Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 03:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1000 keer nummer een en handjes in de lucht zeggen?

Sorry maar dan heb ik de neiging om na 5 minuten ze al van t podium af te schieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 04:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Overall een prima feestje, maar wel nat. Helaas een filter gesneuveld van mijn gehoorbescherming.

3/4 van je recensie gaat over gemiddeld / mwoah mwoah maar het was toch prima? Vind je de setjes op een feest zo onbelangrijk dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 07:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
Overall een prima feestje, maar wel nat. Helaas een filter gesneuveld van mijn gehoorbescherming.

3/4 van je recensie gaat over gemiddeld / mwoah mwoah maar het was toch prima? Vind je de setjes op een feest zo onbelangrijk dan?

Ik heb een goede tijd gehad met mijn groep van 10 daar. De sets waren op de hardstyle misschien niet verassend ofzo (op Slim Shore na), maar wel degelijk. Misschien ligt het aan de rally Qontinent - Decibel - Mysteryland. Op de house waren de laatste 3 uur gewoon heel erg goed. Overall heb ik van de 10 uur op het feest gewoon 8 uur degelijke tot hele goede muziek gehad. Tel daar de gezelligheid binnen mijn groep op (feest moet je ook een beetje zelf willen maken), dan ben ik gewoon tevreden!

D-Nemacyst schreef:
Ik denk dat je best wat nederlandse rap in een hardstyle nummer kan doen maar gebruik t dan voor n intro ofzo.
En maak een compeleet nieuwe track, gooi niet wat random rap spul over een bestaand nummer heen, en dan vooral niet From Within dat is al een boutnummer vind ik.

Uitbreding van de edit van Lotgenoot? Is gewoon eenmalig. Ik was niet bij het moment zelf, maar het lijkt me op zich wel geinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 07:59 
 
Hardtraxx Veteran

heeft niemand een filmpje van Chemical? Wil wel eens zien hoe (niet) los het ging xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Misschien ligt het aan de rally Qontinent - Decibel - Mysteryland.

Goed punt, als je het zo bekijkt had Mystery alleen tegen kunnen vallen natuurlijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Was top beetje jammer van de regen.
Moet wel zeggen het is geen 80 euro waard,want ik heb alleen de Q Stage gezien en meer niet. xd
Maar ik had me kaartje via de vrijwilligersdag gescoord. :D
Verder was ik wel blij dat wildstylez ze vliegtuig had gemist want daar in de plaats kregen we Alpha2,Isaac,Ran-D,Zatox,Coone en Brennan Hearth voor :drool: .
Maar Promo was toch wel het beste helemaal het einde voor 3 steps ahead met Drop It :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beukennoot schreef:
Verder was ik wel blij dat wildstylez ze vliegtuig had gemist want daar in de plaats kregen we Alpha2,Isaac,Ran-D,Zatox,Coone en Brennan Hearth voor :drool: .

Hebben die met z'n allen achter de draaitafels gestaan wou je zeggen? In een uurtje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beukennoot schreef:
Verder was ik wel blij dat wildstylez ze vliegtuig had gemist want daar in de plaats kregen we Alpha2,Isaac,Ran-D,Zatox,Coone en Brennan Hearth voor :drool: .

Hebben die met z'n allen achter de draaitafels gestaan wou je zeggen? In een uurtje?


Jep ik weet niet meer precies hoe lang ze gedraaid hebben,maar het was een drukke boel ja xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beukennoot schreef:
Jep ik weet niet meer precies hoe lang ze gedraaid hebben,maar het was een drukke boel ja xd .

Kan toch nooit goed zijn, ik vind die A² showcase ook altijd zo overcrowded overkomen.. Laat gewoon 1/2 mensen draaien en ga niet zo interessant lopen doen. De rest doet toch niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:29 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Beukennoot schreef:
Jep ik weet niet meer precies hoe lang ze gedraaid hebben,maar het was een drukke boel ja xd .

Kan toch nooit goed zijn, ik vind die A² showcase ook altijd zo overcrowded overkomen.. Laat gewoon 1/2 mensen draaien en ga niet zo interessant lopen doen. De rest doet toch niks.


Afbeelding

Druk? Valt best mee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TBA schreef:
Druk? Valt best mee toch?

Wat een ontiegelijk lelijk rood vest ook. Klasse. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html

Iemand van hier? Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601/553a9b23/mysteryland_2011.html

Iemand van hier? Haha

Haha, hier is deel II
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601/553a9b23/mysteryland_2011.html

Iemand van hier? Haha


Wat een baas :D :D :D lig helemaal dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk als iemand dat op dumpert zet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha hij mag wel wat beter drinken en wat labelo opdoen want zo te zien is hij uitgedroogd :D

Pep en xtc wat een combo :P

roberttt schreef:
Leuk als iemand dat op dumpert zet :thumbdown:


Komt je sollicitatiegesprek idd niet ten goede denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een figuur :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een volksheld hij verdiend een standbeeld, de mensen die er niets aan vonden toch kostelijk vermaken. Als ik zijn kop zo zie zou ik zeggen dat hij elk feestje zulke fratsen uithaalt, helemaal het spoor bijster die jongen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja friezen he :thumbsup: Alleen jammer dat het op dumpert moet, hij gaat tenminste los ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Tsja friezen he :thumbsup: Alleen jammer dat het op dumpert moet, hij gaat tenminste los ^^


Ja waarom denk je dat hij die dosis pillen plus stimuleringsdrug genomen heb hij verveelde zich dood bij headhunterz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
roberttt schreef:
Tsja friezen he :thumbsup: Alleen jammer dat het op dumpert moet, hij gaat tenminste los ^^


Ja waarom denk je dat hij die dosis pillen plus stimuleringsdrug genomen heb hij verveelde zich dood bij headhunterz :lol:


Hij had alleen bier op.

Zie die ginger achter hem ook xd weet niet eens hoe die los moet gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Whahaha kan alleen bij de Q-stage.. Echt een geil nummer trouwens die remix..!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:07 
 
Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Zie die ginger achter hem ook xd weet niet eens hoe die los moet gaan :x


Inderdaad, die heeft het er moeilijk mee :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een eindbaas :worship:. Helemaal :lol: hier!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten