Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Mysteryland - 2018
Datum: 24, 25 & 26 Augustus 2018
Tijd:
Vrijdag: 11:00 – 02:00 (Camping)
Zaterdag: 11:00 -23:00
Zondag:12:00 – 23:00
Locatie: Haarlemmermeer Floriade-terrein (Paviljoenlaan 1, Haarlemmermeer)
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://tickets.mysteryland.nl/
Prijs:
Camping + Weekend : € 184.25
Weekend: € 114.75
Saturday: € 74.75
Sunday: € 59.75

Line-up:

Zaterdag

MAIN STAGE
Alesso ✤ Benny Rodrigues ✤ Bruno Martini ✤ Fatboy Slim ✤ Hardwell ✤ Justin Mylo ✤ KSHMR ✤ Lucas & Steve ✤ Netsky ✤ Robin Schulz ✤ MC: Lex Empress

Q-DANCE

ANDY SVGE ✤ Atmozfears ✤ B-Front ✤ Brennan Heart ✤ Code Black ✤ Cyber ✤ Pavo ✤ Ruthless ✤ Sub Zero Project ✤ Wildstylez ✤ MC: Villain

THUNDERDOME
AniMe ✤ Bass-D ✤ Buzz Fuzz ✤ D-Fence ✤ Furyan ✤ Gizmo ✤ Promo ✤ Dr. Peacock ✤ Tha Playah ✤ The Stunned Guys ✤ Uzi ✤ MC: Da Mouth of Madness

TRANCE ENERGY
Aly & Fila ✤ Ciaran McAuley ✤ Cosmic Gate ✤ Evan Kendricks ✤ Ferry Corsten ✤ Marco V ✤ Markus Schulz ✤ Paul van Dyk ✤ Rank 1 ✤ ReOrder ✤ Rodg

SEXY BY NATURE

Sunnery James & Ryan Marciano (stage host) ✤ Chus & Ceballos ✤ Erick Morillo ✤ Ferreck Dawn ✤ Hannah Wants ✤ Kryder ✤ Novak ✤ Tchami ✤ Wouter S.

COCOON
Sven Väth (stage host) ✤ André Galluzzi ✤ Fabe ✤ Man With No Shadow ✤ Popof

PARADISE
Jamie Jones (stage host) ✤ Boris Werner ✤ Green Velvet ✤ Julian Alexander ✤ Loco Dice

VUNZIGE DEUNTJES
Ballantine ✤ Bizzey ✤ Cassivs ✤ Dopebwoy (live) ✤ Equalz ✤ FS Green ✤ Hato ✤ Jack Jameson ✤ DJ Manie ✤ Vunzige Deuntjes Soundsystem ✤ Washington ✤ MC JR

KRIS KROSS AMSTERDAM x CRAZY ROWN
Kris Kross Amsterdam (stage host) ✤ A-Trak ✤ DJ Alain ✤ Cheat Codes ✤ Dennis Branko ✤ Raywell ✤ Rico South ✤ Sanka Soundsystem ✤ The Boy Next Door ✤ Tom Push ✤ Weslo ✤ Yung Internet ✤ MC: Ron Simpson

GIRLS LOVE DJS
Girls Love DJs (stage host) ✤ Alex Coly B2B Pasquinel ✤ Geza Weisz ✤ Joshua J ✤ Mikey Nice B2B Alamaison ✤ Phalerieau & Alainde Lon ✤ Yung Felix ✤ MC: MCM

BEATPORT x STIL VOR TALENT
Christopher Breuer ✤ Hidden Empire (live) ✤ Niko Schwind ✤ Sam Shure

MILKSHAKE
Bramsterdam & Big General ✤ Doppelgang ✤ Mason ✤ Osie Square ✤ Shirley Hart

HEALING GARDEN
5-element Dance ✤ Cacao Ceremony ✤ Dance Yoga ✤ Dristhi Beats ✤
Mahadeva ✤ DJ Martyn Zij ✤ MC Renske Skills ✤ Mood Boost by Lerant ✤
Scents of Music

Zondag

MAIN STAGE
Axwell /\ Ingrosso ✤ Dimitri Vegas & Like Mike ✤ Galantis ✤ Jonas Blue ✤ The Him ✤ Kungs ✤ Sam Feldt (live) ✤ Vintage Culture ✤ W&W ✤ MC: Lex Empress

Q-DANCE
Bass Modulators ✤ Coone ✤ Frequencerz ✤ Geck-O ✤ Headhunterz ✤ Max Enforcer ✤ Noisecontrollers ✤ Psyko Punkz ✤ Sound Rush ✤ TNT ✤ MC: Villain

THUNDERDOME
Andy The Core ✤ Dano ✤ Endymion ✤ Korsakoff ✤ Mad Dog ✤ Noize Suppressor ✤ Ophidian ✤ The Raver vs Tha Nouky ✤ Ruffneck ✤ The Viper ✤ MC: Da Mouth of Madness

HARDWELL PRESENTS REVEALED
Hardwell (stage host) ✤ Blasterjaxx ✤ Charming Horses ✤ Dirtcaps ✤ Dr Phunk feat. special guest Jebroer ✤ KAAZE ✤ KSHMR ✤ Maddix ✤ The Partysquad ✤ Quintino ✤ Sick Individuals ✤ MC Gee

YELLOW CLAW PRESENTS BARONG FAMILY
Yellow Claw (stage host) ✤ ANBU (live) ✤ Cesqeaux B2B Aazar ✤ Dillon Francis ✤ DOLF ✤ Juyen Sebulba ✤ LNY TNZ B2B Crisis Era ✤ Mightyfools B2B The Galaxy ✤ Moksi ✤ SIROJ ✤ Stoltenhoff

COCOON
Sven Väth (stage host) ✤ Dana Ruh ✤ Ilario Alicante ✤ ROD ✤ SHLTR

PARADISE
Jamie Jones (stage host) ✤ Dubfire ✤ Luuk van Dijk ✤ Marc Holstege ✤ Patrick Topping

VUNZIGE DEUNTJES
DJ Abstract ✤ Biggi ✤ Freddy Moreira ✤ Jack Jameson ✤ JDB ✤ Johnny 500 ✤ Raynor Bruges ✤ Ronnie Flex & Deuxperience ✤ Vunzige Deuntjes Soundsystem ✤ Walter Looks ✤ MC: Don de Baron

FLUFLU x CRAZY TOWN
Alex Rueda ✤ Boehmer ✤ Daan de Greef B2B Julio & Baby Jesus ✤ Danny Plezier (live) ✤ Fiësto ✤ Juvanice ✤ King Eyal ✤ Tom Caron & Steins ✤ MC: Ron Simpson

BEATPORT x STIL VOR TALENT
Kellerkind ✤ KlangKuenstler ✤ Sam Shure

TONY JUNIOR’S TEMPLE
Tony Junior (stage host) ✤ BLR ✤ Boombastix ✤ Childsplay ✤ Gregor Salto ✤ Isaac Palmer ✤ Ronko ✤ Sem Vox ✤ MC Haits

MILKSHAKE
Bramsterdam & Big General ✤ Doppelgang ✤ Lin ✤ Lupe ✤ Mason

HEALING GARDEN
5-element Dance ✤ Cacao Ceremony ✤ Healing Sound Movement ✤ DJ Isis ✤ Isis & Mozes (live) ✤ MC Renske Skills ✤ Mood Boost by Lerant ✤ Scents of Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega zonde dat de Big Top en Hospitality stage het veld hebben moeten ruimen voor bijv. hostings van Tony Junior & Kriss Kross. Maarja, alles voor de commercie hé. Trance Energy & Barong stage wel erg dik tho. Waarschijnlijk wel weer de zondag aanwezig, vorig jaar een van de beste festivals van het jaar hier gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil dit jaar eigenlijk heel graag een keer een weekend gaan, vind de line-up ook dikke prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:00 
 
Hardtraxx Addict

Misschien last min via ticketswap goedkoop halen, anders weer lekker laten zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg sterke line up van de Q-dance hosting :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tof om Geck-o & Pavo in de line-up van Q-dance te zien. Ik hoop dit weekend wel wat meer op ontdekingstocht te gaan. Trance Energy is wel een zekerheidje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Plan was om een weekend te gaan, maar de line-up viel me vandaag erg tegen. Kaartje is al gekocht, dus niet zeuren en gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Plan was om een weekend te gaan, maar de line-up viel me vandaag toch enigzins tegen. Kaartje is al gekocht, dus niet zeuren en gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:00 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Mega zonde dat de Big Top en Hospitality stage het veld hebben moeten ruimen voor bijv. hostings van Tony Junior & Kriss Kross. Maarja, alles voor de commercie hé. Trance Energy & Barong stage wel erg dik tho. Waarschijnlijk wel weer de zondag aanwezig, vorig jaar een van de beste festivals van het jaar hier gehad.


Vorig jaar ook de zondag geweest, het weer was die dag echt geweldig!

Dit jaar hoogstwaarschijnlijk weer zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trance Energy stage dus zaterdag is een optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vette zondag line up, op meerdere stages. Misschien wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Techno valt erg tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 23:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Techno valt erg tegen

Kan het meevallen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:36 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
urbandesigner schreef:
Techno valt erg tegen

Kan het meevallen dan?


Zeker, zondag met Jamie Jones en Patrick Topping zou ik me prima vermaken. Vorig jaar echt heerlijk weer gehad op de zondag, destijds regelmatig bij de Elrow stage geweest.

Vind de Q dance line up voor zondag erg sterk + barong stage is ook wel erg gaaf haha. Jammer dat ze zondag niet de trance energy stage hebben, anders was het sowieso een zekerheidje. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Techno valt erg tegen

Dit, is wel jammer! Vorige jaren stond er een wat interessantere line-up voor techno. Staan wel een aantal hele vette namen, maar dan zou ik maar om 5 a 6 artiesten per dag écht gaan (hopend dat ze niet tegelijk staan), losstaand van de prachtige locatie en stages. Ben er nog niet helemaal overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt mijn vrouw en mij ook wel leuk om hier een keer een weekendje heen te gaan, alleen heeft deze line-up ons beide toch niet echt weten te overtuigen. Vonden de line-ups van voorgaande jaren toch vaak net wat interessanter.

Even de namen er uit gepikt die ons het meeste aanspreken.
Citaat:
KAAZE
Endymion
Jonas Blue 
Axwell /\ Ingrosso 
Ferry Corsten 
Dr. Peacock
Cyber
Code Black
Brennan Heart
ANDY SVGE
Robin Schulz 
Lucas & Steve
Hardwell


Maarja of dit nou genoeg is om 2 weekend tickets te kopen. Zal de komende weken nog wel even twijfelen blijven xd. En anders last minute nog maar tickets kopen op TS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrouw al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze eenmaal heeft geworpen kun je er ook evengoed mee trouwen. Je zit er hoe dan ook aan vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar op zondag meer dan prima vermaakt, mede doordat ik twee dagen van tevoren past wist dat ik ging :)
Dit jaar een iets minder aantrekkelijke line up maar waarschijnlijk weer aanwezig op de zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Trance Energy stage dus zaterdag is een optie :D


Dit, alleen voor een Trance Energy steeds zou ik het geld al over hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

De zondags misschien toch maar overwegen, want die barong stage :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow laatste keer mysteryland was 2013 voor mij :oh: Porter Robinson was toen echt vet. Steve Aoki was echt niks :sick: Martin Garrix stond toen zelfs nog in een vrij kleine tent :P Toen vooral q dance en main gehangen... en waren veel tijd kwijt met rondlopen. Vond de sfeer toen niet echt bijzonder dus daarna nooit meer overwogen om te gaan.

Wellicht maar weer een keer heen want staan toch wel leuke namen zoals Tchami, Netsky, Kryder en Robin Schulz die ik graag een keer zou willen zien. Verder is de trance stage echt wel lekker en even een keer uitwijken naar de q dance stage..

Mensen hier die de sfeer van afgelopen jaren kunnen omschrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Geen DnB meer :( dan is dit ook geen optie meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
✤ ANBU (live)

Ja toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Mensen hier die de sfeer van afgelopen jaren kunnen omschrijven?


Afgelopen editie de zondag meegepakt. Meest opvallende aan de sfeer vond ik dat het bij Q-dance het gezelligst was. Je hebt snel een praatje of staat samen te dansen. Bij de andere stages/muzieksoorten lijkt iedereen meer op zichzelf of de groep waarmee ze zijn. Dit ervaar ik overigens niet alleen op Mysteryland zo.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten