Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GerstaHS schreef:
Het Qlimax-anthem wordt toch altijd in de 'saturday endshow' bekend gemaakt, of heb ik dat mis? ^^


Niet altijd, vorig jaar was dat echter wel het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 21:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
GerstaHS schreef:
Het Qlimax-anthem wordt toch altijd in de 'saturday endshow' bekend gemaakt, of heb ik dat mis? ^^


Niet altijd, vorig jaar was dat echter wel het geval.

Oké, over 1½ uur weten we het..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar niet dus. Wel nieuw track, of ik ken hem nog nie...kan ook natuurlijk. (vocals, Rebels at Night?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sefa in endshow, geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 23:20 
 
Hardtraxxer

NightFly013 schreef:
Dit jaar niet dus. Wel nieuw track, of ik ken hem nog nie...kan ook natuurlijk. (vocals, Rebels at Night?)


Werd ook gedraaid als opener op the gathering bij b-front vs phuture noize. Ik denk een phuture noize track of collab van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Sefa in endshow, geweldig :lol:


Zal me echt helemaal niks verbazen als hij Qlimax af mag sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front met symphonic feedback titan remix haha wat een held
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
makrooy schreef:
Sefa in endshow, geweldig :lol:


Zal me echt helemaal niks verbazen als hij Qlimax af mag sluiten.


Als ze dat doen zou je Rebelion ook op Qlimax kunnen zetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 08:17 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Scotty018 schreef:
makrooy schreef:
Sefa in endshow, geweldig :lol:


Zal me echt helemaal niks verbazen als hij Qlimax af mag sluiten.


Als ze dat doen zou je Rebelion ook op Qlimax kunnen zetten..

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Vandaag met de decibel-heimwee besloten dat ik toch ook maar naar Mysteryland ga.

Direct maar een weekend want yolo :x


Volgens mij heb ik jou gisteren gesproken bij de Thunderdome & Q-Dance stage. Iemand had in ieder geval precies hetzelfde verhaal :lol: .

Verder heel best vermaakt hier. Door de regen veel bij de Thunderdome gestaan, wat tijdens de setjes van met name Stunned Guys en Promo absoluut geen straf was, al die millennium platen :love: .
B-Front zette ook ff een dijk van een set neer, met World Outside en Symphonic Feedback remix als hoogtepunten. SZP daarna ook dikke prima, wat gaat die edit van Bass Train belachelijk lomp live zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phuture noize vervangt Noisecontrollers vanavond i.v.m. ziekte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
There won't be a complete livestream of Q-dance x Mysteryland day 2, but we will share the livesets of Psyko Punkz, Headhunterz and Frequencerz on the Q-dance Facebook page today.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Livesets van gister ook moeilijk te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 22:11 
 
Hardtraxxer

Zeer fijn dagje op zaterdag gehad. Was voor ons de eerste keer ML.Het terrein is een mooie locatie met allerlei paden, water, bomen en bloemen. Er zit ook een nadeel aan doordat het als het ware opgesplitst is in twee gedeeltes en je over de brug moet om van het een naar het andere gedeelte te komen zijn de loopafstanden fors. Als je alles wil bekijken is een dag gaan eigenlijk te weinig, want er is echt zoveel te zien. We zijn dan ook alleen op het gedeelte geweest waar de stage van q-dance, thunderdome, trance energy etc stond, anders ben je echt te veel tijd kwijt met lopen.

We zijn begonnen bij Cyber en Andy Svge. Ze draaiden beiden prima en ik vond het opvallend hoe goed de sfeer al was. Was tof om te zien! Stage van q-dance zag er overigens ook erg goed uit! Toen zijn we naar Rank 1 en.Cosmic gate gegaan. Hierdoor een paar buien ontweken ^^ ... Rank 1 was een rustig setje met weinig tempo, maar er kwamen een aantal bekende klassiekers voorbij. Cosmic gate voerde het tempo op en draaiden echt heerlijk. Om 17.00 naar promo gegaan. Wat was dat genieten! Al die Millenium platen die voorbij kwamen :worship: . Het waren allemaal toppers die voorbij kwamen en op het laatst nog even the Playah - Walking the line erop knallen! Jaren geleden nog naar een feest van hem geweest in de HMH en de herinneringen kwamen weer terug. Ik blijf enorm fan van de stijl van toen. Nog twee liefhebbers ontmoet die goed losgingen en ook aan het genieten waren, mooi om te zien :thumbsup: . Een van die jongens baalde er zo van dat the Playah geen millenium draaide en ging vragen of hij verzoeknummers mocht doorgeven. Werd helaas niet op ingegaan :D
Tijdens the Playah weggegaan, niet echt ons ding en richting de stage van Q-dance gegaan voor Wildstylez, Atmozfears, B-Front, SZP.
B-Front was weer ouderwets genieten. Vooraan een leuke groep jongens en meiden ontmoet die net zo enthousiast waren als ik over B-front en goed losgegaan. SZP was ook heel goed!

Ik vond het echt een leuke dag. Het publiek vond ik ook anders dan op andere feesten. Iedereen was in een goede bui, aan het genieten, vriendelijk, in voor een praatje. Ook niemand echt compleet van de kaart zien zijn. De mensen die wat op hadden zaten er lekker in, maar dat was goed voor de sfeer.
Het kost wat, aar dan heb je in mijn ogen ook wat. We gaan volgend jaar zeker weer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 01:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net terug van de zondag editie van mysteryland. Waren er al vroeg, eerst terrein beetje verkend. Grotendeels zelfde als vorig jaar overigens! Blijft een perfecte locatie voor een festival als dit. Met alle paadjes etc.

Vervolgens in de middag en begin avond bij Thunderdome stage gestaan. Gewoon lekker knallen. Eerst beginnen met early en tempo steeds meer opvoeren. Lekkere (vergeten) nummertjes gehoord. Was dan ook prima te doen. Eventjes werkte de apparatuur niet mee bij Mad Dog. Dit werd echter goed en snel opgelost. Iedereen ging ook lekker los.

Om 8 uur naar Q-dance stage gegaan. Man wat een dikke stage! Echt hulde voor Q-Dance voor dit weer hele vette design. Vooral waneer het donker was. Gruwelijk!

Aangenaam verrast dat PN om 8 uur ging draaien. Keiharde regen, maar Wát een sfeer! Lekker setje met heerlijke plaatjes. Het had wel wat in keiharde regen met allemaal liefhebbers knallen. Daarna headhunterz die ook goed draaide. Afgeloten met frequencerz en een prima endshow! Ookal regende het. Hulde voor laatste nummer “we are the future” . Aardig wat kippevel toen!

Sfeer overal heel goed en volgend jaar weer eeen zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 13:15 
 
Hardtraxxer

Gisteren weer prima vermaakt op ons jaarlijkse uitstapje naar Mysteryland. Ondanks het weer, toch prima vermaakt.

We waren op tijd binnen en begonnen met een rondje over het terrein. En zoals eerder vermeld: wat een gave locatie, maar wat zit alles ver uit elkaar. Even snel een setje ergens anders meepikken zit er dus niet gauw in.

Tot een uur of 8 ’s avonds bij meerdere stages gestaan, zoals: Hardwell, Vunzige Deuntjes en Thunderdome. Daarna Phuture Noize meegepakt op de Q-Dance en daar tot het eind gebleven.

Phuture Noize was echt vet, Headhunterz had de sfeer er ook goed inzitten en Frequencerz stelt nooit teleur.

Volgend jaar sowieso weer aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was Phuture Noize dik zeg! Wat een platen kwamen er voorbij en wat hing er een topsfeer in de regen! Kippenvel! Kreeg bij aankomst op het terrein een belletje van een maat van me en die zei dat Phuture Noize draaide ipv Noisecontrollers. Beter kon niet :loving:

De rest van de dag heb ik vooral bij de Barong stage gestaan voor Moksi en Yellow Claw. Maar ook de setjes meegemaakt van Dolf en Aazar & Cesqeaux. Draaiden leuk, sfeer zat er ook goed in. Ook nog bij Cocoon geweest tijdens ROD. Uiteindelijk afgesloten bij Frequencerz, die mij nooit teleurstellen. Ook hulde aan Qdance voor het dikke stagedesign. De stage was echt vet in de avond. Tijdens de endshow regende het nog steeds, maar vond dit wel wat hebben. Ook het effect van de lasers en lichten kwam beter tot zijn recht naar mijn idee. Ook +1 voor het draaien van We Are The Future icm met vuurwerk en lichten :worship:

Volgend jaar zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas kon ik er niet zijn op zondag vanwege een vervelende nek blessure opgelopen na Decibel :/
Kaartje dus moeten verkopen :( Wel weer wat gemist zo op de streams / socials te zien :D

Wat ik me afvroeg, iemand zaterdag nog naar Trance Energy tent geweest in de Big Top?
Zag een stukje Cosmic Gate en dat klonk wel lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Wat was Phuture Noize dik zeg! Wat een platen kwamen er voorbij en wat hing er een topsfeer in de regen! Kippenvel!!


Precies! Dit setje ga ik niet snel meet vergeten! Lekkere nummers en wat een lekker sfeertje! Ondanks dat het echt met bakken uit de lucht viel. Ik keek om me heen en genoot echt! Wauw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een weekend Mysteryland geweest, omdat ik ook eens wat anders wilde dan alleen maar hardstyle en hardcore. Uiteindelijk is het niet gelukt om heel veel stages te bezoeken omdat het weer niet echt meezat het hele weekend.

Vrijdag is het om 8 uur begonnen te plensen, en dat is zo doorgegaan tot 7 uur 's morgens. Van de vrijdag dus amper iets meegekregen omdat ik weer snel terug naar mijn tent ben gegaan.

Voor de zaterdag hadden ze in eerste instantie echt ruk weer gemeld maar dit viel achteraf reuze mee. De meeste buien vielen toen ik nog op de camping zat, en ben vrij snel richting Trance Energy stage gelopen dus toen ook niet meer veel meegekregen van de buien. Hier heerlijke setjes gehoord van Rank 1 en Cosmic Gate. Psytrance kan ik dan weer niet veel mee, kippenvel melodie gevolgd door een anti. :/ Deze dag afgesloten bij de Q-Dance met Atmozfears, B-Front en SZP. Met het teruglopen naar de camping natuurlijk de onvermijdelijke hagelbui waardoor ik weer zeiknat was.

Op zondag gelukkig droog gehouden tot het begin van de avond. Begonnen bij Geck-O waar op het moment dat ik daar aankwam welgeteld een dame al haar dansjes aan het doen was. Voor Galantis en Sam Feldt even een kijkje genomen bij de Mainstage die er overigens wel heel karig uitzag. Ook deze dag afgesloten bij de Q-stage met Phuture Noize, Headhunterz en Frequencerz. Bij Phuture Noize nog flink los kunnen gaan maar daarna was de pijp echt leeg. En ja, het regende helaas alweer. Had het zelf toch liever droog gehad maar goed, daar is nou eenmaal niks aan te doen. Uiteindelijk me prima kunnen vermaken ondanks het weer, maar volgend jaar graag een zonnetje met een iets hogere temperatuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 19:45 
 
Hardtraxx Newbie

Ook maar eens een dagje naar Mysteryland gegaan, vooral vanwege de goede line up op Zondag. Op zich een mooi terrein, maar de stages zijn wat mij betreft wel echt ondermaats voor de ticketprijs. Vooral de mainstage, dat waren vooral stijgers met wat doeken? Dat doet een festival als 7th Sunday toch stukken beter wat mij betreft. Ook de sfeer was ver te zoeken op de main, dus uiteindelijk veel op Q-dance en in de Revealed tent geweest, wat wel weer genieten was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3e jaar weekendje Mysteryland gehad, en voor het 3e jaar op rij weer een prima feest gehad. Van vrijdag niet veel meegekregen. Eventjes bij Luna gekeken, die wel begon met wat leuke classics maar tegen het einde een nogal commerciele set begon te draaien. Vervolgens wilde ik naar buiten lopen, maar was het mega hard aan het regenen. Dit verpeste voor mij de sfeer toch wel enorm, omdat ik er niet helemaal rekening mee had gehouden. Besloten om na Luna lekker te gaan pitten dus.

Zaterdag was het weer ook weer bagger, maar deze keer had ik mezelf er vooral mentaal op voorbereid, waardoor het allemaal wel meeviel. Netsky draaide echt de set van het weekend naar mijn mening, en vervolgens ging ik heel erg enthousiast naar Kryder toe, om er vervolgens achter te komen dat hij een halfuur eerder stopte?! Beetje jammer...
B-Front draaide een heerlijke set, alleen vond het geluid er niet echt goed doorheen komen (en ik stond echt vooraan). SZP begon met hun collab met Phuture Noize, The Fallen, wat heel fijn was, de rest van de set was echt zaaddodend, maar we wilden een goed plekje op de piramide voor de eindshow, die echt fantastisch was.

Zondag begonnen bij Geck-O, draaide echt heel lekker. Wilde die dag eigenlijk al rond 4 uur naar huis omdat ik echt kapot was, en omdat ik het eigenlijk wel een beetje gezien had, maar toen kwam het nieuws dat Phuture Noize de zieke Noisecontrollers ging vervangen dus besloten om toch te blijven, want ja... Phuture Noize :love: (Niks tegen Noisecontrollers trouwens, alleen PN is echt mijn favorietje). Na dit nieuws bij Hardwell gestaan in zijn eigen stage. Wat een ongekend zieke sfeer. Draaide ook een dikke prima set. Lang geleden dat ik zo van Progressive House/Big Room heb genoten zeg!
Hierna bietje rond gedwaald om vervolgens het laatste beetje energie eruit te gooien bij Phuture Noize. Draaide zoals altijd weer heerlijk, alleen miste ik helaas wel Lost in the Moment en We Are the Future. Ook de sfeer ontbrak enorm, het voelde echt alsof ik de enige was die volledig uit z'n plaat ging en de nummers kende. Na Phuture Noize lekker naar huis gegaan, en gedouched voor het leven.

Zoals ik al zei, echt een prima weekend gehad hier, alleen omdat er in 3 jaar niet echt veel veranderd is op Mysteryland, zal ik er volgend jaar niet staan. Heb het na 3 jaar opzich wel gezien.
De organisatie zat trouwens zoals verwacht weer perfect in elkaar. Niks op aan te merken!

++++ Sfeer bij Hardwell, de Q-Dance stage
++ Netsky, Phuture Noize, de organisatie
+ B-Front
+/- Kryder
- De sfeer op de Qdance
- het weer (ook al mocht dat de pret niet drukken natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Wat was Phuture Noize dik zeg! Wat een platen kwamen er voorbij en wat hing er een topsfeer in de regen! Kippenvel!


Waar stond jij dan? Ik stond een beetje linksvoor en daar was de sfeer ver te zoeken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 21:45 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Helaas kon ik er niet zijn op zondag vanwege een vervelende nek blessure opgelopen na Decibel :/
Kaartje dus moeten verkopen :( Wel weer wat gemist zo op de streams / socials te zien :D

Wat ik me afvroeg, iemand zaterdag nog naar Trance Energy tent geweest in de Big Top?
Zag een stukje Cosmic Gate en dat klonk wel lekker :$


Ik ben naar Rank 1 en Cosmic Gate geweest. Ik heb o.a een kaartje gekocht omdat er een trance stage was en het stelde me niet teleur. Ik had gehoopt dat Cosmic Gate meer ouder spul zou draaien, maar dat bleef vrij beperkt. Ze hebben +/- 2 oudere nummers gedraait. Maar het was buiten dat om een heerlijke set. Vond het ook goed om te zien dat de tent de hele dag door goed bezocht werd, er is blijkbaar nog genoeg animo voor dit soort stages op een festival als Mysteryland. Hopelijk komt het volgend jaar weer terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Looike schreef:
PEPii schreef:
Wat was Phuture Noize dik zeg! Wat een platen kwamen er voorbij en wat hing er een topsfeer in de regen! Kippenvel!


Waar stond jij dan? Ik stond een beetje linksvoor en daar was de sfeer ver te zoeken...


Ik stond redelijk in het midden. Stonden voor mij wat gozers die de nummers goed kende en helemaal los gingen. Dus voor mij voelde het alsof de sfeer er goed in zat haha.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten