur nu lekker binnen? Omdat ze er zoveel aan doen hoop ik wel eens een positieve reactie hierop te lezen

Was zeker warm, maar heb wel al erger meegemaakt..
En als je niet in het publiek was het ook direct vrij koud, organisatie heeft zeker zijn best gedaan het “aangenaam” te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 16:45 
 
Hardtraxx Elite

Op filmpjes zag de sfeer er top uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een afsluiter van het jaar was dit zeg. van 14.00 binnenkomst tot einde ging zowel het publiek als de muziek al volgas. beste sfeer die ik in tijden heb meegemaakt. geluid was goed, niet te warm, show was ook prima. topavond op alle fronten. Volgend jaar weer svp.
regain crypsis, e-force, breqz. genieten gewoon. ook duidelijk beter dan de editie van VWAB dit jaar.
dit soort feesten moeten we koesteren want er zijn er niet veel van op dit niveau
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Claro schreef:
Was de temperatuur nu lekker binnen? Omdat ze er zoveel aan doen hoop ik wel eens een positieve reactie hierop te lezen


Zaal 2 was echt veel, veel beter te doen qua temperatuur dan ik had verwacht na de horrorverhalen van Shockerz. Waren bijvoorbeeld ventilatoren opgehangen en die maakten het best aangenaam. Main zou ik niet weten, heb daar na 14:45 niet meer in het publiek gestaan.

Tof feest gehad. Fijn om weer een hoop bekenden te zien (wel minder dan ik had verwacht). Geopend bij Luna & Chain Reaction, inkomen met MiM hitjes is altijd. Klein stukje Frequencerz gehoord, o.a. Wolfpack, toen naar zaal 2 vertrokken en daar alleen nog weggeweest om wat te gaan eten (ja inderdaad tijdens Digital Minds & Riiho en Regain). Jones draaide wel lekker, niet heel bijzonder maar was wel tof. Alphaverb vond ik echt vet, heerlijk om al die AVIO platen weer eens te horen. Prefix & Density was muzikaal best sterk maar kon er voor mijn gevoel niet zo veel mee tot later in de set toen ze bijv Outrageous en Sloopvergunning draaiden. Degos & Re-done draaiden heel dik, werd lekker vlot doorgemixt. Ging stiekem wel een beetje los tijdens Die Slowly, gewoon dikke plaat. Thera & Geck-o was zoals altijd genieten en denk voor mij wel set van de dag met Matt Restless - And It Goes vooral als hoogtepunt. Ongelofelijk hoe goed die kicks doorkwamen waar ik stond. The Geminizers was op zich wel tof qua platenkeuze maar voelde een beetje rommelig, ook één overgang die zo scheef lag dat alle drive er gelijk uit was. The Machine eerste half uur vooral was echt genieten. Ken weinig Sys-X spul maar wat een bommen zaten daar tussen. Leek ook wel alsof er een hele andere The Machine stond dan ik eerder heb zien draaien. Mixwerk was een stuk beter en hij zag er ook veel comfortabeler uit op het podium. Na een kwartier Wavolizer weggegaan want m'n kuiten waren zo erg verzuurd dat ik na elke 20 seconde losgaan 2 minuten stil moest staan om ze rust te geven. En de MC in zaal 2 was inderdaad veel te veel aanwezig. Is bij deze muziek toch helemaal niet nodig man, leek wel alsof-ie dacht dat de mensen voor hem kwamen.

Het geluid over de dag in zaal 2 vond ik heel, heel wisselend. Ging soms opeens harder/zachter en was op sommige plekken ronduit kut. Linksvoor bijvoorbeeld leek het laag grotendeels weg te vallen een groot gedeelte van de dag, terwijl je rechts midden/achterin vrijwel alleen het laag goed kon horen. Binnenkomen ging niet bepaald soepel met die rij. Barren in zaal 2 waren top, lekker snelle service. De WCs in de gang naar zaal 2 mogen volgende keer wel vanaf het begin open. Begin van de dag moest je van zaal 2 helemaal naar de WCs achter de main lopen.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten