Klopt. En aan een kant kan je zitten.wrote:Volgens mij is er een soort van balkon wat om de hele zaal heen gaat en daar zijn wel tribunes dacht ik zowrote:Zijn er tribunes?
Alleen de hoofd zaal
Klopt. En aan een kant kan je zitten.wrote:Volgens mij is er een soort van balkon wat om de hele zaal heen gaat en daar zijn wel tribunes dacht ik zowrote:Zijn er tribunes?
Jou heb ik inderdaad al jaren niet meer gezien, vraag me af of ik je überhaupt nog herken.wrote:Gezellig. Genoeg oude bekende die er rondhuppelen weer.wrote:Kaartje weten te bemachtigen, dus ook maar eens een kijkje komen nemen hier.
Vier jaar geleden dat ik voor het laatst bij een hardstyle evenement geweest ben. Zin in!
Gelukkig hebben we elkaar nog op liquicity gezienwrote:Gezellig. Genoeg oude bekende die er rondhuppelen weer.wrote:Kaartje weten te bemachtigen, dus ook maar eens een kijkje komen nemen hier.
Vier jaar geleden dat ik voor het laatst bij een hardstyle evenement geweest ben. Zin in!
Samsn hakken bij Geminizers?wrote:Dit zal het wel worden:
Low Frequency
Jones
Phuture Noize
Prefix & Density
Degos & Re-Done
Theracords
Warface
Regain
The Geminizers
> eerder naar huis. (en Wavolizer missen)
Op Remi en Delt-A na nog meer mensen aanwezig?wrote:16:30 - 17:30 bij Prefix & Density linksvooraan?wrote:Gaan we sowieso nog ergens een obscure meeting in zaal 2 houden?
Lijkt me fijnwrote:Samsn hakken bij Geminizers?wrote:Dit zal het wel worden:
Low Frequency
Jones
Phuture Noize
Prefix & Density
Degos & Re-Done
Theracords
Warface
Regain
The Geminizers
> eerder naar huis. (en Wavolizer missen)
We hebben verder niemand nodig, toch.wrote:Op Remi en Delt-A na nog meer mensen aanwezig?wrote:16:30 - 17:30 bij Prefix & Density linksvooraan?wrote:Gaan we sowieso nog ergens een obscure meeting in zaal 2 houden?
Ga m'n best doen. Leuk om een x wat gezichten van HT te leren kennenwrote:Op Remi en Delt-A na nog meer mensen aanwezig?wrote:16:30 - 17:30 bij Prefix & Density linksvooraan?wrote:Gaan we sowieso nog ergens een obscure meeting in zaal 2 houden?
Ik kom wel even buurten.wrote:Op Remi en Delt-A na nog meer mensen aanwezig?wrote:16:30 - 17:30 bij Prefix & Density linksvooraan?wrote:Gaan we sowieso nog ergens een obscure meeting in zaal 2 houden?
Hahaha klopt, luister en bezoek ook al jaren geen Hardstyle meer maar hier moest ik bijzijnwrote:Leef jij ook nog? 5 jaar geen post meer geplaatstwrote:Dit wordt vet!
wrote:Ga m'n best doen. Leuk om een x wat gezichten van HT te leren kennenwrote:Op Remi en Delt-A na nog meer mensen aanwezig?
Is dit inmiddels gelukt?wrote:Ik moet nog ruzie maken met onze Parvuz om te kijken of we naar Crypsis of P&D gaan. Hoop hem nog van die laatste te overtuigen... Als dat lukt ben ik wel voorstander van een paar bier links vooraan.
The forces of the universe bend your kneewrote:Gestrekt been erin morgen
wrote:Gestrekt been erin morgen
Confirmed dat jullie Two and a Half Kings draaien dus?wrote:Gestrekt been erin morgen
Parvuz zal wel moetenwrote:Is dit inmiddels gelukt?
Mensen hebben er blijkbaar weinig zin inwrote:Waar blijven de GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME, en 'Morgen is het dan zover..' posts?