Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop, eerlijk toch dat dit een flop wordt, ik zie q liever origineel worden binnen de dance scene :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Hoop, eerlijk toch dat dit een flop wordt, ik zie q liever origineel worden binnen de dance scene :x

Want dit is niet origineel? Dit is namelijk al tienduizend keer gedaan inderdaad >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 00:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rik schreef:
Hoop, eerlijk toch dat dit een flop wordt, ik zie q liever origineel worden binnen de dance scene :x

Want dit is niet origineel? Dit is namelijk al tienduizend keer gedaan inderdaad >.<


Wel origineel, maar veel te ver gezocht.
Als ze origineel willen zijn kunnen ze die diversiteit ook binnen de harddance scene zoeken, en niet bij een paar rappers en rockbands.

Zet dan Thera of Geck-o ofzo in de line up, of verzin iig iets wat nog met harddance te maken heeft, want dit gaat denk ik alleen maar leuk worden voor de ergste dagjesmensen om het maar zo te zeggen. Ik zit er zelf niet op te wachten om opeens een of andere wannabe 50 Cent op het podium te zien die ff gaat rappen over hoe zwaar leven hij heeft gehad en hoe rijk die inmiddels is en welke schoenen die aan heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een MC is toch ook een wezenlijk onderdeel van de dance-scene of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had wel het idee om te gaan, maar nee, leuk idee om eens wat anders te doen, maar ga geen 80 euro uitgeven aan misschien wel de grootste faal van 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 01:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Mensen die early bird kaartjes kwijt willen voor minder dan de normale prijs mogen me PM'en ^^


Wat hij zegt geld dubbel voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rik schreef:
Hoop, eerlijk toch dat dit een flop wordt, ik zie q liever origineel worden binnen de dance scene :x

Want dit is niet origineel? Dit is namelijk al tienduizend keer gedaan inderdaad >.<

Als je begrijpend leest, zie je dat ik toegeef dat q origineel is geweest, maar dat ik ze dat liever zie doen binnen de grenzen van " the harderstylez in dance music" (ja, q's slogan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 10:50 
 
Artiest

I'm going to play the fish swimming in against the stream...
Waarom echt God in de hemel der engelen, waarom zeiken mensen altijd :lol:
Komt Q-Dance met een gewone line-up is het "Standaard!""Doe eens wat nieuws!" " :') :') Allemaal dagjesmensen DJ's"
Doen ze echt iets compleeeeet anders, iets waarvan ik zeg, wie weet pakt dat nog best mooi uit, wordt het compleet afgebrand zonder dat mensen weten hoe of wat.
Willen ze zo graag dat mensen outside the box gaan denken...wel outside the box, maar niet met iets nieuws komen hoor... dat kan m'n tikkertje niet aan.
Doe eerder iets zoals Digital Age "nieuw" kats niet nieuw, maar zo noemen we het gewoon omdat we het super tof vinden.

Oftewel mensen, geef het iig een kans, in plaats van dit gezeik weer, het is ook nooit goed op Hardtraxx :lol:
Wie weet pakt het dramatisch uit, wie weet niet, kan super tof worden, een mix van stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 10:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor het eerst ben ik het met iedere pixel binnen een reactie van Skedoedelefloeps op mn beeldscherm helemaal eens :worship:
Citaat:
Als je begrijpend leest, zie je dat ik toegeef dat q origineel is geweest, maar dat ik ze dat liever zie doen binnen de grenzen van " the harderstylez in dance music"

Wat zouden ze volgens jou dan kunnen doen om origineel te zijn binnen de grenzen van wat hun aangeven? Ik ben bang dat er eigenlijk niet veel meer overblijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zit er zelf niet op te wachten om opeens een of andere wannabe 50 Cent op het podium te zien die ff gaat rappen over hoe zwaar leven hij heeft gehad en hoe rijk die inmiddels is en welke schoenen die aan heeft


Luister eerst eens iets van Winne voordat je zulke dingen gaat zeggen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo origineel is dit helemaal niet eens.. volgens mij stonden de jeugd van tegenwoordig en lange frans in 2004 al op sensation black? En afgelopen thunderdome stonden de opposites ook in de line-up dus origineel is het sowieso niet... :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:23 
 
Artiest

hsrobin schreef:
Zo origineel is dit helemaal niet eens.. volgens mij stonden de jeugd van tegenwoordig en lange frans in 2004 al op sensation black? En afgelopen thunderdome stonden de opposites ook in de line-up dus origineel is het sowieso niet... :kiss2:


nee idd is al 2 keer eerder gedaan wow, wat onorigineel zeg, wat saai nu, laten we allemaal een drol in een envelop douwen en naar Q-dance sturen als metafoor om te zeggen dat hun ideën schijt zijn :thumbsup:
Het is toch onzin om nu al dingen af te kraken waar je niks over weet? Hardtraxx lijkt het soms pas goed te vinden als B-Front en The Machine de hele dag draaien of alleen Theracords er staat en de rest is dan saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Pommer schreef:
Ik zit er zelf niet op te wachten om opeens een of andere wannabe 50 Cent op het podium te zien die ff gaat rappen over hoe zwaar leven hij heeft gehad en hoe rijk die inmiddels is en welke schoenen die aan heeft


Luister eerst eens iets van Winne voordat je zulke dingen gaat zeggen >.<




hele fucking nummer over schoenen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
Als je begrijpend leest, zie je dat ik toegeef dat q origineel is geweest, maar dat ik ze dat liever zie doen binnen de grenzen van " the harderstylez in dance music"

Wat zouden ze volgens jou dan kunnen doen om origineel te zijn binnen de grenzen van wat hun aangeven? Ik ben bang dat er eigenlijk niet veel meer overblijft.

Ik neem aan dat we het eens zijn over dat de line ups de laatste jaren heel erg standaard zijn.

Ik zou dus graag is andere artiesten zien, upcoming, minder bekenden, je snapt 't wel. Oftewel andere artiesten BINNEN de hardere stijlen.

Of bijvoorbeeld meer opbouw in een avond/dag, bijv. hardtrance -> early -> mainstream hs -> raw hs -> hc. Oftewel, meer stromingen BINNEN de hardere stijlen.


Nogmaals, ik zeg niet dat dit concept niet origineel is, ik had ze liever dus op een andere manier origineel gezien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:34 
 
Artiest

Upcomming verkoopt niet, simpel, slechts een handjevol mensen die naar feesten gaan zullen weten wie een Neilio is ofzo.
Dat verkoopt gewoon niet dus gaat pas gebeuren als ze een area ervoor maken, maar ze gaan geen Qlimax line up neerzetten met
Headhunterz, Brennan Heart, Geck-O, Neilio, Dizzorder, B-Front
etc. Schiet gewoon niet o, wie weet is dit wel iets super tofs. Je weet nooit wat de artiesten ervan gaan maken.
Een HHZ bv zegt dat hij al heel lang naar Winne luisterd, dat kan dan toch een inspiratievolle set worden met emotie en een goede drive en vibe.
Waarom sommige mensen zeggen dat ze hopen dat het een faal wordt snap ik helemaal niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meer opbouw binnen de dag is toch niet origineel? Zie Qlimax... En upcoming artiesten is niet echt iets voor een stage waar voornamelijk dagjesmensen komen. Ik vind wel dat je je sporen verdient moet hebben eer dat je op zo'n grote stage mag staan.
Echt origineel zijn binnen de hokjes van de hardere stijlen is haast onmogelijk. Alles is al een keer gedaan eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:43 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Meer opbouw binnen de dag is toch niet origineel? Zie Qlimax... En upcoming artiesten is niet echt iets voor een stage waar voornamelijk dagjesmensen komen. Ik vind wel dat je je sporen verdient moet hebben eer dat je op zo'n grote stage mag staan.
Echt origineel zijn binnen de hokjes van de hardere stijlen is haast onmogelijk. Alles is al een keer gedaan eigenlijk...


Simpsons did it!
Maar idd, wat is dan vernieuwend binnen het hardstyle doosje?! Qua producties is dat al moeilijk te zeggen, qua line up en feest dus al helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat uit commercieel oogpunt allemaal t best is interesses mij niet. Ze weten ook niet of dit gaat verkopen, reken er op dat er veel hardstyle mensen hierdoor afhaken.

En daan die dingen zijn inderdaad al werk gedaan, alleen de laatste jaren gebeurt het niet meer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:27 
 
Artiest

Kunnen toch hele dikke setjes worden weten jullie veel. Zullen best mensen afhaken maar beetje apart te zeggen.
Elk jaar Mysteryland en vervolgens zeg je, ik hoef geen Winne erbij... kan toch gewoon vet worden.
Ik ga er niet heen, maar vind het hele concept van artiesten van verschillende genres opzich wel iets hebben. Je wete nooit wat voor nieuwe impulsen zulke artiesten in de hardstyle inbrengen :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig is er nog zoiets als B2S :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Gelukkig is er nog zoiets als B2S :worship:


:thumbup:

maar de line up is wel de reden dat ik dit jaar definitief niet ga naar Mysteryland ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Gelukkig is er nog zoiets als B2S :worship:


:oh: :lol: 1 pot nat.. Net alsof b2s niet zoiets zou doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Oxbow schreef:
Gelukkig is er nog zoiets als B2S :worship:


:oh: :lol: 1 pot nat.. Net alsof b2s niet zoiets zou doen?

Schijnbaar niet, als je naar de line-ups kijkt die B2S neerzet en hoe B2S hun evenementen promoot. Maar goed, ik trek me terug uit deze discussie, want blijkbaar zijn eigen meningen niet gewenst hier op Hardtraxx -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mij zal je hier niet zien met deze prijs + line-up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Oxbow schreef:
Gelukkig is er nog zoiets als B2S :worship:


:oh: :lol: 1 pot nat.. Net alsof b2s niet zoiets zou doen?


Is 1 pot nat ja, maar vind de feesten & line-ups toch altijd veel interessanter dan die van Q.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten