Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cosmic Gate krijg je wel altijd die Explo remix. Echt eeuwig zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

HB1992 schreef:
PEPii schreef:
Wat was Phuture Noize dik zeg! Wat een platen kwamen er voorbij en wat hing er een topsfeer in de regen! Kippenvel!!


Precies! Dit setje ga ik niet snel meet vergeten! Lekkere nummers en wat een lekker sfeertje! Ondanks dat het echt met bakken uit de lucht viel. Ik keek om me heen en genoot echt! Wauw!


Met bakken? Dat viel toch wel mee dacht ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Looike schreef:
PEPii schreef:
Wat was Phuture Noize dik zeg! Wat een platen kwamen er voorbij en wat hing er een topsfeer in de regen! Kippenvel!


Waar stond jij dan? Ik stond een beetje linksvoor en daar was de sfeer ver te zoeken...


Stond zelf linksachterin helemaal, daar ging iedereen best aardig los maar niemand kende de nummers geloof ik. Vond de sfeer bij Headhunterz daarna een stuk beter, maar kan ook komen doordat er toen nog meer pils in zat.

Vond trouwens bij geen één stage de sfeer echt top. Je merkt echt dat er weinig 'diehard' muziekliefhebbers zijn op Mysteryland, maar vooral mensen die een leuk festivalletje willen bezoeken.
En zoals hierboven genoemd helpen de ontezttend karige stages voor deze ticketprijs ook niet echt mee (Q-stage en Revealed uitgezonderd). Thunderdome stage was al helemaal belachelijk, vind ook dat ze dat in een tent moeten doen omdat je anders nooit die hele aparte sfeer van Thunderdome krijgt imo.

Tijdens Sound Rush was naar mijn idee nog het meeste sfeer (of ik ben te verwend geworden door Decibel vorige week). De llichtshow op de Q-stage was echter wel retegeil met die regen erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Thunderdome stage was al helemaal belachelijk, vind ook dat ze dat in een tent moeten doen omdat je anders nooit die hele aparte sfeer van Thunderdome krijgt imo.

Tonderdom heeft altijd een aparte sweer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
hurricane schreef:
Helaas kon ik er niet zijn op zondag vanwege een vervelende nek blessure opgelopen na Decibel :/
Kaartje dus moeten verkopen :( Wel weer wat gemist zo op de streams / socials te zien :D

Wat ik me afvroeg, iemand zaterdag nog naar Trance Energy tent geweest in de Big Top?
Zag een stukje Cosmic Gate en dat klonk wel lekker :$


Ik ben naar Rank 1 en Cosmic Gate geweest. Ik heb o.a een kaartje gekocht omdat er een trance stage was en het stelde me niet teleur. Ik had gehoopt dat Cosmic Gate meer ouder spul zou draaien, maar dat bleef vrij beperkt. Ze hebben +/- 2 oudere nummers gedraait. Maar het was buiten dat om een heerlijke set. Vond het ook goed om te zien dat de tent de hele dag door goed bezocht werd, er is blijkbaar nog genoeg animo voor dit soort stages op een festival als Mysteryland. Hopelijk komt het volgend jaar weer terug!

Draaiden CG toevallig wel The Truth en Firewire? Bitte Ein Beat cd jeugd herinneringen xd
Wat ik in de filmpjes zag was de tent idd goed gevuld, hopelijk niet alleen door de regen.
Maar een echt goede set van CG of R1 is goud waard :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tonderdom heeft altijd een aparte sweer.

Exact
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij PN was eigenlijk eerste echte moment dat hard ging regenen! Daarvoor had het nauwelijks geregend! Het voelde althans alsof het met bakken uit de lucht kwam eventjes. Iemand een setlist van headhunterz? Zaten ook wat “oudere” platen in voor mijn gevoel.

Sound of the thunder etc. Wie vult mij aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Looike schreef:
PEPii schreef:
Wat was Phuture Noize dik zeg! Wat een platen kwamen er voorbij en wat hing er een topsfeer in de regen! Kippenvel!


Waar stond jij dan? Ik stond een beetje linksvoor en daar was de sfeer ver te zoeken...


Ik stond redelijk in het midden. Stonden voor mij wat gozers die de nummers goed kende en helemaal los gingen. Dus voor mij voelde het alsof de sfeer er goed in zat haha.


Hmm... Dan heb ik gewoon op de verkeerde plek gestaan. Ook tijdens de bekendere nummers (Paradox, Fire, Qapital anthem) hoorde ik niemand meeschreeuwen... Vond ik een beetje jammer, maar vooralsnog prima vermaakt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 14:29 
 
Hardtraxxer

HB1992 schreef:
Bij PN was eigenlijk eerste echte moment dat hard ging regenen! Daarvoor had het nauwelijks geregend! Het voelde althans alsof het met bakken uit de lucht kwam eventjes. Iemand een setlist van headhunterz? Zaten ook wat “oudere” platen in voor mijn gevoel.

Sound of the thunder etc. Wie vult mij aan?


https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 08-26.html

Volgens mij draaide hij ook nog Proppy and Heady - summer of hardstyle ( hhz welcome back edit), Our church, Destiny, P1 - Life on. De rest weet ik niet meer.

Edit: hoe kan ik hem vergeten, de "Sacrifice remix" van Max Enforcer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bizar bij hoeveel mensen iets is gejat dat weekend :surrender:

Als je naar het FB event gaat en dan naar discussie.. Echt niet normaal hoeveel berichten daarover op staan.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag kwam een homo met groen haar langs me lopen, grijpt me ineens vol in mn kloten. Kijkt me vervolgens aan met een blik 'ik ga je zo keihard in je kont neuken'.

Hier ben ik nog niet van hersteld.

Zondag 300 zonnebloemen in me gezicht gekregen tijdens Sam Feldt, waardoor ik niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk ben toegetakeld na dit weekend.

Verder wel gratis bier op de zondag bij de VIP gehad van bekende en kennissen. Marc nog ff bedankt dat ik gratis de vip stage op mocht de zaterdag bij de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Hmm... Dan heb ik gewoon op de verkeerde plek gestaan. Ook tijdens de bekendere nummers (Paradox, Fire, Qapital anthem) hoorde ik niemand meeschreeuwen... Vond ik een beetje jammer, maar vooralsnog prima vermaakt haha


Maar ik snap opzich wel wat je bedoelt hoor. Als ik de sfeer vergeleek met zijn set op Defqon bijvoorbeeld, daar was de sfeer tienmaal zo vet. Dat kwam mede omdat de hele tent de nummers kende. Bij Mysteryland heb je gewoon te maken met mensen die een kijkje komen nemen bij de Q stage en de nummers niet kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 16:44 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Jawel schreef:
hurricane schreef:
Helaas kon ik er niet zijn op zondag vanwege een vervelende nek blessure opgelopen na Decibel :/
Kaartje dus moeten verkopen :( Wel weer wat gemist zo op de streams / socials te zien :D

Wat ik me afvroeg, iemand zaterdag nog naar Trance Energy tent geweest in de Big Top?
Zag een stukje Cosmic Gate en dat klonk wel lekker :$


Ik ben naar Rank 1 en Cosmic Gate geweest. Ik heb o.a een kaartje gekocht omdat er een trance stage was en het stelde me niet teleur. Ik had gehoopt dat Cosmic Gate meer ouder spul zou draaien, maar dat bleef vrij beperkt. Ze hebben +/- 2 oudere nummers gedraait. Maar het was buiten dat om een heerlijke set. Vond het ook goed om te zien dat de tent de hele dag door goed bezocht werd, er is blijkbaar nog genoeg animo voor dit soort stages op een festival als Mysteryland. Hopelijk komt het volgend jaar weer terug!

Draaiden CG toevallig wel The Truth en Firewire? Bitte Ein Beat cd jeugd herinneringen xd
Wat ik in de filmpjes zag was de tent idd goed gevuld, hopelijk niet alleen door de regen.
Maar een echt goede set van CG of R1 is goud waard :$




Dit is een deel van de set. Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Zaterdag kwam een homo met groen haar langs me lopen, grijpt me ineens vol in mn kloten. Kijkt me vervolgens aan met een blik 'ik ga je zo keihard in je kont neuken'.

Hier ben ik nog niet van hersteld.


What the actual fuck, ik denk dat wij dezelfde persoon zijn tegen gekomen, want een homo met groen haar streelde mij over m'n gezicht tijdens t voorbij komen met zo'n zelfde blik in z'n ogen :sick:

Achteraf gezien viel dat van mij dus nog enigszins mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 19:07 
 
Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Paultheone schreef:
Zaterdag kwam een homo met groen haar langs me lopen, grijpt me ineens vol in mn kloten. Kijkt me vervolgens aan met een blik 'ik ga je zo keihard in je kont neuken'.

Hier ben ik nog niet van hersteld.


What the actual fuck, ik denk dat wij dezelfde persoon zijn tegen gekomen, want een homo met groen haar streelde mij over m'n gezicht tijdens t voorbij komen met zo'n zelfde blik in z'n ogen :sick:

Achteraf gezien viel dat van mij dus nog enigszins mee :lol:

Jezus wat geil dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 22:24 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Uberhout schreef:
Paultheone schreef:
Zaterdag kwam een homo met groen haar langs me lopen, grijpt me ineens vol in mn kloten. Kijkt me vervolgens aan met een blik 'ik ga je zo keihard in je kont neuken'.

Hier ben ik nog niet van hersteld.


What the actual fuck, ik denk dat wij dezelfde persoon zijn tegen gekomen, want een homo met groen haar streelde mij over m'n gezicht tijdens t voorbij komen met zo'n zelfde blik in z'n ogen :sick:

Achteraf gezien viel dat van mij dus nog enigszins mee :lol:

Jezus wat geil dit


:lol:

Dan moeten er wel ontzettend knappe mannen op hardtraxx zitten. Dit kan geen toeval meer zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf. Effe serieus, zo'n gast ram je toch meteen voor z'n bek als 'ie zoiets flikt als dat 'ie aan je zak gaat zitten? Dit is gewoon aanranding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als Millard Fillmore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Klinkt als Millard Fillmore.

Afbeelding
Was dit hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 07:47 
 
Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
RTM93 schreef:
Klinkt als Millard Fillmore.

Afbeelding
Was dit hem?

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 08:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Wtf. Effe serieus, zo'n gast ram je toch meteen voor z'n bek als 'ie zoiets flikt als dat 'ie aan je zak gaat zitten? Dit is gewoon aanranding.


die flikkers motten met hun poten van me af blijveh!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zondag 300 zonnebloemen in me gezicht gekregen tijdens Sam Feldt, waardoor ik niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk ben toegetakeld na dit weekend.

Ik zou echt moeilijk graag deze eens horen maar op Tomorrowland kon hij helaas niet draaien:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 10:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Paultheone schreef:
Zondag 300 zonnebloemen in me gezicht gekregen tijdens Sam Feldt, waardoor ik niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk ben toegetakeld na dit weekend.

Ik zou echt moeilijk graag deze eens horen maar op Tomorrowland kon hij helaas niet draaien:

Wat is dit man xd Doe mij het origineel maar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga weg, vieze gek. Deze is super chill (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 15:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe kun je dit nummer nou remixen en niet "DUS GAAA NIET WEG, GAAA NOOIT BIJ ME WEEEEG" etc erin doen. Zonder dat kan een remix van deze plaat nooit compleet zijn. EEN SCHANDE IS HET.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten