Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een vriend van me, vind Winne helemaal vet. >.< Dat moet hij zelf weten, maar hij doet alsof hij hardstyle ook vet vind, maar dan vooral de 'commerciƫlere' kant, zoals Headhunterz. Misschien dat hij er wel heen wil haha. :P Ik vind het echt zonde.
Zonde van het geld.
Zonde van het feest.
Zonde van de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Epic fail, ik sla over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou kunnen wel een meeting houden :thumbsup:

Ik ben wel aanwezig, wou altijd al is naar Mysteryland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nou kunnen wel een meeting houden :thumbsup:

Ik ben wel aanwezig, wou altijd al is naar Mysteryland.

Staat toch niem,and bij de q-dance stage dus ruimte zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Oh effe om mijn standpunt duidelijk te maken: als die hiphopperts weg waren was het alsnog een slechte line-up. Dus ik jank niet specifiek om die rappers
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht wacht wacht!
Ff een leuke woordgrap. :innocent:
Misery Land. >.<
Moest ff. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

daarentegen vind ik q wel goed bezig met de filmpjes van defqon om de zoveel tijd:P
maar ja ik heb echt giga twijfels over de line up van mysteryland
maat van me gaat erheen,
alleen hij vind het ook als dikke stront door een trechter klinken ipv een paling door een emmer snot:P
we wachten het oordeel van de mensen maar af die er heen gaan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
roberttt schreef:
Oxbow schreef:
Gelukkig is er nog zoiets als B2S :worship:


:oh: :lol: 1 pot nat.. Net alsof b2s niet zoiets zou doen?


Is 1 pot nat ja, maar vind de feesten & line-ups toch altijd veel interessanter dan die van Q.

Voor dit soort grote feesten wel inderdaad. Niet dat Q-dance geen leuke line-ups kan neerzetten (die feesten in de HMH en Q-base zijn altijd gevarieerd genoeg), maar als we het hebben over de mainstage van Defqon of Qlimax zal je toch altijd bij de grote bekende namen uitkomen.

Q-dance mikt ook gewoon op dagjesmensen die nog niet zo diep in de hardstyle zitten en buitenlanders die ook een keer naar een feest gaan. Niks mis mee vind ik, ik bedoel die mensen hebben toch ook gewoon recht op hun favoriete DJ's? Zou wel wat zijn, straks worden Brennan Heart en Headhunterz nergens meer geboekt... dat is onzin.

Ben je het er niet mee eens, vind je het niet leuk? Ik verwijs je dan idd vriendelijk door naar B2S. Q is toch al een tijdje flink overrated wat betreft de grote feestjes, terwijl B2S ruimschoots aan de verwachtingen kan voldoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:41 
 
Artiest

Q-Dance mikt op geld en of dat nou "dagjesmensen" zijn of "echte liefhebbers" zal hun de reet niet kenne roeste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oxbow schreef:
roberttt schreef:
:oh: :lol: 1 pot nat.. Net alsof b2s niet zoiets zou doen?


Is 1 pot nat ja, maar vind de feesten & line-ups toch altijd veel interessanter dan die van Q.

Voor dit soort grote feesten wel inderdaad. Niet dat Q-dance geen leuke line-ups kan neerzetten (die feesten in de HMH en Q-base zijn altijd gevarieerd genoeg), maar als we het hebben over de mainstage van Defqon of Qlimax zal je toch altijd bij de grote bekende namen uitkomen.

Q-dance mikt ook gewoon op dagjesmensen die nog niet zo diep in de hardstyle zitten en buitenlanders die ook een keer naar een feest gaan. Niks mis mee vind ik, ik bedoel die mensen hebben toch ook gewoon recht op hun favoriete DJ's? Zou wel wat zijn, straks worden Brennan Heart en Headhunterz nergens meer geboekt... dat is onzin.

Ben je het er niet mee eens, vind je het niet leuk? Ik verwijs je dan idd vriendelijk door naar B2S. Q is toch al een tijdje flink overrated wat betreft de grote feestjes, terwijl B2S ruimschoots aan de verwachtingen kan voldoen.


Iedereen blijft het woord dagjesmensen gebruiken, maar jullie begrijpen toch wel dat dat woord een andere betekenis heeft gekregen nu met de meerdaagse festivals? :D

Maar wat je hier zegt ben ik het wel mee eens. Alhoewel ik denk dat Defqon dit jaar toch zeker wel een sterke line-up heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Oxbow schreef:
Gelukkig is er nog zoiets als B2S :worship:


:oh: :lol: 1 pot nat.. Net alsof b2s niet zoiets zou doen?

Schijnbaar niet, als je naar de line-ups kijkt die B2S neerzet en hoe B2S hun evenementen promoot. Maar goed, ik trek me terug uit deze discussie, want blijkbaar zijn eigen meningen niet gewenst hier op Hardtraxx -.-

Het is meer je houding. Er is nog geen noot gespeeld en meteen is er gedoe. Dat slaat nergens op, is ook totaal niet constructief. Wat je er mee doet moet je zelf weten. Het kan prima dat je het een slecht idee vindt, maar breng het dan niet alsof je de enige juiste oplossing hebt gevonden. Er zijn genoeg mensen die het wel interessant vinden.
Ik kan prima begrijpen dat je voor 80 euro niet voor 1 stage gaat kijken als de line qua dingen die je kent je niet bevalt. Als je verder niet weet wat er draait of hoe dat uit gaat pakken zou ik eerst maar eens wat horen voordat er geoordeeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel jammer dat tiesto er niet staat, wou hem altijd nog een keer zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn binnen! Wordt een duur, maar denk ik wel erg leuk dagje :) Mocht het tegenvallen, dan slaan we de volgende maar over
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Kaartjes zijn binnen! Wordt een duur, maar denk ik wel erg leuk dagje :) Mocht het tegenvallen, dan slaan we de volgende maar over


Dito :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ook kaarten gehaalt. Alleen zou ik weinig tot niet op de hardstylr area te vinden zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ook kaarten halen met vrienden, kan er heen fietsen. Zal vooral bij de main en Energy te vinden zijn gok ik. Verder wil ik wel graag Slim Shore zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:50 
 

ik kan u allen verzekeren: ik ben aanwezig! :D met mijn gewonnen kaartje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap niet dat iedereen hier al over oordeelt. Je weet helemaal niet welke rol die andere artiesten zullen hebben. Misschien ben ik ook niet helemaal objectief omdat ik een Winne fan ben, maar dan nog moet je iets niet bij voorbaat al de grond in stampen. Niemand hier weet hoe het uitgewerkt gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 11:57 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Iemand hier verantwoordelijk voor? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wel jammer dat tiesto er niet staat, wou hem altijd nog een keer zien..

Dat dacht ik 2 jaar geleden met laundyday ook... Waauw eerste keer tiesto zien!! Na een kwartiertje gewoon naar DBSTF gegaan toen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 14:11 
 

ben benieuwd wat t gaat worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken!
Een rapper als mc tja dat moet wel goed gaan zou je zeggen toch?

En als het niks is ga ik wel een rondje lopen,
Mysteryland is een paradijs voor rondjes lopers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
IboOrgut Ibo Orgut
Citaat:
Mysteryland = sold out. See you there! #ML11

Valt me mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik sla dit jaar over... niet voor de q-dance line-up (ben eigelijk wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren) maar die prijs is zo achterlijk hoog en de rest van het festival is zeer matig vind ik, vergeleken met een paar jaar geleden. Al die vage hippie dingen enz. en om zoveel geld alleen voor de q-dance uit te geven gaat een beetje ver! Kan je beter over 2 jaar naar Tomorrowland gaan, dan heb je iig dezelfde stage:P (als ze deze lijn doortrekken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand nog aanwezig?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten