Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had het toch wel graag willen mee maken.. Hoe was Slim shore eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Had het toch wel graag willen mee maken.. Hoe was Slim shore eigenlijk?


Had meer verwacht aangezien hij t op een feest een hele tijd geleden had over een live act met drummer, zanger, etc. (was ook het originele plan voor Defqon dacht ik). Nu kwam die Agua di Annique of wat t ook is een break van 1 nummer zingen en kwam die Rene die alle andere Slim Shore tracks inzingt ook live meezingen met een hoop nummers. Jammer dat ie geen oude platen uit de kast trok voor Rene, zoals Floorspin of Pride of de Motion Edit, maar goed. Veel nieuwe nummers iig, die allemaal wel wat hadden sowieso. Erg commercieel gericht eigenlijk, maar net met die Slim Shore twist die het wel enigszins speciaal maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dat stukje van HHZ & Winne ergens terug te vinden in de vorm van een audio bestand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk feest,goed geprobeerd met het rap gebeuren maar,ik vnd het niks toevoegen, teksten gingen nergens over helaas ! hopelijk was dit 1x en nooit meer.

Gewoon lekker een mc !

Echt dikke track voorbij horen komen! en toch nog wat zon gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha wat een afgang voor hardstyle in Nederland.

Heeft toch helemaal niks met hardstyle te maken dit en 90 % van dat volk wat er staat is ook om te huilen.

/rage mode off :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Wel bummer dat Wildstylez er niet kon zijn, had graag wat promo's willen zien vandaag :(


Ik ben blij dat ik dan toch niet hierheen ben gegaan, want ik zou voor Wildstylez gegaan zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Hahaha wat een afgang voor hardstyle in Nederland.

Heeft toch helemaal niks met hardstyle te maken dit en 90 % van dat volk wat er staat is ook om te huilen.

/rage mode off :D

Het gaat ook helemaal niet om een positieve ontwikkeling, het gaat om een commerciële stunt van ID&T om te zorgen dat het brede publiek nog wat meer de goede richting in geduwd wordt. Zeg maar domme schapen die Winne wel een leuke negah vinden en 3 nummers van hhz horen en denken dat dat hardstyle anno 2011 is.

Gevolg -> Hard Bass straks ook in een half uur uitverkocht en dan moet je de positieve denkers eens horen huilen.. iets met échte fans etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Hahaha wat een afgang voor hardstyle in Nederland.

Heeft toch helemaal niks met hardstyle te maken dit en 90 % van dat volk wat er staat is ook om te huilen.

/rage mode off :D



Waarom een afgang? Toch leuk dat ze is wat proberen..,
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:

Waarom een afgang? Toch leuk dat ze is wat proberen..,

Ik zou in elk geval blij zijn dat het op feesten als ML en DV gebeurt en niet op Hard Bass ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hooli schreef:
Hahaha wat een afgang voor hardstyle in Nederland.

Heeft toch helemaal niks met hardstyle te maken dit en 90 % van dat volk wat er staat is ook om te huilen.

/rage mode off :D



Waarom een afgang? Toch leuk dat ze is wat proberen..,


Zeker goed initiatief dat ze iets proberen, maar achteraf vind ik het een afgang.

Plus dat ik lekker overdreven reageer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor t geval t iemand interesseert wat Headhunterz zoal draait tegenwoordig:
Geck-o - It's What We Are (Edit)
Frontliner - Dream Dust
We Are Possessed Remix
Tat - Africa
Make It Loud (Sak Noel Edit)
Geck-o - Dancing Machine
Psychedelic Sunshine
From Within Edit
Nieuwe track met Winne
Her Voice Remix Edit
B-Front - Musical Analysis
Frontliner - Creative Community
Dutch Masters - Take Some
Adaro - Hit You With That Bang Shit
Disrespect
D-Clear - Midnight Skies
MF Point Of Lento
The Perfect Weapon
B-Front - Face The Truth
TNT - Countdown
Gunz For Hire - Kings Of The Underground
Doomed

Volgorde klopt niet precies, maar wel ongeveer... mist mss een paar tracks

Let wel dattie met NC en Wildstylez in de lineup stond en dus niet Tonight of DA materiaal gaat draaien natuurlijk. Ook met PP en Zatox, dus dan vallen ook weer veel tracks af die ie normaal draait. Dan krijg je dit soort dingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet zeker dat HHz de B-Frontjes vergeten is de minuut nadat Thrillogy klaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Weet zeker dat HHz de B-Frontjes vergeten is de minuut nadat Thrillogy klaar is.


Waarom zou je doen alsof je iemand's tracks vet vindt als je samen op een feest (in aparte zalen) staat? Bob draait toch ook nooit Headhunterz platen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz is gewoon best een top dj, ik heb zelf eigenlijk enkel afgesloten op de Q stage met Promo en dat was best vet (gewoon het feit om nog even wat hardcore te horen want verder draaide hij niet zo heel bijzonder). Tijdens Headhunterz heb ik het even geprobeert, maar de ontbrekende sfeer daar en de blubberbende weerhielden mij om er langer dan 30minuten door te brengen dus maar weer afscheid genomen van James en Mandi en terug naar de Electric Deluxe tent afgezakt, en jezus wat werd daar de hele dag HEERLIJKE techno gedraaid. Dat ging me een partij los en hard daar.

Al met al een mooi feestje gehad, maar wel 1 van de mindere van het jaar, voornamelijk door de enorme blubberbende die het hele terrein was geworden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
Weet zeker dat HHz de B-Frontjes vergeten is de minuut nadat Thrillogy klaar is.


Waarom zou je doen alsof je iemand's tracks vet vindt als je samen op een feest (in aparte zalen) staat? Bob draait toch ook nooit Headhunterz platen? :P


Hij is zich ook pas in Bob gaan verdiepen sinds hij hoorde van Thrillogy dus zo gek is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
Weet zeker dat HHz de B-Frontjes vergeten is de minuut nadat Thrillogy klaar is.


Waarom zou je doen alsof je iemand's tracks vet vindt als je samen op een feest (in aparte zalen) staat? Bob draait toch ook nooit Headhunterz platen? :P


Hij is zich ook pas in Bob gaan verdiepen sinds hij hoorde van Thrillogy dus zo gek is het niet.


Ik zie niet in waarom de support ineens zou moeten eindigen na Thrillogy alleen omdat het gestart is door Thrillogy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zullen zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een enorm geklaag weer zonder dat iemand er geweest is. Natuurlijk zijn er meer mensen die minder vaak gaan. De Q-dance is immers het buitenbeentje in Mysteryland omdat het wat harder is. Mysteryland is gewoon op House en Techno georienteerd.

Eerste gedeelte van de dag op Q-Dance gestaan. Het einde van Brennan Heart meegemaakt, dat was moah moah. Ran-D live zie ik weer huldige reacties over, maar vond het eigenlijk lichtjes tegenvallen. Een edit van Living For The Moment, Future Shock, Feel My Fire, Rebirth, Under Attack, Put It On en nog 1 track die ik even niet meer herinner. Hij deed wel weer live wat vocals, maar niet allemaal. Al met al moet ik toch zeggen met vorige week erbij: Tracks vet, LIVE-element vind ik niet bijzonder.
Noisecontrollers waren goed bezig. Geluid viel uit op de tweede plaat (Tear U Down), door het wateroverlast. Verder gewoon een standaardset gedraaid, waar op zich niets mis mee is. Wel weer eens Revolution Is Here en de 2009 edit van Crump gehoord, altijd positief.
Slim Shore LIVE was echt heel erg vet! Echt een man om verder dit jaar in de gaten te houden! 4 nieuwe tracks gehoord, This Is Who We Are, Flow, Charger (waar de muziek tijdens de midintro wegviel door het water) en Chemical aan het eind. Erg vermakelijke set! De vocalisten waren ook wel een toevoeging aan het geheel.
De opening van Headhunterz meegemaakt, op zich een fijn begin, daarna weggegaan naar de Dirty Dutchtent op verzoek van de groep. Don Diablo stond er, niet veel goed van tevoren over gehoord. Viel me ook erg tegen. Aardig wat Dubstep en niet echt leuk gedraaid.
Doorgegaan, na een eetpauze, naar de main waar Afrojack stond te draaien. Was ook geen geweldige set, is mij allemaal iets te veel bliepjes en top 40.
Fedde Le Grand en Sebastian Ingrosso waren echter stukken beter! Hele sterke housesets gehoord waar ik wel wat dingen herkende, maar meestal gaan naam aan kon geven. Vooral ook het vuurwerk bij de aankondiging van Sebastian Ingrosso was heel erg mooi.

Overall een prima feestje, maar wel nat. Helaas een filter gesneuveld van mijn gehoorbescherming.

Dakpan schreef:
Weet zeker dat HHz de B-Frontjes vergeten is de minuut nadat Thrillogy klaar is.

Ik gok van niet, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:12 
 

Dit ziet er btw wel ziek uit:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo te zien ging nu de stage iig niet de fik in
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
zo te zien ging nu de stage iig niet de fik in


idd was best grappig vorig jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stage ziet er wel vet uit imo !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
zo te zien ging nu de stage iig niet de fik in

Ik hoorde juist dat dat dit jaar opnieuw gebeurde, ik dacht nog das wel heel toevallig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 00:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat je best wat nederlandse rap in een hardstyle nummer kan doen maar gebruik t dan voor n intro ofzo.
En maak een compeleet nieuwe track, gooi niet wat random rap spul over een bestaand nummer heen, en dan vooral niet From Within dat is al een boutnummer vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ik denk dat je best wat nederlandse rap in een hardstyle nummer kan doen maar gebruik t dan voor n intro ofzo.
En maak een compeleet nieuwe track, gooi niet wat random rap spul over een bestaand nummer heen, en dan vooral niet From Within dat is al een boutnummer vind ik.


Wordt er toch ook niet overheen gegooid? De edit is alleen uitgebreid met een stuk van lotgenoot ertussen (waar de melodie van is afgeleid). Wat ze daarna doen is niks meer dan mcen, en dan wel een stuk beter dan wat mcs normaal doen imo
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten