Buswrote:Iemand die toevallig de zondag met de auto gaat en vanuit het Oosten vertrekt én nog 2 plekken over heeft?![]()
Of anders tips?
- –
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
17 graden is wel echt heel weinig. Kom net uit Kroatië waar het 34 was, gewoon de helft minderwrote:Weersvoorspelling ziet er niet geweldig uit helaas![]()
Het is weer zo'n situatie als voorheen, mooi weer met Decibel en minder met Mysteryland
J
Hardtraxxer
277 posts member since 2015
last seen 23 days ago
Nog niet zo best inderdaad, maar er is nog niet zoveel over te zeggen. Pas 2-3 dagen van tevoren is er met een redelijk grote betrouwbaarheid (95%) iets over het weer te zeggen. Vaak genoeg meegemaakt dat het in de loop van de week bijtrok en op de dag zelf echt prima was.wrote:Weersvoorspelling ziet er niet geweldig uit helaas![]()
Het is weer zo'n situatie als voorheen, mooi weer met Decibel en minder met Mysteryland
Als het uiteindelijk zo een weer is als op de Defqon zaterdag dit jaar, hoor je mij niet klagen. 20 graden, een beetje het zonnetje dat door wilt breken. Nu ziet het er vrij deprimerend uit. 
En het lijkt alsmaar erger te worden...wrote:Nu ziet het er vrij deprimerend uit.
Helaas wel voor de mensen die gaanwrote:En het lijkt alsmaar erger te worden...wrote:Nu ziet het er vrij deprimerend uit.De zaterdag helemaal
Op Ticketswap wordt het smoezenboek weer vol open getrokken
- wegens ziekte, wegens ziekenhuisopname, wegens vakantie, wegens oppassen, wegens geen vervoer, have fun het beloofd weer een topfeest te worden, wegens vroege druivenoogst in frankrijk
Alles komt voorbij haha
wrote:wegens vroege druivenoogst in frankrijk
Haha zou me niets verbazen wanneer de verkoper een HT member iswrote:wrote:wegens vroege druivenoogst in frankrijkVan diegene zou ik het kaartje dus kopen!
Trouwens een tip voor mensen die met de trein willen/gaan:
https://www.ns.nl/producten/s/zomertoer
€ 29,00 retourtje voor 2 personen dus 14,50 pp
https://www.ns.nl/producten/s/zomertoer
€ 29,00 retourtje voor 2 personen dus 14,50 pp
Vandaag met de decibel-heimwee besloten dat ik toch ook maar naar Mysteryland ga.
Direct maar een weekend want yolo
Direct maar een weekend want yolo
Als het weer je niet zoveel uitmaakt heb je heeel goedkoop een weekendticketwrote:Direct maar een weekend want yolo
Ik heb nu weekend+camping voor 85 euro gefixt. Had waarschijnlijk vandaag nog wel goedkoper gekund, maar dit scheelt al flink wat geld en moest m'n impulsieve idee even vastleggen voor ik verstandig werd en toch maar niet ging.wrote:Als het weer je niet zoveel uitmaakt heb je heeel goedkoop een weekendticketwrote:Direct maar een weekend want yolo
Het weer wordt inderdaad vrij kak zaterdag, maar heb defqon 2011, CRAFT en decibel 2015 en q-base 2013 ook overleefd, dan stelt dit niet zoveel voor
De goedkoopste is nu nog een tientje duurder dan wat jij ervoor hebt betaald dus ik denk dat je wel goed zitwrote:Ik heb nu weekend+camping voor 85 euro gefixt. Had waarschijnlijk vandaag nog wel goedkoper gekund, maar dit scheelt al flink wat geld en moest m'n impulsieve idee even vastleggen voor ik verstandig werd en toch maar niet ging.
Het weer wordt inderdaad vrij kak zaterdag, maar heb defqon 2011, CRAFT en decibel 2015 en q-base 2013 ook overleefd, dan stelt dit niet zoveel voor
En jep hier ook dus dis weekend wordt een eitje
aan de livestream te zien valt het weer nog best mee daar 
Nu wel weer gelukkig. Zijn vanmiddag toch een paar flinke buien gevallen.wrote:aan de livestream te zien valt het weer nog best mee daar
Gelukkig doet de stream t weer redelijk. T was eerder continue met haperingen
ze zijn na ruthless gestopt met streamen op youtube. Wellicht dat dat scheelde....
Nu de Mystery set van Wildstylez. Zo geheimzinnig dat we alleen ANDY SVGE zien

Nu de Mystery set van Wildstylez. Zo geheimzinnig dat we alleen ANDY SVGE zien
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Vroege druivenoogst

Codeblack werd ook gestreamt. Op facebook iig.wrote:ze zijn na ruthless gestopt met streamen op youtube. Wellicht dat dat scheelde....
Nu de Mystery set van Wildstylez. Zo geheimzinnig dat we alleen ANDY SVGE zien![]()
Geen Wildstylez idd
Je zult er maar naar toe moetenwrote:Vroege druivenoogst![]()
![]()
Hardwell als guest surprise bij wsz als 'mystery'?
B
Hardtraxxer
134 posts member since 2018
last seen Oct 2025
wrote:Wildstylez' mysteryguest is Hardwell. Vet! Al had ik stiekem gehoopt dat 'ie op een Qlimax zou staan. Dit is alleen iets logischer
edit: iemand was me voor ke sorry
ik zie nog steeds andy op de livesteam... terwijl wildstylez nu draait... mensen tips ?
Vet voor Hardwell!
Hopelijk komt t wel op youtube van Q dance.
Ze zouden het wel streamen zo haddden ze gemeld
Hopelijk komt t wel op youtube van Q dance.
Ze zouden het wel streamen zo haddden ze gemeld
wildstylez nog ff op de stream nu (iig via Facebook)wrote:wrote:Wildstylez' mysteryguest is Hardwell. Vet! Al had ik stiekem gehoopt dat 'ie op een Qlimax zou staan. Dit is alleen iets logischer
edit: iemand was me voor ke sorry
ik zie nog steeds andy op de livesteam... terwijl wildstylez nu draait... mensen tips ?
B
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2018
last seen Apr 2021
Nu de Beatfront. Helaas wil de stream bij mij niet echt lekker lopen....