Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
styl0w schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601/553a9b23/mysteryland_2011.html

Iemand van hier? Haha

Haha, hier is deel II


weer is wat anders als touwtje springen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij gaat wel hard los, harder dan die andere mongolen die filmen enzo, respect voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:09 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben nou mensen de hele dag hem staan filmen? doe normaal....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het echt kansloos dat het allemaal gefilmd is, hoe kan je een leven verneuken.. door allemaal zulke kansloze filmpjes op internet te zetten....

Trieste lui die dat doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 01:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hij kan wel goed stampe vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 01:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Los gaat ie wel, maar dat geduik in die modder hoeft van mij dan ook weer niet. Helemaal kansloos hoe dat dagjespubliek hem op staat te jutten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Vind het echt kansloos dat het allemaal gefilmd is, hoe kan je een leven verneuken.. door allemaal zulke kansloze filmpjes op internet te zetten....

Trieste lui die dat doen..


Ik ben het wel met je eens! Maar.. aan de andere kant is het ook wel die gozer zijn eigen schuld dat ie zó hard gaat dat ze hem filmen.. Zelf ga je toch ook los op feesten en wordt je niet continu gefilmd.. dus hij roept het een beetje over zichzelf af! Beetje gemengde gevoelens erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:24 
 

Brainweavers schreef:
roberttt schreef:
Vind het echt kansloos dat het allemaal gefilmd is, hoe kan je een leven verneuken.. door allemaal zulke kansloze filmpjes op internet te zetten....

Trieste lui die dat doen..


Ik ben het wel met je eens! Maar.. aan de andere kant is het ook wel die gozer zijn eigen schuld dat ie zó hard gaat dat ze hem filmen.. Zelf ga je toch ook los op feesten en wordt je niet continu gefilmd.. dus hij roept het een beetje over zichzelf af! Beetje gemengde gevoelens erbij :P

Nee.
Ik snap die behoefte om alles op openbaar internet te zetten sowieso niet.
Hou het lekker voor jezelf die filmpjes en denk gewoon eens na watvoor gevolgen zulke acties kunnen hebben voor de desbetreffende personen.
Iemand die ook maar een beetje weet van drugs is dat je niet jezelf bent als je gebruikt.
En iedereen die er niets van weet ziet dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja.
je weet gewoon in de huidige maatschappij dat (bijna) alles online gaat. Dus het is die gozer zijn eigen schuld om zo hard te gaan dat ie opvalt. Het is zijn eigen verantwoordelijkheid dat ie in het openbaar drugs gebruikt. Dus hij had beter eerst zelf na kunnen denken wat de gevolgen hadden kunnen zijn.. gevalletje eigen schuld dikke bult!

Verder keur ik overigens drugsgebruik niet af hoor en ik praat ook de filmers niet goed.. maar feit is dat hun niets verkeerd/illegaal doen officieel en die gozer zelf wel..

Overdosis-drugsgebruik keur ik wel af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind zowel het filmen als hoe die gast erbij loopt kansloos.
Die gozer moet uiteindelijk niet miepen iig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind zowel het filmen als hoe die gast erbij loopt kansloos.
Die gozer moet uiteindelijk niet miepen iig ;)

Inderdaad, hij kiest er toch zelf voor? En dat omdat hij los gaat is het een toffe gast, is wel erg simpel.
Dat je losgaat prima, maar dit is gewoon triest. Of chronisch aandacht tekort of jezelf niet meer in de hand hebben.
Maarja geeft wel weer aan wat voor publiek er tegenwoordig op festivals afkomt, buikschuiven, touwtje springen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Maarja geeft wel weer aan wat voor publiek er tegenwoordig op festivals afkomt, buikschuiven, touwtje springen...


:lol: :lol: maar helaas wel de waarheid handjeklap en filmpubliek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
:lol: :lol: maar helaas wel de waarheid handjeklap en filmpubliek.

Snap dat echt niet als ik ergens 70 euro voor betaal wil ik het er tot het laatste minuutje uitgestampt hebben.. Toch doodzonde van je geld op deze manier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoofdcoach schreef:
:lol: :lol: maar helaas wel de waarheid handjeklap en filmpubliek.

Snap dat echt niet als ik ergens 70 euro voor betaal wil ik het er tot het laatste minuutje uitgestampt hebben.. Toch doodzonde van je geld op deze manier?

Tsja maar andere mensen vinden het leuker om aapjes te kijken en touwtje te springen voor 70 euro.
Accepteer nou maar gewoon dat er ook mensen zijn die met een andere instelling naar feestjes gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoofdcoach schreef:
:lol: :lol: maar helaas wel de waarheid handjeklap en filmpubliek.

Snap dat echt niet als ik ergens 70 euro voor betaal wil ik het er tot het laatste minuutje uitgestampt hebben.. Toch doodzonde van je geld op deze manier?

Dit vind ik een mooi discussiepunt. Hold on, hier kom ik op terug in Algemeen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tsja maar andere mensen vinden het leuker om aapjes te kijken en touwtje te springen voor 70 euro.
Accepteer nou maar gewoon dat er ook mensen zijn die met een andere instelling naar feestjes gaan ;)

Zie m'n reactie in het andere topic, wat dat betreft ben ik Ali Accepteer. Het zal me echt waar een zorg zijn dat er 20 man over een touw staat te springen. Heb dat liever dan dat ik ze knokken bij de pussy lounge zie staan bijvoorbeeld.

Wel vind ik als een lompe boer opgestookt door pukkelige pubertjes door de modder glijden niet stoer, en niet bij een festival als mysteryland passen. Doe dat dan lekker zondagmiddag in je achtertuin als je nog zo uit je dak bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind zowel het filmen als hoe die gast erbij loopt kansloos.
Die gozer moet uiteindelijk niet miepen iig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind zowel het filmen als hoe die gast erbij loopt kansloos.
Die gozer moet uiteindelijk niet miepen iig ;)

Boeiend, kan een keer gebeuren toch xd

Later is ie gewoon door gaan feesten, hij is in het water gesprongen en schoon :thumbsup: Snap overigens niet waarom het hier in het topic over deze persoon moet gaan.,..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Later is ie gewoon door gaan feesten, hij is in het water gesprongen en schoon :thumbsup: Snap overigens niet waarom het hier in het topic over deze persoon moet gaan.,..

Waarschijnlijk omdat het feest zelf niet boeiend genoeg is om wat over te schrijven. Of in elk geval de Q stage niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
Later is ie gewoon door gaan feesten, hij is in het water gesprongen en schoon :thumbsup: Snap overigens niet waarom het hier in het topic over deze persoon moet gaan.,..

Waarschijnlijk omdat het feest zelf niet boeiend genoeg is om wat over te schrijven. Of in elk geval de Q stage niet.


Bazenavatar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TBA schreef:
Druk? Valt best mee toch?

Wat een ontiegelijk lelijk rood vest ook. Klasse. :D


Nou, met de MC erbij was het best druk hoor achter die kleine draaitafell!

Zeur toch niet over mensen hun kleding stijl! Zo warm was het niet hoor die dag!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten