Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2023 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kon het enthousiasme van de MC wel waarderen in zaal 2, die ging vanaf het begin al voor goud :lol:

Verder was de warmte goed te doen, in het publiek is het altijd wel warm maar er buiten was het comfortabel/fris dus de hitte werd goed afgevoerd.

En eens met schommelingen in het geluid/veel aan de wandel. We waren zelf ook veel aan het pendelen tussen zaal 1 en 2, en als op je plek waar je een uur geleden nog alles zuiver hoorde het geluid net wat minder door kwam schoven we ook meteen een stuk op naar waar het het beste klonk. Al moet ik zeggen dat het geluid beter was afgesteld dan ik gewend was in de Autotron. Zeker tegen het einde bij Malice stond het zuiver en hard, alleen jammer dat die set zelf dan zo tegen viel.. Paste net niet tussen de rest wmb.

Setjes van de dag Chain Reaction & Luna, Prefix & Density, Degos & Re-Done, Geck-O vs Thera en Warface!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2023 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een toffe dag gehad, zelfs (achteraf) het uurtje in de rij staan vond ik niet erg. MC in zaal 2 had opzich bij tijd en wijlen wel even rustig aan kunnen doen of microfoon even zachter, die was vele malen vervelend zeer aanwezig. Verder echt toffe sets van Adaro (biased), The Machine (hoogtepunt maar biased), E-force, Geck-o en Thera gehoord. PN was ook vet, maar wel een kanttekening; persoonlijk had ik graag tracks gehoord van zijn 2013-14 persiode zoals Runnin’, Wrong Attitude, Phuture Propaganda album etc. Drinken ging ook erg snel, halen ook bij zaal 2 (dronk daar niemand?). Niet te warm gehD waar ik bang voor was na de reacties van shockerz en vwab eerder.

Gewoon hdp feestje gehad. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2023 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ongekend dik feest hoogepunt voor mij was unresolved zijn set :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2023 11:02 
 
Hardtraxxer

Echt van seconde 1 tot het laatste moment met een big smile rond gelopen :thumbsup:.
Dat was lang geleden. Complimenten aan de organisatie voor de temperatuur, was overal prima. Ook nooit echt lang hoeven wachten bij de barren of wc’s.
Hoogtepunt voor mij waren Adaro & Geminizers dit omdat het de meest gevarieerde setjes waren :yay: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2023 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn er al wat tracklijsten bekend?
Heb wel wat vergeten pareltjes gehoord bijvoorbeeld tijdens E-force en Minus is More set maar ik kom niet meer op de track IDs
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2023 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou eigenlijk niet gaan, maar wel wat mensen wegbrengen. Onderweg voor 30eu een ticket op de kop getikt waardoor ik onverwacht toch nog ff (3,5u) geweest ben. Volgende keer maar gewoon een ticket halen want alles wat ik in die tijd gehoord had was mooi. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele toffe dag gehad maar ook wel een beetje 'mweh'-gevoel achteraf bij sommige punten.
Ik vond het zelf wel redelijk druk en rommelig bij vlagen, met name in zaal 1. Daar dan ook weinig gestaan maar ook in zaal 2 vond ik het niet altijd flinks los gaan, of juist veel verkeer heen en weer lopend.

Had van een aantal sets muzikaal ook wat meer verwacht (Prefix & Density) of qua sfeer (Warface en Regain, maar dit had wellicht ook te maken dat het gewoon erg druk was in zaal 1 en je moest zoeken naar een plekje).
Degos die nog een mooie s/o gaf naar Hardtraxx toen Die Slowly gedraaid werd was mooi, The Geminizers vond ik erg tof met een hoog tempo, the Machine had ik geen verwachtingen bij en zou eigenlijk wel gaan maar uiteindelijk een half uurtje blijven hangen want dat klapte er wel op. En de overgang bij Thera en Geck-O naar Zimmersion was echt sick. Heb die van dichtbij nog staan filmen en je ziet Geck-O echt ma-xi-maal genieten hoe Zimmersion ingemixt wordt. Toen ik die later nog aan Geck-O liet zien, begon die gewoon weer te stralen.

Bij de barren en het eten vond ik het overigens goed te doen, kon bij binnenkomst zo doorlopen, wc's waren qua wachttijd best redelijk te doen toen ik op mijn vriendin moest wachten dus dat was allemaal wel prima. Korte broek had ik per ongeluk in de auto laten liggen maar was ook niet nodig achteraf dus dat was allemaal wel in orde.
Hopen op een nieuwe editie in 2024 en dan bij voorkeur qua datum een ander weekend. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 14:44 
 
Hardtraxxer

Het was heel vet! De tijd vloog als een gek voorbij. Zo kijk je er maanden naar uit en zo is het ineens weer voorbij :cool:
Binnenkomen duurde echt tergend lang, waardoor de hoop op binnenkomst vóór Luna & Chain Reaction al snel de prullenbak in kon. Hier nog net het laatste kwartiertje mee kunnen pakken. Frequencers was genieten, net zoals Phuture Noize. Eindelijk eens PN op goed geluid meegemaakt. Crypsis zoals altijd weer knettergoed en niet zo een standaard setje als normaal. Hier wel minder van meegekregen, vooral veel geouwehoerd met bekenden en onbekenden xd
Vanaf Degos & Re-Done in zaal 2 vertoeft de hele dag. Dit was genieten. De sfeer was hier bij vlagen zo mega goed! Thera en Geck-O met de set van de dag. Geminizers ook onvoorstelbaar lekker, met een een erg diverse set (zelfs een aantal early platen :woot: ). Mid intro van DJ Mystery - Type Face :love: :love: :love:
De laatste 45 minuten weer terug naar zaal 1 om maar weer eens gezellig te doen met de rest van de groep waar ik mee was. Had net zo goed in zaal 2 kunnen blijven, wat een k.u.t. set die van Malice en ook het laatste kwartier deed me niks met afgekapte climaxes van nummmers die allemaal al voorbij waren gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 14:47 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
En de overgang bij Thera en Geck-O naar Zimmersion was echt sick. Heb die van dichtbij nog staan filmen en je ziet Geck-O echt ma-xi-maal genieten hoe Zimmersion ingemixt wordt. Toen ik die later nog aan Geck-O liet zien, begon die gewoon weer te stralen.

Laat zien :corn: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zijn er al wat tracklijsten bekend?
Heb wel wat vergeten pareltjes gehoord bijvoorbeeld tijdens E-force en Minus is More set maar ik kom niet meer op de track IDs


Alphaverb:
Tracklist:
01. Alphaverb - Back
02. Alphaverb - Energize
03. Alphaverb - Realization Of A Dream
04. Alphaverb - Controlled Chaos
05. Low-E vs Alter Egosz - W.T.F.
06. Alphaverb ft. Bass Modulators - Give It Up Again
07. Luna & Alphaverb - No Turning Back
08. Tuneboy - Unexpected Skygrowler (Mashup)
09. Alphaverb - Freakout!
10. Alphaverb & The Machine - Chemistry Of Sound
11. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
12. Derb - Derb (Alphaverb's Tricky Edit)
13. Alphaverb - F*ck The Nice Guys
14. Alphaverb - Thunderstyle
15. TNT - Countdown
16. Alphaverb - Stimulate Your Curiousity
17. Alphaverb & Intractable One - Roots of Evil (Edit)
18. The Machine - Mosquito
19. Alphaverb - Substream
20. Alphaverb - Over & Over
21. Alphaverb & Intratcable One - Scary Voices
22. Intractable One - Play The Games (Q-Base Makes the Rules Edit)
23. Alphaverb & The Machine - Smokemachine
24. Josz & Wesz- Mindgame (ft. D-Clear)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik begreep dat Adaro HOTD niet had gedraaid? Hoe dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ik begreep dat Adaro HOTD niet had gedraaid? Hoe dan?


Klopt! Verbaasde me er ook over, aan de andere kant draaide hij wel disruption, oldschool flow, godd remix, murder, everyday, answers en dark universe van zichzelf. Opzich (op answers en everyday na) ook erg leuk geweest om weer even te horen

RTM93 schreef:
Zijn er al wat tracklijsten bekend?
Heb wel wat vergeten pareltjes gehoord bijvoorbeeld tijdens E-force en Minus is More set maar ik kom niet meer op de track IDs


Die van Thera & Geck-o staat nu op Thera’s insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera & Geck-O:

01. Dj Thera & Geck-o - Do The Happy Face (Messiah Intro Edit)
02. Delete - Funk
03. Dj Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
04. Delete & Deetox - Android
05. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
06. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
07. Luna - Unlocked
08. Delete - Formula (2012 Edit)
09. Catatonic Overload - Goddamn
10. Geck-o - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
11. Geck-o - BRING THAT BEAT BACK!!! (Reverse Bass Mix)
12. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
13. Geck-o - Soul Train
14. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
15. Tuneboy - Eins Zwei Telefunken
16. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (CZ 2011 Edit)
17. Noisecontrollers - Macabre (Where Did I Go Wrong Edit)
18. Matt Restless - And It Goes
19. Underworld - Born Slippy (Wildstylez Edit)
20. Vazard - Zimmersion 2.0
21. Phrantic & Blackburn - In Your What
22. Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Delete & Low Profile Remix)
23. K-Traxx - Straight On 2007
24. Phrantic - Road Warrior
25. Donkey Rollers - It's The Santa
26. Dj Thera & Phrantic - Ammunition / Dj Thera ft Yuna-X - Starfleet (Mash-up)
21. Geck-o - 2-1
28. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera s Live Mix)
29. Geck-o - Assquake VIP
30. Delete & Deetox - Fatal
31. Spy-Kore - Pupils
32. Dj Thera - Stash
33. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
34. Genox - Inhuman
35. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
36. Chris One vs Delete - Just Panic It (Dj Thera Mash-up)
37. Donkey Rollers - Der Rammaschine + Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 01:25 
 
Hardtraxx Veteran

Charon_NL schreef:
Duruz schreef:
Ik begreep dat Adaro HOTD niet had gedraaid? Hoe dan?


Klopt! Verbaasde me er ook over, aan de andere kant draaide hij wel disruption, oldschool flow, godd remix, murder, everyday, answers en dark universe van zichzelf. Opzich (op answers en everyday na) ook erg leuk geweest om weer even te horen


Zeker, ook leuk. Maar ongeveer wel de plaat waar hij als 'mister Haunter Of The Dark' mee doorbrak dus wel opvallend dat hij die niet draait. Blijft gruwelijk

RTM93 schreef:
Zijn er al wat tracklijsten bekend?
Heb wel wat vergeten pareltjes gehoord bijvoorbeeld tijdens E-force en Minus is More set maar ik kom niet meer op de track IDs


Ik zag Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix) voorbij komen (Chain Reaction) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Remi schreef:
En de overgang bij Thera en Geck-O naar Zimmersion was echt sick. Heb die van dichtbij nog staan filmen en je ziet Geck-O echt ma-xi-maal genieten hoe Zimmersion ingemixt wordt. Toen ik die later nog aan Geck-O liet zien, begon die gewoon weer te stralen.

Laat zien :corn: :love:


Zal eens kijken of ik zin heb om die komende dagen te uploaden. Was dus:
19. Underworld - Born Slippy (Wildstylez Edit)
20. Vazard - Zimmersion 2.0

Ik pakte nog net het laatste stukje met die kicks van Born Slippy mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Charon_NL schreef:
Duruz schreef:
Ik begreep dat Adaro HOTD niet had gedraaid? Hoe dan?


Klopt! Verbaasde me er ook over, aan de andere kant draaide hij wel disruption, oldschool flow, godd remix, murder, everyday, answers en dark universe van zichzelf. Opzich (op answers en everyday na) ook erg leuk geweest om weer even te horen


Zeker, ook leuk. Maar ongeveer wel de plaat waar hij als 'mister Haunter Of The Dark' mee doorbrak dus wel opvallend dat hij die niet draait. Blijft gruwelijk


Snap ik, is ook mijn favo, aan de andere kant draait hij hem al erg vaak, een keertje niet is geen ramp voor me. PN was ook bekend voor zijn In Pursuit Of Thunder album, is ook weinig van gedraaid … dat steekt mij meer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, alle kerstverplichtingen achter de rug dus ook maar weer eens op ons mooie forum loeren. Binnen komen ging inderdaad niet heel soepel. Behoorlijke drukte bij de controle doordat (in ieder geval bij onze rij) die gozer echt alles open trok wat je bij je had. Achja, uiteindelijk om een uur of 13:15 binnen. Kluisje en munten gingen wel heel vlot.

Eerste paar uur in zaal 1 gespendeerd. Bij de MiM set en die van Frequencerz vond ik het opvallend dat ik best veel nummers niet kende, maar dat komt vooral omdat ik in 2015/2016 een beetje uitgekeken was op hardstyle. Begon in m'n hoofd al weer te zeiken over jaartallen, maar na de set van Phuture Noize kwam ik daar wel op terug. Ondanks dat veel van die platen nog veel nieuwer waren heb ik daar wel echt van genoten. Heerlijke sound en toch ook wel echt klassiekers inmiddels! Conclusie is dat het gewoon afhangt van of je de nummers vet vindt :D Wel tijdens die set op een gegeven moment naar het balkon verhuisd want het was echt pauper druk in de zaal.

Na een klein stukje Crypsis richting zaal 2 getrokken voor P&D. Nog wel ff linksvoor geloerd en een paar pilsjes genuttigd, maar als je geen enkele kop van hier kent dan is het lastig om de borrel te vinden blijkbaar xd In Mitch en Grim nog een paar HT'ers gespot uiteindelijk, zij het op andere plekken. Uiteindelijk de meeste tijd in zaal 2 rechts(vooraan) gespendeerd. Vooral genoten van D&R en The Machine. P&D, Thera&Geck-O en The Geminizers ook wel nice. Digital Mindz & Riiho kon ik echt geen klap mee, maar daar ook maar een half uurtje van meegemaakt ong. Na een kwartiertje Wavolizer ook maar naar huis getrokken, lekker op tijd naar bed.

Tijdens de set van Warface op het balkon ff wat gegeten. Moet zeggen dat ik het wel chill vond zo daar boven. Voor mijn gevoel veel minder lange rijen dan bij VWAB edities. Kan ook aan de tijdstippen liggen dat ik eten ging halen natuurlijk. Al met al een mooie dag gehad! Volgende keer zeker wel weer aanwezig!

Charon_NL schreef:
Drinken ging ook erg snel, halen ook bij zaal 2 (dronk daar niemand?).


Keal, ik heb die tap zo'n beetje leeg gedronken daar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Nog wel ff linksvoor geloerd en een paar pilsjes genuttigd, maar als je geen enkele kop van hier kent dan is het lastig om de borrel te vinden blijkbaar

Ik zag vanmorgen pas je post over je shirt wat je aan had. Ik heb je zaterdag wel voorbij zien komen blijkt achteraf, maar had 's ochtends hier niet meer gelezen dus wist niet dat jij het was. Goede reden om nog eens te komen buurten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Charon_NL schreef:
Duruz schreef:
Charon_NL schreef:
Klopt! Verbaasde me er ook over, aan de andere kant draaide hij wel disruption, oldschool flow, godd remix, murder, everyday, answers en dark universe van zichzelf. Opzich (op answers en everyday na) ook erg leuk geweest om weer even te horen


Zeker, ook leuk. Maar ongeveer wel de plaat waar hij als 'mister Haunter Of The Dark' mee doorbrak dus wel opvallend dat hij die niet draait. Blijft gruwelijk


Snap ik, is ook mijn favo, aan de andere kant draait hij hem al erg vaak, een keertje niet is geen ramp voor me. PN was ook bekend voor zijn In Pursuit Of Thunder album, is ook weinig van gedraaid … dat steekt mij meer. ^^


Zo ja, dat is ook een tegenvaller (maar je zou eig platen van nog eerder moeten verwachten op zo'n feest).. Wss staat hij daar zelf niet meer zo achter. Adaro kan HOTD mss ook niet meer horen :P maar toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Nog wel ff linksvoor geloerd en een paar pilsjes genuttigd, maar als je geen enkele kop van hier kent dan is het lastig om de borrel te vinden blijkbaar


Haha, dat had ik ook inderdaad. In het begin jou samen met Parvuz even tegen gekomen en voor de rest niemand gezien, op Remi na dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het compleet vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Goede reden om nog eens te komen buurten. ;)


Komt vast goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: verkeerde topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Binnen komen ging inderdaad niet heel soepel. Behoorlijke drukte bij de controle doordat (in ieder geval bij onze rij) die gozer echt alles open trok wat je bij je had.


Wen hier maar aan bij alle grootschalige events zolang het dreigingsniveau verhoogd is, dit moet dus van de veiligheidsregio's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2024 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

19 Oktober dit jaar weer een nieuwe editie, en ook een exclusieve artiest. Zou het dan toch eindelijk een radical zijn :yes:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten